PROLEG (amb una mica de conya)
el primer que he de dir és el següent, cada dia veig la meva moto a la qual anomeno afectuosament'' tieta Fums'' pel color que té, no perquè fumegi ni res per l'estil, passem moltes hores junts ja que encara que sembli mentida la puc tenir al meu costat en hores de treball, o sigui que com aquell que diu ''colze amb colze''
quan vaig veure l'anunci d'aquesta sortida, li vaig dir que teniem que anar, no va posar problema .... va preguntar, quants km'ss seran? Li vaig contestar després de mirar el Via Michelin que uns 1700 d'anada i tornada, autopista i autovia i les quatre corbes que fariem pels voltants de Cazorla ..... mirant-me amb cara de pocs amics ...... em va dir. .... fa temps que no em treus de passeig, sóc una cuarentona i necessito marxa ......... li vaig donar la raó ..... quan algú la té, la té .... se li dona i no cal parlar més.
al dia següent, després de parlar ...... amb la que realment té l'última paraula i obtenir el vistiplau i els passis ''pernocta'' corresponents ..... li vaig posar a la'' vella'' les cartes sobre la taula , i vem iniciar conversa
KP: val, tu guanyes, seran entre 2000 i 2500 ..... km s, ....... les autovies i autopistes ni de prop les veurem i prepara un hulahop per entrenar que et fare fer mes ''meneos'' que en una pista de breackdance
TF: prepara't tu i la teva esquena que no saps el que t'espera
KP no arribaras ni a Terol
TF i tu no arrivaras ni a Reus
i així vam estar una bona estona ............
Com la cosa ja estava en marxa, em vaig posar a marcar el trajecte, al maig tenim la Rider 1000 volia veure si el que tenia pensat era correcte per al primer tram fins a Arnes i així el dia que baixés ho faria, per saber exactament camins i temps .
A tot això i cada vegada il · lusionant-nos mes els dos, el temps s'acostava, el fòrum s'animava i la cosa anava prometent, fins que un dia, rebo un missatge d'un company del fòrum que em diu si baixem junts, jo li explico la situació, que vull sortir dijous i fer nit a Conca i el divendres arribar a Linares, em diu que sense problemes, per telèfon, sembla ... NORMAL, jejjeje i vam quedar en conèixer-nos un dia, abans de marxar.
La logística ens menja, com portem l'equipatge?? que portem?? en fi, coses que un casat ha oblidat amb el temps, Tieta Fums, em comenta que li agradarien unes alforges, mes que els porta maletes, demano unes i me les presten (gràcies Cristina) fem unes proves i li queden perfectes, esta contenta .... i jo mes, jajjajaa,

un dia ens coneixem amb Lluis BCN, igual que per telèfon és NORMAL, jejejjeje, estem gairebé tota la tarda parlant, em passa la tarda depressa i penso que serà un bon company de viatge, no ens coneixem, o sigui que millor que millor, al capdavall el món de la moto té això, conèixer gent i rodar, és un objectiu comú: SORTIR JUNTS I TORNAR JUNTS!!
li ensenyo la ruta, em diu que perfecte, ell s'encarrega de l'hotel, ho veig fantàstic i així quedem, amb l'únic punt a lligar d'on quedem el dijous, al final s'apunta l'amic Vert que baixa de Girona i conseqüentment quedem a Reus els tres, al bar d'un polígon on ens saludarem i ens donarem a conèixer.
Comença el viatge.........