Rider 1000

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 1000

Entrada Autor: Eva » ds. maig 11, 2013 10:19 am

[quote user="Eva" post="234826"][quote user="Eva" post="234781"][quote user="Eva" post="234744"][quote user="Eva" post="234686"][quote user="Eva" post="234652"][quote user="Boolean" post="234644"][quote user="Eva" post="234640"]Falten 12 dies.........[/quote]

Això!!!! a posar-nos nerviosos mes del compte!!
Si es queeeeeee.... :nonocat

:burrucat :burrucat :burrucat :burrucat[/quote]

:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]

:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant

Manquen 11 díes :orquestra :orquestra :orquestra

Imatge[/quote]

Manquen Imatge
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]

Imatge
[/quote]

Imatge

[/quote]

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 11, 2013 10:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. maig 11, 2013 11:09 am

ja esta mes que decidit,la moto com aquell que diu ja esta a punt:
oli i filtres........ :nou
bateria ..... original ......nova amb l'acis possat i en carrega fins dilluns :okcat
instalacio de GPS.......feta i en funcionament....gracies Jon Garfio,per dir-me que tenia que tallar i que anava a cada lloc :birracat
ara falta saber quin equipament em posso...HUGO PUS......ARMANDI...... :b9
com indica la Mar d'aqui a set dies ja estarem en ruta :orquestra :orquestra .
per tot lo demes com per lo d'avans .....ja sabeu.....gust i ganas :castells :castells
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » ds. maig 11, 2013 6:36 pm

Cagu'm coi!!!!
Quina enveja us començo a tenir :martell :martell
Vist que ningú vol comprar la V-Strom, encara la asseguraré i em tornaré a inscriure...... :picant :picant

Passeu-ho bé.

Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 11, 2013 6:40 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » ds. maig 11, 2013 11:17 pm

Avui he fet els deures, engegar la moto, netejar-la, greixar la cadena, controlar les presions dels pneumàtics, canvi d'oli i de filtre, omplir el dipósit i posar les maletes...la moto a punt de marxa. :okcat
L'equipament és una altra cosa...forat al genoll esquerra i tot una mica brut, pantalla del casc esquerdada i una esqueixada a una bota, l'arrosegada de l'ultim cop que vaig sortir en moto ( quina vergonya) al final costarà mes del previst, en sembla que tot es quedarà aixis. :foracat

També una prèvia (Girona-Osor-Coll de Rabell-Girona) per comprovar que Sant Google no s'equivoca gaire, si vull fer Osor i no l'Eix, allargaré la Rider anant bé 30 minuts més...com a minim. Ja veurem el Dissabte quant arrivi a Girona "si la força m'acompanya". :sonat

Com que estaré tot el cap de setmana fora ja que un dels meus fills te una cursa d'Enduro el Diumenge a Valls de Torruella, hauré de traginar totes les maletes, que bé no? semblarà que estic de viatge. :viscat

Si la cursa acaba a una hora potable, encara potser m'arribaré a saludar-vos al dinar de la mensual, total no vindrá pas de 250 km més aquest cap de setmana de moto.

Quants dies digueu que falten?? Buuuuuuuffffffff no se si podré resirtir-ho.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 11, 2013 11:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. maig 12, 2013 7:51 am

[quote user="Siono1000" post="234884"]
També una prèvia (Girona-Osor-Coll de Rabell-Girona) per comprovar que Sant Google no s'equivoca gaire, si vull fer Osor i no l'Eix, allargaré la Rider anant bé 30 minuts més...com a minim. Ja veurem el Dissabte quant arrivi a Girona "si la força m'acompanya". :sonat
[/quote]
Bones
Jo també he optat per aquesta opció finalment. Despres a l´hora de la veritat el temps i el cansament dirà, però en principi... també farè aixó.
IGual que també he modificat un tram a la meitat del recorregut.
Despres d´Adrall, anire cap a la Seu i per Tuixent :P

El tram que em fa més "pal" és el de Arnes a Isona. Tot per carreteres ràpides i principals.
Aqui intentar evitar la C12 implica perdre moltíssim temps :(
Ex ...moltes coses

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. maig 12, 2013 12:41 pm

Ruta preparada al GPS.
L'he preparada per TRAMS i no tota d´una tirada per dos motius
A) PEr que sigui mes àgil al recalcular
B) per que serà els trams que podre anar modificant, I així tindrès mes opcions sobre la marxa :P

Imatge

PD: Els trams que formen els colors de la senyera, son els que tinc previst inicialment de fer. Els verd son "per si les mosques"
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. maig 12, 2013 2:56 pm

[quote user="Eva" post="234866"][quote user="Eva" post="234826"][quote user="Eva" post="234781"][quote user="Eva" post="234744"][quote user="Eva" post="234686"][quote user="Eva" post="234652"][quote user="Boolean" post="234644"][quote user="Eva" post="234640"]Falten 12 dies.........[/quote]

:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]

:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant

Imatge[/quote]

Manquen Imatge
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]

Imatge
[/quote]

Imatge

[/quote]

Imatge[/quote]

Imatge

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dg. maig 12, 2013 9:26 pm

[quote user="Steelman" post="234887"][quote user="Siono1000" post="234884"]
[/quote]
Bones
Jo també he optat per aquesta opció finalment. Despres a l´hora de la veritat el temps i el cansament dirà, però en principi... també farè aixó.
IGual que també he modificat un tram a la meitat del recorregut.
Despres d´Adrall, anire cap a la Seu i per Tuixent :P

El tram que em fa més "pal" és el de Arnes a Isona. Tot per carreteres ràpides i principals.
Aqui intentar evitar la C12 implica perdre moltíssim temps :([/quote]

Tens una bona raó per fer el tall de Tuixent ?? És l'únic que no veig gaire clar de la teva ruta. La resta els canvis hi son per bones raons, però aquesta de Tuixent no l'entenc ja que el primer tram del Port del Compte val molt la pena de fer. Necessito explicació. :please

Jo tampoc en plantejo no fer Vallfogona, ja que si algun tram ha de saltar serà Osor o la Pollosa, o Osor i la Pollosa. :mrgreen: Depenent del temps i l'estat fisic i mental, aquí si que es pot retallar molt de temps. Si s'ha d'embolicar val mes fer-ho al começament...crec.

Ja queda poc, el Divendres ho comentem. :birracat
Salut i kilómetres

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 12, 2013 9:40 pm

a mi es el que tambe em fa pensar.....Angles - Osor - coll de Revell i la Pollosa,per lo que fins al final......sempre i quan no em cansi massa abans hi arrivi fins aqui,fins aquell moment no sabre per on :nonocat :burrucat :burrucat

[quote user="Prony" post="234874"]Cagu'm coi!!!!
Vist que ningú vol comprar la V-Strom, encara la asseguraré i em tornaré a inscriure...... :picant :picant
Passeu-ho bé.
Jordi "Prony"[/quote]

i l'altre ?? que no va ???
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 12, 2013 9:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. maig 12, 2013 10:09 pm

[quote user="Kpeps" post="234908"]a mi es el que tambe em fa pensar.....Angles - Osor - coll de Revell i la Pollosa,per lo que fins al final......sempre i quan no em cansi massa abans hi arrivi fins aqui,fins aquell moment no sabre per on :nonocat :burrucat :burrucat

[quote user="Prony" post="234874"]Cagu'm coi!!!!
Passeu-ho bé.
Jordi "Prony"[/quote]

i l'altre ?? que no va ???[/quote]

Jo ja tinc la ruta al gps i molt clara.

El únic dubte que tinc, el resoldré ràpidament depenent de com em trobi al arribar a Berga, si estic bé... cap a Les LLoses si vaig menys bé... Berga-Manresa-Vic-Olot-Besalú i a partir d´aqui la millor de les rutes, Eix i llestos.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 13, 2013 6:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dl. maig 13, 2013 12:11 am

Aquests de la Rider ompliran Catalunya de motos. Tothom pasant per llocs diferents...serà divertit de veure, a cada cantonada aparaixent gent que ha escollit altres rutes. :okcat

Ara acabo't d'entrar la ruta al GPS i també la he tallat a talls. Ja veurem com va tot plegat.

En tinc unes ganeeessssssss.
Salut i kilómetres

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. maig 13, 2013 6:51 am

[quote user="Eva" post="234896"][quote user="Eva" post="234866"][quote user="Eva" post="234826"][quote user="Eva" post="234781"][quote user="Eva" post="234744"][quote user="Eva" post="234686"][quote user="Eva" post="234652"][quote user="Boolean" post="234644"][quote user="Eva" post="234640"]Falten 12 dies.........[/quote]

Imatge[/quote]

Manquen Imatge

Imatge
[/quote]

Imatge

[/quote]

Imatge[/quote]

Imatge[/quote]

Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. maig 13, 2013 6:55 am

Les previssions del temps pinten malament :foracat :foracat

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 13, 2013 6:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. maig 13, 2013 7:43 am

[quote user="Eva" post="234914"]Les previssions del temps pinten malament :foracat :foracat

Imatge[/quote]
jo ja ho vaig dir, veurem com avança la setmana :callo

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. maig 13, 2013 9:03 am

He tornat a revisar els enllaços de les previsions que el Meteoblue deia fa uns dies i han empitjorat una mica. Bans nomes pintaven aigua a Viella, pero ara tambe en pinten er Besalú i Revell....

On esta la èpica si no hi ha una minima dificultat o inclemencia? :b9

[quote user="Boolean" post="234777"]
A la sortida s'espera una mica enuvolat pero d'aigua poca:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... a_es_29578

A l'espluga, Arnes i Isona pinten solet
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... i_es_17149
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... es_es_3321
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... a_es_22400

Desgraciadament a Viella pinten probabilitat d'aigua per aquell dia:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... a_es_50418

Besalú, [strike]solet[/strike] Aigua:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... lu_es_5862

Zona de Vic i Coll del Revell [strike]enuvolat[/strike] aigua:
http://www.meteoblue.com/en_GB/weather/ ... c_es_50326

[/quote]
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 13, 2013 9:29 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 13, 2013 4:20 pm

NOTA 11Posted May 13th, 2013 by admin & filed under Uncategorized.

Previsió meteorològica per al dissabte 18 de maig

Encara que a llarg termini és difícil fer una previsió ajustada, sembla que en alguns punts del recorregut, especialment a la zona nord, pot haver-hi risc de precipitacions.
En cap cas aquesta circumstància alterarà la celebració de la RIDER 1000.
Per la qual cosa, aconsellem als participants, portar vestimenta adequada a la meteorologia prevista.
Anar en moto, suposa gaudir a l’aire lliure i la pluja pot formar part d’aquesta condició.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 13, 2013 4:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. maig 13, 2013 4:25 pm

[quote user="Kpeps" post="234929"]NOTA 11Posted May 13th, 2013 by admin & filed under Uncategorized.

Previsió meteorològica per al dissabte 18 de maig

Encara que a llarg termini és difícil fer una previsió ajustada, sembla que en alguns punts del recorregut, especialment a la zona nord, pot haver-hi risc de precipitacions.
En cap cas aquesta circumstància alterarà la celebració de la RIDER 1000.
Per la qual cosa, aconsellem als participants, portar vestimenta adequada a la meteorologia prevista.
Anar en moto, suposa gaudir a l’aire lliure i la pluja pot formar part d’aquesta condició.[/quote]

:viscat :viscat :form

Imatge

A lo que caigui!! :b9

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. maig 13, 2013 6:51 pm

Dons jo francament estaré al tanto del temps i si dijous continuen amb les mateixes males previsions no hi aniré.

Una cosa és trobar-se puntualment 100 ó 200 km de pluja.... mira .. mala sort .. i l´altre sapiguer que hauré de conduir 1000 km sota la pluja ... francament cap il.lussió.

Jo faig la Rider per anar a gaudir i no a patir. Si crec que he de patir... ja no surto :okcat :okcat ( perdu 50 €.... més es va perdre a Cuba !!!! )

Faig un gran esforç a nivell de feina ( ja que treballo els dissabtes) per anar a la Rider, o sigui que si no és aquest any, serà el proper.... cap problema.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 13, 2013 6:56 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dl. maig 13, 2013 7:14 pm

Doncs jo, si Déu vol, faré com els de Ridaura, la deixaré caure.

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dl. maig 13, 2013 8:08 pm

Jo a falta de GPS ja tinc la ruta al cap i la tecnologia MP2 (mapa paper en 2 dimensions) preparada... :burrucat :burrucat :burrucat

...sobre el temps, a veure com evoluciona, vull ser optimista i esperar que només sigui algun tram d'aigua pel nord a veure què tal.

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”