Entrada
Autor: Siono1000 » ds. maig 11, 2013 11:17 pm
Avui he fet els deures, engegar la moto, netejar-la, greixar la cadena, controlar les presions dels pneumàtics, canvi d'oli i de filtre, omplir el dipósit i posar les maletes...la moto a punt de marxa. :okcat
L'equipament és una altra cosa...forat al genoll esquerra i tot una mica brut, pantalla del casc esquerdada i una esqueixada a una bota, l'arrosegada de l'ultim cop que vaig sortir en moto ( quina vergonya) al final costarà mes del previst, en sembla que tot es quedarà aixis. :foracat
També una prèvia (Girona-Osor-Coll de Rabell-Girona) per comprovar que Sant Google no s'equivoca gaire, si vull fer Osor i no l'Eix, allargaré la Rider anant bé 30 minuts més...com a minim. Ja veurem el Dissabte quant arrivi a Girona "si la força m'acompanya". :sonat
Com que estaré tot el cap de setmana fora ja que un dels meus fills te una cursa d'Enduro el Diumenge a Valls de Torruella, hauré de traginar totes les maletes, que bé no? semblarà que estic de viatge. :viscat
Si la cursa acaba a una hora potable, encara potser m'arribaré a saludar-vos al dinar de la mensual, total no vindrá pas de 250 km més aquest cap de setmana de moto.
Quants dies digueu que falten?? Buuuuuuuffffffff no se si podré resirtir-ho.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 11, 2013 11:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres