Entrada
Autor: GRUM » dv. jul. 12, 2013 8:27 am
Em sembla que aquest cop, els tracks ja els vaig posar al post original, on posa "ruta de...."
Pel que fa als comentaris:
La primera ruta que us he posat, la tenia pendent des de feia mooolt de temps, bé, en realitat, el què tenia interès en fer, era la part francesa, és a dir, la pujada al Coll d'Ares i, sobretot la posterior baixada per la carretera D-115 tot passant per Prats de Motllo per anar a buscar un trencall a ma dreta per anar a buscar la D-44, fer un curt tram i desviart-me posteriorment per la D-64 direcció la Forge del Mitg i i allà enllaçar amb la D-3 que passa per St. Llorenç de Cerdans i fins a Costoja. Seguir per aquesta via fins que, al passar la frontera, canvia l'asfalt i es converteix en la GI-503, gairebé un pecat de carretera, amb revolts llargs i amples que permet un ritme alegret (eh, tenint en compte que soc en Grum).
Aquest era el tram principal de la ruta, però la veritat, és que l'accés fins a ell va ser gairebé millor, ja que em va permetre fer algun descobriment com ara la pista que puja d'Ogassa fins a la Colonia Estevanell i sobretot, el tram que vaig disfrutar més, la pujada per la N-260a des de Ripoll fins al Coll de Santigosa on s'agafa la Gi-521 per baixar cap a St. Joan de les Abadesses, tram que va resultar ser simplement GENIAL!!
Després tenia pensat anar a dinar a Olot per Interior, pero se'm va fer tard. Havia de ser cap a les 14:00h a Can Guix (recomanació d'en Vendetta).
Després de dinar, la intenció era fer el Coll de Bracons fins a Torelló i pujar cap a St. Quirze de Besora, per agafar la BP-4654 i tornar per Perafita, Prats de Lluçanès, St. Feliu Saserra, Avinyó i cap a Manresa, però aquest últim tram el vaig haver d'anul.lar per l'aparició de la pluja que, juntament amb el cansament, em van fer desistir.
Encara em va quedar pendent la GIV-5223 que després de Camprodon surt per anar cap a Oix i Castellfollit de la Roca.
Per sort, sempre ens quedaran carreteres per descobrir! :viscat
Espero que aquest rotllo us pugui servir d'alguna cosa. Per més informació no dubteu en preguntar :okcat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.