Honda CB500X, la "trail" definitiva segons J.M.Alg

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Honda CB500X, la "trail" definitiva segons J.M.Alg

Entrada Autor: Steelman » dg. jul. 14, 2013 7:59 pm

Imatge

Aqui teniu el seu article al seu blog -> Article J.M.Alguersuari

Que opineu??
Ex ...moltes coses

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Honda CB500X, La "trail" Definitiva Segons J.M

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. jul. 14, 2013 11:27 pm

Per 6000€ tens una moto d'una qüalitat més que acceptable i estèticament força maca. El que busqui economia i fiabilitat a més de la d'inverssió que comporta la moto, perfecte.

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » dg. jul. 14, 2013 11:49 pm

Tot depèn de perquè la vulguis.... con sempre.
És una bona joguina de cap de semana, però per a viatges amb parella queda curta.
Crec jo...
Hook l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 14, 2013 11:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. jul. 15, 2013 8:38 am

Ostres,... amb els temps que corren es fa extrany veure una nova trail per sota dels 800c :b9

Pero si realment la volien trail no hagues encarit massa el preu posar unes rodes de radis i una davantera mes gran.

La veig mes aviat com una intentona de competir amb le Vstrom 650 (pel preu reduit i tal), pero sincerament.... la veig algo nyicris (nomes un disc davant, aspecte massa "carreteru", escapament massa baix,....), pero vaja,... ja sabem tots quin concepte de Trail tenen ara les marques.

Sens dubte pot ser interesantissim pel preu reduit en els temps que corren pero sobretot perque de ben segur que es una moto àgil i divertida tot i que de ben segur que qui se la compri es per que sap segur que no trobara en falta la xixa que poden aportar les grans.

Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Entrada Autor: Llebra » dl. jul. 15, 2013 5:24 pm

Veig que a tot arreu la deixen molt bé, i m'agrada el concepte, però si aquesta moto és trail, la meva xt és enduro extrem, no ? :b9 :b9

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. jul. 15, 2013 6:36 pm

jo la trobo molt maca i oberta a clients ben diferents,encara que novells :orquestra :orquestra el preu es mes que interessant per la planta que te,ara potser l'anunciat seria mes correcte si digues: la moto ''polivalent'' definitiva,ja que si l'anomenes del que no es,el public es confon......una bona opcio :birracat :birracat
Imatge

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dl. jul. 15, 2013 9:07 pm

Per definir aquestes motos, tindrien que fer com amb els cotxes. De la mateixa manera que un Audi Q5 no es un TT si no un SUV (Sport Utility Vehicle) aquesta moto no es una Trail, es una SUM Sport Utility Motorbike (m'ho acabo d'inventar). :viscat

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. jul. 15, 2013 10:21 pm

Penso que el seu objectiu es la V-strom, la qual es queda curta de frens i suspensió davantera. Aquesta moto tan sols incorpora un disc, però es tracta d'un LP mentre que la V-strom porta dos singles de Maria Dolores Pradera.
La V-strom (650) es molt difícil de superar en quant a costos però l'últim que se l'hi ha fet es rentar-li la cara, res mes. Pateix del mateixos problemes. Renovar-se o morir. Hem de tenir present que el seu selector de velocitats es un desastre per la seva tosquedat i segueix igual.

A partir d'aquest punt, es una bona opció per qui en tingui prou amb aquesta forquilla "potencia/prestacions". Una bona sector per qui vulgui començar a plantejar-se reptes mes elevats tals com arribar a la fi del mon sense problemes amb pocs diners.

Al tanto, el bastidor es de tubs de ferro dissimulats amb tapes de plàstic. Però la veritat es que, en aquest nivell, tampoc te cap importància.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 15, 2013 10:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Honda CB500X, la "trail" definitiva segons J.M

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 16, 2013 7:47 am

Holaaaa,

No en sabia res d’aquest nou model de Honda. Realment Honda està anant contra corrent, quant tothom busca més potència en els seus productes, Honda no fa més que reduir-la.

Es molt optimista el Sr. Algersuari dient que amb 47 CV en te de sobres per viatjar a duo. Pot estar molt bé per sortides de un o dos dies, però jo no ho tinc tant clar com ell. Tampoc tinc la seva experiència, naturalment.

Pel que fa a la denominació: es com totes les Trail que fan ara. Si vols una trail per poder anar millor fora del asfalt has de buscar les Adventure de cada marca (o denominació que se li assembli) per poder disposar de rodes de radis.

En tot cas una relació preu /prestacions/qualitat que, d’entrada, sembla molt més que digna. Una solució interessantíssima per tot aquell que busca una moto per a tot sense massa pretensions.

M’han entrat ganes de provar-la. Que Jordi,ens hi apuntem quan pugis ?

:D ;) ;)
Sort,

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. jul. 16, 2013 8:43 am

Trail? esteu de conya... :callo

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » dt. jul. 16, 2013 9:02 am

de trail res de res, però com a moto utilitària em sembla una molt bona opció, fins i tot per als que hem de fer ciutat i no ens agraden els scutres.
no m'importaria gens tenir-ne una per al dia a dia.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 16, 2013 10:04 am

[quote user="ErnesTDM" post="238444"] es una SUM Sport Utility Motorbike (m'ho acabo d'inventar). :viscat[/quote]

jo de tu aniria i patentaria aquestes sigles.....algu de marqueting llegira el fil i guanyara prestigi i calers amb l'ideia :idea :idea per viatjar a duo,si no tens pretensions d'anar a mes de 100-110 i tranquil,fent fotos i gaudint del paissatge,segur que ha de ser mes comode de portar que moltes maquines,potser li faltara una mica de força si fas ports de muntanya amb corbes molt tancadas pero......a part crec que ataca directament segments com la Versys,V-strom's i monocilindrics que es poden limitar amb sobrecost i en aquesta no li cal,ja veurem si el mercat li dona la rao :birracat
Imatge

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dt. jul. 16, 2013 10:13 am

Bon dia!!!

Crec que he trobat la meva moto ideal!!!!

Fa un temps us vaig preguntar que quina era la moto més "llògica" per a vosaltres. Com a llògica o ideal em referia a una moto continguda de preu, amb consums moderats, fiable, un manteniment que no desfés la butxaca, i que tant es pogués fer servir en el dia a dia com per a viatges o sortides de caps de setmana... I crec que amb aquest modeo Honda ho ha aconseguit. (Es suposa que aquestes virtuts hi venen de sèrie...)

Que si, que potser per a alguns es pot quedar curta, que per a uns altres no és adequada per a fer depen quines rutes o no és una trail... Però fills meus, pero al 80% de nosaltres... necessitem molt més????
Després ens omplim la boca de buscar carreteretes precioses per anar a poc a poc disfrutant... i acte seguit, deixem anar que no serveix per a correr....

Veig les fotos de la moto preparada per a rutejar i no em desagraden gens..

Imatge

No se, pot ser és que no estic passant una massa bona època. I cadascú es gasta els diners com vulgui, clar que si, i que evidentment no és el mateix, per descomptat, però amb tres hondes d'aquestes et compres una BMW... I el manteniment, i els neumàtics, i el consum etc etc... quans viatges et pot suposar anar amb una o anar amb una altra???? I jo he arribat a la conclusió que el que m'agrada és anar en moto...
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 16, 2013 10:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Entrada Autor: Llebra » dt. jul. 16, 2013 10:56 am

[quote user="Vicenç" post="238481"]Bon dia!!!

Fa un temps us vaig preguntar que quina era la moto més "llògica" per a vosaltres. Com a llògica o ideal em referia a una moto continguda de preu, amb consums moderats, fiable, un manteniment que no desfés la butxaca, i que tant es pogués fer servir en el dia a dia com per a viatges o sortides de caps de setmana... I crec que amb aquest modeo Honda ho ha aconseguit. (Es suposa que aquestes virtuts hi venen de sèrie...)

Que si, que potser per a alguns es pot quedar curta, que per a uns altres no és adequada per a fer depen quines rutes o no és una trail... Però fills meus, pero al 80% de nosaltres... necessitem molt més????
Després ens omplim la boca de buscar carreteretes precioses per anar a poc a poc disfrutant... i acte seguit, deixem anar que no serveix per a correr....

Veig les fotos de la moto preparada per a rutejar i no em desagraden gens..[/quote]
Doncs tens molta raó, i aquesta foto tan preparada per viatjar m'està agradant molt, a veure si amb totes les bèsties que m'estic mirant i la solució serà una 500... :okcat

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dt. jul. 16, 2013 1:14 pm

[quote user="Llebra" post="238484"]Doncs tens molta raó, i aquesta foto tan preparada per viatjar m'està agradant molt, a veure si amb totes les bèsties que m'estic mirant i la solució serà una 500... :okcat[/quote]

Bon dia!!!!

Haviam, jo no vull dir a ningú que s'ha de comprar o que ha de fer amb els seus diners. Si en tingués molts tinc clar quina moto tindría i que faria amb ella.

El que intento fer veure es que, en aquest mateix post, alguns diuen que es queda curta, uns altres que la forquilla no se que li passa, que un disc de fre al davant... I segur que tots tenen la seva part de raó. Però quants de nosaltres creuem Africa de punta a punta???, quants de nosaltres només fem camins de cabres o deserts solitaris??? Quants de nosaltres anem per terrenys tant inòspits que necessitem 40 litres de benzina al dipòsit???

No se. Sembla com si ens haguessin ficat al cap allò de que si no tens una ADV pota negra (i les seves variants de cada marca), quasi no es pot sortir de casa. I precisament alguna d'aquestes besties pardes NO serveixen per a això, a no ser que siguis un professional o tinguis un equip al darrere. Per donar la volta al món el millor és com més sencillet i lleuger, millor. I jo, l'únic camí de cabres en el que em poso és si la carretera està en obres i he d'anar sortejant clots. I: quants de nosaltres anirem a fer la volta al món????

Ja us dic, potser és que ara com ara només puc mantenir una moto i a dures penes. Però si l'hagués de canviar, crec que aquesta seria una de les meves principals candidates precisament per les raons abans esmentades.

Salut!!!
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 16, 2013 1:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 16, 2013 1:27 pm

Doncs a mi m'encanta, sobretot el model "Adventure" que ha posa en Vicenç. Jo que vaig sòl sempre i no acostumo a fer tirades llargues ni viatjar, perquè no hauria de ser-ho?

I a més Honda, garantia de finura i fiabilitat. I revisions als 12.000, el doble que ara amb la meva!

Els que dieu que sols té un fre de disc....fa anys les motos mitjanes sols en tenien un de fre. Posa es unes bones pastilles i uns latiguillos metàl•lics i et frenava com Déu mana. I el més important, quan canviaves les pastilles sols tenies que comprar un joc, no dos.

El dia que pugui canviar la moto (per cansanci, per res més) tindré molt present aquest model.

PD: Vicenç, aviam si un cap de setmana fas una escapadeta per aquí Catalunya, i podem organitzar alguns cosa. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dt. jul. 16, 2013 2:58 pm

[quote user="Vicenç" post="238481"]Bon dia!!!

Veig les fotos de la moto preparada per a rutejar i no em desagraden gens..

Imatge

No se, pot ser és que no estic passant una massa bona època. I cadascú es gasta els diners com vulgui, clar que si, i que evidentment no és el mateix, per descomptat, però amb tres hondes d'aquestes et compres una BMW... I el manteniment, i els neumàtics, i el consum etc etc... quans viatges et pot suposar anar amb una o anar amb una altra???? I jo he arribat a la conclusió que el que m'agrada és anar en moto...[/quote]

Jo fa molt temps que comparteixo totalment el teu punt de vista i les idees expresades.
Evidentment tants caps tants barrets, però a mi també em sembla una bona moto. :okcat
Per cert, si vens per aquestes terres, qui sap, podriem fer-la petar tot fent alguna :birracat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dc. jul. 17, 2013 4:00 pm

L'única condició per a ser anomenada trail és portar manillar i ser alta? :nonocat

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dc. jul. 17, 2013 8:12 pm

holaaa

veient com esta el mercat, comprare dos o tres kle de segona ma per tenir recanvis a ma els propers 10 anys i mantindre l'incombustible TRAIL de kawasaki

aixo te de trail el nom... i poca cosa mes

una turistica amb manillar alt :foracat

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. jul. 18, 2013 7:07 pm

Holaaaa,

[quote user="Jb500" post="238567"]

una turistica amb manillar alt :foracat[/quote]

I ???

Si hem de tenir en compte el trail que fan totes les Trail que corren per les carreteres... quantes de elles els hi cal que siguin trail? Un 10% ? un 5% ?

Si la gent es compra motos trail per anar per carretera, els fabricants (tots) ja te les adapten millor al us que normalment se li dona a la moto, així potser en venen mes i tot !!

:sorry :sorry

I per cert, m'agrada molt la de la foto que ha penjat el Vicenç.

:okcat
Sort,

Respon

Torna a “General”