[quote user="Vicenç" post="238481"]Bon dia!!!
Crec que he trobat la meva moto ideal!!!!
Fa un temps us vaig preguntar que quina era la moto més "llògica" per a vosaltres. Com a llògica o ideal em referia a una moto continguda de preu, amb consums moderats, fiable, un manteniment que no desfés la butxaca, i que tant es pogués fer servir en el dia a dia com per a viatges o sortides de caps de setmana... I crec que amb aquest modeo Honda ho ha aconseguit. (Es suposa que aquestes virtuts hi venen de sèrie...)
Que si, que potser per a alguns es pot quedar curta, que per a uns altres no és adequada per a fer depen quines rutes o no és una trail... Però fills meus, pero al 80% de nosaltres... necessitem molt més????
Després ens omplim la boca de buscar carreteretes precioses per anar a poc a poc disfrutant... i acte seguit, deixem anar que no serveix per a correr....
Veig les fotos de la moto preparada per a rutejar i no em desagraden gens..
No se, pot ser és que no estic passant una massa bona època. I cadascú es gasta els diners com vulgui, clar que si, i que evidentment no és el mateix, per descomptat, però amb tres hondes d'aquestes et compres una BMW... I el manteniment, i els neumàtics, i el consum etc etc... quans viatges et pot suposar anar amb una o anar amb una altra???? I jo he arribat a la conclusió que el que m'agrada és anar en moto...[/quote]
Jo fa molt temps que comparteixo totalment el teu punt de vista i les idees expresades.
Evidentment tants caps tants barrets, però a mi també em sembla una bona moto. :okcat
Per cert, si vens per aquestes terres, qui sap, podriem fer-la petar tot fent alguna :birracat