M'alegro que t'apuntis Lluís! A valls t'esperarem.
Jo ho sé que ets una mica tossut amb els pneumàtics de tacs, però jo t'els recomano. Si més no per que gaudiràs molt més de la ruta sense estar tant pendent del terreny.
Salut![/quote]Buf, no m'espantis abans de començar, suposo que la ruta es apta per la 800, si no es aixi, ja ni tacos ni sense, tu que la coneixes i em coneixes, si ho veus pelut, m'ho dius i prenc altres mesures ( no se quines pero sempre puc buscar alternatives)[/quote]
Hola Lluís, no vull espantar-te... :nonocat
Però,... no es cap secret que les F800GS amb pneumàtics de tacs es comporten molt millor per muntanya. Evidentment no he fet tots 1.000km per tant desconec els punts on hi pot haver complicació. A la part nord de Lleida a Girona, si no recordo malament tot son pistes i camins amb alguna complicació "puntual"... però res que no es pugui fer amb una 800 amb "o sense" tacs. La zona centre, entre Llagostera i Martorell en JoanCG et podrà donar més indicacions, i de Martorell a Lleida, casi segur que a la zona de Prades "suarem" ja que es la part que van fer en Raki i en Pere29 i van suar de valent.
Recomanació: Posa tacs... no siguis tossut. :okcat :birracat :birracat
Agunes fotos que he repescat del tram Lleida - Tarragona

Salut[/quote]
Em sap molt greu pro no poder venir ja que el meu pare sa trencat l'ombro i em toca currar de dilluns a diumenge fins que estigui recuperat.
Un tema important es que veig que la ruta que varem fer de Lleida a Tarragona la realitzareu a l'inversa veritat, doncs dir que la foto que i a tanta pedra es una baixada de la "hòstia" es a dir que nosaltres quan ens i varem posar solament resava de poder trobar una sortida per que si no no se pas com hauríem pujat les motos per allí es a dir que allí sàuria de buscar alternativa ja que per allí no crec pas que pugeu no tan per la pujada si no per la de pedra solta que i a que et far perdre tota tracció.
Aquell tram jo el faria sense miraments per carretera :okcat Et puc dir exactament quins son el punts a suprimir, tot i que crec que per la zona que fareu de Valls a Lleida aquell tram no el fareu.
I SI LA ZONA DE PRADES ES DURA, PRO NO EN PISTA SI NO EN LA PEDRA GROSSA I MOLESTA QUE TENEN ELS CAMINS.
Aquest es el tram a evitar que casualment si posem al google maps els 2 pobles per que em digui una ruta em fa passar per la pista intransitable de pujada.
https://maps.google.es/maps?saddr=43459 ... v&t=m&z=14