Inscripcions Volta Catalunya Trail

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderador: Airald

Respon
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: Inscripcions Volta Catalunya Trail

Entrada Autor: Raky » dc. ago. 21, 2013 12:36 am

[quote user="650X" post="240670"][quote user="Lluismiquel" post="240630"][quote user="650X" post="240481"][quote user="Lluismiquel" post="240469"]Ei, en principi, apunteume pero el dijous potser vindre només a dormir, perque al mati treballo, llavors us atraparía a Valls l'hora de sopar.[/quote]
M'alegro que t'apuntis Lluís! A valls t'esperarem.

Jo ho sé que ets una mica tossut amb els pneumàtics de tacs, però jo t'els recomano. Si més no per que gaudiràs molt més de la ruta sense estar tant pendent del terreny.

Salut![/quote]Buf, no m'espantis abans de començar, suposo que la ruta es apta per la 800, si no es aixi, ja ni tacos ni sense, tu que la coneixes i em coneixes, si ho veus pelut, m'ho dius i prenc altres mesures ( no se quines pero sempre puc buscar alternatives)[/quote]

Hola Lluís, no vull espantar-te... :nonocat

Però,... no es cap secret que les F800GS amb pneumàtics de tacs es comporten molt millor per muntanya. Evidentment no he fet tots 1.000km per tant desconec els punts on hi pot haver complicació. A la part nord de Lleida a Girona, si no recordo malament tot son pistes i camins amb alguna complicació "puntual"... però res que no es pugui fer amb una 800 amb "o sense" tacs. La zona centre, entre Llagostera i Martorell en JoanCG et podrà donar més indicacions, i de Martorell a Lleida, casi segur que a la zona de Prades "suarem" ja que es la part que van fer en Raki i en Pere29 i van suar de valent.

Recomanació: Posa tacs... no siguis tossut. :okcat :birracat :birracat

Agunes fotos que he repescat del tram Lleida - Tarragona
Imatge

Imatge

Imatge

Salut[/quote]

Em sap molt greu pro no poder venir ja que el meu pare sa trencat l'ombro i em toca currar de dilluns a diumenge fins que estigui recuperat.
Un tema important es que veig que la ruta que varem fer de Lleida a Tarragona la realitzareu a l'inversa veritat, doncs dir que la foto que i a tanta pedra es una baixada de la "hòstia" es a dir que nosaltres quan ens i varem posar solament resava de poder trobar una sortida per que si no no se pas com hauríem pujat les motos per allí es a dir que allí sàuria de buscar alternativa ja que per allí no crec pas que pugeu no tan per la pujada si no per la de pedra solta que i a que et far perdre tota tracció.
Aquell tram jo el faria sense miraments per carretera :okcat Et puc dir exactament quins son el punts a suprimir, tot i que crec que per la zona que fareu de Valls a Lleida aquell tram no el fareu.

I SI LA ZONA DE PRADES ES DURA, PRO NO EN PISTA SI NO EN LA PEDRA GROSSA I MOLESTA QUE TENEN ELS CAMINS.

Aquest es el tram a evitar que casualment si posem al google maps els 2 pobles per que em digui una ruta em fa passar per la pista intransitable de pujada.

https://maps.google.es/maps?saddr=43459 ... v&t=m&z=14
Raky l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 21, 2013 12:51 am, en total s’ha editat 3 vegades.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dc. ago. 21, 2013 1:01 pm

[quote user="Pasqual" post="240505"]Enric, quina feinada!
algú sap on puc deixar cotxe i remolc a Centelles amb un mínim de seguretat?
i Ara em falta lloc per deixar el cotxe[/quote]

Pasqual, visc a Lliça d'Amunt, a 15 minuts de Centelles. Pots deixar a casa meva el cotxe, remolc, e inclús si vols tens habitació la nit anterior.

Per últim, la zona de Tordera a Castellar del Vallés, és apte per qualsevol moto amb tacs, per grossa que sigui la moto.

Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 21, 2013 1:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. ago. 21, 2013 8:07 pm

Alguna proposta per el punt concret de sortida a Centelles? Si pot ser que hi hagi benzina i cafè. Jo desconec la zona.

Per el tema d'autonomia de les motos, les 690 crec que amb ruta "sense esforços" poden arribar als 170-180km som de moment els que tenim menys autonomia?

De totes formes passant per on passem no crec que tinguem cap problema per posar suc ja que passarem per pobles i farem algún enllaç, molt serà que no veiem cap benzinera.

Raki! avui al vespre-nit rescato el teu correu i t'envio uns tracks a veure si recordes si passem per algún lloc complicat.

salut a tothom! :birracat

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Xgal » dj. ago. 22, 2013 9:37 am

Hola,

En principi, em podeu apuntar a mí i amb en Rafel Garcia, estem pendents de parlar per reservar habitació doble.

Posaré confirmació.

Cesc
Presentats
Entrades: 272
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Cesc » dj. ago. 22, 2013 12:16 pm

jo soc partidari de fer la pujada de pedres :jajacat
tambe es ccert que jo porto una DRZ i no una GS :viscat

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. ago. 22, 2013 12:32 pm

Llista actualitzada, ja som 8!! :jajacat :jajacat :jajacat

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. ago. 22, 2013 6:15 pm

[quote user="650X" post="240735"]Alguna proposta per el punt concret de sortida a Centelles? Si pot ser que hi hagi benzina i cafè. Jo desconec la zona.

Per el tema d'autonomia de les motos, les 690 crec que amb ruta "sense esforços" poden arribar als 170-180km som de moment els que tenim menys autonomia?

De totes formes passant per on passem no crec que tinguem cap problema per posar suc ja que passarem per pobles i farem algún enllaç, molt serà que no veiem cap benzinera.

Raki! avui al vespre-nit rescato el teu correu i t'envio uns tracks a veure si recordes si passem per algún lloc complicat.

salut a tothom! :birracat[/quote]

si voleu em podeu passar el Track i repassaré la ruta de centelles a Igualada , per si hi ha alguna cosa rara de ultima hora, (conec prou bé la zona )
a Centelles hi ha una benzinera a la entrada del poble per la sortida 44 de la C-17 (Murus) venint de Vic

Ps.- teniu ja completament definit el tram del 1er. dia ????
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 22, 2013 6:31 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. ago. 22, 2013 7:44 pm

[quote user="Llagasta" post="240807"][quote user="650X" post="240735"]Alguna proposta per el punt concret de sortida a Centelles? Si pot ser que hi hagi benzina i cafè. Jo desconec la zona.

salut a tothom! :birracat[/quote]

si voleu em podeu passar el Track i repassaré la ruta de centelles a Igualada , per si hi ha alguna cosa rara de ultima hora, (conec prou bé la zona )
a Centelles hi ha una benzinera a la entrada del poble per la sortida 44 de la C-17 (Murus) venint de Vic

Ps.- teniu ja completament definit el tram del 1er. dia ????[/quote]

Avui al vespre t'envio el track per si vols comprovar qualsevol cosa.

La benzinera aquesta te cafeteria? tens les coordenades?

Salut!

Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Entrada Autor: Raky » dv. ago. 23, 2013 12:31 am

[quote user="Cesc" post="240776"]jo soc partidari de fer la pujada de pedres :jajacat
tambe es ccert que jo porto una DRZ i no una GS :viscat[/quote]

Encara que portis un drz que jo també la tinc dubto molt que arribessis a dalt sense tenir que empenyé la moto ja que el problema es que i a molta molta molta pedra i grossa cosa que fa que a la mes mínima la roda salti i perdis tota tracció i si perds la velocitat i pares allí en costa i el pedregal ja estas venut, tot i que si algun dia vols crec que es un gran repte repetir la baixada i després fer la pujada de retorn :okcat :okcat :okcat ja tenim feina tot el mati :birracat
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dv. ago. 23, 2013 8:37 am

[quote user="Raky" post="240827"][quote user="Cesc" post="240776"]jo soc partidari de fer la pujada de pedres :jajacat
tambe es ccert que jo porto una DRZ i no una GS :viscat[/quote]

Encara que portis un drz que jo també la tinc dubto molt que arribessis a dalt sense tenir que empenyé la moto ja que el problema es que i a molta molta molta pedra i grossa cosa que fa que a la mes mínima la roda salti i perdis tota tracció i si perds la velocitat i pares allí en costa i el pedregal ja estas venut, tot i que si algun dia vols crec que es un gran repte repetir la baixada i després fer la pujada de retorn :okcat :okcat :okcat ja tenim feina tot el mati :birracat[/quote]

Es nota que no coneixes a Cesc.......

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. ago. 23, 2013 12:11 pm

No passa res, és fan dues variants de la ruta i ja està.

Uns per aqui i altres per allà. Un punt de retrovament i ja està. Altres vegades ho hem fet i ha anat molt bé!

:okcat

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Xgal » dv. ago. 23, 2013 1:23 pm

Carles!!!!

Tu no pots venir??? :please

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. ago. 23, 2013 2:27 pm

[quote user="CMB" post="240853"]No passa res, és fan dues variants de la ruta i ja està.

Uns per aqui i altres per allà. Un punt de retrovament i ja està. Altres vegades ho hem fet i ha anat molt bé!

:okcat[/quote]

No caldrà, vaig enviar els tracks a en Jesús (Raky) per que em mostrés on podien haver dificultats i em va dir que aquesta (magnífica pujada) no hi passaríem ja que ens queda més al sud, tirant cap a Tarragona.

Per tant no caldrà fer rutes alternatives. :okcat

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. ago. 23, 2013 2:33 pm

Voldria recordar que es necessari que tothom porti les seves eines, o si més no, les més esencials, sempre podem deixar-nos una càmera si algú rebenta o utilitzar les palanques d'algú altre, però ull amb les claus necesaries per desmuntar les rodes. :SOS :SOS

(recordo una sortida que hi havia 3 o 4 DRZ's i cap portava la clau necessaria per desmuntar la roda de darrera)

Salut

PD: A més als ferros aquests, :b9 vull dir les DRZ's :b9 sempre els hi passen coses, o es paren al mig dels bassals o punxen o ... :b9 :b9 :b9 :b9 ( no us enfadeu!...) van molt bé les Susi's :birracat
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 23, 2013 2:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Lluismiquel
Presentats
Entrades: 69
Membre des de: dl. set. 19, 2011 7:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

Entrada Autor: Lluismiquel » dv. ago. 23, 2013 8:48 pm

Enric, jo sere fora del pais del 27 Agost al 6 de setembre ilocalitzable, si tens el track per anarmel mirant ara abans de marxar m'aniria be,

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. ago. 23, 2013 9:36 pm

[quote user="Lluismiquel" post="240910"]Enric, jo sere fora del pais del 27 Agost al 6 de setembre ilocalitzable, si tens el track per anarmel mirant ara abans de marxar m'aniria be,[/quote]

ja els tens al correu...

Bones vacances!

[quote user="Llagasta"]si voleu em podeu passar el Track i repassaré la ruta de centelles a Igualada , per si hi ha alguna cosa rara de ultima hora, (conec prou bé la zona )

Ps.- teniu ja completament definit el tram del 1er. dia ????[/quote]

tu també els tens, a veure si teniu temps de anar a treure algun roc dels camins...

salut

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dv. ago. 23, 2013 9:50 pm

[quote user="Llagasta"]si voleu em podeu passar el Track i repassaré la ruta de centelles a Igualada , per si hi ha alguna cosa rara de ultima hora, (conec prou bé la zona )
[/quote]

Aquesta benzinera que diu l'Albert, Enric, és la que hi ha en la "punta estranya", que a tal efecte fa al track a centelles. :okcat
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » ds. ago. 24, 2013 11:42 am

[quote user="Xgal" post="240860"]Carles!!!!

Tu no pots venir??? :please[/quote]

Xavi, ho veig dificil! i no per falta de ganes...

Dijous/divendres impossible

Dissabte/diumenge estic amb negociacions, que de moment vaig perdent. Tinc tots els punts gastats de la sortida als Alps! :callo

Veurem com acaben les negociacions!

Si més no poder venir a fer un tram amb vosaltres... :okcat
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 24, 2013 11:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Lluismiquel
Presentats

Entrada Autor: Lluismiquel » dg. ago. 25, 2013 5:38 pm

JAJAJAJAJAJAJAJAJA , jaJajajajajajjaa, nois perdoneu pero m'acabo de fer un tip de riure.Mexplicaré:
Examinant el track, just sortir de Centelles s'enfila al castell de Montmany, i resulta que si ho recordeu vaig posar al fk un cami que habíen sembrat claus, vaig posar fotos i tot, jop vaig punxar dos cops el mateix mati, el tio el varen posar a la preso, etc etc, es adir que si dijous passeu per aqui, probablement arribare abans jo a l'hotel tot i sortin a la tarda.
Ara en serio mireu aixo algu de la zona que ho corrobori pero el troç del castell si no m'he equivocat de cami,l'hatreu de cambiar per unaltre que pasa mes avall estem parlant de 3Km, una miseria pero que val mes no arriscarse, podrie ser un mal començament.

Lluismiquel
Presentats

Entrada Autor: Lluismiquel » dg. ago. 25, 2013 8:24 pm

Senyors, comprovat, als 10 minuts de la sortida, el track pasa per el cami dels claus, a mes si no ho han tret, hi ha una barricada al mitg del cami que es veu desde el google, mireu: https://maps.google.es/maps?hl=es&ll=41 ... 1&t=h&z=19
hi han camins alternatius, no us compliqueu la vida que pot ser un mal començament.
Mireu aixo

Lluismiquel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 25, 2013 8:49 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “Zona Trail”