Nou motor Boxer .

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Nou motor Boxer .

Entrada Autor: Steelman » dv. set. 06, 2013 9:53 pm

• 1300cc
  • 150cv
  • Sistema variable de valvules
  • ..........
Imatge

Imatge
Ex ...moltes coses

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Nou Motor Boxer .

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. set. 11, 2013 9:20 am

Jo crec que potser l'estrenaran amb la RT. Encara que estiguin fent probes amb la GS.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. set. 11, 2013 12:12 pm

[quote user="ErnesTDM" post="242186"]Jo crec que potser l'estrenaran amb la RT. Encara que estiguin fent probes amb la GS.[/quote]

Em fa l'efecte que no. És l'estratègia de marketing habitual de BMW amb la GS: Treure un model i començar a anticipar el següent per d'aquí a uns anys.

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. set. 11, 2013 12:43 pm

[quote user="Storm" post="242194"][quote user="ErnesTDM" post="242186"]Jo crec que potser l'estrenaran amb la RT. Encara que estiguin fent probes amb la GS.[/quote]

Em fa l'efecte que no. És l'estratègia de marketing habitual de BMW amb la GS: Treure un model i començar a anticipar el següent per d'aquí a uns anys.[/quote]

Pensa una cosa, la competencia de les GT's actuals, està per sobra dels 125cv del nou motor.

Yamaha FJR 143cv
Kawa GTR 155cv.
Triumph trophy 135cv.

Esperarem a veure que passa quan presentin la nova RT. :gathering

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. set. 11, 2013 3:01 pm

Per això ja tenen la GT 1.600.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. set. 11, 2013 4:55 pm

Jo crec que això són ganes de tocar el què no sona, perquè si m'acavo de gastar 20.000€ amb un model nou, i al cap de 2 dies m'hi posen un motor com aquest em cago amb la mare que els va...... :foracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. set. 11, 2013 7:55 pm

[quote user="Trencaferro" post="242203"]Jo crec que això són ganes de tocar el què no sona, perquè si m'acavo de gastar 20.000€ amb un model nou, i al cap de 2 dies m'hi posen un motor com aquest em cago amb la mare que els va...... :foracat[/quote]

M'has llegit el pensament ... però així és el progrés ... :okcat
Gas a la burra!!!

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dj. set. 12, 2013 4:12 pm

Carai, a BMW es posen les piles.

No entenc l'alemany, però té tota la pinta de ser un control variable de les vàlvules per poder obtenir millor rendiment a diferents règims modificant el temps i durada d'obertura i/o tancament de les vàlvules en funció del règim o de la "demanda" del puny del gas (un sistema similar a la distribució variable, com el "multiair" dels motors d'alguns Fiat/Alfa Romeo).

Molt tecnològic. Pot ser una gran millora en potència i consum.

Veurem que acaben declarant.

Per altra banda, té molt sentit que, un cop afegida la refrigeració per aigua, ara enfoquin l'evolució del boxer cap a més rendiment.

Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. set. 13, 2013 12:16 am

En principi sembla obvi que BMW, un dels fabricants de motors que mes han desenvolupat la part alta del motor (sistema VANOS l'any 1992) acabi introduint el Valventronic-2 a les motos però.......fer-ho en la gamma boxer??? El sistema Valvetrónic-2 es enorme i tan sols serveix per un dels sistemes (admissió o escapament) i tot per un pistó??. La culata del boxer acabaria essent tan ample com un autobús. Si ho volen miniaturitzat serà una font d'avaries per la potència del servomotor.
Imatge
Hi ha un altre tema, la distribució variable. de la qual no s'encarrega el VALVETRONIC, sinó el VANOS. Aquest hauria d'anar situat o be a la politja dels arbres de lleves de cada culata o dins els bloc motor. Acabarà existint però quan passi, els que heu estrenat moto, tindran prou antiguitat.

Penso que actualment estan mes capficats en solucionar el malfuncionament del canvi de marxes de la 1600.
Imatge
Jordi "Prony"

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 13, 2013 9:04 am

a mi em sembla que de canvis res de res.....aquest motor no el tocaran en un temps,aixo segur,las revistas de motos son com las de futbol,si no hi ha lliga d'alguna cosa s'ha de parlar i fins que no arrivin al març las novetats :gathering :gathering
Prony,el soroll del canvi de las 1600 els es ben igual....son Alemanys...i si fa soroll i no s'espatlla....es que ha de ser aixi.........(si s'espatlla ja l'arreglan,per aixo tranquils)..........no els canviarem mai.
un altre detall es el tema de l'amortiguador de direccio del nou model GS,penseu que si no porta ESA no en porta i un altre detall amb els modus de conduccio,es que si no s'agafa com opcio, la corba de potencia Dynamic,enduro i enduro pro,tampoc venen :nonocat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 13, 2013 9:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. set. 13, 2013 9:29 am

[quote user="Kpeps" post="242278"]a mi em sembla que de canvis res de res.....aquest motor no el tocaran en un temps,aixo segur,las revistas de motos son com las de futbol,si no hi ha lliga d'alguna cosa s'ha de parlar i fins que no arrivin al març las novetats :gathering :gathering
Prony,el soroll del canvi de las 1600 els es ben igual....son Alemanys...i si fa soroll i no s'espatlla....es que ha de ser aixi.........(si s'espatlla ja l'arreglan,per aixo tranquils)..........no els canviarem mai.
un altre detall es el tema de l'amortiguador de direccio del nou model GS,penseu que si no porta ESA no en porta i un altre detall amb els modus de conduccio,es que si no s'agafa com opcio, la corba de potencia Dynamic,enduro i enduro pro,tampoc venen :nonocat[/quote]

Gràcies Josep, jo penso que ningú que hagi comprat una GS-LC ha de preocupar-se en absolut ni sentir-se enganyat doncs falta molt en el cas que finalment es fes quelcom en aquest aspecte (al menys en la família GS on es cerca compacitat)

Segon tema, el canvi de les 1600. Als alemanys potser els serà ben igual però si jo em plantegés la compra, pensaria que s'equivoquen. He escoltat algunes queixes i renecs de gent (de fora Mototurisme) que s'ha gastat una morterada i que ja ha canviat.

Tercer tema. Dius coses molt interessants que segur que molts passen per alt quan et comencen a atabalar-te amb xifres, colors, opcions, etc.... (i això diu molt de tu :okcat :okcat )

Jordi "Prony"

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 13, 2013 10:01 am

[quote user="Prony" post="242280"][quote user="Kpeps" post="242278"]a mi em sembla que de canvis res de res.....aquest motor no el tocaran en un temps,aixo segur,las revistas de motos son com las de futbol,si no hi ha lliga d'alguna cosa s'ha de parlar i fins que no arrivin al març las novetats :gathering :gathering
un altre detall es el tema de l'amortiguador de direccio del nou model GS,penseu que si no porta ESA no en porta i un altre detall amb els modus de conduccio,es que si no s'agafa com opcio, la corba de potencia Dynamic,enduro i enduro pro,tampoc venen :nonocat[/quote]

Gràcies Josep, jo penso que ningú que hagi comprat una GS-LC ha de preocupar-se en absolut ni sentir-se enganyat doncs falta molt en el cas que finalment es fes quelcom en aquest aspecte (al menys en la família GS on es cerca compacitat)

Segon tema, el canvi de les 1600. Als alemanys potser els serà ben igual però si jo em plantegés la compra, pensaria que s'equivoquen. He escoltat algunes queixes i renecs de gent (de fora Mototurisme) que s'ha gastat una morterada i que ja ha canviat.

Tercer tema. Dius coses molt interessants que segur que molts passen per alt quan et comencen a atabalar-te amb xifres, colors, opcions, etc.... (i això diu molt de tu :okcat :okcat )

Jordi "Prony"[/quote]

primer de tot,gracies a tu,sempre es un plaer llegir las teves aportacions sobre mecanica,nomes dir.te que ara ja en turismes amb turbocompressor de benzina i 6 cilindres ja estan en el ''doble vanos'' :okcat ,tampoc amb el que he dit abans volia dir que no es fes (cosa que desconec al 100 % un motor mes gros i amb mes cv's) BMW te una divisio mes esportiva que es diu HP i pot ser que facin alguna cosa al respecte,pero no amb las GS's ni las novas ADV ni amb las RT's que han de venir :birracat :birracat tinc entes i aixo es una ''habladuria'' que sortira un model basic molt modificable pero amb el motor d'aire i tambe podrien fer qualsevol cosa amb els motors LC :orquestra :orquestra
Imatge

Respon

Torna a “General”