Entrada
Autor: Kpeps » dv. set. 13, 2013 10:01 am
[quote user="Prony" post="242280"][quote user="Kpeps" post="242278"]a mi em sembla que de canvis res de res.....aquest motor no el tocaran en un temps,aixo segur,las revistas de motos son com las de futbol,si no hi ha lliga d'alguna cosa s'ha de parlar i fins que no arrivin al març las novetats :gathering :gathering
Prony,el soroll del canvi de las 1600 els es ben igual....son Alemanys...i si fa soroll i no s'espatlla....es que ha de ser aixi.........(si s'espatlla ja l'arreglan,per aixo tranquils)..........no els canviarem mai.
un altre detall es el tema de l'amortiguador de direccio del nou model GS,penseu que si no porta ESA no en porta i un altre detall amb els modus de conduccio,es que si no s'agafa com opcio, la corba de potencia Dynamic,enduro i enduro pro,tampoc venen :nonocat[/quote]
Gràcies Josep, jo penso que ningú que hagi comprat una GS-LC ha de preocupar-se en absolut ni sentir-se enganyat doncs falta molt en el cas que finalment es fes quelcom en aquest aspecte (al menys en la família GS on es cerca compacitat)
Segon tema, el canvi de les 1600. Als alemanys potser els serà ben igual però si jo em plantegés la compra, pensaria que s'equivoquen. He escoltat algunes queixes i renecs de gent (de fora Mototurisme) que s'ha gastat una morterada i que ja ha canviat.
Tercer tema. Dius coses molt interessants que segur que molts passen per alt quan et comencen a atabalar-te amb xifres, colors, opcions, etc.... (i això diu molt de tu :okcat :okcat )
Jordi "Prony"[/quote]
primer de tot,gracies a tu,sempre es un plaer llegir las teves aportacions sobre mecanica,nomes dir.te que ara ja en turismes amb turbocompressor de benzina i 6 cilindres ja estan en el ''doble vanos'' :okcat ,tampoc amb el que he dit abans volia dir que no es fes (cosa que desconec al 100 % un motor mes gros i amb mes cv's) BMW te una divisio mes esportiva que es diu HP i pot ser que facin alguna cosa al respecte,pero no amb las GS's ni las novas ADV ni amb las RT's que han de venir :birracat :birracat tinc entes i aixo es una ''habladuria'' que sortira un model basic molt modificable pero amb el motor d'aire i tambe podrien fer qualsevol cosa amb els motors LC :orquestra :orquestra