Las Marcas Tornen Al ''retro''

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Las Marcas Tornen Al ''retro''

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 03, 2013 10:36 am

es veu que las marcas de motos tornen al estil retro ........com a Triumph li va be,anem-hi tots..... :callo :callo

Imatge

Imatge

aquesta tambe veura la llum,amb una infinitat d'extres per modificar-la,l'any que ve es preveuen moltes novetats :birracat :birracat

Imatge

Imatge
Imatge

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Re: Las Marcas Tornen Al ''retro''

Entrada Autor: Vicenç » dj. oct. 03, 2013 11:44 am

Imatge

Imatge

Tot i que a mi personalment m'agrada més una variant que vaig penjar fa un temps:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

viewtopic.php?f=1&t=15167

Perdoneu però no se com reduir la primera foto. Si algun dels moderadors ho pot fer o em diu com fer-ho li ho agrairé.

http://
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 03, 2013 1:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. oct. 03, 2013 12:08 pm

Em sembla que pel förum volten molts nostàlgics, jejejejeee.

Jo, i molta gent, suspirem perquè tornin les RD i les TDR, que amb l'electrònica i mapes d'injecció d'avui en dia passarien de sobre la normativa Euro5. Però res, esperem-nos sentats....
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 03, 2013 12:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. oct. 03, 2013 1:52 pm

Molt de HIppster suelto hi ha pel mon,..... :b9 :b9

Tot i que jo no li faria cap lleig a la Bonneville T100 :okcat

Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dj. oct. 03, 2013 4:35 pm

[quote user="Boolean" post="243306"]Molt de HIppster suelto hi ha pel mon,..... :b9 :b9

Imatge[/quote]

Fa 15 dies en vaig estrenar una i la vaig portar durant una setmana. Era igual que aquesta però amb blanc i grana.
Si t'agrada el retro són estèticament molt maques :jajacat , però......

No porten cap extra modern, ni tant sols marquen el què et queda de betzina, la protecció aerodinamica és 0, el seient és super incòmode i et deixa el cul quadrat, només porta un disc al davant i el de darrera no és cap maravella, la que em varen deixar no portava ni ABS ni control de tracció, per engegar-la pel mati havia de posar l'estarter (em recordava el R 12 del meu pare quan era petit), la direcció és molt nerviosa, i a partir de 120 km/h et tens d'agafar fort i vigilar els minims moviments del manillar; només us tinc de dir que no vaig tenir valor de passar de 135-140km/h en autopista. No poden portar maletes, i si n'hi ha, cosa que ho desconec no crec que ni siguin massa grosses ni que li quedin massa bé. I tot i que això ja depèn de la paciència de cadascú, però jo no em veig netejant toooots els radis cromats de les llantes més les altres parts que també porta.

En resum, les clàssiques m'agraden molt precisament perquè són clàssiques, però a dia d'avui no em gastaria ni un euro en una moto nova que ho té tot antic.

Parlo per mi i de les impresions que en vaig treure, evidenment són les conclusions que jo en vaig treure i qualsevol altre punt de vista és molt respectable. :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. oct. 03, 2013 5:28 pm

Es evident que una moto així avui en dia no esta feta per viatjar ni agafar grans velocitats,... jo les veig mes per passejar i disfrutar a l'estil de la vella escola. O inclus per al dia a dia per als desplaçaments curts.

Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Entrada Autor: Ximetric » dj. oct. 03, 2013 5:33 pm

M'he "n'amorao" de la R120R !!!
:love :herat :love :herat :love :herat
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dj. oct. 03, 2013 7:39 pm

[quote user="Kpeps" post="243292"]

Imatge[/quote]

Sempre m'he de menjar que la Stelvio és una còpia de la GS (cosa que -tot i que tinguin similituts- no és certa), però no em negareu que en aquesta foto no hi veieu una Griso amb el seu doble escape...Qui copia a qui?

la veritat és que són guapes...

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dj. oct. 03, 2013 8:26 pm

[quote user="Trencaferro" post="243312"][quote user="Boolean" post="243306"]Molt de HIppster suelto hi ha pel mon,..... :b9 :b9

Imatge[/quote]

Fa 15 dies en vaig estrenar una i la vaig portar durant una setmana. Era igual que aquesta però amb blanc i grana.
Si t'agrada el retro són estèticament molt maques :jajacat , però......

No porten cap extra modern, ni tant sols marquen el què et queda de betzina, la protecció aerodinamica és 0, el seient és super incòmode i et deixa el cul quadrat, només porta un disc al davant i el de darrera no és cap maravella, la que em varen deixar no portava ni ABS ni control de tracció, per engegar-la pel mati havia de posar l'estarter (em recordava el R 12 del meu pare quan era petit), la direcció és molt nerviosa, i a partir de 120 km/h et tens d'agafar fort i vigilar els minims moviments del manillar; només us tinc de dir que no vaig tenir valor de passar de 135-140km/h en autopista. No poden portar maletes, i si n'hi ha, cosa que ho desconec no crec que ni siguin massa grosses ni que li quedin massa bé. I tot i que això ja depèn de la paciència de cadascú, però jo no em veig netejant toooots els radis cromats de les llantes més les altres parts que també porta.

En resum, les clàssiques m'agraden molt precisament perquè són clàssiques, però a dia d'avui no em gastaria ni un euro en una moto nova que ho té tot antic.

Parlo per mi i de les impresions que en vaig treure, evidenment són les conclusions que jo en vaig treure i qualsevol altre punt de vista és molt respectable. :birracat[/quote]

Trencaferro, jo no et discutiré les "sensacions", ni les valoracions que n'aguis pogut treure de una setmana de rodar amb una Bonnie. Només dir-te que tinc una Boneville del 2004 (carburada...) y una R1200R del 2010...si les compares evidentment, no tenen res a veure, encara que les dues son "naked's". La Bonnie no porta cap extra modern...no volía pas una moto moderna, protecciò aerodinamica...zero, es una "naked", el seient...després de quasi 100.000 kms. de viatges per mitja Europa, Espanya y el Marroc...t'hi acostumes,per engegar al matí, l'estarter normés l'he posat a Elefantes...la batería d'origen la vaig camviar el passat més...era la d'origen !!!, la direcciò ??? la meva a anat a 160/170 Kms/hora sostinguts i no he tingut cap problema...bé menys les cervicals...jejeje..., es poden portar maletes y equipatge...no és una GS evidentment, y personalment un dels meus hobbie's és tenir les maquines de casa en bones condicions, inclós els radis...jejeje. Com molt bé dius,vol ser una classica...y d'alguna forma ho és. El que em faltaba, de l'una l'he trovat en l'altra, però t'asseguro, que per a mí la Bonnie, és la moto més, llogica y equilibrada, que he dut mai. N'hi han de més rapides, més comodes, que carreguen més, que...etc.etc... per tot a l'hora no hi és. M'oblidaba d'una cosa molt important per a mí, els que som "talla standard", aquestes motos ens van molt bé, per a les BMW, fan falta cms. sempre falten cms... :b9

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. oct. 04, 2013 10:11 am

la veritat es que en Trencaferro te tota la rao,pero d'un temps cap aqui,m'he acostumat a anar amb la ''vella'' i cada cop m'agrada mes portar-la,amb totes les incomoditats que te (que no son poques) las sensacions de moto son de moto,per el que jo faig aquestes retro mdernes son les motos ideals.
Imatge

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Pep1200GS » dv. oct. 04, 2013 11:42 am

La R 120 R fa per mí que sóc petitet, més que la supervedella...!!! :jajacat :jajacat

Totes molt boniques..

Pep

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Pep1200GS » dv. oct. 04, 2013 11:46 am

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dv. oct. 04, 2013 4:00 pm

Va que ho arrodonirem amb algún model més...

Kawa W800:

[img align=left]http://media.motoblog.it/k/kaw/kawasaki ... 011_03.jpg[/img]

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. oct. 04, 2013 4:03 pm

La meva dona, la Núria, s'ha comprat una Triumph Bonneville T100 Black aquest juliol i està encantadíssima amb ella.

L'avís de reserva és molt més fiable que en la seva altra moto, l'aerodinàmica és molt millor que amb la seva VN900 amb manillar flyer de 105 cm d'ample, la posició de conducció descarrega el pes del cul i permet fer més quilòmetres seguits, frena més, les suspensions la mantenen al lloc i aquest cap de setmana, tornant d'Escatrón amb ella al davant i una amiga amb una SV650 darrera seu, em van fer suar de valent per mantenir els 140-150 Km/h de creuer. Respecte al tema alforges, està contentíssima que sigui jo qui ara ha de carregar a la seva única alforja les coses que han de ser a mà i entre el seient del paquet i la parrilla pot portar bosses més que suficients per ser fora de casa una bona temporada. Per cert, també us diré que no pensa netejar-la mai, com sempre ha fet amb les seves motos.

Sense voler polemitzar, les comparación es diu que són odioses i certament mira com de diferent surt de la comparació depenent de quina sigui l'altra moto!

Ah! i que consti que amb la Vulcan 900 porta més de 125.000 Km en cinc anys i que ha voltat per tot Europa (ha anat a Nordkapp, entre altres viatges) i una petita part d'Àfrica (Marroc), és a dir que no la tenim pas considerada com una mala moto...

Imatge
Sergibuda l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 09, 2013 11:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
sergibuda

they called me an accident

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. oct. 04, 2013 6:55 pm

molt bona aquesta Sergi,posses la foto i llegim una cronica de l'estrena :birracat :birracat m'agrada molt aquesta maquina,el diumenge,a la sortida dels ''trajes'' eren legio,i havien varias ''gentelwoman's'' portan aquest model :okcat
p.d. i que la disfruti molts km'sss :orquestra
Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » ds. oct. 05, 2013 7:58 pm

Voleu parar que m'ho faig a sobre!!! :cat_vergonya
Ui el dia que tingui diners :b9 :b9 :b9
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dc. oct. 09, 2013 4:19 pm

Aquest photoshop pero que podría ser-hi algún dia m'agrada molt
Es una Stelvio 1200 amb el diposit d'una V7 i sense res de plastic
Imatge
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dv. oct. 11, 2013 1:55 pm

Ostres, ostres, ostres, Pedro!!!
Si algún dia fan alguna meravella com aquesta avisa, que començarem a estalviar o a fer-nos polítics :666
Preciosa la foto :okcat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “General”