[quote user="Trencaferro" post="243312"][quote user="Boolean" post="243306"]Molt de HIppster suelto hi ha pel mon,..... :b9 :b9
Tot i que jo no li faria cap lleig a la Bonneville T100 :okcat

[/quote]
Fa 15 dies en vaig estrenar una i la vaig portar durant una setmana. Era igual que aquesta però amb blanc i grana.
Si t'agrada el retro són estèticament molt maques :jajacat , però......
No porten cap extra modern, ni tant sols marquen el què et queda de betzina, la protecció aerodinamica és 0, el seient és super incòmode i et deixa el cul quadrat, només porta un disc al davant i el de darrera no és cap maravella, la que em varen deixar no portava ni ABS ni control de tracció, per engegar-la pel mati havia de posar l'estarter (em recordava el R 12 del meu pare quan era petit), la direcció és molt nerviosa, i a partir de 120 km/h et tens d'agafar fort i vigilar els minims moviments del manillar; només us tinc de dir que no vaig tenir valor de passar de 135-140km/h en autopista. No poden portar maletes, i si n'hi ha, cosa que ho desconec no crec que ni siguin massa grosses ni que li quedin massa bé. I tot i que això ja depèn de la paciència de cadascú, però jo no em veig netejant toooots els radis cromats de les llantes més les altres parts que també porta.
En resum, les clàssiques m'agraden molt precisament perquè són clàssiques, però a dia d'avui no em gastaria ni un euro en una moto nova que ho té tot antic.
Parlo per mi i de les impresions que en vaig treure, evidenment són les conclusions que jo en vaig treure i qualsevol altre punt de vista és molt respectable. :birracat[/quote]
Trencaferro, jo no et discutiré les "sensacions", ni les valoracions que n'aguis pogut treure de una setmana de rodar amb una Bonnie. Només dir-te que tinc una Boneville del 2004 (carburada...) y una R1200R del 2010...si les compares evidentment, no tenen res a veure, encara que les dues son "naked's". La Bonnie no porta cap extra modern...no volía pas una moto moderna, protecciò aerodinamica...zero, es una "naked", el seient...després de quasi 100.000 kms. de viatges per mitja Europa, Espanya y el Marroc...t'hi acostumes,per engegar al matí, l'estarter normés l'he posat a Elefantes...la batería d'origen la vaig camviar el passat més...era la d'origen !!!, la direcciò ??? la meva a anat a 160/170 Kms/hora sostinguts i no he tingut cap problema...bé menys les cervicals...jejeje..., es poden portar maletes y equipatge...no és una GS evidentment, y personalment un dels meus hobbie's és tenir les maquines de casa en bones condicions, inclós els radis...jejeje. Com molt bé dius,vol ser una classica...y d'alguna forma ho és. El que em faltaba, de l'una l'he trovat en l'altra, però t'asseguro, que per a mí la Bonnie, és la moto més, llogica y equilibrada, que he dut mai. N'hi han de més rapides, més comodes, que carreguen més, que...etc.etc... per tot a l'hora no hi és. M'oblidaba d'una cosa molt important per a mí, els que som "talla standard", aquestes motos ens van molt bé, per a les BMW, fan falta cms. sempre falten cms... :b9