VACANCES APROFITADES (RUTES AMAGADES)

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

VACANCES APROFITADES (RUTES AMAGADES)

Entrada Autor: Burruktala » dg. ago. 19, 2007 10:21 am

VACANCES APROFITADES (RUTES AMAGADES DEL RIPOLLÈS, LA GARROTXA I EL QUE PENJA)

Aquest any si. Aquest any he pogut fer unes vacances al càmping i compaginar-les amb sortides radials amb la moto.

Ho havia provat l’any passat, però l’Aprilia Pegaso m’havia deixat tirat el primer dia de vacances (les feia al Juliol), de l’emprenyada, el 15 d’agost del 2006 ja m’havia canviat la moto per la VStrom.

I AQUEST ANY SI QUE SI....

-- Vaig iniciar les vacances amb la sortida de

Ruta pels Pirineus de la Catalunya Nord. La Vall del Cabrils.[/url]
El dia 1 d’agost de 2007 i vàrem fer us 380 km.

La ruta, proposada per l’Stromkel i els seus satèl•lits, era una més de les que veníem fent pel Pirineus. La quarta diria jo.
En aquesta sortida descobrirem la magnífica carretera (una mica més que una pista asfaltada) que es retallava per sobre del Cabrils, per rematar la jornada anant fins a Amelie.

Unes fotos de mostra....
ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

Jo ja em vaig quedar al càmping amb la moto, i la Carme va pujar amb el meu fill amb el cotxe..... que faria jo sense ella...

La veritat és que la meva idea era fer petites sortides de no més de cinc hores (per ser a dinar a casa) per trobar un tou de “pistes” asfaltades, d’aquelles de cap trànsit motoritzat, que segueixen el curs que marca l’orografia del terreny, i que donen una volta de por per evitar un arbre o un rierol, i no tenen cap mania a l’hora de pujar a un turó o baixar a la vall .
Pistes de carro que han estat encimentades, encara no entenc perquè.

-- Amb aquesta finalitat el cap de setmana organitzàvem una sortida en la que si varen apuntar el Xavi i la Ceci Tiger. Vàrem fer el que anomenarem...

Descoberta de la Serra Cavallera i el Montgrony.
El dia 5 d’agost de 2007 i vàrem fer uns 170 km

Una ruta que seguia un seguit de pistes encimentades i carreteres que encara no fa uns anys eren sense asfaltar, com la magnifica pista que mena de la Colonia Estabanell fins arribar a Ribes de Freser tot passant per Sant Martí d’Ogassa. O la pujada fins al Santuari del Montgrony, ara asfaltat fins a les seves portes. Desprès, la carretera que porta de La Pobla de Lillet fins a Sant Jaume de Frontanya, també és d’aquelles de no trobar-la als planells.

Unes fotos de mostra....
ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

-- Un, dos, tres, quatre dies de pluja ininterrompuda... quin fàstic, això de mirar per darrera de les finestres de l’avancer sense poder agafar la moto...ni fer res!!!!
Però diuen (la mama ho diu sempre) que “no hi ha mal que cent anys duri”

El dijous fa un temps de nassos. Volem aprofitar-lo i decidim explorar nous territoris. La primera descoberta no ens surt del tot com volíem, ja que intentem fer una pista que resulta encara no han encimentat, i desprès de fer uns tres quilometres de OFF ROAD decidim deixar-ho per altre dia. Ens arribem a Besalú on fem una visita turística i tornem a casa.
El diumenge hi tornem, reprenent la ruta des de Besalú i fent una volta per entrar a França per Maçanet de Cabrenys. No sense probar-ho primer per La Vajol, carretera que ens trobem tancada i barrada al coll de Manrella. La ruta tota junta i enganxada com cal la vàrem anomenar....

RUTA PER L’ALTA GARROTXA.
10 i 12 d’Agost de 2007 i varen sortir uns 250 km

Unes fotos de mostra....
ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

-- La següent ruta, va ser proposada pel Miquel (In1til). Ni més ni menys que donar-li la volta al Cadí – Moixeró.
El diumenge s’acomiada amb forts aiguats, però el dilluns sembla voler respectar-nos. Ens decidim trucant-nos pel mòbil a les 8 del matí i fem el que serà...

AL VOLTANT DEL CADÍ.
13 d’Agost de 2007, i surten uns 255 km

Encara recordo, que quant anava a escalar al Pedraforca, com les carreteres s’acabaven a Gòsol, i anar a Josa o Tuixén és tenia que fer en 4x4..... bé!!! llavors es deia en Land Rover. (i no fa tant, eh!!!)
Ara, és una carretera com cal, en alguns trossos més feréstega que en altres, però sense cap problema. Aquesta vegada jo vaig anar sol, ja que la Carme no es trobava bé, i en Miquel em sorprèn portant acompanyant, l’Agnes.

Unes fotos de mostra....
ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

-- El dimarts es va llevar el dia amb força sol. Esplèndid diria jo.
Desprès de posar en solfa tot el que calia, i de que desaparegués el meu fill amb els seus amics del càmping, decidim anar a investigar unes pistes que els mapes de l’Alpina marquen com a transitables,
Segur que son encimentades!!!!!
Realitzem una ruta força impressionant.

Una primera pista que surt de Sant Joan de les Abadesses, que no fa més d’un metre d’amplada. Segueix un tram del GR3 i anomenada Pista dels Morts. Creuem la carretera de Vallfogona i prenem un camí rural, també encimentat i anomenat “El camí de Llaés” i que ens portarà fins a Santa Maria de Besora. D’aquí a Vidrà on prenem l’espectacular mini carretera cap a Olot.
Tot plegat, altament recomanable.

PISTA DELS MORTS I EL CAMÍ DE LLAÉS.
14 d’Agost de 2007. Ruta entretinguda de només 100 km

Unes fotos de mostra....
ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

-- La següent ruta, en principi estava planejada simplement com una sortida de turisme a les Gorges de la Fou.
Desprès de gaudir de tant meravelloses construccions naturals decidim fer una descoberta a unes carreteres que pugen per sobre de Ceret. L’idea és descobrir a on anava a parar la carretera tallada de la Vajol al coll de Manrella.

LA RECONQUESTA DEL COLL DE MANRELLA.
15 d’Agost de 2007 amb 200 km.

Unes fotos de mostra....
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

 El dijous plou d’una manera desmesurada tot el dia. És el que te
té els Pirineus, i més Camprodon, que és el poble de Catalunya que plou més dies a l’any. Tot i amb això, és sabut que generalment a l’Agost, per les tardes sempre plou una mica.

Per tant ens tenim que esperar al divendres per fer el que serà la nostra última ruta des de Sant Pau de Segùries.

D’entrada ens plantegem de fer una sortida fàcil i ràpida, ja que l’excursió Oix - Beget, és de les més típiques de la regió. Tot i amb això, volem provar de fer una pista encimentada que va paral.lela a la carretera C26 i ens mostra les interioritats de la Vall de Bianya.
A la pràctica, al final, no ens podem estar de fer una pista OFF ROAD de 9 quilòmetres que li dona un al.licient especial a la sortida.
La ruta l’anomenaríem....

LA VALL DE BIANYA I EL CAMÍ DE LA VALL DEL BAC.
17 d’Agost de 2007. 100 km amb 9 de off road.

Unes fotos de mostra....
ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

-- Ostres, dissabte trobo els 100 km del càmping a casa una mica insípids però s’ha acabat el temps de vacances. La Carme treballa el dilluns 20.

Ara que hi penso, de piscina hi platja, ni cinc minuts. He tornat més blanc del que vaig marxar. Que hi farem.

Al final, des del dia 1 fins avui dia 19 hem fet uns 1500 quilòmetres ben dosificadets.
Aquí podeu veure el mapa amb les rutes. Totes juntes.

Imatge
(clica per fer gran)

Quines vacances més ben aprofitades.
L’any que ve, MES!!!!!

Ara a esperar el Vercors.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. ago. 19, 2007 1:12 pm

Ostres!, nos tb varem estar a les gorgues de fou!

Però va ser sense planificar, pujarem per camprodon amunt i anar a entrar a andorra pel pas de la casa passant abans pel coll de paliheres que vaig descobrir ja amb vosaltres.

Bona ruta, si.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. ago. 20, 2007 10:07 pm

Ostres Miquel, me n'alegro moltíssim de que aquest any heu pogut gaudir del moto.

Molt ben aprofitade les vacances, i com sempre, ens sorprens ambunes rutes magnífiques i unes cròniques i fotos immillorables.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. ago. 20, 2007 11:15 pm

Jo em quedo amb cara de tonto (ves...es la meva !!! :P :P )

Com collins us ho feu per muntar-vos unes vacances així???? que m'ho expliqui algú perquè aquest dia jo no devia anar a classe.

V'sssssss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 21, 2007 10:10 am

Caram, Miquel, això s'en diu aprofitar bé les vacances. :D Al menys no pateixes tant com quan tenies la Pegaso.

Ara no agafis massa confiança amb la V-Strom, tot fent pistes. Que recorda que portes pneumátics de carretera, si no recordo malament. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dt. ago. 21, 2007 10:21 am

Miquel jo abans de la deauville també vaig tenir una Aprilia Pegaso. La vaig vendre al cap de tres mesos!!! :roll:
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. ago. 21, 2007 11:56 am

I tu dius que jo aprofite el temps :shock: :shock: :shock:????
Aixó si que es diu disfrutar de les vacances. Muntanya, camping, familia, moto...i amb satel.lits com aquests pots anar on vullgues :twisted: :twisted:
De la presentació, descripció i exposició del post ja no tornaré a dir res, perque ha estat com "d'habitude". Genial.
Veig que vas perdent poc a poc el temor a la terra solta i la grava de les pistes. Açó és bo. Moooooooooolt bo. T'obrira un munt de posibilitats i emocions. Ánim.
Records.
... eppur si muove.!!!

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dt. ago. 21, 2007 6:18 pm

Molt guapes les fotos :D :D :D

Veig que has fet camins, com va la moto per terra ??
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dc. ago. 22, 2007 9:31 am

Amb el tema de les rodes tinc que dir que des de fa 3000km porto una TOURANCE al darrera, que és mixta, i al davant porto una Pilot Road 100% carretera.

La qüestió és que per carretera, la roda de davant li ensenya la traçada hi ha tombar a la del darrera i en pista la roda de darrera anima a la de davant a continuar trepitjant pedra.
:wink: :wink: :wink: :wink:

En serio,

Els que diuen que això no és pot fer...... doncs a a mi em va de conya. Va la moto per revolts com no m'havia anat mai amb les dues Pilot Road.

A sobre, funciona de conya amb les pistes... (lògicament per aquí si portes la de davant mixta, millor).

I la veritat, és que a mi sempre m'ha agradat fer pistes i tota la vida havia tingut (més ven dit, encara tinc) una moto de cross, (una PUCH petita que ara fara els 20 anys), i havia menjat molta muntanya.
El que passa és que penso que amb motos com les que tenim nosaltres, que els donem un us ruter i de carretera quasi al 100%, no és compatible amb el camp.

La veritat és que després de fer una pista de 20 quilometres amb tots els sotracs, vibracions i tremolors que això comporta, no estic tranquil anant a 140 per carretera. Penso que es desmuntarà quelcom.

Tot i amb això, per fer aquestes pistes, cap problema amb l'VStrom.

Amb el permis del Xavistrom.... i va amb calçat 100% carretera

Imatge

ImatgeImatge

Imatge

Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » ds. ago. 25, 2007 8:44 pm

Em comenceu a donar una gran enveja tots plegats amb les vostres sortides "culturals", enveja de la dolenta que la bona tots savem que no existeix. :wink:
Felicitats per les rutes i agafem apunts de carreteres desconegudes. Gràcies.
Salut i kilómetres

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. ago. 26, 2007 11:31 am

Miquel, descansa una mica, que les vacances son per carregar bateries.

Hauràs de canviar de càmping,ja tens saturada la zona :wink: :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. ago. 27, 2007 1:38 am

Joé, molt bona la crónica i les fotos. Demà pujo 3 dies a Camprodón i veient els teus comentaris, igual segueixo alguna ruta de les que has fet.

Moltes gràcies per compartir-ho :sheep

V'sss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”