MARC MÀRQUEZ "ORGULLO DE ESPAÑA" A LA RAZÓN
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
MARC MÀRQUEZ "ORGULLO DE ESPAÑA" A LA RAZÓN
Sense paraules...
Què pobres que són aquesta gent... ells mateixos es retraten... com els hi pica... catalans són, i s'ha acabat!
http://www.ara.cat/especials/portadaapo ... 97543.html
Què pobres que són aquesta gent... ells mateixos es retraten... com els hi pica... catalans són, i s'ha acabat!
http://www.ara.cat/especials/portadaapo ... 97543.html
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: MARC MÀRQUEZ "ORGULLO DE ESPAÑA" A LA RAZÓN
Eren aquests els que li recriminaven que agafes la seva bandera ("93") en lloc de l'espanyola? Per què no possaven "triplete polaco en el mundial" en la portada del seu diari?
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
- Ubicació: Valls
Si hi ha algú de Seva per aquí, podria preguntar-li off the record al Crivillé sobre aquest tema.
Recordo que fa anys li van muntar un sidral per treure una senyera a, crec, Jerez.
Em sembla que no ho va fer més, no sé si va rebre instruccions directes del Brufau (qui avui firmauna columna de felicitació a en Marc a l'Sport).
Josep
Recordo que fa anys li van muntar un sidral per treure una senyera a, crec, Jerez.
Em sembla que no ho va fer més, no sé si va rebre instruccions directes del Brufau (qui avui firmauna columna de felicitació a en Marc a l'Sport).
Josep
-
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
- Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme
Sincerament, en Marc podia haver passat d'agafar cap bandera i prou. O es que va agafar la que realment volía ? Potser a Espanya ja tenen dos grans campions En Marc i en Lorenzo. Els Espargaró no han agafat cap bandera i s'han estalviat un embolic... Crec que això a Catalunya li pasarà factura a en Marc.
Salut
Salut
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
- Ubicació: Valls
[quote user="Kike Esteban" post="246218"]Sincerament, en Marc podia haver passat d'agafar cap bandera i prou. O es que va agafar la que realment volía ? Potser a Espanya ja tenen dos grans campions En Marc i en Lorenzo. Els Espargaró no han agafat cap bandera i s'han estalviat un embolic... Crec que això a Catalunya li pasarà factura a en Marc.
Salut[/quote]
Potser no. Ell és un llogat de Repsol. Per bé que a Repsol hi hagi catalans encarregats dels temes de a qui patrocinen esportivament (cosa que fa que els esportistes catalans hi tinguin una oportunitat), no deixa de ser una empresa espanyola amb responsables espanyols (Brufau, etc.)
Josep
Salut[/quote]
Potser no. Ell és un llogat de Repsol. Per bé que a Repsol hi hagi catalans encarregats dels temes de a qui patrocinen esportivament (cosa que fa que els esportistes catalans hi tinguin una oportunitat), no deixa de ser una empresa espanyola amb responsables espanyols (Brufau, etc.)
Josep
-
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
- Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme
Potser... Però em sembla que Repsol aposta pels millors i, sobre tot, Honda, independentment de la seva nacionalitat. Stoner no era pas català. No sé si el fet que en el mundial de totes les categories es parli molt català es mérit de Repsol. El RACC ha fet molt, i l'escola Monlau aportant els millor mecànics del mundial. La base es magnífica a Catalunya i això es nota en els resultats
A mi la foto d'en Marc amb la bandera espanyola m'ha impactat, honestament.
Salut.
A mi la foto d'en Marc amb la bandera espanyola m'ha impactat, honestament.
Salut.
- Esparver
- Presentats
- Entrades: 88
- Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
- Ubicació: Taradell
- Contacta:
En Crivillé no es busqueu a Seva, no hi viu..........viu a Taradell! :okcat Ja li preguntaré però potser que ni s'en recordi.....
De la resta, com sempre, només som espanyols per al que els interessa, i quan no, som polacos......en fi, jo no els faig ni cas, així visc millor!
Salut
Sam
De la resta, com sempre, només som espanyols per al que els interessa, i quan no, som polacos......en fi, jo no els faig ni cas, així visc millor!
Salut
Sam
-
- Presentats
- Entrades: 52
- Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
- Ubicació: Girona
Va ser al circuit de Catalunya. El que no recordo es l'any. pero buscant per internet he trobat que va ser al 1995. :okcat :okcat
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
El Criville segons un seu cosi que habiem treballat junts, despres de la senyera I els segadors a Montmelo, l'hi varen "aconsellar" de que no es tornes a repetir,
Per aixo crec que el Marc tambe "l'han aconsellat" despres de passejar la bandera del 93
Per aixo crec que el Marc tambe "l'han aconsellat" despres de passejar la bandera del 93
- Unboncatala
- Presentats
- Entrades: 162
- Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Bé, jo també, en acabar la cursa, em vaig estar fixant en si agafaria la bandera espanyola o no. De que mostrés una senyera ja no en tenia pas cap esperança. Al final la va agafar, i bé, una mica de decepció, però és el que toca, són esportistes, i tot i que molts de nosaltres, des de casa jurem i perjurem que mai agafaríem una bandera espanyola, s'hauria de veure que passaria en una situació així, si disfrutaries del campionat i agafaries la bandera sense donar-li més importància, o no l'agafaries. Jo ara tinc clar que no, però...
De fet, al Marc no se'l va criticar una vegada ja per no agafar una bandera espanyola a Jerez? Crec que recordo haver-ho llegit a algun lloc...
En tot cas, viva españa, pero que visqui lluny :okcat
De fet, al Marc no se'l va criticar una vegada ja per no agafar una bandera espanyola a Jerez? Crec que recordo haver-ho llegit a algun lloc...
En tot cas, viva españa, pero que visqui lluny :okcat
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
El "tema" Crivillé jo el coneixo ja que per aquells temps em pasejava per els circuits a veure les curses.
És va demostrar un cop més, que els hi pica molt fort tot el que és català, ja que varen muntar un bon "saraoo" quant en Crivillé al guanyar a Montmeló va passejar una senyera per tot el circuit. Aixó no tindria res de nou, res que no coneixem de fa temps si no fora perqué uns dies abans, al guanyar a Jerez, va pasejar una bandera andalusa per tot el circuit i el fet no va tenir absolutament cap repercusió mediàtica de cap mena.
L'andalusa a Jerez cap problema...la catalana a Montmeló rius de tinta i xarrameca. Tot va pasar al mateix any amb pocs dies de diferència.
Un cop més "la España" demostrant tot el que ens estimem. Penós tot plegat.
Si no ens volen que ens deixin marxar d'un cop. C*LL*NS.
Almenys jo, ara ho tinc clariiiissim el que cal fer. ADÉU !!! :holacat
És va demostrar un cop més, que els hi pica molt fort tot el que és català, ja que varen muntar un bon "saraoo" quant en Crivillé al guanyar a Montmeló va passejar una senyera per tot el circuit. Aixó no tindria res de nou, res que no coneixem de fa temps si no fora perqué uns dies abans, al guanyar a Jerez, va pasejar una bandera andalusa per tot el circuit i el fet no va tenir absolutament cap repercusió mediàtica de cap mena.
L'andalusa a Jerez cap problema...la catalana a Montmeló rius de tinta i xarrameca. Tot va pasar al mateix any amb pocs dies de diferència.
Un cop més "la España" demostrant tot el que ens estimem. Penós tot plegat.
Si no ens volen que ens deixin marxar d'un cop. C*LL*NS.
Almenys jo, ara ho tinc clariiiissim el que cal fer. ADÉU !!! :holacat
Salut i kilómetres
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
el tema de les banderes es 100 % delicat,demaneu.li al Torrontegui com va acavar la seva carrera esportiva......no si ha de donar mes importancia :birracat ademes un esportista no es un bloguer-politic per tenir que donar explicacions de res :okcat recordeu quan corrien els germans-cosins Nieto,ells per els periodistas eren ''los Madrileñisimos'' en Lorenzo es el Mallorquin,pero tots els Catalans son els ''Españolisimos'' quan guanyen es clar......en fi,llegir depen de que pot provocar problemes psquics d'importancia i mes val no fer-ho :callo :callo
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
El que hi ha és això. I n'estic tan tip que a vegades fotria algun mastegot. Pura catalanofòbia. Xenofòbia sense paliatius.
http://www.naciodigital.cat/noticia/599 ... decido/mas
http://www.naciodigital.cat/noticia/599 ... decido/mas
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 12, 2013 4:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
[quote user="Storm" post="246318"]El que hi ha és això. I n'estic tan tip que a vegades fotria algun mastegot. Pura catalanofòbia. Xenofòbia sense paliatius.
http://www.naciodigital.cat/noticia/599 ... decido/mas[/quote]
Pero no ho entenc...
Jo vaig veure l'ultim tram de la volta de cel·lebració amb la bandera española. Perque diuen que la rebutxat si no es cert?
Pero no ho entenc...
Jo vaig veure l'ultim tram de la volta de cel·lebració amb la bandera española. Perque diuen que la rebutxat si no es cert?
- Unboncatala
- Presentats
- Entrades: 162
- Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
[quote user="Molinenc" post="246342"][quote user="Storm" post="246318"]El que hi ha és això. I n'estic tan tip que a vegades fotria algun mastegot. Pura catalanofòbia. Xenofòbia sense paliatius.
Pero no ho entenc...
Jo vaig veure l'ultim tram de la volta de cel·lebració amb la bandera española. Perque diuen que la rebutxat si no es cert?[/quote]
Aquest és un titular referent al gran premi d'Aragó, que és quan no va agafar-la i se'l va criticar durament des de les clavegueres espanyoles.
Pero no ho entenc...
Jo vaig veure l'ultim tram de la volta de cel·lebració amb la bandera española. Perque diuen que la rebutxat si no es cert?[/quote]
Aquest és un titular referent al gran premi d'Aragó, que és quan no va agafar-la i se'l va criticar durament des de les clavegueres espanyoles.
-
- Presentats
- Entrades: 52
- Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
- Ubicació: Girona
No ho podria assegurar per que evidentment no tinc ocasió de poder llegir cap contracte de cap personatge d'aquesta mena pero ho tenen prohibit per dues bandes. La primera es DORNA que els hi te prohibit agafar cap bandera que no sigui la nacional de cada corredor i segon i sense voler-me fer fort, en algun diari vaig Llegir que en Pedrosa ho tenia prohibit per contracte amb REPSOL i per tant no crec que en Marc Marquez sigui cap excepció. Tota manera, si fossim pilots o tinguessim un fill pilot que fariem nosaltres? Evidentment el mateix.
ESPEREM QUE AIXO S'ARREGLI EN UN PERIODE DE TEMPS PRUDENCIAL. ES EL MEU DESSITG I CREC QUE EL DE MOLTA GENT QUE VIU A CATALUNYA.
SALUT I VISCA CATALUNYA. :Catala :Catala :Catala :okcat :okcat :okcat
ESPEREM QUE AIXO S'ARREGLI EN UN PERIODE DE TEMPS PRUDENCIAL. ES EL MEU DESSITG I CREC QUE EL DE MOLTA GENT QUE VIU A CATALUNYA.
SALUT I VISCA CATALUNYA. :Catala :Catala :Catala :okcat :okcat :okcat
- Xago
- Presentats
- Entrades: 112
- Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
- Ubicació: Calonge & L´H
¿¿¿¿¿Vosaltres creieu que TV3, va fer el correcte, ocultant i no retransmetent, la volta d'honor de Marc Marquez amb la bandera espanyola, buscant una vegada mes, la polèmica i la confrontació amb ciutadans espanyols?????? ? ¿¿¿¿¿Creieu que cal, manipular, tallar i censurar unes imatges, que veu tot Espanya, per provocar encara mes incendis entre catalans i espanyols??????
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Holaaa
l'Albert te rao, la federacio no els deixa agafar banderes "no estatals", suposo que presionats pels de la federacio esp. despres del jaleo que es va liar a Montmelo amb el Crivi, i els pilots de Repsol han de signar una clausula del contracte renunciant a la seva bandera...
On posareu benzina el proper cop?? :666
Aquest video m'agrada molt, sort que els de l'abc no l'han vist jejeje
l'Albert te rao, la federacio no els deixa agafar banderes "no estatals", suposo que presionats pels de la federacio esp. despres del jaleo que es va liar a Montmelo amb el Crivi, i els pilots de Repsol han de signar una clausula del contracte renunciant a la seva bandera...
On posareu benzina el proper cop?? :666
Aquest video m'agrada molt, sort que els de l'abc no l'han vist jejeje
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 13, 2013 12:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Xago" post="246358"]¿¿¿¿¿Vosaltres creieu que TV3, va fer el correcte, ocultant i no retransmetent, la volta d'honor de Marc Marquez amb la bandera espanyola, buscant una vegada mes, la polèmica i la confrontació amb ciutadans espanyols?????? ? ¿¿¿¿¿Creieu que cal, manipular, tallar i censurar unes imatges, que veu tot Espanya, per provocar encara mes incendis entre catalans i espanyols??????[/quote]
Estic d´acord amb tú que no hauria hagut de tallar les imatges (si ho va fer, no vaig veure els TN's)
Pero no veig quina confrontació porta aixó.....
Primer: No podia retransmetre pq no té els drets. Només pot donar imatges (de temps limitat) en les noticies i programes esportius.
Segon:Porta més confrontació el tema de que no pogui agafar un pilot una bandera per "contracte", que no mostrar aquestes imatges...
TercerEs mes...no portaria mes confrontacio, en un pais on la majoria no se sent espanyol (segons les enquestes) mostrar un pilot de casa, obligant-lo a portar per contracte un altre bandera?
PD: Gent pròxima al Marc, m´han dit que és per contracte que no pot agafar la catalana.
Estic d´acord amb tú que no hauria hagut de tallar les imatges (si ho va fer, no vaig veure els TN's)
Pero no veig quina confrontació porta aixó.....
Primer: No podia retransmetre pq no té els drets. Només pot donar imatges (de temps limitat) en les noticies i programes esportius.
Segon:Porta més confrontació el tema de que no pogui agafar un pilot una bandera per "contracte", que no mostrar aquestes imatges...
TercerEs mes...no portaria mes confrontacio, en un pais on la majoria no se sent espanyol (segons les enquestes) mostrar un pilot de casa, obligant-lo a portar per contracte un altre bandera?
PD: Gent pròxima al Marc, m´han dit que és per contracte que no pot agafar la catalana.
Ex ...moltes coses
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Ara m'estic ficant on no m'hi hauria de fotre. Segurament molts de vosaltres direu "Aquest "Prony" esta Boig!!!" però observo que sempre confronteu noticies de diaris, físics i virtuals, els quals son tan radicalment diferents que acaben tocant-se.
La veritat es que cadascun tira cap la seva banda i crec que cadascun manipula la realitat i menteix amb la mateixa intensitat.
Res del que diguin uns i altres m'interessa en absolut. Així soc feliç.
Que en Marquez ha passejat amb la bandera espanyola? "Pos buenu"
Que menja xuxes amb els colors de l'espanyol? "Pos buenu"
Que el contracte l'impedeix parlar en català? "Pos que no el parli"
No es Refineria ESPAÑOLA de Petroleos el que li paga una burrada d'Euros? Doncs si li diu que parli en Castellà, a parlar en castellà "Y no se hable mas". (Apart de que ho trobo lògic, quan ell parla, parla per un públic molt mes gran que el que ens pensem).
Jordi "Prony"
La veritat es que cadascun tira cap la seva banda i crec que cadascun manipula la realitat i menteix amb la mateixa intensitat.
Res del que diguin uns i altres m'interessa en absolut. Així soc feliç.
Que en Marquez ha passejat amb la bandera espanyola? "Pos buenu"
Que menja xuxes amb els colors de l'espanyol? "Pos buenu"
Que el contracte l'impedeix parlar en català? "Pos que no el parli"
No es Refineria ESPAÑOLA de Petroleos el que li paga una burrada d'Euros? Doncs si li diu que parli en Castellà, a parlar en castellà "Y no se hable mas". (Apart de que ho trobo lògic, quan ell parla, parla per un públic molt mes gran que el que ens pensem).
Jordi "Prony"