MARC MÀRQUEZ "ORGULLO DE ESPAÑA" A LA RAZÓN

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

MARC MÀRQUEZ "ORGULLO DE ESPAÑA" A LA RAZÓN

Entrada Autor: Fjodor » dl. nov. 11, 2013 1:51 pm

Sense paraules...
Què pobres que són aquesta gent... ells mateixos es retraten... com els hi pica... catalans són, i s'ha acabat!

http://www.ara.cat/especials/portadaapo ... 97543.html

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: MARC MÀRQUEZ "ORGULLO DE ESPAÑA" A LA RAZÓN

Entrada Autor: Ieie » dl. nov. 11, 2013 4:08 pm

Eren aquests els que li recriminaven que agafes la seva bandera ("93") en lloc de l'espanyola? Per què no possaven "triplete polaco en el mundial" en la portada del seu diari?

JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Entrada Autor: JosepM » dl. nov. 11, 2013 4:43 pm

Si hi ha algú de Seva per aquí, podria preguntar-li off the record al Crivillé sobre aquest tema.

Recordo que fa anys li van muntar un sidral per treure una senyera a, crec, Jerez.
Em sembla que no ho va fer més, no sé si va rebre instruccions directes del Brufau (qui avui firmauna columna de felicitació a en Marc a l'Sport).

Josep

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Entrada Autor: Kike Esteban » dl. nov. 11, 2013 7:14 pm

Sincerament, en Marc podia haver passat d'agafar cap bandera i prou. O es que va agafar la que realment volía ? Potser a Espanya ja tenen dos grans campions En Marc i en Lorenzo. Els Espargaró no han agafat cap bandera i s'han estalviat un embolic... Crec que això a Catalunya li pasarà factura a en Marc.
Salut

JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Entrada Autor: JosepM » dl. nov. 11, 2013 7:30 pm

[quote user="Kike Esteban" post="246218"]Sincerament, en Marc podia haver passat d'agafar cap bandera i prou. O es que va agafar la que realment volía ? Potser a Espanya ja tenen dos grans campions En Marc i en Lorenzo. Els Espargaró no han agafat cap bandera i s'han estalviat un embolic... Crec que això a Catalunya li pasarà factura a en Marc.
Salut[/quote]

Potser no. Ell és un llogat de Repsol. Per bé que a Repsol hi hagi catalans encarregats dels temes de a qui patrocinen esportivament (cosa que fa que els esportistes catalans hi tinguin una oportunitat), no deixa de ser una empresa espanyola amb responsables espanyols (Brufau, etc.)

Josep

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Entrada Autor: Kike Esteban » dl. nov. 11, 2013 7:49 pm

Potser... Però em sembla que Repsol aposta pels millors i, sobre tot, Honda, independentment de la seva nacionalitat. Stoner no era pas català. No sé si el fet que en el mundial de totes les categories es parli molt català es mérit de Repsol. El RACC ha fet molt, i l'escola Monlau aportant els millor mecànics del mundial. La base es magnífica a Catalunya i això es nota en els resultats
A mi la foto d'en Marc amb la bandera espanyola m'ha impactat, honestament.
Salut.

Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Entrada Autor: Esparver » dl. nov. 11, 2013 8:24 pm

En Crivillé no es busqueu a Seva, no hi viu..........viu a Taradell! :okcat Ja li preguntaré però potser que ni s'en recordi.....

De la resta, com sempre, només som espanyols per al que els interessa, i quan no, som polacos......en fi, jo no els faig ni cas, així visc millor!

Salut

Sam

Albertfabregassola
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Albertfabregassola » dl. nov. 11, 2013 9:13 pm

Va ser al circuit de Catalunya. El que no recordo es l'any. pero buscant per internet he trobat que va ser al 1995. :okcat :okcat

Jaumeusart
Presentats
Entrades: 396
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Entrada Autor: Jaumeusart » dl. nov. 11, 2013 9:17 pm

El Criville segons un seu cosi que habiem treballat junts, despres de la senyera I els segadors a Montmelo, l'hi varen "aconsellar" de que no es tornes a repetir,
Per aixo crec que el Marc tambe "l'han aconsellat" despres de passejar la bandera del 93

Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Unboncatala » dl. nov. 11, 2013 9:21 pm

Bé, jo també, en acabar la cursa, em vaig estar fixant en si agafaria la bandera espanyola o no. De que mostrés una senyera ja no en tenia pas cap esperança. Al final la va agafar, i bé, una mica de decepció, però és el que toca, són esportistes, i tot i que molts de nosaltres, des de casa jurem i perjurem que mai agafaríem una bandera espanyola, s'hauria de veure que passaria en una situació així, si disfrutaries del campionat i agafaries la bandera sense donar-li més importància, o no l'agafaries. Jo ara tinc clar que no, però...

De fet, al Marc no se'l va criticar una vegada ja per no agafar una bandera espanyola a Jerez? Crec que recordo haver-ho llegit a algun lloc...

En tot cas, viva españa, pero que visqui lluny :okcat

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. nov. 11, 2013 10:00 pm

El "tema" Crivillé jo el coneixo ja que per aquells temps em pasejava per els circuits a veure les curses.
És va demostrar un cop més, que els hi pica molt fort tot el que és català, ja que varen muntar un bon "saraoo" quant en Crivillé al guanyar a Montmeló va passejar una senyera per tot el circuit. Aixó no tindria res de nou, res que no coneixem de fa temps si no fora perqué uns dies abans, al guanyar a Jerez, va pasejar una bandera andalusa per tot el circuit i el fet no va tenir absolutament cap repercusió mediàtica de cap mena.
L'andalusa a Jerez cap problema...la catalana a Montmeló rius de tinta i xarrameca. Tot va pasar al mateix any amb pocs dies de diferència.
Un cop més "la España" demostrant tot el que ens estimem. Penós tot plegat.
Si no ens volen que ens deixin marxar d'un cop. C*LL*NS.

Almenys jo, ara ho tinc clariiiissim el que cal fer. ADÉU !!! :holacat
Salut i kilómetres

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 11, 2013 10:25 pm

el tema de les banderes es 100 % delicat,demaneu.li al Torrontegui com va acavar la seva carrera esportiva......no si ha de donar mes importancia :birracat ademes un esportista no es un bloguer-politic per tenir que donar explicacions de res :okcat recordeu quan corrien els germans-cosins Nieto,ells per els periodistas eren ''los Madrileñisimos'' en Lorenzo es el Mallorquin,pero tots els Catalans son els ''Españolisimos'' quan guanyen es clar......en fi,llegir depen de que pot provocar problemes psquics d'importancia i mes val no fer-ho :callo :callo
Imatge

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dt. nov. 12, 2013 4:41 pm

El que hi ha és això. I n'estic tan tip que a vegades fotria algun mastegot. Pura catalanofòbia. Xenofòbia sense paliatius.

http://www.naciodigital.cat/noticia/599 ... decido/mas
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 12, 2013 4:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dt. nov. 12, 2013 8:40 pm

[quote user="Storm" post="246318"]El que hi ha és això. I n'estic tan tip que a vegades fotria algun mastegot. Pura catalanofòbia. Xenofòbia sense paliatius.

http://www.naciodigital.cat/noticia/599 ... decido/mas[/quote]

Pero no ho entenc...

Jo vaig veure l'ultim tram de la volta de cel·lebració amb la bandera española. Perque diuen que la rebutxat si no es cert?

Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Unboncatala » dt. nov. 12, 2013 9:13 pm

[quote user="Molinenc" post="246342"][quote user="Storm" post="246318"]El que hi ha és això. I n'estic tan tip que a vegades fotria algun mastegot. Pura catalanofòbia. Xenofòbia sense paliatius.

http://www.naciodigital.cat/noticia/599 ... decido/mas[/quote]

Pero no ho entenc...

Jo vaig veure l'ultim tram de la volta de cel·lebració amb la bandera española. Perque diuen que la rebutxat si no es cert?[/quote]

Aquest és un titular referent al gran premi d'Aragó, que és quan no va agafar-la i se'l va criticar durament des de les clavegueres espanyoles.

Albertfabregassola
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Albertfabregassola » dt. nov. 12, 2013 9:56 pm

No ho podria assegurar per que evidentment no tinc ocasió de poder llegir cap contracte de cap personatge d'aquesta mena pero ho tenen prohibit per dues bandes. La primera es DORNA que els hi te prohibit agafar cap bandera que no sigui la nacional de cada corredor i segon i sense voler-me fer fort, en algun diari vaig Llegir que en Pedrosa ho tenia prohibit per contracte amb REPSOL i per tant no crec que en Marc Marquez sigui cap excepció. Tota manera, si fossim pilots o tinguessim un fill pilot que fariem nosaltres? Evidentment el mateix.
ESPEREM QUE AIXO S'ARREGLI EN UN PERIODE DE TEMPS PRUDENCIAL. ES EL MEU DESSITG I CREC QUE EL DE MOLTA GENT QUE VIU A CATALUNYA.
SALUT I VISCA CATALUNYA. :Catala :Catala :Catala :okcat :okcat :okcat

Xago
Presentats
Entrades: 112
Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
Ubicació: Calonge & L´H

Entrada Autor: Xago » dt. nov. 12, 2013 10:19 pm

¿¿¿¿¿Vosaltres creieu que TV3, va fer el correcte, ocultant i no retransmetent, la volta d'honor de Marc Marquez amb la bandera espanyola, buscant una vegada mes, la polèmica i la confrontació amb ciutadans espanyols?????? ? ¿¿¿¿¿Creieu que cal, manipular, tallar i censurar unes imatges, que veu tot Espanya, per provocar encara mes incendis entre catalans i espanyols??????
Imatge
The ninja turtle and the power kawasaki green attack again :jump :jump :jump

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dc. nov. 13, 2013 12:19 pm

Holaaa

l'Albert te rao, la federacio no els deixa agafar banderes "no estatals", suposo que presionats pels de la federacio esp. despres del jaleo que es va liar a Montmelo amb el Crivi, i els pilots de Repsol han de signar una clausula del contracte renunciant a la seva bandera...

On posareu benzina el proper cop?? :666

Aquest video m'agrada molt, sort que els de l'abc no l'han vist jejeje

Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 13, 2013 12:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 13, 2013 12:42 pm

[quote user="Xago" post="246358"]¿¿¿¿¿Vosaltres creieu que TV3, va fer el correcte, ocultant i no retransmetent, la volta d'honor de Marc Marquez amb la bandera espanyola, buscant una vegada mes, la polèmica i la confrontació amb ciutadans espanyols?????? ? ¿¿¿¿¿Creieu que cal, manipular, tallar i censurar unes imatges, que veu tot Espanya, per provocar encara mes incendis entre catalans i espanyols??????[/quote]
Estic d´acord amb tú que no hauria hagut de tallar les imatges (si ho va fer, no vaig veure els TN's)

Pero no veig quina confrontació porta aixó.....

Primer: No podia retransmetre pq no té els drets. Només pot donar imatges (de temps limitat) en les noticies i programes esportius.

Segon:Porta més confrontació el tema de que no pogui agafar un pilot una bandera per "contracte", que no mostrar aquestes imatges...

TercerEs mes...no portaria mes confrontacio, en un pais on la majoria no se sent espanyol (segons les enquestes) mostrar un pilot de casa, obligant-lo a portar per contracte un altre bandera?

PD: Gent pròxima al Marc, m´han dit que és per contracte que no pot agafar la catalana.
Ex ...moltes coses

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dc. nov. 13, 2013 2:51 pm

Ara m'estic ficant on no m'hi hauria de fotre. Segurament molts de vosaltres direu "Aquest "Prony" esta Boig!!!" però observo que sempre confronteu noticies de diaris, físics i virtuals, els quals son tan radicalment diferents que acaben tocant-se.
La veritat es que cadascun tira cap la seva banda i crec que cadascun manipula la realitat i menteix amb la mateixa intensitat.
Res del que diguin uns i altres m'interessa en absolut. Així soc feliç.

Que en Marquez ha passejat amb la bandera espanyola? "Pos buenu"
Que menja xuxes amb els colors de l'espanyol? "Pos buenu"
Que el contracte l'impedeix parlar en català? "Pos que no el parli"
No es Refineria ESPAÑOLA de Petroleos el que li paga una burrada d'Euros? Doncs si li diu que parli en Castellà, a parlar en castellà "Y no se hable mas". (Apart de que ho trobo lògic, quan ell parla, parla per un públic molt mes gran que el que ens pensem).

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “General”