Arribar a estat fàcil, som a mitjans d’agosts i no hi ha trànsit, enfilo el pàrquing del establiment i ..... ostres!!!!, es clar que no hi ha gent per la carretera... està tota aquí !!!!! :shock: :shock: :shock:
Primera planta tancada, segona planta completa, tercera planta com un ou .... però al final un foradet on posar el cotxe. Amb tot això que obro la porta i ...opsss !!!! l’acompanyant del cotxe veí que també l’obra ... PERDÓ, passi, passí...
Per trobar l’entrada de la tenda ens fan fer unes voltetes pel pàrquing, deu ser per desorientar-te per no trobar el cotxe i fer-te tornar a la tenda, dic jo que podrien demanar PERDÓ.
Enfilem cap les escales mecàniques i començo a veure persones amb ganes d’agafar-la abans que jo (quina mania amb les preses, si estem de vacances!!!!). En aquestes que una senyora entrada en anys em desplaça amb un cop de maluc per pujar a l’escala davant de mi.... PERDÓ m'ha demanat.
Arribem a l’entrada de l’establiment i allò es apoteòsic, senzillament es la selva ... la llei del feble i del fort. Les escales les he pujat quasi sense tocar els esglaons, tenia l’ impressió que la “Marabunta” m’empenyia.... ningú m’ha demanat PERDÓ.:oops: :oops: :oops:
Secció de mobiliari.... actituds convulsives, cares desencaixades, ulls oberts com plats, tothom fent els comentaris adients sobre preu i detalls dels articles. Una senyora intentant convèncer al marit per comprar una cuina sencera i que la munti ell....molts senyors amb cara de circumstàncies, parelles discutint sobre els colors mes adients.
Un parell d’avis que van en direcció contraria a la riada topen amb mi..... PERDÓ jove!!!. Lo de jove m’ha fet sentir be i en agraïment els hi he explicat com tenien que circular..... han seguit circulant al reves.
Secció de cuina .... allà dins res de codi de circulació.... no es respecten velocitats, ni per excés ni per defecte, ni direccions prohibides, ni mirar abans de girar .... perquè dic jo, si hi ha gent que te el valor d’anar a comprar aquí amb el crio i cotxet, tindria que respectar algun tipus de codi abans de destrossar mes d’una canyella....total demanant PERDO ja en tenen prou.
Parlant d’això, una noia amb un cotxet per bessons.... o sigui, un camió de 16 m. dins d’un galliner de ponedores, fen-lo anar com un talla-gespa en una peli de Freddy Crugger. Sols anava exclamant “joooooo....ya no se como ponerme”, la paraula PERDÓ ni olorar-la, es veu que érem tots el altres els que molestàvem.
Secció de menatge .... aquí la cosa ja està relativament mes tranquil·la, es nota la selecció natural que hi ha hagut en les seccions anteriors. En aquestes alçades ja, el que menys et preocupa, es demanar i que et demanin PERDÓ ... estàs fins el nassos.
Per fi la caixa !!!!! ... es curiós que t’alegris d’arribar aquí !!!! pagues però....no te’n vas nooooooooooo!!!! Has de fer cua un altra cop perquè et donguin una estanteria, quant em toca a mi ...... ostres !!!! se’m ha oblidat d’agafar la tanda, demano PERDÓ a la noia que tenia darrera i amb cara de circumstancies em deixa passar. :oops: :oops: :oops:
En fi.... un mati sencer per comprar una estanteria que te un nom tan estrany que no la coneix ni el fuster que l’ha fet...... a sobre no es del color que volies ni exactament la mida que t'encaixava ...... a sobre l’has de carregar al cotxe ...... a sobre l’has d’entrar a casa...... a sobre l’has de muntar tu........ a sobre hi vas per una estanteria de 49,95 i surts amb el carro ple d’estris que no saps on posar ni perquè serveixen. I a això encara li diuen REPUBLICA INDEPENDIENTE DE TU CASA ... lamarequelsvaparir!!!! ...uis, PERDÓ
He arribat a casa fet caldo i la Júlia em diu... ara ho muntaràs no???? La meva contesta: Nooooooooo...!!!! ho muntaré quan em surti d’allà no sona !!!!. :hot :hot :hot
Als cinc minuts ja tenia el tornavís i la allen a les mans :b9 :b9 :b9
Nois i noies, sento el rollo ..... però em tenia que esbravar. Us demano PERDÓ
V’ssssssssssss