La globalització del mobiliari i del perdó

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

La globalització del mobiliari i del perdó

Entrada Autor: QSC » dt. ago. 21, 2007 7:31 pm

Avui la Júlia m’ha recomanat subtilment que la acompanyes a Montigalá (Badalona) , a un establiment d’origen suec, dedicat a la venta de mobiliari i articles per la llar. Òbviament he acceptat l’esmentada recomanació, això si...escollint l’expressió de la meva cara al meu gust. :evil: :evil: :evil:

Arribar a estat fàcil, som a mitjans d’agosts i no hi ha trànsit, enfilo el pàrquing del establiment i ..... ostres!!!!, es clar que no hi ha gent per la carretera... està tota aquí !!!!! :shock: :shock: :shock:

Primera planta tancada, segona planta completa, tercera planta com un ou .... però al final un foradet on posar el cotxe. Amb tot això que obro la porta i ...opsss !!!! l’acompanyant del cotxe veí que també l’obra ... PERDÓ, passi, passí...

Per trobar l’entrada de la tenda ens fan fer unes voltetes pel pàrquing, deu ser per desorientar-te per no trobar el cotxe i fer-te tornar a la tenda, dic jo que podrien demanar PERDÓ.

Enfilem cap les escales mecàniques i començo a veure persones amb ganes d’agafar-la abans que jo (quina mania amb les preses, si estem de vacances!!!!). En aquestes que una senyora entrada en anys em desplaça amb un cop de maluc per pujar a l’escala davant de mi.... PERDÓ m'ha demanat.

Arribem a l’entrada de l’establiment i allò es apoteòsic, senzillament es la selva ... la llei del feble i del fort. Les escales les he pujat quasi sense tocar els esglaons, tenia l’ impressió que la “Marabunta” m’empenyia.... ningú m’ha demanat PERDÓ.:oops: :oops: :oops:

Secció de mobiliari.... actituds convulsives, cares desencaixades, ulls oberts com plats, tothom fent els comentaris adients sobre preu i detalls dels articles. Una senyora intentant convèncer al marit per comprar una cuina sencera i que la munti ell....molts senyors amb cara de circumstàncies, parelles discutint sobre els colors mes adients.

Un parell d’avis que van en direcció contraria a la riada topen amb mi..... PERDÓ jove!!!. Lo de jove m’ha fet sentir be i en agraïment els hi he explicat com tenien que circular..... han seguit circulant al reves.

Secció de cuina .... allà dins res de codi de circulació.... no es respecten velocitats, ni per excés ni per defecte, ni direccions prohibides, ni mirar abans de girar .... perquè dic jo, si hi ha gent que te el valor d’anar a comprar aquí amb el crio i cotxet, tindria que respectar algun tipus de codi abans de destrossar mes d’una canyella....total demanant PERDO ja en tenen prou.

Parlant d’això, una noia amb un cotxet per bessons.... o sigui, un camió de 16 m. dins d’un galliner de ponedores, fen-lo anar com un talla-gespa en una peli de Freddy Crugger. Sols anava exclamant “joooooo....ya no se como ponerme”, la paraula PERDÓ ni olorar-la, es veu que érem tots el altres els que molestàvem. :cry: :cry: :cry:

Secció de menatge .... aquí la cosa ja està relativament mes tranquil·la, es nota la selecció natural que hi ha hagut en les seccions anteriors. En aquestes alçades ja, el que menys et preocupa, es demanar i que et demanin PERDÓ ... estàs fins el nassos.

Per fi la caixa !!!!! ... es curiós que t’alegris d’arribar aquí !!!! pagues però....no te’n vas nooooooooooo!!!! Has de fer cua un altra cop perquè et donguin una estanteria, quant em toca a mi ...... ostres !!!! se’m ha oblidat d’agafar la tanda, demano PERDÓ a la noia que tenia darrera i amb cara de circumstancies em deixa passar. :oops: :oops: :oops:

En fi.... un mati sencer per comprar una estanteria que te un nom tan estrany que no la coneix ni el fuster que l’ha fet...... a sobre no es del color que volies ni exactament la mida que t'encaixava ...... a sobre l’has de carregar al cotxe ...... a sobre l’has d’entrar a casa...... a sobre l’has de muntar tu........ a sobre hi vas per una estanteria de 49,95 i surts amb el carro ple d’estris que no saps on posar ni perquè serveixen. I a això encara li diuen REPUBLICA INDEPENDIENTE DE TU CASA ... lamarequelsvaparir!!!! ...uis, PERDÓ

He arribat a casa fet caldo i la Júlia em diu... ara ho muntaràs no???? La meva contesta: Nooooooooo...!!!! ho muntaré quan em surti d’allà no sona !!!!. :hot :hot :hot

Als cinc minuts ja tenia el tornavís i la allen a les mans :b9 :b9 :b9

Nois i noies, sento el rollo ..... però em tenia que esbravar. Us demano PERDÓ

V’ssssssssssss

ruc.i.ruca.ts
Presentats
Entrades: 111
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:55 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: ruc.i.ruca.ts » dt. ago. 21, 2007 7:49 pm

Però... al final... has acabat de muntar l'estanteria o no?
Uissssss.... PERDÓ, no t'enfadis... que són vacances... :wink:
Carles i Lídia

No s'han de témer els cavalls de sota del seient sinó el burro que va al damunt...
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 21, 2007 8:34 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jo per això mateix no hi he anat mai a aquest establiment. Ni encara que m'ho ordenin.

Vinga, veí, relaxa't que demà hauràs d'anar a buscar el moto tot plovent. :)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. ago. 21, 2007 11:18 pm

Per què no et dediques als monòlegs? De ben segur que en faries negoci. M'he rigut molt llegint la teva odissea per aquest establiment. :D Hi tornaràs ben aviat, no? Ja tinc ganes de sentir la segona part. :twisted: jajajaja :lol:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. ago. 22, 2007 12:14 am

No creus que hauries de demanar PERDÓ, per fer pedre el temps, a llegir quelcom que qualsevol ser masculí (amb parella) a viscut almenys un cop a la vida.....

P.d.

La secció masculina d'aquest establiment es troba despres de les caixes, on venen cerceseta i Frankfurts a 50 cts.

QSC
Presentats

Entrada Autor: QSC » dc. ago. 22, 2007 1:08 pm

miquelpericas ha escrit:Hi tornaràs ben aviat, no? Ja tinc ganes de sentir la segona part. :twisted: jajajaja :lol:
Per la segona part espero la teva col·laboració Miquel, hi vas tu per mi.... a canvi et pagaré el dinar, un plat de mandonguilles sueques, de nom impronunciable i de composició/elaboració desconeguda. (El Almax també el poso jo) :twisted: :twisted: :twisted:

V'sssssssssss

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. ago. 22, 2007 1:41 pm

QSC ha escrit:Per la segona part espero la teva col·laboració Miquel, hi vas tu per mi.... a canvi et pagaré el dinar, un plat de mandonguilles sueques, de nom impronunciable i de composició/elaboració desconeguda. (El Almax també el poso jo) :twisted: :twisted: :twisted:

V'sssssssssss
Jajajajaja!!! Crec que em tocarà anar en un periode no massa llarg de temps... Ja en faré la crònica :lol:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dc. ago. 22, 2007 2:08 pm

Hola nois/es:

SSSttttiiii, tú! no aneu al IKEA, i menys amb cotxe... :shock:
Ja sabeu el que passa no?
Us adjunto la notícia:

Hay que tener cuidado en los parkings del IKEA , sino fijaros lo que me pasó el otro dia:

Así funciona el timo: dos chicas bastante guapas de entre 18 y 20 años se
acercan al coche mientras estas colocando en el maletero tus compras del centro comercial. En tonces empiezan a limpiarte el parabrisas con esponjas haciendo salir disimuladamente un poco de pechuga de sus camisas bastante apretaditas.

Cuando al final al darles las gracias les intentas dar una propina ellas
renuncian y piden a cambio que las lleves hasta el Ikea de la otra punta de la ciudad. Si aceptas ellas suben y se sientan en los asientos
traseros.

Mientras tu conduces ellas empiezan a hacer juegos lesbicos que veras por el retrovisor. Cuando llegas al parking del otro IKEA una de ellas se pasa a asiento delantero y te hace una mamada bestial , mientras la otra sin que te des cuenta te roba la cartera.

Con este ingenioso sistema me han robado la cartera el martes, el miercoles, dos veces el jueves, otra vez el sábado y probablemente también mañana por la tarde.

I no et demanen perdó :twisted: :twisted: :twisted:

Esteu avisats...

V'sssssssss

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. ago. 22, 2007 5:47 pm

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:

Us adjunto la notícia:

Hay que tener cuidado en los parkings del IKEA , sino fijaros lo que me pasó el otro dia:

acercan al coche mientras estas colocando en el maletero tus compras del centro comercial. En tonces empiezan a limpiarte el parabrisas con esponjas haciendo salir disimuladamente un poco de pechuga de sus camisas bastante apretaditas.

renuncian y piden a cambio que las lleves hasta el Ikea de la otra punta de la ciudad. Si aceptas ellas suben y se sientan en los asientos
traseros.

Mientras tu conduces ellas empiezan a hacer juegos lesbicos que veras por el retrovisor. Cuando llegas al parking del otro IKEA una de ellas se pasa a asiento delantero y te hace una mamada bestial , mientras la otra sin que te des cuenta te roba la cartera.

Con este ingenioso sistema me han robado la cartera el martes, el miercoles, dos veces el jueves, otra vez el sábado y probablemente también mañana por la tarde.

Esteu avisats...

V'sssssssss

Ja,Ja,ja,

Algú també l´hi va passar quelcom semblant...al Continente, un altre al Prica, un altre al Carrefour un altre a...... :P :P
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 22, 2007 5:54 pm

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Ets un crack. Una cosa tant quotidiana, que tots odiem ho transformes en un monoleg del club de la comedia!!!
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Ex ...moltes coses

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. ago. 23, 2007 2:13 am

Felicitats Jordi: el teu escrit es mereix publicar-lo al diari per al gaudi general!! je, je. :D

M'ha fet recordar els adelantaments i dreceres que hi faig entremitg de la gent i els articles en venda quan hi vaig. :lol:
ImatgeUnforgiven

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dv. set. 07, 2007 12:49 am

Molt cunyao, moooooooooolt. No havia llegit açó encara. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
... eppur si muove.!!!

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. set. 07, 2007 8:36 am

Bones!!!

Després d'haver-lo llegit de nou... no puc dir res més: ES UNA PASSADA!!! :wink: :wink: :wink: :lol:

Si això et passa en una botiga sueca, imagina't si vas a l'IKEA!!!! :roll: :roll: :!:

Fins aviat!
Imatge

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dv. set. 07, 2007 11:27 am

Us adjunto la notícia:

traseros.

Esteu avisats...

V'sssssssss
ja podries haver avistat!!! porten 3 messos robant-me el pa i els iogurs i no hi ha manera!! :evil:
si arribo a saber que eren lladres, no hagues comprat els iogurts que se'ls deuen fer malbé

per cert QSC, lo que dius dels magatzemns aquests es una veritable catastrofe, jo he arribat a pactar amb la meva dona amb condicions infrahumanes i absolutament humiliants per tal de no tornar a entrar a uns llocs com aquests
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

QSC
Presentats

Entrada Autor: QSC » dv. set. 07, 2007 12:50 pm

atramuntanat ha escrit: per cert QSC, lo que dius dels magatzemns aquests es una veritable catastrofe, jo he arribat a pactar amb la meva dona amb condicions infrahumanes i absolutament humiliants per tal de no tornar a entrar a uns llocs com aquests
Si, si.... jo també he intentar fer aquests tipus de pactes, peròoooo ...... no se que passa que, de tant en quant, es trenquen les negociacions i ...... "pringo" :b9 :b9 :b9 :b9

V'ssssss

in1til
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
Ubicació: Manresa/Vic

Entrada Autor: in1til » dv. set. 07, 2007 2:34 pm

QSC ha escrit:Si, si.... jo també he intentar fer aquests tipus de pactes, peròoooo ...... no se que passa que, de tant en quant, es trenquen les negociacions i ...... "pringo"
O sigui que pringues doble, primer pactes condicions infrahumanes, i després quan ella té ganes d'anar a l'IKEA, hi aneu igualment.

:ban :ban :ban Pringaoooooooo :ban :ban :ban

Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dv. set. 07, 2007 5:21 pm

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

:bow :bow :bow :bow

Moltes gracies per fer-nos pasar una estoneta agust......... gracies.

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. set. 08, 2007 12:42 am

Us adjunto la notícia:

traseros.

Esteu avisats...

V'sssssssss
NO FOTIS QUE TAMBÉ T'HA PASSAT A TU. JO PORTO UN MES SENCER QUE EM ROBEN FINS I TOT QUATRE VEGADES AL DIA....¡¡¡¡¡¡ :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv

P.D. Ei, i lo pitjor, sense demanar PERDÓ
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

ipsofacto
Presentats
Entrades: 133
Membre des de: ds. set. 01, 2007 11:40 pm
Ubicació: CANALS (al sur de Valencia) Sole y Marcos

Entrada Autor: ipsofacto » ds. set. 08, 2007 1:24 am

Molt bon relato de un disabte de quansevolt setmana :b9 :b9
:b9 :b9
HAY UN MUNDO MEJOR.......PERO ÉS CARÍSIMO