Clase de Motor: Refrigeracion Liquida,4-Tiempos,4-Valvulas, Monocilindrica, SOHC
Volumen 660 cc
Carrera: 100.0 x 84.0 mm
Ratio de Compresion 10.0:1
CV: -
Torque: -
Sistema de Lubrificacion: baño de aceite
Sistema de alimentacion : Injeccion de gasolina
Tipo de Embrague: Humedo Multidisco
Sistema de encendido TCI
Sistema de arranque: Electrico
Transmission system Constant mesh, 5 speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 22 L
Oil tank capacity 2.9 L
Chassis -
Chassis: Steel tube diamond shaped
Front suspension system Telescopic forks
Front travel 210 mm
Rear suspension system Swingarm (monocross)
Rear travel 200 mm
Front brake Double disc, Ø 298 mm
Rear brake Single disc, Ø 245 mm
Front tyre 90/90-21 M/C
Rear tyre 130/80-17 M/C
Dimensions -
Length 2,246 mm
Width 865 mm
Height 1,477 mm
Seat height 895 mm
Wheel base 1,505 mm
Minimum ground clearance 245 mm
Dry weight 183 kg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yamaha Tenere 2008
Moderador: Airald
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
Yamaha Tenere 2008
Tret del foro del VStrom
Roger
VStrom dl650 k7

VStrom dl650 k7

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es
Jo no la trobo lletja, ara m'agradava més la tenere antiga, però perquè no l'han fet bi-cilindrica com la supertenere?
No, no crec que els d'Honda ens facin una Varadero 750 més off-road, semblant a l'africota... o a les primeres Transalp...
Fixeu-vos que només KTM va per aquest camí i encara...
V'ssssssssss
Jo no la trobo lletja, ara m'agradava més la tenere antiga, però perquè no l'han fet bi-cilindrica com la supertenere?
No, no crec que els d'Honda ens facin una Varadero 750 més off-road, semblant a l'africota... o a les primeres Transalp...
Fixeu-vos que només KTM va per aquest camí i encara...
V'ssssssssss
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- jordi99
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dg. abr. 29, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Manresa
holes
Holes,
Doncs a mi m'agrada i no li faria pas un lleig.
Tot i que l'estetica es transgresora al cap de 4 dies segur que t'agrada, el motor mono i el pes la posa en linia amb la F650gs Dakar, Semble àgil tot i el pes que té, la trobo massa alta, i el tren davanter una mica "enclenquis" i si la foto no enganya el llançament de la forquilla és massa llarg.
:oops: : Al dir-se Tenereé... pot donar a entendre que properament surtirà una "super-Tenereé" per està amb linia amb la 1200GS ??
Salut i Sort
Doncs a mi m'agrada i no li faria pas un lleig.
Tot i que l'estetica es transgresora al cap de 4 dies segur que t'agrada, el motor mono i el pes la posa en linia amb la F650gs Dakar, Semble àgil tot i el pes que té, la trobo massa alta, i el tren davanter una mica "enclenquis" i si la foto no enganya el llançament de la forquilla és massa llarg.
:oops: : Al dir-se Tenereé... pot donar a entendre que properament surtirà una "super-Tenereé" per està amb linia amb la 1200GS ??
Salut i Sort
F650GS per anar fent
GasGas EC 250 per desestressar
GasGas EC 250 per desestressar
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Eps Jordi, em sap greu contradir-te. De vegades semblo una mica repelent, però una TENERÉ sempre ha sigut una versió de la XT. Mireu la primera i autèntica teneré de mitjans dels 80, era només una XT amb el dipòsit gran fruit de l'experiència dels primers Dakars:Steelman ha escrit:Algunes fotillos més ;)
Per cert la Tenere aquesta es una XT!!
Nomes li han posat el carenat i 4 coses
per aixo es monocilindrica i no bicilindrica com la Tenere de tota la vida :P

La XT "normal":

Després la van "vestir" una mica més (surt en alguna foto de les que heu posat a costat d'aquesta nova), versió de 1990 però si li treus la carrosseria segueix sent una XT:

...així que TENERE en 600 cc monocilíndrica
super-TENERE en 750 bicilindrica
i si, teniu raó, ja estaria be que tornéssin les trails de veritat...
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Joscoma
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
- Ubicació: vic (osona)
- Contacta:
els de yamaha es queden curts amb aquesta moto.
segur que será una bona opció, pero crec que ja seria hora que treguesin una bicilindrica lleugereta amb 70 o 80cv per poder competir amb las ktm i les bmw.(d'aquí a 4 dies els de honda ensenyarán la nova trail a la seva web.crec que será la nova transalp.i per principis del 2008 surt la nova bmw 800 gs.sembla que les motos de trail tornen.(ja era hora)salutacions. vsssssssss
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A mi tampoc m'agrada. Sembla que li hagin estirat el cap amb aquest llum i aquesta pantalla :lol:NouSetTres ha escrit:boolean ha escrit:es una trail autentica pero mes lletja que pegar-li a un pare
Totalment d'acord!!! Molt, molt lletja...
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Hola:
Tal i com diu en JordiTrident, la Ténéré sempre ha estat monocilíndrica.
Us ho especifico un xic més perquè no hi hagi error.
La 1a que va sortir va ser la XT 600 Z "TÉNÉRÉ" sense carenat (1986-1987) amb doble arrencada, a pedal i amb demarreur:

La segona versió amb carenat (1989-1990):

I després ja va venir la XT 600 E (1990-1992) sols amb demarreur elèctric:

Aquesta és una XT 600 però no Ténéré i em sembla que d'abans i tot, sinó de la mateixa època:

Salut! :P
Tal i com diu en JordiTrident, la Ténéré sempre ha estat monocilíndrica.
Us ho especifico un xic més perquè no hi hagi error.
La 1a que va sortir va ser la XT 600 Z "TÉNÉRÉ" sense carenat (1986-1987) amb doble arrencada, a pedal i amb demarreur:

La segona versió amb carenat (1989-1990):

I després ja va venir la XT 600 E (1990-1992) sols amb demarreur elèctric:

Aquesta és una XT 600 però no Ténéré i em sembla que d'abans i tot, sinó de la mateixa època:

Salut! :P
- River
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Palau solità i plegamans
Repesco aquest post perquè la tenere m’està fen el ullet ja fa dies. El divendres no vaig poder resistir mes la tentació i vaig anar al concessionari Yamaha de Sabadell a veure-la be. Ja em va agradar força al Motho però entre tantes motos no li vaig fer tot el cas que es mereixia ja que en aquells moments la meva preferència era la KTM 990 Adventure.
Vaig demanar si tenien unitats de proba i de moment res, de res, així que només me la vaig poder emprovar en parat.
La primera impressió es que es molt i molt alta, la meva Capo es alta però en aquesta jo (1,71cm) arribo a terra de puntetes, malgrat tot es força lleugera el que fa que tampoc sigui molt problema.
El seient es mes petit que a la Capo però sembla força tovet i crec que la Jefa també aniria be. A las fotos que avia vist als catàlegs o a Internet les estriberes del copilot eren petites i metàl•liques al estil enduro però afortunadament vaig poder veure que aquesta unitat tenia les estriberes mes grans i amb recobriment de goma.
De moment hi ha dues coses que em fan refredar-me una mica, una es que sigui prou còmode per els dos i l’altra es que la potencia crec que ronda els 50 CV i la meva moto actual en te 100, no se si serà massa poc.
El preu la moto posada al carrer es de 6999 € que em sembla molt bon preu, el que em va deixar de pasta de moniato es el preu del accessoris:
Maletes laterals: 775,72 + IVA ========> 899,83 €
Suports maletes laterals: 194,80 + IVA ===>225,96 €
Top Case: 395,01 + IVA ============>458,21 € (el top case no necessita suports especials ja que ho incorpora la moto de sèrie)
Protector carter: 145,77 + IVA ========>169,09€
Barres protectores motor 145,77 + IVA===> 169,09€
TOTAL ACCESSORIS: 1922,18€ :sado :wall :enfadat :enfaduu
P.D. el primer que la provi que ho expliqui.
AU-dios.
Vaig demanar si tenien unitats de proba i de moment res, de res, així que només me la vaig poder emprovar en parat.
La primera impressió es que es molt i molt alta, la meva Capo es alta però en aquesta jo (1,71cm) arribo a terra de puntetes, malgrat tot es força lleugera el que fa que tampoc sigui molt problema.
El seient es mes petit que a la Capo però sembla força tovet i crec que la Jefa també aniria be. A las fotos que avia vist als catàlegs o a Internet les estriberes del copilot eren petites i metàl•liques al estil enduro però afortunadament vaig poder veure que aquesta unitat tenia les estriberes mes grans i amb recobriment de goma.
De moment hi ha dues coses que em fan refredar-me una mica, una es que sigui prou còmode per els dos i l’altra es que la potencia crec que ronda els 50 CV i la meva moto actual en te 100, no se si serà massa poc.
El preu la moto posada al carrer es de 6999 € que em sembla molt bon preu, el que em va deixar de pasta de moniato es el preu del accessoris:
Maletes laterals: 775,72 + IVA ========> 899,83 €
Suports maletes laterals: 194,80 + IVA ===>225,96 €
Top Case: 395,01 + IVA ============>458,21 € (el top case no necessita suports especials ja que ho incorpora la moto de sèrie)
Protector carter: 145,77 + IVA ========>169,09€
Barres protectores motor 145,77 + IVA===> 169,09€
TOTAL ACCESSORIS: 1922,18€ :sado :wall :enfadat :enfaduu
P.D. el primer que la provi que ho expliqui.
AU-dios.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Suposo que tot dependrà del preu, però avui una monocilindrica......
que voleu que us digui , es poca cosa per viatjar i més amb quasi 200 Kgs. reals que dèu pesar la nena.
...una altre cosa es per fer enduro o Trail hard.
però mono.... fixeu-vos que ha fet BMW amb la mono GS 650, l´ha canviat a pèl ( mateix preu ) per una bicilindrica.....
:arrow:
que voleu que us digui , es poca cosa per viatjar i més amb quasi 200 Kgs. reals que dèu pesar la nena.
...una altre cosa es per fer enduro o Trail hard.
però mono.... fixeu-vos que ha fet BMW amb la mono GS 650, l´ha canviat a pèl ( mateix preu ) per una bicilindrica.....
:arrow:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo penso que venint d'una Caponord-que-treu-foc -amb 100 CV- si t'agencies la nova XT en dos dies trovaras a faltar potència. No l'he provada, però jo et pregunto: on vols anar amb sols 50 CV??? Que em diguis que vols fer pistes tot solet (en el Solo Moto d'aquesta setmana ho diuen, es perfecte per fer off-road) val, pero per anar amb la mestressa i fer algun viatget que altre, què vols que et digui. :shock:river ha escrit:
blablabla....
.....blablabla
Ja que veig que a tu t'agraden motos que poca gent porta (Caponord, nova XT, KTM ), perquè no et mires aquesta?

Tu ja tens experiència amb les italianes.

- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta: