Yamaha Tenere 2008

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Yamaha Tenere 2008

Entrada Autor: roger » dl. set. 10, 2007 9:23 pm

Tret del foro del VStrom
Clase de Motor: Refrigeracion Liquida,4-Tiempos,4-Valvulas, Monocilindrica, SOHC
Volumen 660 cc
Carrera: 100.0 x 84.0 mm
Ratio de Compresion 10.0:1
CV: -
Torque: -
Sistema de Lubrificacion: baño de aceite
Sistema de alimentacion : Injeccion de gasolina
Tipo de Embrague: Humedo Multidisco
Sistema de encendido TCI
Sistema de arranque: Electrico
Transmission system Constant mesh, 5 speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 22 L
Oil tank capacity 2.9 L


Chassis -
Chassis: Steel tube diamond shaped
Front suspension system Telescopic forks
Front travel 210 mm
Rear suspension system Swingarm (monocross)
Rear travel 200 mm
Front brake Double disc, Ø 298 mm
Rear brake Single disc, Ø 245 mm
Front tyre 90/90-21 M/C
Rear tyre 130/80-17 M/C


Dimensions -
Length 2,246 mm
Width 865 mm
Height 1,477 mm
Seat height 895 mm
Wheel base 1,505 mm
Minimum ground clearance 245 mm
Dry weight 183 kg


Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 10, 2007 9:48 pm

Es una molt bona noticia!!
Ara nomse falta que Honda faci el mateix amb l'Africa!!

Encara que la Tenere de tota la vida era molt mes maca que aquesta nova :(
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. set. 10, 2007 9:55 pm

es una trail autentica pero mes lletja que pegar-li a un pare

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dl. set. 10, 2007 10:25 pm

Hola nois/es

Jo no la trobo lletja, ara m'agradava més la tenere antiga, però perquè no l'han fet bi-cilindrica com la supertenere?

No, no crec que els d'Honda ens facin una Varadero 750 més off-road, semblant a l'africota... o a les primeres Transalp...

Fixeu-vos que només KTM va per aquest camí i encara...

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. set. 10, 2007 11:08 pm

Bones!!!

Bé, almenys alguna marca torna als "inicis" i deixa d'asfaltitzar les motos trails, a veure si les demés cases prenen nota... :roll: :roll: :roll:

I per quan una SuperTénéré?? :lol: :lol: :lol: :lol:

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. set. 11, 2007 9:59 am

Algunes fotillos més ;)
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Per cert la Tenere aquesta es una XT!!
Nomes li han posat el carenat i 4 coses
Imatge
Imatge


per aixo es monocilindrica i no bicilindrica com la Tenere de tota la vida :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dc. set. 12, 2007 12:35 am

boolean ha escrit:es una trail autentica pero mes lletja que pegar-li a un pare


Totalment d'acord!!! Molt, molt lletja...
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Avatar de l’usuari
jordi99
Presentats
Entrades: 17
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 9:12 pm
Ubicació: Manresa

holes

Entrada Autor: jordi99 » dc. set. 12, 2007 3:29 pm

Holes,

Doncs a mi m'agrada i no li faria pas un lleig.

Tot i que l'estetica es transgresora al cap de 4 dies segur que t'agrada, el motor mono i el pes la posa en linia amb la F650gs Dakar, Semble àgil tot i el pes que té, la trobo massa alta, i el tren davanter una mica "enclenquis" i si la foto no enganya el llançament de la forquilla és massa llarg.


:oops: : Al dir-se Tenereé... pot donar a entendre que properament surtirà una "super-Tenereé" per està amb linia amb la 1200GS ??

Salut i Sort
F650GS per anar fent
GasGas EC 250 per desestressar

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dv. set. 14, 2007 1:14 pm

llegint carateristiques, quina direrencia hi ha amb la xt a part de xassis?

ho sento pero continua essent monocilindrica, amb soposo la mateixa potencia (encare que a la web de yamaha no ho diuen).
Com a mínim hauria d'esser una 750. En fi em decepciona.


V'sssssss

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dv. set. 14, 2007 7:00 pm

JO el que us puc dir que els Africanus estem que ens pujem per la paret, ¿o no companys?

Mira que estar Honda dormint a la palla i no fer una re-evolució de l'Africa
i ferli la competència a la GS... és que guanyen massa pasta !!!

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dv. set. 14, 2007 10:19 pm

Steelman ha escrit:Algunes fotillos més ;)

Per cert la Tenere aquesta es una XT!!
Nomes li han posat el carenat i 4 coses


per aixo es monocilindrica i no bicilindrica com la Tenere de tota la vida :P
Eps Jordi, em sap greu contradir-te. De vegades semblo una mica repelent, però una TENERÉ sempre ha sigut una versió de la XT. Mireu la primera i autèntica teneré de mitjans dels 80, era només una XT amb el dipòsit gran fruit de l'experiència dels primers Dakars:

Imatge

La XT "normal":

Imatge

Després la van "vestir" una mica més (surt en alguna foto de les que heu posat a costat d'aquesta nova), versió de 1990 però si li treus la carrosseria segueix sent una XT:

Imatge

...així que TENERE en 600 cc monocilíndrica

super-TENERE en 750 bicilindrica

i si, teniu raó, ja estaria be que tornéssin les trails de veritat...
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » ds. set. 22, 2007 1:13 am

Joé, al meu parer molt cutre la part del focus i pantalla, no m'agrada gens ni mica....però ni mica.

Però a gustos....

V'sss

Avatar de l’usuari
Joscoma
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
Ubicació: vic (osona)
Contacta:

els de yamaha es queden curts amb aquesta moto.

Entrada Autor: Joscoma » dl. set. 24, 2007 2:02 pm

segur que será una bona opció, pero crec que ja seria hora que treguesin una bicilindrica lleugereta amb 70 o 80cv per poder competir amb las ktm i les bmw.(d'aquí a 4 dies els de honda ensenyarán la nova trail a la seva web.crec que será la nova transalp.i per principis del 2008 surt la nova bmw 800 gs.sembla que les motos de trail tornen.(ja era hora)salutacions. vsssssssss

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. set. 24, 2007 3:14 pm

NouSetTres ha escrit:
boolean ha escrit:es una trail autentica pero mes lletja que pegar-li a un pare


Totalment d'acord!!! Molt, molt lletja...
A mi tampoc m'agrada. Sembla que li hagin estirat el cap amb aquest llum i aquesta pantalla :lol:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. nov. 06, 2007 6:32 pm

Bones!!!

Un video en acció al Marroc:

[youtube][/youtube]

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. nov. 06, 2007 9:27 pm

Hola:
Tal i com diu en JordiTrident, la Ténéré sempre ha estat monocilíndrica.
Us ho especifico un xic més perquè no hi hagi error.
La 1a que va sortir va ser la XT 600 Z "TÉNÉRÉ" sense carenat (1986-1987) amb doble arrencada, a pedal i amb demarreur:
Imatge
La segona versió amb carenat (1989-1990):
Imatge
I després ja va venir la XT 600 E (1990-1992) sols amb demarreur elèctric:
Imatge

Aquesta és una XT 600 però no Ténéré i em sembla que d'abans i tot, sinó de la mateixa època:
Imatge
Salut! :P
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » ds. ago. 02, 2008 7:13 pm

Repesco aquest post perquè la tenere m’està fen el ullet ja fa dies. El divendres no vaig poder resistir mes la tentació i vaig anar al concessionari Yamaha de Sabadell a veure-la be. Ja em va agradar força al Motho però entre tantes motos no li vaig fer tot el cas que es mereixia ja que en aquells moments la meva preferència era la KTM 990 Adventure.
Vaig demanar si tenien unitats de proba i de moment res, de res, així que només me la vaig poder emprovar en parat.
La primera impressió es que es molt i molt alta, la meva Capo es alta però en aquesta jo (1,71cm) arribo a terra de puntetes, malgrat tot es força lleugera el que fa que tampoc sigui molt problema.
El seient es mes petit que a la Capo però sembla força tovet i crec que la Jefa també aniria be. A las fotos que avia vist als catàlegs o a Internet les estriberes del copilot eren petites i metàl•liques al estil enduro però afortunadament vaig poder veure que aquesta unitat tenia les estriberes mes grans i amb recobriment de goma.
De moment hi ha dues coses que em fan refredar-me una mica, una es que sigui prou còmode per els dos i l’altra es que la potencia crec que ronda els 50 CV i la meva moto actual en te 100, no se si serà massa poc.
El preu la moto posada al carrer es de 6999 € que em sembla molt bon preu, el que em va deixar de pasta de moniato es el preu del accessoris:

Maletes laterals: 775,72 + IVA ========> 899,83 €
Suports maletes laterals: 194,80 + IVA ===>225,96 €
Top Case: 395,01 + IVA ============>458,21 € (el top case no necessita suports especials ja que ho incorpora la moto de sèrie)
Protector carter: 145,77 + IVA ========>169,09€
Barres protectores motor 145,77 + IVA===> 169,09€

TOTAL ACCESSORIS: 1922,18€ :sado :wall :enfadat :enfaduu

P.D. el primer que la provi que ho expliqui.

AU-dios.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. ago. 02, 2008 8:22 pm

Suposo que tot dependrà del preu, però avui una monocilindrica......
que voleu que us digui , es poca cosa per viatjar i més amb quasi 200 Kgs. reals que dèu pesar la nena.

...una altre cosa es per fer enduro o Trail hard.

però mono.... fixeu-vos que ha fet BMW amb la mono GS 650, l´ha canviat a pèl ( mateix preu ) per una bicilindrica.....

:arrow:
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 02, 2008 9:39 pm

river ha escrit:
blablabla....


De moment hi ha dues coses que em fan refredar-me una mica, una es que sigui prou còmode per els dos i l’altra es que la potencia crec que ronda els 50 CV i la meva moto actual en te 100, no se si serà massa poc.


.....blablabla
Jo penso que venint d'una Caponord-que-treu-foc -amb 100 CV- si t'agencies la nova XT en dos dies trovaras a faltar potència. No l'he provada, però jo et pregunto: on vols anar amb sols 50 CV??? Que em diguis que vols fer pistes tot solet (en el Solo Moto d'aquesta setmana ho diuen, es perfecte per fer off-road) val, pero per anar amb la mestressa i fer algun viatget que altre, què vols que et digui. :shock:

Ja que veig que a tu t'agraden motos que poca gent porta (Caponord, nova XT, KTM ), perquè no et mires aquesta?

Imatge

Tu ja tens experiència amb les italianes. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dg. ago. 03, 2008 11:42 pm

Randy que faaaaas???!!!! Ara no podré dormir tranquil!!!

La Stelvio em te el cor robat cagun cony,.... si m'haugés de canviar la V per alguna altra que no fos una altra V :lol: de ben segur que tiraria cap a l'Stelvio,..... quina presencia joder! :!:

Respon

Torna a “General”