Rècord de velocitat en moto DIESEL

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Rècord de velocitat en moto DIESEL

Entrada Autor: Josey Wales » dj. oct. 04, 2007 12:06 am

Quan parlem de combustibles alternatius, semblés que la velocitat fos incompatible amb aquest concepte, però s'ha demostrat que no és així. La moto protagonista va començar sent una BMW R1150 RT però va ser modificada amb un motor de 2 litres "turbodiesel", d'un BMW 3 sèries, i utilitza Biodiesel B100 proveït per Greenline Industries.

El vehicle va ser dissenyat a l'escola d'art industrial "The Crucible" a Oackland, Califòrnia i conduït pel seu fundador Michael Sturtz.

"És genial saber que tenim la motocicleta més ràpida del món que funcioni a biodièsel, però sigui molt més que això" va dir Sturtz.

I va afegir que: "El repte estava en demostrar la capacitat del biocombustible i cridar l'atenció a la necessitat d'integrar la tecnologia automotriu a la responsabilitat ambiental. Provem que l'estil, la velocitat, i l'eficiència ambiental poden venir junts en un vehicle que ha assoleixo els 210 km/h amb sol el 22% de les emissions d'un motor standard"

L'equip voluntari de The Crucible, professionals capacitats en enginyeria, mecànica, disseny, fabricació i protecció del medi ambient, van construir la moto a partir del motor d'una BMWR1159 RT usant un 320d turbodièsel que van trobar en una de compactadora de ferro d'Anglaterra.

"Hem imposat la marca per a altres vehicles que funcionen amb combustibles alternatius per competir en proves de velocitat", va concloure Sturtz.

L'equip va voler anar per un rècord en una competició convencional on els altres corren amb combustibles regulars.Imatge

Està molt bé però no crec que serveixi de gaire doncs segueix necessitant benzina. :?
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. oct. 04, 2007 1:48 pm

Jo sóc dels que penso que les motos diesel s'acabaràn imposant al mercat, tal i com ha passat amb els cotxes. De fet, per mi les BMW bóxer són com si fossin diesel, això de no girar gaire alts de voltes i tenir tant de par..... :)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. oct. 04, 2007 5:01 pm

Randy-650 ha escrit:Jo sóc dels que penso que les motos diesel s'acabaràn imposant al mercat, tal i com ha passat amb els cotxes. De fet, per mi les BMW bóxer són com si fossin diesel, això de no girar gaire alts de voltes i tenir tant de par..... :)

Moto diesel ????????????? Massa pes, fumen massa, i fan pudor...aggggg

Motocarro de Roa.
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 04, 2007 5:31 pm

Si el futur son les motos diesel....des de montserrat ca la iaia semblara una fabrica de carbo de les fumades negres que faran totes les RR's al accelerar :(
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. oct. 05, 2007 1:42 am

Holaaaaa,

I despres a mi no em deixen fumar en un bar!!!


:roll: :roll: :roll:
Sort,

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. oct. 05, 2007 4:26 pm

Si s'evolucionés, com sembla que es farà a la llarga, els motors d'hidrògen, llavors sí que es podría provar amb les motos, però crec que de moment els motors de combusió són massa grossos i pesats per les motos...

Ara que per provar.... ja està bé, ja.... i més amb la segona lectura que ja l'autor; el 22% d'emisions és un gran què...

Respon

Torna a “General”