i jo que soc més atrevit o inconcient dic que amb tenda.
Ajuda
Moderador: Airald
Bones!!!alacabezadel75 ha escrit:Dons aixó aquest any sortim a elefantes, un grupet de 6. I no tinc informació, :?: sobretot el dormir. La gent es fa gran i volen una dutxeta calenta.
i jo que soc més atrevit o inconcient dic que amb tenda.
Ajuda
el cap de setmana del 25 de gener.Steelman ha escrit:quant es fa elefantes? A mi m´agradaria anar´hi mes que a pinguinos ;)
Volia dir el mateix jo..... :roll:carles ha escrit:... com a unic consell que et puc donar, i havent-lo llegit en d'altres foros/cròniques només et puc dir que posis uns protectors de carenat si no els portes... perquè segur que els amortitzes en un moment o d'altre!!
Tens dues opcions:Steelman ha escrit:Ara no se si ensenyar aquestes fotos a la Natalia...
:?
Us explicaré una anècdota real de quan hi vaig ser...Allà dalt ens vam trobar una parelleta de joves (no tenien més de 20 anys) de BCN. El xaval s'havia tret el carnet el dilluns, va passar pel Paddock (bar motard avda paral·lel) i es veu que es va trobar alguns dels que hi havia per allà que aquella setmana marxaven a Elefants. Suposo que deuria pensar "ostras, que guai una concentra en Alemania" li deuria dir a la novieta "¿vienes?" i ella per no deixar-lo sol s'hi va apuntar. Anàven amb una XT350 i amb monos de pell d'aquells finets ràcing de fa anys que algú els havia deixat. O sigui, era la primera vegada que sortien en moto de viatge, ni sabien mirar el nivell de l'oli ni que s'havia d'engreixar la cadena!!! (ho sé per gent que se'ls va trobar a mig camí). No havien dormit, estàven morts de fred, la noia no obria boca...jo crec que quan deurien arribar a casa el va deixar. Deien que el viatge de tornada no l'aguantarien. I no ho van fer. Com que havien caigut alguna vegada per la neu, van trucar al Racc per dir que s'havia fet mal al braç i no podia conduir, va posar una mica de cuento i després em vaig assabentar que havien tornat en avió!!!!alacabezadel75 ha escrit:A mi em passa el mateix. Ja està patint i encara no em sortitSteelman ha escrit:Ara no se si ensenyar aquestes fotos a la Natalia...
JordiTrident ha escrit:Us explicaré una anècdota real de quan hi vaig ser...Allà dalt ens vam trobar una parelleta de joves (no tenien més de 20 anys) de BCN. El xaval s'havia tret el carnet el dilluns, va passar pel Paddock (bar motard avda paral·lel) i es veu que es va trobar alguns dels que hi havia per allà que aquella setmana marxaven a Elefants. Suposo que deuria pensar "ostras, que guai una concentra en Alemania" li deuria dir a la novieta "¿vienes?" i ella per no deixar-lo sol s'hi va apuntar. Anàven amb una XT350 i amb monos de pell d'aquells finets ràcing de fa anys que algú els havia deixat. O sigui, era la primera vegada que sortien en moto de viatge, ni sabien mirar el nivell de l'oli ni que s'havia d'engreixar la cadena!!! (ho sé per gent que se'ls va trobar a mig camí). No havien dormit, estàven morts de fred, la noia no obria boca...jo crec que quan deurien arribar a casa el va deixar. Deien que el viatge de tornada no l'aguantarien. I no ho van fer. Com que havien caigut alguna vegada per la neu, van trucar al Racc per dir que s'havia fet mal al braç i no podia conduir, va posar una mica de cuento i després em vaig assabentar que havien tornat en avió!!!!alacabezadel75 ha escrit:A mi em passa el mateix. Ja està patint i encara no em sortitSteelman ha escrit:Ara no se si ensenyar aquestes fotos a la Natalia...
En fi, realment hi ha alguns que son una colla d'inconscients...bé, potser tots els que hi hem anat o els que ens plantejem o ens hem plantejat anar-hi o tornar-hi també o som...però us asseguro que una vegada allà val la pena per les sensacions que experiementes. Sóc incapaç de explicar el perquè.
I jo com el siono1000 tinc la mateixa assignatura pendent...anar-hi amb tenda. A més crec que la moto ideal per tornar-hi seria una Impala 2 amb un carenat puig d'aquells blancs (lleugera, fiable, roda estreta, sense bateria, mecànica simple...l'arma absoluta)
salut i ànims
I va arribar allí dalt amb algun tac viu? :lol:gs12 red ha escrit: PS.- Diuen que encara n´hi ha una de més dura que els Elefants i freda, freda de veritat es el Kristal Rallye a Noruega el mes de gener.
Un de Sabadell i va anar ( 1998 )amb una BMW K1200 RS amb neumatics.....de tacs.!!!!
A la primera foto que he penjat, surt un "side" fet de manera artesanal i molt particular que era d'uns alemanys que venien d'aquesta concentració, deien que els Ellefatreffens eran "descafeinats"!!! :shock:gs12 red ha escrit:
PS.- Diuen que encara n´hi ha una de més dura que els Elefants i freda, freda de veritat es el Kristal Rallye a Noruega el mes de gener.
Un de Sabadell i va anar ( 1998 )amb una BMW K1200 RS amb neumatics.....de tacs.!!!!
per si algú s´anima:
http://www.motoraduni.org/public/upload ... 007-01.pdf
Al grup ve un amb una morini 350. L'any passat vam anar junts a pingüinos i molt be. També a sigut un any tranquilet.Uff quina raó que tens !!!!!!
Estic completament d´acord amb tú amb lo del la Impala. :lol:
Jo vaig intentar-ho l´any 1976 amb una Morini 350, però em vaig quedar a mig cami......![]()
També deien que les tres coses que ha de fer un motard a la vida, per ser un id. de veritat, es fer els Eleffantentreffen , anar a Cap Nord i el TT de la Illa de Man.