Elefants, algú em pot donar informació

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
alacabezadel75
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 05, 2007 6:10 pm
Ubicació: Cornella de Llobregat

Elefants, algú em pot donar informació

Entrada Autor: alacabezadel75 » dj. oct. 04, 2007 7:05 pm

Dons aixó aquest any sortim a elefantes, un grupet de 6. I no tinc informació, :?: sobretot el dormir. La gent es fa gran i volen una dutxeta calenta.
i jo que soc més atrevit o inconcient dic que amb tenda.
Ajuda :cry:
per educar al motero fa falta tota la tribu
-proverbi moteromasai-

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 04, 2007 7:08 pm

quant es fa elefantes? A mi m´agradaria anar´hi mes que a pinguinos ;)
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Elefants, algú em pot donar informació

Entrada Autor: Carles » dj. oct. 04, 2007 7:08 pm

alacabezadel75 ha escrit:Dons aixó aquest any sortim a elefantes, un grupet de 6. I no tinc informació, :?: sobretot el dormir. La gent es fa gran i volen una dutxeta calenta.
i jo que soc més atrevit o inconcient dic que amb tenda.
Ajuda :cry:
Bones!!!

No hi he anat, m'ho he plantejat però crec que passo... com a unic consell que et puc donar, i havent-lo llegit en d'altres foros/cròniques només et puc dir que posis uns protectors de carenat si no els portes... perquè segur que els amortitzes en un moment o d'altre!!

Si vas recopilant informació no estaria de més que la posessis, sempre pot anar bé per d'altres edicions!

Fins aviat!
Imatge

alacabezadel75
Presentats

Entrada Autor: alacabezadel75 » dj. oct. 04, 2007 7:15 pm

Steelman ha escrit:quant es fa elefantes? A mi m´agradaria anar´hi mes que a pinguinos ;)
el cap de setmana del 25 de gener.
Per la informació que reculli, no us preocupeu ja la posaré, però ara per ara no entinc cap. Només cròniques que fan por
-proverbi moteromasai-

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 04, 2007 7:16 pm

Doncs ho estudiare ;)
Posa els links de les croniques que fan por home ;)
Ex ...moltes coses

alacabezadel75
Presentats

Entrada Autor: alacabezadel75 » dj. oct. 04, 2007 7:32 pm

-proverbi moteromasai-

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. oct. 04, 2007 7:32 pm

carles ha escrit:... com a unic consell que et puc donar, i havent-lo llegit en d'altres foros/cròniques només et puc dir que posis uns protectors de carenat si no els portes... perquè segur que els amortitzes en un moment o d'altre!!
Volia dir el mateix jo..... :roll:

Com també recomanaria una moto amb ABS. Ja se sap, el gel, la neu.......:?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dj. oct. 04, 2007 10:35 pm

Amb permís la crònica que vaig fer al 99, quan vaig anar-hi:

http://www.telefonica.net/web2/resacamo ... fan99.html

i una foto per animar:

Imatge

i unes fotos de quan es feia a Salzburgring al 84. I ara ens queixem amb els Goretex, punys calentables, mòbils i demés mandanges!!! mireu el meu amic amb el jersei de llana de la iaia, xupa de cuir i plàstics varis :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

http://www.telefonica.net/web2/resacamo ... fan84.html

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dj. oct. 04, 2007 10:55 pm

CU**O Jordi, hem agafat fred nomes de mirar les fotos..............

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. oct. 04, 2007 11:05 pm

Jo hi vaig anar el 2005, segur que recordareu l’any, fora aquell de l’onada de fred, vaig surtir de casa a -6º i no va pujar en tot el viatge, més aviat baixar.

Repostant al Titizé comentan a nevar.
Imatge
Visita a la casa central de:
Imatge
A Munic esperant un company tornes d’un concesionari Honda per un mirall trencat al caure.
Imatge

Arrivada a la casa rural a -9º, vaig trucar a casa i em diuen: “ Doncs no es tant, aquí -5º…”
Imatge
La casa a uns 3 km de l’entrada de la Concentració, hi anavem a peu. Jo no m’hen vaig ocupar i no tinc las dades, però el que si sé es que la tenien llogada d’un any per l’altre, algun dels companys era la 6ª vegada que hi anaven i han seguit anant-hi.
Imatge

El cami fins l’entrada.
Imatge
Alguns “trastos”.
Imatge
Segagespa amb motor FJ 1100.
Imatge
Imatge
L’entrada.
Imatge
Imatge
Imatge
Tornant varem quedar aixìs de salats.
Imatge
Els 3000 i picu de km bastant per sota dels 0º, es pot aguantar amb l’equip adecuat.
Dels 6 companys que eram 4 caigudes, totes fora de la carretera, a les aceres, entrades d’Hotel etc. Com a viatge va ser força fort, si has anat als Pinguinos, doncs el tall mes fred del viatge...durant 3000 km, només aixó.
Si es un somni s’ha de fer, ami ja no en cal...de moment. No es, ara que ja l’he fet, un viatge que em motivi el suficient. Però en queda pendent anar-hi amb tenda, que aquest era el meu somni de veritat. Salut.

Per cert...l'equip el vaig estrenar aquell any, primer als Pinguinos per probar-lo i despres als Elefantes. Les dos sortides amb les tomes d'aire obertes... :shock: encara no habia apres que es podien tancar. :oops: Ja notava jo una cosa diferent als hombros, creia que s'hem "carregaven" una mica, sense comentaris.
Salut i kilómetres

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. oct. 05, 2007 12:19 am

Caram, que valents que sou alguns!! :shock: Em glaço de pensar-hi!!! :?
ImatgeUnforgiven

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. oct. 06, 2007 11:23 am

Ara no se si ensenyar aquestes fotos a la Natalia...
:?
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. oct. 06, 2007 1:48 pm

Steelman ha escrit:Ara no se si ensenyar aquestes fotos a la Natalia...
Tens dues opcions:
1-Ensenyar-li i que es negui en rotund a anar-hi
2-No ensenyar-li i descobrir què és ser un home castrat a la tornada del viatge ;)

A mi m'agrada sortir amb moto per gaudir. Això per mi seria més aviat patir. Tant de fred, tant patir de no caure, tantes incomoditats, ho sento però no.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

alacabezadel75
Presentats

Entrada Autor: alacabezadel75 » ds. oct. 06, 2007 5:40 pm

A mi em passa el mateix. Ja està patint i encara no em sortit
-proverbi moteromasai-

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » ds. oct. 06, 2007 10:52 pm

alacabezadel75 ha escrit:
Us explicaré una anècdota real de quan hi vaig ser...Allà dalt ens vam trobar una parelleta de joves (no tenien més de 20 anys) de BCN. El xaval s'havia tret el carnet el dilluns, va passar pel Paddock (bar motard avda paral·lel) i es veu que es va trobar alguns dels que hi havia per allà que aquella setmana marxaven a Elefants. Suposo que deuria pensar "ostras, que guai una concentra en Alemania" li deuria dir a la novieta "¿vienes?" i ella per no deixar-lo sol s'hi va apuntar. Anàven amb una XT350 i amb monos de pell d'aquells finets ràcing de fa anys que algú els havia deixat. O sigui, era la primera vegada que sortien en moto de viatge, ni sabien mirar el nivell de l'oli ni que s'havia d'engreixar la cadena!!! (ho sé per gent que se'ls va trobar a mig camí). No havien dormit, estàven morts de fred, la noia no obria boca...jo crec que quan deurien arribar a casa el va deixar. Deien que el viatge de tornada no l'aguantarien. I no ho van fer. Com que havien caigut alguna vegada per la neu, van trucar al Racc per dir que s'havia fet mal al braç i no podia conduir, va posar una mica de cuento i després em vaig assabentar que havien tornat en avió!!!!

En fi, realment hi ha alguns que son una colla d'inconscients...bé, potser tots els que hi hem anat o els que ens plantejem o ens hem plantejat anar-hi o tornar-hi també o som...però us asseguro que una vegada allà val la pena per les sensacions que experiementes. Sóc incapaç de explicar el perquè.

I jo com el siono1000 tinc la mateixa assignatura pendent...anar-hi amb tenda. A més crec que la moto ideal per tornar-hi seria una Impala 2 amb un carenat puig d'aquells blancs (lleugera, fiable, roda estreta, sense bateria, mecànica simple...l'arma absoluta)

salut i ànims
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » ds. oct. 06, 2007 11:14 pm

Malauradament de "pobres" noies d'aquestes encara s'hen veuen per tot arreu.
A pinguinos mateix en veus moltes que, per mi, no tornaran mai més. Les veus arrivar amb un mal equipament a tots els nivells, tremolant sense parar, ells el tenen força bo i rigent diuen que les dones sempre es queixen...els malnascuts. No parlem ja de que els paquets els porta amb moxil·la ella a l'esquena, pobres, la majoria amb RR es clar les més cómodes per l'acompanyant.
Sempre m'ha maravellat la registencia d'aquestes dones, crec que es el primer cop i no el "modus operatin", jo d'elles els hi fotaria una botifarra que encara s'en parlaria a dia d'avui. Salut.
Salut i kilómetres

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. oct. 07, 2007 8:11 pm

JordiTrident ha escrit:
alacabezadel75 ha escrit:
Us explicaré una anècdota real de quan hi vaig ser...Allà dalt ens vam trobar una parelleta de joves (no tenien més de 20 anys) de BCN. El xaval s'havia tret el carnet el dilluns, va passar pel Paddock (bar motard avda paral·lel) i es veu que es va trobar alguns dels que hi havia per allà que aquella setmana marxaven a Elefants. Suposo que deuria pensar "ostras, que guai una concentra en Alemania" li deuria dir a la novieta "¿vienes?" i ella per no deixar-lo sol s'hi va apuntar. Anàven amb una XT350 i amb monos de pell d'aquells finets ràcing de fa anys que algú els havia deixat. O sigui, era la primera vegada que sortien en moto de viatge, ni sabien mirar el nivell de l'oli ni que s'havia d'engreixar la cadena!!! (ho sé per gent que se'ls va trobar a mig camí). No havien dormit, estàven morts de fred, la noia no obria boca...jo crec que quan deurien arribar a casa el va deixar. Deien que el viatge de tornada no l'aguantarien. I no ho van fer. Com que havien caigut alguna vegada per la neu, van trucar al Racc per dir que s'havia fet mal al braç i no podia conduir, va posar una mica de cuento i després em vaig assabentar que havien tornat en avió!!!!

En fi, realment hi ha alguns que son una colla d'inconscients...bé, potser tots els que hi hem anat o els que ens plantejem o ens hem plantejat anar-hi o tornar-hi també o som...però us asseguro que una vegada allà val la pena per les sensacions que experiementes. Sóc incapaç de explicar el perquè.

I jo com el siono1000 tinc la mateixa assignatura pendent...anar-hi amb tenda. A més crec que la moto ideal per tornar-hi seria una Impala 2 amb un carenat puig d'aquells blancs (lleugera, fiable, roda estreta, sense bateria, mecànica simple...l'arma absoluta)

salut i ànims

Uff quina raó que tens !!!!!!

Estic completament d´acord amb tú amb lo del la Impala. :lol:
Jo vaig intentar-ho l´any 1976 amb una Morini 350, però em vaig quedar a mig cami...... :cry:

També deien que les tres coses que ha de fer un motard a la vida, per ser un id. de veritat, es fer els Eleffantentreffen , anar a Cap Nord i el TT de la Illa de Man.

:roll:

PS.- Diuen que encara n´hi ha una de més dura que els Elefants i freda, freda de veritat es el Kristal Rallye a Noruega el mes de gener.
Un de Sabadell i va anar ( 1998 )amb una BMW K1200 RS amb neumatics.....de tacs.!!!!
per si algú s´anima:

http://www.motoraduni.org/public/upload ... 007-01.pdf
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 07, 2007 8:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 07, 2007 8:15 pm

gs12 red ha escrit: PS.- Diuen que encara n´hi ha una de més dura que els Elefants i freda, freda de veritat es el Kristal Rallye a Noruega el mes de gener.
Un de Sabadell i va anar ( 1998 )amb una BMW K1200 RS amb neumatics.....de tacs.!!!!
I va arribar allí dalt amb algun tac viu? :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dg. oct. 07, 2007 10:19 pm

gs12 red ha escrit:
PS.- Diuen que encara n´hi ha una de més dura que els Elefants i freda, freda de veritat es el Kristal Rallye a Noruega el mes de gener.
per si algú s´anima:

http://www.motoraduni.org/public/upload ... 007-01.pdf
A la primera foto que he penjat, surt un "side" fet de manera artesanal i molt particular que era d'uns alemanys que venien d'aquesta concentració, deien que els Ellefatreffens eran "descafeinats"!!! :shock:

Només de veure la pinta que duien ni havia prou, uns monos de color Butá, botes de muntanya amb claus incorporats etc el side també portava rodes de tacs i una roda de recanvi amb claus, feien por la veritat.
De moment encara no estic preparat per a tant. Potser quant em jubili. Salut.

Els tres destins que dius els tenim a la memòria de quant eram adolescents i llegiem totes aquelles cróniques any rera any, ara iran caiguen un després de l'altre. De moment un de tres.
Salut i kilómetres

alacabezadel75
Presentats

Entrada Autor: alacabezadel75 » dl. oct. 08, 2007 6:51 pm

Uff quina raó que tens !!!!!!

Estic completament d´acord amb tú amb lo del la Impala. :lol:
Jo vaig intentar-ho l´any 1976 amb una Morini 350, però em vaig quedar a mig cami...... :cry:

També deien que les tres coses que ha de fer un motard a la vida, per ser un id. de veritat, es fer els Eleffantentreffen , anar a Cap Nord i el TT de la Illa de Man.
Al grup ve un amb una morini 350. L'any passat vam anar junts a pingüinos i molt be. També a sigut un any tranquilet.
Experiencia en viatges en tenim una mica i pingüinos ja no em motiva, massa penjats, negoci... Potser ens decepciona Elefantes, no se.

Per cert necessito alguna dada de on dormir. No trovo res
-proverbi moteromasai-

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”