RUTA 47
Per si no esteu al dia, us dono una petita empenta per posar-vos n'orbita:
La RUTA 47 és una ruta seguida, creada per un tiu particular, que uneix totes les províncies de l'Espanya continental.
De fa molts anys que a dins el meu cap existeix aquesta idea, més o menys, i fins i tot en tinc alguna província ja feta, però mai he reeixit en la feina.
Tinc curiositat per saber si algun cap boig de per aquí em pot donar alguna informació sobre quines carreteres són les majoritàries de la ruta, si en són les representatives a nivell motard, o solament han guixat una ruta sobre el mapa.
Sé que algun n'ha fet una part i m'agradaria saber quina experiència n'ha tret. Si li ha agradat o no li ha agradat del tot.
Informació. No en trobo cap crítica ni bona ni dolenta per enlloc i no tinc clar si a la gent li agrada o no. Sembla que no hi ha masa entusiasme i poca gent decideix fer-la, oh...ningú que la faci en diu res de res.
He estat mirant la ruta proposada amb la lupa, fins i tot l'he ressaltat a un mapa físic de la Michelin i no acaba de ser la que jo (sobre el mapa) escolliria. La de les zones que conec no acaben d'estar prou lligades de la forma que a mi m'agrada.
Coses a favor:
- És una feina feta. Et pot agradar prou per estalviar-te la feina de marcar una ruta teva.
- Recorre totes les províncies de forma seguida. Que és el que jo busco.
- Entres a participar en alguna cosa que et dona per fardar en trobades motards. JO HO HE FET.
- Podem parlar d'allò de fora de les rutes principals i fora del "mundanal ruido".
- Passa per la majoria de les capitals. Amb tot el merder que això suposa.
- No és circular. Cal anar-hi i tornar-hi.
- Proposa Hotels de 4 estrelles als centres de les ciutats.
- No tinc prou informació sobre la persona que ha fet les rutes. No sé si és de fiar.
La idea:
Tinc ganes de donar-me un gran homenatja motard abans no sigui massa tard.
Tinc ganes de fer una cosa que sigui llarga i feixuga, i en la que quedi fart de moto.
Tinc ganes d'una sortida sistema Cowboy. Una ruta sense fi i anar parant cada dia quan en tingui prou, sense cap previsió de quilometratge diari. De zero quilòmetres al que calgui.
Fer parades, paradetes i paradases sempre que calgui sense sortir, ni retallar la ruta.
Dormir en el camí a on sigui, Hotel, Hostal, Habitació, Càmping tenda de campanya, bivac.
Menjar sobre la marxa restaurant, menú, entrepà, cuinar jo, no menjar.
Tinc ganes de fer acampada lliure alguns dies, no tots i molt menys si el temps no acompanya.
Sense cap previsió de res, només la ruta i alguna cosa que valgui la pena de conèixer pel camí.
Molts dies, sense especificar. Potser un mes o potser li agafes el pla RIDER 1000 i ho liquides en 10 dies.
Fer la ruta completa d'una tirada i estar perdut per llocs i carreteres sense gaire gent. Sense autovies, sense trànsit, només carreteres i paisatge...i dies.
Aquí comencen els meus problemes amb aquesta RUTA 47. Va de Ciutat a Ciutat.
- La tunejo per no passar per les grans capitals? Però sí les petites?
- Si començo a tunejar-la, aprofito i en faig una al meu criteri?
- Aprofito una part i em tunejo l'altre?
- Em trec la feina de sobre i jugo i vaig a mirar el que és??
Ho faig o no ho faig. Aquesta és la qüestió. Sí o NO el dubte és la meva raó d'existir. Peerò aquest cop tinc força clar que serà que sí.