RUTA 47, QUE?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

RUTA 47, QUE?

Entrada Autor: Siono1000 » dt. abr. 22, 2025 10:53 pm

Hola, com diu el títol del post: QUE??

Imatge

RUTA 47

Per si no esteu al dia, us dono una petita empenta per posar-vos n'orbita:
La RUTA 47 és una ruta seguida, creada per un tiu particular, que uneix totes les províncies de l'Espanya continental.
De fa molts anys que a dins el meu cap existeix aquesta idea, més o menys, i fins i tot en tinc alguna província ja feta, però mai he reeixit en la feina.
Tinc curiositat per saber si algun cap boig de per aquí em pot donar alguna informació sobre quines carreteres són les majoritàries de la ruta, si en són les representatives a nivell motard, o solament han guixat una ruta sobre el mapa.
Sé que algun n'ha fet una part i m'agradaria saber quina experiència n'ha tret. Si li ha agradat o no li ha agradat del tot.

Informació. No en trobo cap crítica ni bona ni dolenta per enlloc i no tinc clar si a la gent li agrada o no. Sembla que no hi ha masa entusiasme i poca gent decideix fer-la, oh...ningú que la faci en diu res de res.

He estat mirant la ruta proposada amb la lupa, fins i tot l'he ressaltat a un mapa físic de la Michelin i no acaba de ser la que jo (sobre el mapa) escolliria. La de les zones que conec no acaben d'estar prou lligades de la forma que a mi m'agrada.

Coses a favor:
  • És una feina feta. Et pot agradar prou per estalviar-te la feina de marcar una ruta teva.
  • Recorre totes les províncies de forma seguida. Que és el que jo busco.
  • Entres a participar en alguna cosa que et dona per fardar en trobades motards. JO HO HE FET.
  • Podem parlar d'allò de fora de les rutes principals i fora del "mundanal ruido".
En contra:
  • Passa per la majoria de les capitals. Amb tot el merder que això suposa.
  • No és circular. Cal anar-hi i tornar-hi.
  • Proposa Hotels de 4 estrelles als centres de les ciutats.
  • No tinc prou informació sobre la persona que ha fet les rutes. No sé si és de fiar.

La idea:

Tinc ganes de donar-me un gran homenatja motard abans no sigui massa tard.
Tinc ganes de fer una cosa que sigui llarga i feixuga, i en la que quedi fart de moto.
Tinc ganes d'una sortida sistema Cowboy. Una ruta sense fi i anar parant cada dia quan en tingui prou, sense cap previsió de quilometratge diari. De zero quilòmetres al que calgui.
Fer parades, paradetes i paradases sempre que calgui sense sortir, ni retallar la ruta.
Dormir en el camí a on sigui, Hotel, Hostal, Habitació, Càmping tenda de campanya, bivac.
Menjar sobre la marxa restaurant, menú, entrepà, cuinar jo, no menjar.
Tinc ganes de fer acampada lliure alguns dies, no tots i molt menys si el temps no acompanya.
Sense cap previsió de res, només la ruta i alguna cosa que valgui la pena de conèixer pel camí.
Molts dies, sense especificar. Potser un mes o potser li agafes el pla RIDER 1000 i ho liquides en 10 dies.
Fer la ruta completa d'una tirada i estar perdut per llocs i carreteres sense gaire gent. Sense autovies, sense trànsit, només carreteres i paisatge...i dies.

Aquí comencen els meus problemes amb aquesta RUTA 47. Va de Ciutat a Ciutat.
  • La tunejo per no passar per les grans capitals? Però sí les petites?
  • Si començo a tunejar-la, aprofito i en faig una al meu criteri?
  • Aprofito una part i em tunejo l'altre?
  • Em trec la feina de sobre i jugo i vaig a mirar el que és??
Busco companyia, vaig sol, a quin mes de l'any ho faig?

Ho faig o no ho faig. Aquesta és la qüestió. Sí o NO el dubte és la meva raó d'existir. Peerò aquest cop tinc força clar que serà que sí.
Salut i kilómetres

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: RUTA 47, QUE?

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. abr. 22, 2025 11:57 pm

Jo crec que és una flipada posada a l'atzar, si vols fer quilòmetres xulos, hi ha gent fent viatges llargs, o parla amb l'Arturo que surten cap al Marroc aquest mes que ve. Però anar a fer totes les capitals d'Ejpanya... Ni de tripi.

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. abr. 23, 2025 12:09 am

Alucinamaripili ha escrit:
dt. abr. 22, 2025 11:57 pm
Jo crec que és una flipada posada a l'atzar, si vols fer quilòmetres xulos, hi ha gent fent viatges llargs, o parla amb l'Arturo que surten cap al Marroc aquest mes que ve. Però anar a fer totes les capitals d'Ejpanya... Ni de tripi.
El que no m'acaba de decidir és el que dius, si és una flipada posada a l'atzar. Per això demano si algú ho ha tastat una mica per saber si val la pena.

Però el tema em motiva.
No vull anar lluny, només anar en moto sense pensar, ni preparar gairebé res.
Salut i kilómetres

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. abr. 23, 2025 12:16 am

El mes de febrer vaig travessar Ejpanya de Cadis fins a Requena per carreteres i nacionals de les d'abans i autopasta fins a casa.
Del 2017 que no travessava la frontera i la melancolia en va envair.

Fa dies que hi dono voltes al tema.
Salut i kilómetres

Napoleon
Presentats
Entrades: 1841
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dc. abr. 23, 2025 2:33 pm

Aquesta ruta està preparada per en Gèrard. És el mateix que prepara la Nava Rider, la Wow Rider i la Segovia Rider.
És cert que la ruta et fa passar per totes les capitals (buff, quin pal) però sempre la pots tunejar al teu gust. Altrament, deixa zones interessants de banda.
Si en vols més detalls, la She (Mercè Orriols) n'ha fet algunes etapes i et podrà donar "feedback" (toma palabro).
La veritat és que jo ja he fet totes les províncies, en varis viatges, per carreteres més secundàries, buscant hotels de carretera i evitant, en el possible, les grans ciutats (sobretot la capital de les espanyes).
Apa, salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

PEPI600
Presentats
Entrades: 2363
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dc. abr. 23, 2025 7:30 pm

Siono1000 ha escrit:
dt. abr. 22, 2025 10:53 pm
Hola, com diu el títol del post: QUE??

Imatge

RUTA 47

Per si no esteu al dia, us dono una petita empenta per posar-vos n'orbita:
La RUTA 47 és una ruta seguida, creada per un tiu particular, que uneix totes les províncies de l'Espanya continental.
De fa molts anys que a dins el meu cap existeix aquesta idea, més o menys, i fins i tot en tinc alguna província ja feta, però mai he reeixit en la feina.
Tinc curiositat per saber si algun cap boig de per aquí em pot donar alguna informació sobre quines carreteres són les majoritàries de la ruta, si en són les representatives a nivell motard, o solament han guixat una ruta sobre el mapa.
Sé que algun n'ha fet una part i m'agradaria saber quina experiència n'ha tret. Si li ha agradat o no li ha agradat del tot.

Informació. No en trobo cap crítica ni bona ni dolenta per enlloc i no tinc clar si a la gent li agrada o no. Sembla que no hi ha masa entusiasme i poca gent decideix fer-la, oh...ningú que la faci en diu res de res.

He estat mirant la ruta proposada amb la lupa, fins i tot l'he ressaltat a un mapa físic de la Michelin i no acaba de ser la que jo (sobre el mapa) escolliria. La de les zones que conec no acaben d'estar prou lligades de la forma que a mi m'agrada.

Coses a favor:
  • És una feina feta. Et pot agradar prou per estalviar-te la feina de marcar una ruta teva.
  • Recorre totes les províncies de forma seguida. Que és el que jo busco.
  • Entres a participar en alguna cosa que et dona per fardar en trobades motards. JO HO HE FET.
  • Podem parlar d'allò de fora de les rutes principals i fora del "mundanal ruido".
En contra:
  • Passa per la majoria de les capitals. Amb tot el merder que això suposa.
  • No és circular. Cal anar-hi i tornar-hi.
  • Proposa Hotels de 4 estrelles als centres de les ciutats.
  • No tinc prou informació sobre la persona que ha fet les rutes. No sé si és de fiar.

La idea:

Tinc ganes de donar-me un gran homenatja motard abans no sigui massa tard.
Tinc ganes de fer una cosa que sigui llarga i feixuga, i en la que quedi fart de moto.
Tinc ganes d'una sortida sistema Cowboy. Una ruta sense fi i anar parant cada dia quan en tingui prou, sense cap previsió de quilometratge diari. De zero quilòmetres al que calgui.
Fer parades, paradetes i paradases sempre que calgui sense sortir, ni retallar la ruta.
Dormir en el camí a on sigui, Hotel, Hostal, Habitació, Càmping tenda de campanya, bivac.
Menjar sobre la marxa restaurant, menú, entrepà, cuinar jo, no menjar.
Tinc ganes de fer acampada lliure alguns dies, no tots i molt menys si el temps no acompanya.
Sense cap previsió de res, només la ruta i alguna cosa que valgui la pena de conèixer pel camí.
Molts dies, sense especificar. Potser un mes o potser li agafes el pla RIDER 1000 i ho liquides en 10 dies.
Fer la ruta completa d'una tirada i estar perdut per llocs i carreteres sense gaire gent. Sense autovies, sense trànsit, només carreteres i paisatge...i dies.

Aquí comencen els meus problemes amb aquesta RUTA 47. Va de Ciutat a Ciutat.
  • La tunejo per no passar per les grans capitals? Però sí les petites?
  • Si començo a tunejar-la, aprofito i en faig una al meu criteri?
  • Aprofito una part i em tunejo l'altre?
  • Em trec la feina de sobre i jugo i vaig a mirar el que és??
Busco companyia, vaig sol, a quin mes de l'any ho faig?

Ho faig o no ho faig. Aquesta és la qüestió. Sí o NO el dubte és la meva raó d'existir. Peerò aquest cop tinc força clar que serà que sí.
Jo he fet tota la part nord, o sigui anar i tornar, de Finisterre, van ser uns 4500 km en 9 dies i vaig gaudir de carreteres totalment desconegudes i d´altres de conegudes.

El tema hotels vaig anar pel meu compte, gairebé tots fora de capitals.

Està molt ben pensada i enllaçada, evidentment pots fer els canvis que vulguis sobre la marxa, de fet es el que anava fent jo, i el tema de segellar el passaport, doncs a l´oficina de turisme que trobava, mentre estigues a la província, però també tenia la seva gracia entrar a les capitals, a la cerca i captura de l´oficina...... :riure :riure

Tal com diu en Napoleon, està feta pel Gerard i el coneixem bastant, no es cap flipada.

Apa, si vols res més ja dius
Imatge Imatge

PEPI600
Presentats

Entrada Autor: PEPI600 » dc. abr. 23, 2025 7:34 pm

Siono1000 ha escrit:
dc. abr. 23, 2025 12:09 am
Alucinamaripili ha escrit:
dt. abr. 22, 2025 11:57 pm
El que no m'acaba de decidir és el que dius, si és una flipada posada a l'atzar. Per això demano si algú ho ha tastat una mica per saber si val la pena.

Però el tema em motiva.
No vull anar lluny, només anar en moto sense pensar, ni preparar gairebé res.
Aquesta era l´idea quan la vaig fer, tenir les rutes preparades, hi anar a fer km, hi va haver dies que vaig dues etapes, d´altres 1 i mitja i d´altres ni mitja, t´ho pots organitzar com vulguis, es només tenir un guió a seguir
Imatge Imatge

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. abr. 23, 2025 7:38 pm

Napoleon ha escrit:
dc. abr. 23, 2025 2:33 pm
Aquesta ruta està preparada per en Gèrard. És el mateix que prepara la Nava Rider, la Wow Rider i la Segovia Rider.
És cert que la ruta et fa passar per totes les capitals (buff, quin pal) però sempre la pots tunejar al teu gust. Altrament, deixa zones interessants de banda.
Si en vols més detalls, la She (Mercè Orriols) n'ha fet algunes etapes i et podrà donar "feedback" (toma palabro).
La veritat és que jo ja he fet totes les províncies, en varis viatges, per carreteres més secundàries, buscant hotels de carretera i evitant, en el possible, les grans ciutats (sobretot la capital de les espanyes).
Apa, salut i peles :senyera
Gràcies per la resposta.
Així aquest Gèrard no és un palatrecu, si organitza aquestes coses ja entén força el que ens agrada.

El tema de les capitals és el que en tira més enrere de fer la ruta 47.
Pel meu gust jo faria una circular de tota Ibèria resseguint totes les carreteres de motards i paisatgístiques sense trepitjar ni una sola ciutat de més de 20.000 habitants. Una ruta seguida sense fi que recorres totes les províncies i potser la ruta aquesta sortiria amb molts més quilòmetres.
Fa anys vaig trobar per internet una cosa semblant que havia fet un enginyer d'Alemanya.
Un enginyer que havia acoblat un motor NSU de cotxe a una moto les MÜNCH. Les motos li agradaven, sembla.

Imatge

Aquest tiu el 2004 va parir una ruta motard per tota Alemanya que va batejar com MSD Motorrad Straße Deutschland.
Una ruta dividida en 4 (Nord, Est, Oest i Sud) Totes comencen i acaben al mateix lloc Laubach, a la regió de Vogelsber.

Imatge
Hi han forces explicacions i link's a coses interesants, hotels, restaurants, llocs de trobada de motards etc AQUÍ LA SUD
No he trobat un GPX de tota la ruta, la retallen a bocins d'uns 150 km i les anomenen per lletres
Imatge

i et porten a una pagina anomenada KURVIRGER que deu ser navegable d'alguna forma.

Una ruta total d'uns 10.000 km com la RUTA 47. Aquesta ruta vaig pensar que algun dia la faria i encara tinc els PDF i enllaços a l'ordinador. No hi ha cap afany de lucre al darrere i un cop mort el dissenyador ara s'encarrega una revista de motos de continuar mantenint la pàgina.

Aquesta ruta és la que jo volia fer originalment, però és que l'alemany costa molt i molt d'entendre una sola paraula.
Per això el tema de La RUTA 47.
No tinc ganes d'esforçar-me i barallar-me per entendre'm amb la gent, només anar en moto i dir ximpleries a gent desconeguda.
Salut i kilómetres

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. abr. 23, 2025 8:14 pm

PEPI600 ha escrit:
dc. abr. 23, 2025 7:30 pm

Jo he fet tota la part nord, o sigui anar i tornar, de Finisterre, van ser uns 4500 km en 9 dies i vaig gaudir de carreteres totalment desconegudes i d´altres de conegudes.

El tema hotels vaig anar pel meu compte, gairebé tots fora de capitals.

Està molt ben pensada i enllaçada, evidentment pots fer els canvis que vulguis sobre la marxa, de fet es el que anava fent jo, i el tema de segellar el passaport, doncs a l´oficina de turisme que trobava, mentre estigues a la província, però també tenia la seva gracia entrar a les capitals, a la cerca i captura de l´oficina...... :riure :riure

Tal com diu en Napoleon, està feta pel Gerard i el coneixem bastant, no es cap flipada.

Apa, si vols res més ja dius
Aquesta és la informació que busco. M'hauré de fiar de tu, cosa que em costa força, però fiar-me de gent "estranya" és una debilitat que tinc.

De totes maneres si no anés bé sempre sabré a qui culpar del desastre in eternum.
Si hi vaig i no va bé culpa d'en Pepi i si no hi vaig i me'n penedeixo culpa de l'Alucina. Saber qui serà el culpable abans de sortir sempre dona molta tranquil·litat mental. En Napo el deixarem com a neutral o potser com a comodí per si algun dels altres no està a l'altura.
Gràcies.
Salut i kilómetres

Dodo
Presentats
Entrades: 1165
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dj. abr. 24, 2025 8:35 pm

Quan es va portar aquesta idea a la realitat, la ruta, estava patrocinada per vàries entitats, entre elles un grup hoteler.
Que és el que et feia coincidir amb els seus hotels a les capitals.
Si t'interessa, jo ting tot el track.

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dv. abr. 25, 2025 8:47 pm

Dodo ha escrit:
dj. abr. 24, 2025 8:35 pm
Quan es va portar aquesta idea a la realitat, la ruta, estava patrocinada per vàries entitats, entre elles un grup hoteler.
Que és el que et feia coincidir amb els seus hotels a les capitals.
Si t'interessa, jo ting tot el track.
Gràcies, però no em cal el track, ja el tinc.

Vaig buscar la forma aconseguir-lo abans de res per poder valorar si valia la pena dedicar-hi temps o no. En aquest món de la moto actual hi ha molt flipat que et vol "vendre la moto" costi el que costi i sense gaires miraments. Cal vigilar.

De totes maneres si al final em decideixo a fer-la (que crec que si) compraré el passaport per col·laborar i jugar al joc que venen.

Mercès

PD. T'apunto a llista de possibles culpables futurs del gran fiasco en un sentit o en l'altre. La llista va en aquest ordre:
  • Alucina: No Possible culpable de que no la faci i me'n penedeixi.
  • Napo: SI & NO Tunejar. Primer suplent per carregar-se la culpa. Pot optar a dues bandes (segur que pilla).
  • Pepi: . Si no va bé i no és el que m'han venut, en serà el culpable principal.
  • Dodo: No es mulla, només informació i ajuda. Potser creu que se'n pot salvar. Però tothom ha de rebre, estudiarem el seu cas.
Salut i kilómetres

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 30, 2025 10:50 am

M'agradaria més una Ruta 947

Per que? Per que son els municipis que té el nostre país, i poder fer una ruta visitant-los tots.. doncs també tindria el seu que ;)
Ex ...moltes coses

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dl. juny 02, 2025 3:51 pm

Steelman ha escrit:
dv. maig 30, 2025 10:50 am
M'agradaria més una Ruta 947

Per que? Per que son els municipis que té el nostre país, i poder fer una ruta visitant-los tots.. doncs també tindria el seu que ;)
Ostres!!!
L'home estrella o potser millor dit l'home estrellat.
Molt bé això que dius, però el que no dius és perquè Sí o NO la ruta 47.

M'interessen les opinions sobre aquest tema, ja que no entenc el perquè no té més èxit.
Ara actualment, miris a on miris, està tot ple de propostes motards de tots tipus que a mi no em diuen gairebé res, però que aparentment tenen un cert èxit. En canvi, aquesta que una mica més polida en seria una de força bona, des del meu punt de vista, no assoleixi absolutament cap entusiasme. Ningú no en parla, ningú en diu res de res enlloc, silenci total. No ho entenc.
Per mi, l'única raó possible d'aquest estrepitós silenci en seria que la ruta triada o l'enfocament final no és correcta. El venen com la visita a totes les capitals i sincerament crec que aquesta visita no te cap interés per la majoria de motards.

Ara m'inventaré alguna raó i t'apunto a llista de propers possibles culpables

De moment no has opinat sobre la ruta 47, però ja saps que no opinar no et salvarà de carregar-te-la.
De totes formes, sí que intuïm que d'alguna manera a ell no li agrada i fa una proposta totalment fora de lloc. Jo em queixo que la ruta 47 et vol fer passar per totes les capitals de província espanyoles i ell et proposa que no passis per 47, sinó per 947. Quines idees que té el personal...estar fora d'orbita et pot portar a aquestes coses.

Ara m'inventaré alguna raó i t'apunto:

PD. La llista de possibles culpables futurs del gran fiasco en un sentit o en l'altre. La llista va en aquest ordre:
  • Napo: SI & NO Tunejar. Primer suplent per carregar-se la culpa. Pot optar a dues bandes (segur que pilla).
  • Pepi: . Si no va bé i no és el que m'han venut, en serà el culpable principal.
  • Dodo: No es mulla, només informació i ajuda. Potser creu que se'n pot salvar. Però tothom ha de rebre, estudiarem el seu cas.
    • Steelman: Tampoc es vol mullar, però si que fa una "proposta"?? Aquest serà el culpable en totes les opcions. Si no la faig i no me'n penedeixo. Si no la faig i me'n penedeixo. Si la faig i m'agrada i si la faig i no m'agrada. Aquest si que pilla segur.
    Apa!!
Salut i kilómetres

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 02, 2025 4:01 pm

Em mullo.
Jo no la faria, per que normalment les carreteres que van a les grans ciutats (capitals de provincia) son autovies i molt de transit.
Si vols passar per totes les provincies? doncs potser una variant que s´aproparia mé al meu gust, seria anant a buscar la població més petita o més alta de cada provincia.
Seria el mateix.. pero amb carreteres i paratges mes interessants.
Ex ...moltes coses

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dl. juny 02, 2025 4:14 pm

Ep!!
El mateix que jo penso.
Porser en el fons no ets tan dolent. -grin
Salut i kilómetres

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2074
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. juny 09, 2025 12:06 pm

Siono1000 ha escrit:
dl. juny 02, 2025 4:14 pm
Ep!!
El mateix que jo penso.
Ja l'estàs eximint de la seva responsabilitat?
sergibuda

they called me an accident

PEPI600
Presentats

Entrada Autor: PEPI600 » dt. juny 10, 2025 7:29 am

Steelman ha escrit:
dl. juny 02, 2025 4:01 pm
Em mullo.
Jo no la faria, per que normalment les carreteres que van a les grans ciutats (capitals de provincia) son autovies i molt de transit.
Si vols passar per totes les provincies? doncs potser una variant que s´aproparia mé al meu gust, seria anant a buscar la població més petita o més alta de cada provincia.
Seria el mateix.. pero amb carreteres i paratges mes interessants.
Bon dia, de fet ja es el que fa la ruta, el tant per cent de carreteres secundaries o terciaries es molt elevat. El fet d´entrar a "capitals " el pots canviar, però es la gracia de trobar una oficina de turisme i segellar el passaport ( també t´ho pots saltar, tinc segells de pobles que no els coneix ni el mateix alcalde )

Per altra banda, hi ha capitals que val la pena visitar-les, i no son gaire més grans que Reus.

En fi, haig d´anar posant cullerada, que si m´haig de carregar totes les culpes del dilema d´en Siono, sigui per motius més que clars. hahahaha

Apali.............
Imatge Imatge

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dt. juny 10, 2025 3:27 pm

Sergibuda ha escrit:
dl. juny 09, 2025 12:06 pm
Siono1000 ha escrit:
dl. juny 02, 2025 4:14 pm
Ep!!
El mateix que jo penso.
Ja l'estàs eximint de la seva responsabilitat?
Quan dic "no tan dolent", en cap cas significa que sigui Bo. Eh!!

Menys dolent una mica Bo.

De totes maneres molt Ja Ja Ja i molt Je je je però tu no et mulles gens ni mica. Va!! Dona la teva opinió sobre la ruta 47,que no mosseguem... quasi mai.
Salut i kilómetres

Airald
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Entrada Autor: Airald » dt. juny 10, 2025 3:48 pm

Jo no l'he feta, però si que he mirat pels llocs de Catalunya que passa. Per mi, no son els millors, per tant, penso que a la península deu passar el mateix. Estic segur que hi ha llocs que m'agradarien més que els que proposa la Ruta 47. Això passa perquè els meus gustos ara mateix no tenen perquè coincidir amb les directives en que es va basar la ruta ni amb la resta del públic (el que els experts anomenen "target", segur que tens una opinió formada de l'ús d'aquest tipus de paraules quan ja en tenim de pròpies) a qui va dirigida.

Estic segur que si em poso a fer la meva Ruta 47, hi hauria molts punts en comú. Probablement hauria de deixar moltes carreteres per fer, hi ha un límit de quilòmetres. A més això costa un bon grapat d'hores. Molta gent no les té o no té la capacitat o les ganes de fer-se la ruta.

Probablement aquest escrit hagi embolicat més la troca que altra cosa...

Si ara mateix tingués el temps per fer-la (i no fos estiu) probablement l'agafaria com a base i hi introduiria variants. Una cosa que acostumo a fer és tenir rutes amb diferents alternatives, d'aquesta manera, quan tinc les etapes muntades, se que em puc entretenir allà a on vulgui perquè després ho puc compensar fent alguna dreçera. Així puc fer una mica el que em ve de gust en cada moment.

Salut.
Imatge

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dt. juny 10, 2025 3:53 pm

PD. La llista de possibles culpables futurs del gran fiasco en un sentit o en l'altre. La llista va en aquest ordre:

• Steelman: Tampoc es vol mullar, però si que fa una "proposta"?? Aquest serà el culpable en totes les opcions. Si no la faig i no me'n penedeixo. Si no la faig i me'n penedeixo. Si la faig i m'agrada i si la faig i no m'agrada. Aquest si que pilla segur.
  • Steelman 2: Ara sí que es mulla i diu el que pensa. Que està molt bé i tot allò, però no ens equivoquem. Les opinions personals valen el que valen i tots en sabem el valor real, que segurament diferiria molt i molt poc del valor nominal de Zero. Però sí que cal remarcar que és valent i s'exposa a l'escarni públic i despietat de la gent. Gent majoritàriament sense cor ni anima.
    Així que de moment el traurem de llista de: Matar-lo directament. I el posarem a la llista de: Esperar a veure si millora encara que sembli impossible.
  • Sergibuda: ATENCIÓ-ATENCIÓ: pendent d'evaluar la seva participació.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”