AL NOVEMBRE ES PRESENTA NOVA BMW GS 1200

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dl. nov. 05, 2007 11:34 pm

Hola nois/es:

Co**ons! no voldria descobrir-me a la meva edat com a marquista, no he segut mai en res i no voldria ser-ho ara amb les motos...
Crec que el debat en aquest post no ens conduirà enloc, és un d'aquells parlar per parlar que potser fins i tot podria provocar mals rotllos...
Jo he tingut un munt de motos, he fet un fotimer de Kms. i menys l'enduro i el motocros he trastejat una mica amb tota mena de motos i scooters...
Per a mi la moto perfecte no existeix, totes tenen coses bones i també dolentes... però no se perqué la que tinc en qualsevol moment, sempre em sembla la millor, la més maca, la que més...en tot...
Fins que un dia, en veig una altre, m'enamoro i si puc i la parienta no s'opossa massa, la canvio i tornem a començar...
Ara us podria dir que la GS és amb diferència la millor moto que he tingut... i seria cert...i també ho seria si us digués que la GS 1200, com la KTM Adventure, o les Tiger m'agraden moltíssim, però no me les compraria per res del món... no m'enfio de la seva mecànica... prejudicis, probablement...
Si em comprés una altre BMW hauria de ser de les fabricades abans del 2002-03... no m'agrada estar pendent de tallers, avaries i tot aixó... però em temo que ara això els passa a quasi totes les marques, només cal donar un volt pels foros monomarca per adonar-te...
I per cert no recordo qui era que opinava que el cardan no val per ficar-se per l'off road... ai! quina poca memòria;

Imatge

V'sssssssssssss

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. nov. 06, 2007 8:35 am

El que més m'impressiona és l'habilitat que tenen les BMW de seguir lluentes quan fan un rally pel desert. No veieu com li brillen les rodes? Crec que no passa amb cap altra moto. :lol: :lol: :lol:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. nov. 06, 2007 9:58 am

és divertit aquest fil.

Un que té cadena que vol cardan, l'altre que si la Fs800 té cadena perquè no li posen cardan, un més que si cardan matins punt si o cadena matins punt no...

en fí... el que està clar que hi ha un fot component sentimental o subjectiu, com diu en josepGTS, a l'hora de triar moto.

No comprem motos, comprem diapositives, compres aquesta foto de la bmw a l'aire, quieta, lluent, amb les rodes impecables... cosa que evidentment, no faràs mai.
Compres la projecció, la il·lusió, compres una posta de sol amb un cel roig prenyat de núvols increibles pujant el port de la bonaigua mentres sona Hotel California de fons....

després veus la moto al garatx, arriba la "lletra", l'assegurança, lluïtes contra el trànsit al c/mallorca...., passes fred, et mulles, i penses, On coi està la meva diapositiva ??? si tenia música de fons i tot ! no sento res !

doncs s'ha perdut en algun lloc entre el cor i el record, amic.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 06, 2007 10:49 am

Osti, ARBE, estàs inspirat avui, eh? :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. nov. 07, 2007 6:18 pm

ja ja... i perquè no tinc temps, randy, que si no...

Heu vist els fils de bmw que ha posat en 007 ??? els he seguit una mica a fons i són per preocuparse la de avaries que diuen que pateixen amb les noves màquines !

nois, he estat seguint la F800 i.... tinc un altre problema a la vida

un es diu 12GS/adv o no, no ho sé, i l'altre és nou, i es diu 8GS

mireu l'impacte al forum dels africans, i és que aquesta nova bmw ens toca a la línea de flotació:

http://atce.mforos.com/613321/6399185-c ... vas-pag-2/

i el que fa el post, el cuco, ha passat de la GS1200 a la adv... i si mireu la web que té, els viatges que s'ha marcat el colega pels balcans en ple hivern.... per mi un master de masters...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 07, 2007 6:22 pm

qui es el cuco? quina es la seva web?
Ex ...moltes coses

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. nov. 07, 2007 6:39 pm

tranquil tranquil, no et possis nerviós, ja va...

El cuco es el que ha fete el post de les noves BMW al fòrum dels Africans, és un dels més actius, i per a mí dels que més criteri motero té.
Fa poc va canviar de la GS a la GS adv,

Al web del ATCE (Africa Twin Club Espanya) hi ha molta gent que ha passat a BMW però segueix tenint el cor africà, i continua en el fòrum de les AT, ell és un dels casos.

bé, la "seva web", no és exactament la seva web, però es per escórrer de gust:

http://desafiobalcanes06.blogspot.com/

de fet semblen los 4 jinetes del apocalipsi ... quina penya... fa por... jo de gran vull ser com ells :wink:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 07, 2007 6:43 pm

Es el mateix que ha pasat el Sisk10 de marroc.
Gracies.

Aquest noi va molts anys pots ser que amb una Africa anes a la india ?
Es que em sona que un noi de Manresa amb una Africa va anar a la india. Parlo de anys enrera
Ex ...moltes coses

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dj. nov. 15, 2007 10:07 am

Ja hi ha + informació dels nous models a la web corporativa, en anglès

http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html

La F800 farà mooooolt de malt, jo cre que serà un hit vendes brutal, simplement perquè està sola, sola del tot en el segment,

bicilindric de 798 cc, 207 Kg (178 en sec) i 85 cavalls,

Han reeditat l'Africat Twin, com els tanoques d'Honda no espabilen, doncs mira, ho ha de fer BMW.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. nov. 15, 2007 10:46 am

ARBE ha escrit:Han reeditat l'Africat Twin, com els tanoques d'Honda no espabilen, doncs mira, ho ha de fer BMW.
Ni africa twin, ni pan€... Una de dos, o estan preparant uns models nous molt guapos, o s'estan "durmiendo en los laureles"
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “General”