Co**ons! no voldria descobrir-me a la meva edat com a marquista, no he segut mai en res i no voldria ser-ho ara amb les motos...
Crec que el debat en aquest post no ens conduirà enloc, és un d'aquells parlar per parlar que potser fins i tot podria provocar mals rotllos...
Jo he tingut un munt de motos, he fet un fotimer de Kms. i menys l'enduro i el motocros he trastejat una mica amb tota mena de motos i scooters...
Per a mi la moto perfecte no existeix, totes tenen coses bones i també dolentes... però no se perqué la que tinc en qualsevol moment, sempre em sembla la millor, la més maca, la que més...en tot...
Fins que un dia, en veig una altre, m'enamoro i si puc i la parienta no s'opossa massa, la canvio i tornem a començar...
Ara us podria dir que la GS és amb diferència la millor moto que he tingut... i seria cert...i també ho seria si us digués que la GS 1200, com la KTM Adventure, o les Tiger m'agraden moltíssim, però no me les compraria per res del món... no m'enfio de la seva mecànica... prejudicis, probablement...
Si em comprés una altre BMW hauria de ser de les fabricades abans del 2002-03... no m'agrada estar pendent de tallers, avaries i tot aixó... però em temo que ara això els passa a quasi totes les marques, només cal donar un volt pels foros monomarca per adonar-te...
I per cert no recordo qui era que opinava que el cardan no val per ficar-se per l'off road... ai! quina poca memòria;
V'sssssssssssss