Moderador: Airald
Totalment d'acord. L'òptica no m'agrada gens!!!Ride ha escrit:Excepte la optica del devant és maquissima....
Ja veig que la has pogut provar i extreure conclusions. No creus que es una mica estereotipada la teva opinió ???gs12 red ha escrit:està bonisssssima la tia , però tot es "fachada" :roll:Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:
PD. només un pero... es italiana...
V'ssssssssss
DeuBCN ha escrit:Ja veig que la has pogut provar i extreure conclusions. No creus que es ry.nsf/0/F886una mica estereotipada la teva opinió ???gs12 red ha escrit:està bonisssssima la tia , però tot es "fachada" :roll:Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:
PD. només un pero... es italiana...
V'ssssssssss
Soc de la opinió que sense informació, no puc opinar. Per mi apunta maneras.
Per si us interessa, la façana te una bona estructura en la fonamentació:
i amb dos fars de veritat, com les millors trails de l'historia
gs12 red ha escrit:
Hola:
Potser si que he escrit d´una manera una mica impulsiva, sobre la Guzzi Stelvio...però la moto te molt de passió ( i mes amb aquestes "belles" italianes") i a vegades fa que parlem de les motos com si parlessim d´una persona humana ( d´aqui el símil "fachada" o façana o com li vulguis dir )
de dona amb molt bon aspecte, però buida en el seu contingut , fins que s´hi parli o amb aquest cas " es provi"
Quantes vegades em vist fotos de una Guzzi Maxitrail ( Guzzi Quota l´any 1992, després tornem´hi l´any 1998 , l´any 2001 altre cop ) potser ara i el Grup Piaggio del que forma part l´hi donará " ales " i la podrem veure circulant per les carreteres i camins ????
No oblidem que Guzzi, va estar práctgicament en "quiebra" molts anys, sense suministre de materials per part dels seus proveïdors.....
110 CV, amb un parell de 108 Nm. La GS te 100 CV i 115 Nm.gs12 red ha escrit:
En quan a la moto en sí voldría dir:
-El motor es una incógnita , veurem com anirá i quants cavalls " reals" treurá.
:roll:
214 kG en sec, 225 la GS. La GS pesa més :lol: :lol:gs12 red ha escrit:
-També el pes es una incógnita , doncs segur que pessará bastant més que el de la Gs 1200.
-Com anirá Off-Road ?
completament d'acord, l'estètica es molt personal, la GS sembla que esta guiñada, amb els fars asimetrics, i que fa que tots els usuaris que la fan servir de nit li posen les xenon o unes llums auxiliars. I es que dos fars sempre il.luminen més que un.gs12 red ha escrit:
El tema de l´estètica es una cosa molt peersonal , però apart dels dos fars de davant l´escape tampoc m´acava de convèncer i dificultará ( com la Gs ) Possar-hi maletes laterals.
La moto es en general d´aspecte agradable i sembla que es pot vendre bé, però surt al mercat, jo crec, amb inferioritat amb la seva concurrència:
Las japonesas no porten Brembo y forquilla regulable invertida, i aixó es nota molt quan has d'aturar-les.gs12 red ha escrit:
Les Japoneses valen menys calers i van de conya.
La Gs, té un" xassis ? " infinitament millor i molt mes lleugera, no diem res de les suspensions ni el cardan. millorat in secula seculorum.
La KTM es al menys 35 Quilos mes lleugera
No puc opinar sense haver-la provat, pero d'entrada la sensació que et dona una forquilla en el camp no te la pot donar el Telever, o igual fins i tot es mes fiable que la BMW o simplement la pots trobar mes bonica.gs12 red ha escrit:
Quina pot ser la motivació de compra d´una Stelvio ?
ser quasibé tant bona com una Gs 1200, vet-ho aqui., doncs la fletxa apunta cap aquesta moto directament.
A més a més es veu amb un centre de gravetat molt alt i una gran distància entre eixos, que potser la fará una mica "tontorrona " en conducció entre viratges.
Tens raó, pero es normal.DeuBCN ha escrit:Tornem-hi, no es pot parlar sense coneixer.
Jordi, com saps, hem parlat moltes vegades d'aixó i em sembla perfecte el teu raonament.Steelman ha escrit: ......
Jo no m´arriscaria a comprar-me una italiana per la fama que tenen (no les he provat) , si molta gent les compra i demostren que son fiables..doncs aleshores ja m'ho pensare. Pero jo amb els meus diners....al mes fiable ;)
No crec que la varadero tingui un component menys passional que no te la GS. TOTES les motos tenen un gran component passional. Si no aniriem enllautants i amb 4 rodes.DeuBCN ha escrit: La Varadero deu ser en aquests moments la trail mes fiable del mercat, pero també es la moto que menys pasió transmet, son molts usuaris de Varadero que es pasen a una GS buscant pasió, encara que pagaran elevades factures i patiran la seva manca de fiabilitat.
La Caponord te dos problemes: els recanvis i que esta a punt de ser substituida.Steelman ha escrit: .....
I tu tambe, si no pq tens una RT i no una Caponord?? ;)
No t'enganyis Jordi, una GS esta a anys llum d'una Varadero en comportament dinàmic.Steelman ha escrit:Encara que ara no es "debatia" entre GS-Varadero....
No crec que la varadero tingui un component menys passional que no te la GS. TOTES les motos tenen un gran component passional. Si no aniriem enllautants i amb 4 rodes.DeuBCN ha escrit: La Varadero deu ser en aquests moments la trail mes fiable del mercat, pero també es la moto que menys pasió transmet, son molts usuaris de Varadero que es pasen a una GS buscant pasió, encara que pagaran elevades factures i patiran la seva manca de fiabilitat.
Pero es cert que la GS te unes qualitats que la varadero no les te i que amb el conservadorisme actual de Honda, es dificil que a curt o mig termini les tingui, pero...
..tambe es cert que aquesta passio que transmet la GS per molts usuaris i propietaris d´aquesta moto (no tots) ve donada per el dibuxet blanc i blau i el cognom mitic d´aquesta moto (el mite de la GS's autentiques)
Si Honda hagues estav mes viva (publicitariament) i la Varadero es digues AfricaTwin , tot i tenir les qualitats que no te la GS , aquesta no seria tant "criticada" com ho es ara, al haber heredat tambe un cognom mitic.
A l´hora de la veritat el 90% d´usuaris no treiem mai ni el 70% del maxim profit de les nostres motos, aixi que es igual tenir una GS,Varadero,Transalp,Vstrom,.....que gaudirem el mateix i segurament farem el mateix.
Pero si al mateix fer-ho tenim aquella moto que ha donat la volta al mon , que hem vist al mig del desert, o als cims nevats dels alps, doncs...millor ;)
Per cert...segurament amb els anys jo sere un d´aquesos que pasare d'una Varadero a una GS. Pero disfrutare i fare el mateix que ara faig amb la varadero.
Vs
Pero tot i aixi.... no tot son les qualitats dinamiques d´una moto. Si no com es que fa 30 anys la gent es divertia anant en moto i ningu tenia TELEVER ni PARALEVER (o com es digui)steelman ha escrit: Pero es cert que la GS te unes qualitats que la varadero no les te i que amb el conservadorisme actual de Honda, es dificil que a curt o mig termini les tingui, pero...