Moto Guzzi Stelvio

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Moto Guzzi Stelvio

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 06, 2007 8:50 am

Doncs ja esta la versio definitiva de la trail de Maranello.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Ex ...moltes coses

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. nov. 06, 2007 2:06 pm

Excepte la optica del devant és maquissima....

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dv. nov. 30, 2007 11:03 pm

si la voleu veure en acció...

http://www.youtube.com/watch?v=RXsXR2vxkr4
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. des. 01, 2007 2:06 am

Ride ha escrit:Excepte la optica del devant és maquissima....
Totalment d'acord. L'òptica no m'agrada gens!!!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » ds. des. 01, 2007 1:15 pm

Hola nois/es:

Potser l'óptica es una mica estrafolaria... però si il·lumina bé és el que compte, la majoria de les nostres motos fan una llum que fa pena, especialment per carreteres revirades i de nit, ssi amb aquests fars aconsegueixen que la visió sigui només una mica decent ja està bé.
Per cert, a mi si que m'agrada en el seu conjunt i com a concepte...

PD. només un pero... es italiana...

V'ssssssssss

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. des. 01, 2007 7:11 pm

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:

V'ssssssssss
està bonisssssima la tia , però tot es "fachada" :roll:
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. des. 01, 2007 7:20 pm

La moto sembla realment ben parida, però aquesta cúpula no és una mica rareta per aquest disseny??????

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » ds. des. 01, 2007 9:29 pm

Bones!!!

Una moto, per al meu gust, molt guapa... disseny italià?? Però, no li fa falta una mica més de protecció aerodinàmica??

Fins aviat!
Imatge

DeuBCN
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: ds. març 03, 2007 1:44 pm

Entrada Autor: DeuBCN » dg. des. 02, 2007 9:04 pm

gs12 red ha escrit:

V'ssssssssss
Ja veig que la has pogut provar i extreure conclusions. No creus que es una mica estereotipada la teva opinió ???

Soc de la opinió que sense informació, no puc opinar. Per mi apunta maneras.

Per si us interessa, la façana te una bona estructura en la fonamentació:

Imatge

i amb dos fars de veritat, com les millors trails de l'historia

Imatge
Imatge

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. des. 03, 2007 1:30 am

Doncs a mí tampoc m'agrada els 2 fars...ho trobo com la Transalp 700 nova, tot maco (estèticament parlant) menys vista per davant, no sé...per gustos colors, però personalment no me la compraría. Deiu-me tonto, però jo les meves motos totes me les he comprat en gran part per estètica.

En fi, es una opinió.

Xau

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. des. 03, 2007 12:59 pm

DeuBCN ha escrit:
gs12 red ha escrit:

V'ssssssssss
Ja veig que la has pogut provar i extreure conclusions. No creus que es ry.nsf/0/F886una mica estereotipada la teva opinió ???

Soc de la opinió que sense informació, no puc opinar. Per mi apunta maneras.

Per si us interessa, la façana te una bona estructura en la fonamentació:

Imatge

i amb dos fars de veritat, com les millors trails de l'historia

Hola:

Potser si que he escrit d´una manera una mica impulsiva, sobre la Guzzi Stelvio...però la moto te molt de passió ( i mes amb aquestes "belles" italianes") i a vegades fa que parlem de les motos com si parlessim d´una persona humana ( d´aqui el símil "fachada" o façana o com li vulguis dir )
de dona amb molt bon aspecte, però buida en el seu contingut , fins que s´hi parli o amb aquest cas " es provi"

Quantes vegades em vist fotos de una Guzzi Maxitrail ( Guzzi Quota l´any 1992, després tornem´hi l´any 1998 , l´any 2001 altre cop ) potser ara i el Grup Piaggio del que forma part l´hi donará " ales " i la podrem veure circulant per les carreteres i camins ????

No oblidem que Guzzi, va estar práctgicament en "quiebra" molts anys, sense suministre de materials per part dels seus proveïdors.....

En quan a la moto en sí voldría dir:

-El motor es una incógnita , veurem com anirá i quants cavalls " reals" treurá.
:roll:

-També el pes es una incógnita , doncs segur que pessará bastant més que el de la Gs 1200.
-Com anirá Off-Road ?

El tema de l´estètica es una cosa molt peersonal , però apart dels dos fars de davant l´escape tampoc m´acava de convèncer i dificultará ( com la Gs ) Possar-hi maletes laterals.

La moto es en general d´aspecte agradable i sembla que es pot vendre bé, però surt al mercat, jo crec, amb inferioritat amb la seva concurrència:

Les Japoneses valen menys calers i van de conya.
La Gs, té un" xassis ? " infinitament millor i molt mes lleugera, no diem res de les suspensions ni el cardan. millorat in secula seculorum.
La KTM es al menys 35 Quilos mes lleugera

Quina pot ser la motivació de compra d´una Stelvio ?
ser quasibé tant bona com una Gs 1200, vet-ho aqui., doncs la fletxa apunta cap aquesta moto directament.

A més a més es veu amb un centre de gravetat molt alt i una gran distància entre eixos, que potser la fará una mica "tontorrona " en conducció entre viratges.

Jo com antic propietari de una Guzzi Lemans 850 de l´any 1975, tinc u8n verdader interés en veure les proves d´aquesta moto i veure la resurrecció d´aquesta entranyable marca, però molt em temo será una moto poc venuda i amb l´aurea de" moto italiana" sempre amb " cosetes "
i " pijades " i sempre amb comparació amb la Gs. 1200, per no dir res d´aquestes Morinis 9 1/2 y Benelli Tre K ( qui se les compraría ??? )

Quan vaig escriure " Fachada " volia dir aixó.
Imatge

DeuBCN
Presentats

Entrada Autor: DeuBCN » dl. des. 03, 2007 7:30 pm

Tornem-hi, no es pot parlar sense coneixer.
gs12 red ha escrit:
Hola:

Potser si que he escrit d´una manera una mica impulsiva, sobre la Guzzi Stelvio...però la moto te molt de passió ( i mes amb aquestes "belles" italianes") i a vegades fa que parlem de les motos com si parlessim d´una persona humana ( d´aqui el símil "fachada" o façana o com li vulguis dir )
de dona amb molt bon aspecte, però buida en el seu contingut , fins que s´hi parli o amb aquest cas " es provi"

Quantes vegades em vist fotos de una Guzzi Maxitrail ( Guzzi Quota l´any 1992, després tornem´hi l´any 1998 , l´any 2001 altre cop ) potser ara i el Grup Piaggio del que forma part l´hi donará " ales " i la podrem veure circulant per les carreteres i camins ????

No oblidem que Guzzi, va estar práctgicament en "quiebra" molts anys, sense suministre de materials per part dels seus proveïdors.....

Tot aixó es historia, y "agua pasada no mueve molino". Las MG d'ara son tan diferents de les anteriors como ho son les BMW.

També podriem dir el mateix de Ducati, i em sembla que aquest any s'ha emportat el MotoGP.
gs12 red ha escrit:
En quan a la moto en sí voldría dir:

-El motor es una incógnita , veurem com anirá i quants cavalls " reals" treurá.
110 CV, amb un parell de 108 Nm. La GS te 100 CV i 115 Nm.
gs12 red ha escrit:

-També el pes es una incógnita , doncs segur que pessará bastant més que el de la Gs 1200.
-Com anirá Off-Road ?
214 kG en sec, 225 la GS. La GS pesa més :lol: :lol:
gs12 red ha escrit:

El tema de l´estètica es una cosa molt peersonal , però apart dels dos fars de davant l´escape tampoc m´acava de convèncer i dificultará ( com la Gs ) Possar-hi maletes laterals.

La moto es en general d´aspecte agradable i sembla que es pot vendre bé, però surt al mercat, jo crec, amb inferioritat amb la seva concurrència:
completament d'acord, l'estètica es molt personal, la GS sembla que esta guiñada, amb els fars asimetrics, i que fa que tots els usuaris que la fan servir de nit li posen les xenon o unes llums auxiliars. I es que dos fars sempre il.luminen més que un.
gs12 red ha escrit:
Les Japoneses valen menys calers i van de conya.
La Gs, té un" xassis ? " infinitament millor i molt mes lleugera, no diem res de les suspensions ni el cardan. millorat in secula seculorum.
La KTM es al menys 35 Quilos mes lleugera
Las japonesas no porten Brembo y forquilla regulable invertida, i aixó es nota molt quan has d'aturar-les.
No puc afirmar que el xasis de la GS sigui millor o pitjor, sobre el paper semblen molt iguals: tubulars, 4 cm de mes de distancia d'eixos, etc. I sobre suspensions tu mateix ho dius, no son comparables.
gs12 red ha escrit:
Quina pot ser la motivació de compra d´una Stelvio ?
ser quasibé tant bona com una Gs 1200, vet-ho aqui., doncs la fletxa apunta cap aquesta moto directament.

A més a més es veu amb un centre de gravetat molt alt i una gran distància entre eixos, que potser la fará una mica "tontorrona " en conducció entre viratges.
No puc opinar sense haver-la provat, pero d'entrada la sensació que et dona una forquilla en el camp no te la pot donar el Telever, o igual fins i tot es mes fiable que la BMW o simplement la pots trobar mes bonica.

Com veus, son diferents opinions, tot no es façana.

:wink:
DeuBCN l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 03, 2007 7:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. des. 03, 2007 7:35 pm

DeuBCN --> :box vs. :box <-- gs12 red :wink:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 03, 2007 7:36 pm

DeuBCN ha escrit:Tornem-hi, no es pot parlar sense coneixer.
Tens raó, pero es normal.
De la mateixa manera que BMW sempre sera BMW encara que ultimament son com son (honda igual), les italianes sempre seran italianes (per molts bons productes que potser avui en dia puguin estar traient al mercat)

el problema es que qui es gasta 12 o 14.000€ en una moto tampoc no te ganes de fer probes.
Aixi que es normal que una Guzzi amb tota la seva fama recent i la difucltat de les motos italianes (fins fa poc) al subministrar recanvis doncs que ...

Per una prova d´un dia d´una moto pots treuren unes conclusions dinamiques, pero no en pots treure unes conclusions de si es fiable o no. Aixo nomes ho veus rascante la cartera i comprant la moto.

Jo no m´arriscaria a comprar-me una italiana per la fama que tenen (no les he provat) , si molta gent les compra i demostren que son fiables..doncs aleshores ja m'ho pensare. Pero jo amb els meus diners....al mes fiable ;)

I tu tambe, si no pq tens una RT i no una Caponord?? ;)
Ex ...moltes coses

DeuBCN
Presentats

Entrada Autor: DeuBCN » dl. des. 03, 2007 7:46 pm

Steelman ha escrit: ......

Jo no m´arriscaria a comprar-me una italiana per la fama que tenen (no les he provat) , si molta gent les compra i demostren que son fiables..doncs aleshores ja m'ho pensare. Pero jo amb els meus diners....al mes fiable ;)
Jordi, com saps, hem parlat moltes vegades d'aixó i em sembla perfecte el teu raonament.

En la meva opinió, al final tot es un equilibri. Si la moto es molt fiable pero no et desperta pasió, malament. Al final t'aburreixes i canvies de moto

:wink:
Imatge

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 03, 2007 7:55 pm

Encara que ara no es "debatia" entre GS-Varadero....
DeuBCN ha escrit: La Varadero deu ser en aquests moments la trail mes fiable del mercat, pero també es la moto que menys pasió transmet, son molts usuaris de Varadero que es pasen a una GS buscant pasió, encara que pagaran elevades factures i patiran la seva manca de fiabilitat.
No crec que la varadero tingui un component menys passional que no te la GS. TOTES les motos tenen un gran component passional. Si no aniriem enllautants i amb 4 rodes.

Pero es cert que la GS te unes qualitats que la varadero no les te i que amb el conservadorisme actual de Honda, es dificil que a curt o mig termini les tingui, pero...

..tambe es cert que aquesta passio que transmet la GS per molts usuaris i propietaris d´aquesta moto (no tots) ve donada per el dibuxet blanc i blau i el cognom mitic d´aquesta moto (el mite de la GS's autentiques)

Si Honda hagues estav mes viva (publicitariament) i la Varadero es digues AfricaTwin , tot i tenir les qualitats que no te la GS , aquesta no seria tant "criticada" com ho es ara, al haber heredat tambe un cognom mitic.

A l´hora de la veritat el 90% d´usuaris no treiem mai ni el 70% del maxim profit de les nostres motos, aixi que es igual tenir una GS,Varadero,Transalp,Vstrom,.....que gaudirem el mateix i segurament farem el mateix.

Pero si al mateix fer-ho tenim aquella moto que ha donat la volta al mon , que hem vist al mig del desert, o als cims nevats dels alps, doncs...millor ;)

Per cert...segurament amb els anys jo sere un d´aquesos que pasare d'una Varadero a una GS. Pero disfrutare i fare el mateix que ara faig amb la varadero.

Vs
Ex ...moltes coses

DeuBCN
Presentats

Entrada Autor: DeuBCN » dl. des. 03, 2007 7:57 pm

Steelman ha escrit: .....

I tu tambe, si no pq tens una RT i no una Caponord?? ;)
La Caponord te dos problemes: els recanvis i que esta a punt de ser substituida.

Si fos un model sense substitució a curt termini, ara mateix tindría una Caponord, perque fiable es més que una GS i per mi es la trail mes bonica de totes, ja que es una Varadero Sport i amb millor components.
Imatge

DeuBCN
Presentats

Entrada Autor: DeuBCN » dl. des. 03, 2007 8:01 pm

Steelman ha escrit:Encara que ara no es "debatia" entre GS-Varadero....
DeuBCN ha escrit: La Varadero deu ser en aquests moments la trail mes fiable del mercat, pero també es la moto que menys pasió transmet, son molts usuaris de Varadero que es pasen a una GS buscant pasió, encara que pagaran elevades factures i patiran la seva manca de fiabilitat.
No crec que la varadero tingui un component menys passional que no te la GS. TOTES les motos tenen un gran component passional. Si no aniriem enllautants i amb 4 rodes.

Pero es cert que la GS te unes qualitats que la varadero no les te i que amb el conservadorisme actual de Honda, es dificil que a curt o mig termini les tingui, pero...

..tambe es cert que aquesta passio que transmet la GS per molts usuaris i propietaris d´aquesta moto (no tots) ve donada per el dibuxet blanc i blau i el cognom mitic d´aquesta moto (el mite de la GS's autentiques)

Si Honda hagues estav mes viva (publicitariament) i la Varadero es digues AfricaTwin , tot i tenir les qualitats que no te la GS , aquesta no seria tant "criticada" com ho es ara, al haber heredat tambe un cognom mitic.

A l´hora de la veritat el 90% d´usuaris no treiem mai ni el 70% del maxim profit de les nostres motos, aixi que es igual tenir una GS,Varadero,Transalp,Vstrom,.....que gaudirem el mateix i segurament farem el mateix.

Pero si al mateix fer-ho tenim aquella moto que ha donat la volta al mon , que hem vist al mig del desert, o als cims nevats dels alps, doncs...millor ;)

Per cert...segurament amb els anys jo sere un d´aquesos que pasare d'una Varadero a una GS. Pero disfrutare i fare el mateix que ara faig amb la varadero.

Vs
No t'enganyis Jordi, una GS esta a anys llum d'una Varadero en comportament dinàmic.

I efectivament, farás els mateixos viatges, pero quan engantxis una carretera amb corves, veuras que no es el mateix :wink:

I aquest es el problema de la Varadero.
Imatge

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 03, 2007 8:06 pm

Si no m´enganyo , ja t´ho he dit....
steelman ha escrit: Pero es cert que la GS te unes qualitats que la varadero no les te i que amb el conservadorisme actual de Honda, es dificil que a curt o mig termini les tingui, pero...
Pero tot i aixi.... no tot son les qualitats dinamiques d´una moto. Si no com es que fa 30 anys la gent es divertia anant en moto i ningu tenia TELEVER ni PARALEVER (o com es digui)

Un dels encants de la Varadero (entre moooooolts altres) es precisament aquest. No cal tanta tecnologia per poder recorrer el mon i disfrutar
Ex ...moltes coses

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 03, 2007 8:09 pm

Per cert la MG Stelvio m´agrada la meitat posterior, la part frontal (com a tots) no m´agrada gaire.

La primera pre-versio era molt mes maca
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”