Ja ho tenim aquí, any "rera" any... el mític Dakar!!!!
RALLY DAKAR 2008

VIDEO PROMOCIONAL 2007
L'ESÈNCIA DEL DAKAR
MÉS DAKAR
Fins aviat!
Moderador: Airald
No crec que siguin els conflictes d´un pais el que priven al mon occidental de la prova del dakar.alucinamaripili ha escrit:Vaja, això sí que és el mon al revés.....els conflictes polítics d'un pais priven de desenvolupar una prova que té més adeptes que habitans el pais...
Una llàstima.....
Podriem parlar amb l´alcalde de Castellar per veure de fer-los venir cap aqui. :roll:Randy-650 ha escrit:Ostres, doncs ara m'han fotut la distracció que tenia pels propers dies. :(
Al final els sponsors què faràn? shock:
Doncs fa mooolts anys estava jo al Califòrnia un dia entre setmana ben dinat fent el café amb el Josep del Cali i va i apàrquen el moto sobre la vorera: Carles Mas, Xavi Riba i l'altre no recordo qui era. Anàven a fer el cafetó i muntanya amunt per entrenar.gs12 red ha escrit:Podriem parlar amb l´alcalde de Castellar per veure de fer-los venir cap aqui. :roll:Randy-650 ha escrit:Ostres, doncs ara m'han fotut la distracció que tenia pels propers dies. :(
L´altre dia vaig estar parlan amb el Xavi Riba i es que ara s´ha tornat BTT´ero, però d´aquells de sortir cada dia...... :o ja veus com ha acabat.....Randy-650 ha escrit:Doncs fa mooolts anys estava jo al Califòrnia un dia entre setmana ben dinat fent el café amb el Josep del Cali i va i apàrquen el moto sobre la vorera: Carles Mas, Xavi Riba i l'altre no recordo qui era. Anàven a fer el cafetó i muntanya amunt per entrenar.gs12 red ha escrit:Podriem parlar amb l´alcalde de Castellar per veure de fer-los venir cap aqui. :roll:Randy-650 ha escrit:Ostres, doncs ara m'han fotut la distracció que tenia pels propers dies. :(
Obviament el cafetó el vem fer junts, fins i tot vaig pujar (en parat) a la moto del Carles Mas. Quin bitxarracu..... :oops: