Dakar 2008- SUSPES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Dakar 2008- SUSPES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Entrada Autor: Carles » dc. des. 19, 2007 8:42 pm

Bones!!!

Ja ho tenim aquí, any "rera" any... el mític Dakar!!!!

RALLY DAKAR 2008

Imatge

VIDEO PROMOCIONAL 2007

L'ESÈNCIA DEL DAKAR

MÉS DAKAR

Fins aviat!
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 19, 2007 8:46 pm

qui el pogue seguir "insitu" :(
Ex ...moltes coses

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. des. 23, 2007 9:12 am

Uns quants video més.

En aquest es veu com no tothom esta preparat per fer-lo
[youtube][/youtube]

I aquests altres ,
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

i un recordant la cara fosca del dakar :(
[youtube][/youtube]
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dj. gen. 03, 2008 10:00 pm

Bones!!!

Es veu que el tema a Mauritania no està gens bé... hauran de canviar el recorregut del Dakar?? L'hauran d'anular??

Francia.- París desaconseja a sus ciudadanos viajar a Mauritania, incluidos los participantes del rally Lisboa-Dakar

Fins aviat!
Imatge

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 04, 2008 12:03 pm

Desgraciadament s´esta confirmant...
http://www.as.com/mas-deporte/articulo/ ... smas_1/Tes
Ex ...moltes coses

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 04, 2008 12:20 pm

Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. gen. 04, 2008 12:48 pm

Vaja, això sí que és el mon al revés.....els conflictes polítics d'un pais priven de desenvolupar una prova que té més adeptes que habitans el pais...

Una llàstima.....

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 04, 2008 12:53 pm

alucinamaripili ha escrit:Vaja, això sí que és el mon al revés.....els conflictes polítics d'un pais priven de desenvolupar una prova que té més adeptes que habitans el pais...

Una llàstima.....
No crec que siguin els conflictes d´un pais el que priven al mon occidental de la prova del dakar.

Es el conflicte que esta dividint la terra en dos móns (musulma i occidental) per culpa sobretot dels dos extrems EUA i Al-Qaeda.

Aquests si que són els culpables de que una prova com el Dakar es suspengui , pero aixo nomes seria un mal menor.
Realment es molt greu que la vida d'alguns paisos nomes giri al voltant d'un odi creixen vers occident amb consequencies molt greus (i nomes acabem de començar)
Es molt fort que la huminat no pugui lliurament circular per un mon que es de tots per culpa de que com sempre uns sers "superiors" estan gobernant al planeta fent que la gent del carrer (de tots els paisos del món) que no ens interessen els seus conflictes personals/economics , hi surti perjudicada :(
Steelman l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 04, 2008 12:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. gen. 04, 2008 12:56 pm

Ostres, doncs ara m'han fotut la distracció que tenia pels propers dies. :(

Al final els sponsors què faràn? shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. gen. 04, 2008 1:00 pm

Amb la ilusió que li feia al meu mecànic el pobre. L'hi han fotut tots els plans per terra.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. gen. 04, 2008 1:05 pm

Randy-650 ha escrit:Ostres, doncs ara m'han fotut la distracció que tenia pels propers dies. :(

Podriem parlar amb l´alcalde de Castellar per veure de fer-los venir cap aqui. :roll:

de totes maneres si no es fa el gener es fará un altre més, espereu que canviin el recorregut o el farán cap a l´Asia..un esdeveniment com aquest i amb la quantitat d´interessos que s´hi mouen,no es pot quedar sense fer-se, dic jo, vaja. :( "novies" no l´hi faltarán......
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dv. gen. 04, 2008 1:57 pm

Efectivament, jo crec que la solució, passa per canviar el recorregut, desgraciadament hi han molts deserts, está clar que primer són les vides de qualsevol abans que es disputi una carrera.... :( :(

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dv. gen. 04, 2008 4:22 pm

Bones!!!

Es una llàstima, un raid d'aquestes magnituds que s'hagi d'anular, és dur!! Sobretot per als participants amateurs, que segurament han posat molts diners, i pels patrocinadors, i per tot el moviment mediàtic que deu haver-hi muntat ja...

He sentit a la ràdio a Joan Porcar, responsable del Dakar durant el seu pas per la Peninsula, i diu que s'està mirant de trasllador-lo a diferents païssos i continents... ha comentat de Sud America o inclús Asia.

Ja veurem com acaba això!

Fins aviat!
Imatge

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dv. gen. 04, 2008 4:30 pm

Doncs és una llàstima. Però bueno, prefereixo això que no haver de lamentar una altra mort d'algun participant per culpa dels putus terroristes...

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 04, 2008 4:43 pm

carles ha escrit:diu que s'està mirant de trasllador-lo a diferents païssos i continents... ha comentat de Sud America o inclús Asia.
Asia en aquesta epoca es molt freda... m´inclino que anirant cap a sudamerica a la zona chilena de Atacama
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dv. gen. 04, 2008 6:23 pm

si niño paga... moro no mata :roll:

vull dir que el Dakar o com es digui a partir d´ara es fa cap un altre continent, jo crec que es impepinable que surti d´una capital Europea , el que no es pot negar es que el Dakar com el coneixem ara está tocat de mort.
Us imagineu un Dakar per La pampa Argentina, sortint de Buenos Aires ? o de Pekin. ? :roll: jo crec que tornará a Dakar però passant per paisos "amics"
El lamentable d´aixó es que aquella gent esperava la caravana amb candeletes pel que suposa per ells d´ajuda de totes clases, tan material com economica i medical.

De totes maneres alguna caravana de metges i ajuda humanitaria diuen que seguirán la ruta segons previst. així sigui.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 04, 2008 7:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. gen. 04, 2008 10:37 pm

gs12 red ha escrit:
Randy-650 ha escrit:Ostres, doncs ara m'han fotut la distracció que tenia pels propers dies. :(

Podriem parlar amb l´alcalde de Castellar per veure de fer-los venir cap aqui. :roll:
Doncs fa mooolts anys estava jo al Califòrnia un dia entre setmana ben dinat fent el café amb el Josep del Cali i va i apàrquen el moto sobre la vorera: Carles Mas, Xavi Riba i l'altre no recordo qui era. Anàven a fer el cafetó i muntanya amunt per entrenar.

Obviament el cafetó el vem fer junts, fins i tot vaig pujar (en parat) a la moto del Carles Mas. Quin bitxarracu..... :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dv. gen. 04, 2008 11:50 pm

Randy-650 ha escrit:
gs12 red ha escrit:

Doncs fa mooolts anys estava jo al Califòrnia un dia entre setmana ben dinat fent el café amb el Josep del Cali i va i apàrquen el moto sobre la vorera: Carles Mas, Xavi Riba i l'altre no recordo qui era. Anàven a fer el cafetó i muntanya amunt per entrenar.

Obviament el cafetó el vem fer junts, fins i tot vaig pujar (en parat) a la moto del Carles Mas. Quin bitxarracu..... :oops:
L´altre dia vaig estar parlan amb el Xavi Riba i es que ara s´ha tornat BTT´ero, però d´aquells de sortir cada dia...... :o ja veus com ha acabat.....
Imatge

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. gen. 05, 2008 5:08 pm

REPSOL ha dit que farà igualment la caravana solidària. Variarà el recorregut que ja era alternatiu però almenys hi aniran!! :D
ImatgeUnforgiven

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dl. gen. 14, 2008 8:44 pm

Bones!!!

Sembla ser que el "Dakar" te molts números per donar el salt a l'altra banda de l'Atlàntic, exactament a Argentina:

NOTICIA

Tot i que també s'està parlant de Bolivia:

NOTICIA

Uis... també a Perú??

NOTICIA

Quants interessats ara pel mític rally, veritat?? Com es nota que mou molts diners... :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “General”