Angels del infern

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Angels del infern

Entrada Autor: Steelman » dg. des. 23, 2007 1:14 pm

Doncs resulta que la famosa banda de motoristes americans des de fa 8 anys tambe existeixen a bcn
Imatge

I per el que es veu no es dedicaven nomes a rodar... :(
http://www.3cat24.cat/noticia/238967/ba ... -Barcelona
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. des. 23, 2007 8:22 pm

si, i es veu que el seu "Headquarter" era a Sabadell...... :roll:
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. des. 23, 2007 8:42 pm

És que aquesta gent que va en moto........no sé ni com ni perquè, s'està relacionant o associant la moto amb tot una sèrie de problemes socials, pels accidents, els carnets, els carril bus envaïts, ara això....bé, a veure si al final tots els posseidors d'una moto haurem de tenir fitxa policial...
o no....com diria un de la Bisbal que corre per aquí...

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. des. 23, 2007 9:43 pm

Bones!!!

Bé, són la tipica i tòpica imatge del motero perillòs, no?? El problema és que després demostren que el tòpic de les pel.licules es fa realitat... i llavors estem com sempre, tot al mateix sac!!

Es veu que els Hell's Angels dels païssos nòrdics també deixa'ls anar... :roll: :roll: :roll: :shock: :shock: :shock: :evil: :cry: :cry:

Fins aviat!
Imatge

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dl. des. 24, 2007 2:06 pm

fa més de 8 anys que hi son, i a tot el mon son lo mateix, tenen una gerarquia molt estricte i controlada sempre desde els de EEUU. Pero ultimament han proliferat molt per aqui, jo fa anys que vaig a les concentracions de harley, i sempre hi habien 4 o 5 hell angels, pero no passava res, aquest any no sé perque n'hi han molt més i rebenten les concentracions... a la de juliol a calafell n'hi habien uns 25 o 30, jo hi vaig ser tot el dia, i tothom deia que no acabaria bé... jo vaig haber de marxar, però per la nit la van liar, es van posar a la porta i si no els hi feies gracia t'amenaçaven, cops a la moto... l'organització no s'hi pot ficar per les consecuencies, amb lo que van cridar a la poli (que ja estava previnguda durant el dia per si de cas) i al final va quedar en res...

he de dir que aquests no son moteros, son neonazis, traficants, camorristes que van en moto, i que tot i que la estetica es la mateixa, la gent de les harley son gent collonuda, i les seves concentracions tot i la fama que tenen son de les més sanotas i amb més bon rotllo, i recordar que jo vaig amb una japonesa... i allà només hi he trobat bona gent i bons amics.

pol
Presentats
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 11:14 am

Entrada Autor: pol » dl. des. 24, 2007 3:40 pm

jo n'he conegut uns quants per via d'una companya que havia format art d'aquell circ i us puc assegurar que no són angelets precisament, confirmo que no hi ha un pam de net, i que són la cosa més nazi que et puguis tirar a la cara. I el pitjor de tot és que entre els cabdills tot són nenes malos de bona família. LAMENTABLE
a mi m'agraden les Harleys, i no a totes les concentracions s'hi respira aquest tufillo, però allà on es fiquen aquesta gent, bronca segura...

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. des. 24, 2007 4:30 pm

josepgts ha escrit: he de dir que aquests no son moteros, son neonazis, traficants, camorristes que van en moto, i que tot i que la estetica es la mateixa, la gent de les harley son gent collonuda, i les seves concentracions tot i la fama que tenen son de les més sanotas i amb més bon rotllo, i recordar que jo vaig amb una japonesa... i allà només hi he trobat bona gent i bons amics.

:shock: He de dir que aquests no son moteros.... :shock:

Jo penso que, mal que ens pessi ,si que son "Moteros" : Si per motero, entenem gent o persona que li agrada anar en moto.
Et penses que no hi ha Neonazis Moteros? fatxes? Rojos? Redskins?
Doncs ni ha de tots els colors de moteros.Mal que ens pessi. :cry:

A veure si ara no hi haura moteros "dolents".
Ara ,si vols dir que son uns indesitjables en moto, puc ho no puc estar d`acord amb tu.

P.D: "Que es triste de robar, pero más triste es de pedir" :b9 :b9 :b9
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. des. 27, 2007 10:33 pm

Jo ja fa temps que us aviso a tots 8)

I es que els moteros som tots iguals..... aparquem les motos davant d'un bar totes ben posadetes com fan els Angels de l'Infern, entrem i demanem begudes com fan ells, bé ells beuen whisky per la calor i nosaltres tallats, til·les i cacaolats calents pel fred, ells prenen substàncies tòxiques i amb nosaltres també hi han fumadors, tenim anagramas i adhesius que ens identifiquen com a grup, ara farem armilles com ells, el govern i bona part de la societat ens menysté, el govern no ens protegeixi (veure guardarrails) i la societat encara es pensa que som una colla de melenuts espantavelles........

Fixeu-vos si mes no en la seva reacció quan a una persona li dieu.... ara em compraré una moto i seré motero........

Es comença així i ja veieu com s'acaba........

Vsssssssss
007

PD . Nota aclaridora : per si algú no se n'ha enterat, el to de l'escrit és totalment irònic :wink:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. des. 28, 2007 8:27 am

James_Bond ha escrit:Jo ja fa temps que us aviso a tots 8)

PD . Nota aclaridora : per si algú no se n'ha enterat, el to de l'escrit és totalment irònic :wink:
Ah si ? doncs a mi em sembla que hi ha gent que només veuen dues rodes i un gamberro a dalt de la moto...ironicament , eh ? 8) o será :cry:
Imatge

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dv. des. 28, 2007 12:04 pm

aclareixo lo de que no son moteros, un motero no només li agraden les motos, les cuida, les admira... i això al mon harley es porta a l'extrem, dons quant et trobis a aquests paios mira com porten les motos, brutes, mal pintades.... la meva opinió es que per ells les motos son part de la seva imatge de tio dur, però si els primers haguessin anat en mountainbike don anirien en mountainbike fet el mateix que fan. cualsevol "motero" a una concentració de harley (encara que no siguin el teu tipus de moto) te les remires totes, perque es fan mirar, aquests paios arriben a les concentracions, i passen de les motos, van directes a la barra es posen tots junts amb un whisky i es dediuen a mirar amb superioritat a la gent, i a disfrutar de la por que els hi te tothom...

no sé, es només una opinió, però tens raó en que moteros de tot, fatxes, rojos, i de tot, això es lo maco de les motos, que pots ser el que vulguis i ser motero. I moteros dolents... a patades segur, gent dolenta n'hi ha a tot arreu...

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. des. 28, 2007 12:41 pm

J@N LINCE ha escrit:Jo penso que, mal que ens pessi ,si que son "Moteros" : Si per motero, entenem gent o persona que li agrada anar en moto.
Et penses que no hi ha Neonazis Moteros? fatxes? Rojos? Redskins?
Doncs ni ha de tots els colors de moteros.Mal que ens pessi. :cry:
Fins i tot moteros delinqüents com aquests.

Però el que es trist que hi ha molta gent que associa la moto amb, no diré delinqüència, però si alguna connotació propera.

ToniHD
Presentats
Entrades: 105
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 4:44 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: ToniHD » dv. des. 28, 2007 3:35 pm

Gent indessitjable n'hi ha a tots els grups "moteros" això no us càpiga dubte i gent que sent massa els seus colors (siguin de partxe o bandera) tambè massa a tot arreu ...

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dv. des. 28, 2007 11:59 pm

josepgts ha escrit:aclareixo lo de que no son moteros, un motero no només li agraden les motos, les cuida, les admira... i això al mon harley es porta a l'extrem, dons quant et trobis a aquests paios mira com porten les motos, brutes, mal pintades....
Jo, amb això no hi estic gens d'acord. Vull dir amb la deducció del perquè dius que no son moteros (que no ho se si ho son ni m'importa). Deduir que per portar la moto "bruta o mal pintada" no ets motero trobo que es una cosa massa "simplista" i totalment falsa degut a que en aquest país, la veritat es que el motero sol ser bastant pijo amb el seu modelet d'última fornada (esportiu o ruter), Goretex net i impecable i ara ja el GPS al manillar i jo, ho sento molt, penso tot el contrari, i prefereixo el motero d'estil "francès": barbour o cuir negre gastat de kms, motos no precisament supervendes i amb uns anys a sobre (mira, com la teva GTS), amb "apanyos" casolans si fa falta i tot això...vull dir en resum que l'estètica de la moto mai no ens pot fer deduir si un tipus és més motero o no que un altre.
josepgts ha escrit: ...cualsevol "motero" a una concentració de harley (encara que no siguin el teu tipus de moto) te les remires totes, perque es fan mirar, aquests paios arriben a les concentracions, i passen de les motos, van directes a la barra es posen tots junts amb un whisky i es dediuen a mirar amb superioritat a la gent, i a disfrutar de la por que els hi te tothom...
Aquí, lo realment odiable és efectivament l'actitud i les accions davant dels altres, evidentment...però també em sembla que questionar que aparquin les seves motos (mal cuidades o no) i es dediquin a beure o no tampoc fa que siguis més motero o menys...jo vinc a fer el mateix quan vaig a una concentra. Arribo, aparco la moto, planto la tenda i busco la barra del bar i bec cervesa (això si)...
...si ells arriben en moto, ja son més moteros que molts d'aquestes Harley impecables que arriben en remolc i només la baixen per lluir-la...

Per seguir amb el tema, i pq no sembli que no estic d'acord en res amb en jospgts, us diré que m'agrada molt que vagi a concentras "custom" amb una GTS. Una altra vegada he de dir que som un pais molt sectarista amb això de les motos, els de las Rs a unes concentres, els de les Customs a unes altres, els ruteros a unes altres...es cert que sempre acabes triant el que et va més però és bo conèixer també altres maneres i estils de fer les coses. Jo també hi he anat de tant en tant, la foto aquesta que poso, per exemple es del Show Bike de Sestao de fa uns anys i aquests dos amics BMWistes (res a veure amb el tòpic hispànic ¿no?) els vaig conèixer un any abans rodant per França amb aquestes pintes, aquell any anaven a Escòcia...grans moteros...

Imatge

...i per acabar amb aquest rollo dels Hells, i confirmar que això porta ja cua de fa molt temps, l'any 93 quan encara eren "Centuriones" jo era a la Concentració de Rubikers amb uns amics quan a altes hores de la matinada vaig veure amb els meus propis ulls com un dels seus "membres" per aclarir una "diversitat" d'opinions amb algú altre, es treia una pistola de sota l'armilla...no va passar d'aquí però l'endemà tothom en parlava... :? , en podria explicar més però no cal...quedem-nos amb les seves motos (que si s'enten una mica de Harleys també son d'admirar ja que solen portar motor pre-Evoluction o sigui Shovelheads o Panheads) algunes d'elles de les Harleys dels 70 que formaven part de la Guardia Privada de Franco...això ho se del cert pq el germà d'un amic meu bla, bla, bla...

paro de totxo. Un altre dia parlem del tema dels "colors" i tota la "parafernàlia" que ho envolta de "membres" "prospects" i demés "mandangues"...

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. gen. 02, 2008 9:12 am

Del que estem tots d'accord, és de que són delinquents, a banda d'aixó, si porten motos o rulos al cap es circunstancial...

En Mario Conde, també es delinquent i porta corbata :shock:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 02, 2008 9:16 am

Ride ha escrit: En Mario Conde, també es delinquent i porta corbata :shock:
Per aixo no porto mai corbata ;)

Es broma. Tens tota la raó Ride, son delicuents i en aquest cas la seva aficio o la seva vida gira al voltant de la moto, pero serien igualment delincuents si la seva vida gires al voltant de la bicileta,cotxe o fent puntes de coixi ;)

Vs
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”