I per el que es veu no es dedicaven nomes a rodar... :(
http://www.3cat24.cat/noticia/238967/ba ... -Barcelona
Moderador: Airald
josepgts ha escrit: he de dir que aquests no son moteros, son neonazis, traficants, camorristes que van en moto, i que tot i que la estetica es la mateixa, la gent de les harley son gent collonuda, i les seves concentracions tot i la fama que tenen son de les més sanotas i amb més bon rotllo, i recordar que jo vaig amb una japonesa... i allà només hi he trobat bona gent i bons amics.
Fins i tot moteros delinqüents com aquests.J@N LINCE ha escrit:Jo penso que, mal que ens pessi ,si que son "Moteros" : Si per motero, entenem gent o persona que li agrada anar en moto.
Et penses que no hi ha Neonazis Moteros? fatxes? Rojos? Redskins?
Doncs ni ha de tots els colors de moteros.Mal que ens pessi.![]()
Jo, amb això no hi estic gens d'acord. Vull dir amb la deducció del perquè dius que no son moteros (que no ho se si ho son ni m'importa). Deduir que per portar la moto "bruta o mal pintada" no ets motero trobo que es una cosa massa "simplista" i totalment falsa degut a que en aquest país, la veritat es que el motero sol ser bastant pijo amb el seu modelet d'última fornada (esportiu o ruter), Goretex net i impecable i ara ja el GPS al manillar i jo, ho sento molt, penso tot el contrari, i prefereixo el motero d'estil "francès": barbour o cuir negre gastat de kms, motos no precisament supervendes i amb uns anys a sobre (mira, com la teva GTS), amb "apanyos" casolans si fa falta i tot això...vull dir en resum que l'estètica de la moto mai no ens pot fer deduir si un tipus és més motero o no que un altre.josepgts ha escrit:aclareixo lo de que no son moteros, un motero no només li agraden les motos, les cuida, les admira... i això al mon harley es porta a l'extrem, dons quant et trobis a aquests paios mira com porten les motos, brutes, mal pintades....
Aquí, lo realment odiable és efectivament l'actitud i les accions davant dels altres, evidentment...però també em sembla que questionar que aparquin les seves motos (mal cuidades o no) i es dediquin a beure o no tampoc fa que siguis més motero o menys...jo vinc a fer el mateix quan vaig a una concentra. Arribo, aparco la moto, planto la tenda i busco la barra del bar i bec cervesa (això si)...josepgts ha escrit: ...cualsevol "motero" a una concentració de harley (encara que no siguin el teu tipus de moto) te les remires totes, perque es fan mirar, aquests paios arriben a les concentracions, i passen de les motos, van directes a la barra es posen tots junts amb un whisky i es dediuen a mirar amb superioritat a la gent, i a disfrutar de la por que els hi te tothom...
Per aixo no porto mai corbata ;)Ride ha escrit: En Mario Conde, també es delinquent i porta corbata :shock: