Motauros Cronica i fotos.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Motauros Cronica i fotos.

Entrada Autor: Siono1000 » dg. gen. 06, 2008 8:17 pm

Editat:

Bueno, doncs al final com que ningú va voler acompanyar-me hi vaig tenir d’anar sol, molt sol, tant sol que asta vaig tenir por, molta por.
Vaig sortir de casa a les 9 del mati per seguir aquesta ruta, la típica uns 800 km.

RUTA ANADA

Al coll de Revell vaig omplir benzina i fer la primera foto, de moment gens de fred, només un plugim i el cel amenaçador, les prediccions diuen que plourà segur, que hi farem.
Imatge
Fins passat Trazona encara s’aguanta però a partir d’aquí comença la pluja, paro a posar el plàstic a la bossa sobre-diposit.
Imatge
La pluja es abundant i seguida durant uns 300 km, al mig del no rés descanso una mica en una parada d’autobús. Encara que a la foto no es veu, queia aiguaneu i fotia un aire glaçat, no paraven de passar motos amb els seus pilots remullats a fons.
Imatge
A l’alçada de Peñafiel deixa de ploure i més endavant el cel s’obre deixant veure el sol, quin plaer.
Imatge
Imatge
Arribant a Tordesillas a les 16:30 pm.
Imatge
Imatge
Entro a la concentració de Motauros, dono un parell de voltes a la zona d’acampada a veure si veig algú conegut i al veure que no, en busco un lloc allunyat de la massificació i a prop de la llenya. De moment no hi ha molta gent.
Imatge
Ja de nit arriba un grupet de Valladolid que acampen al meu costat i s’afegeixen al foc que tinc a ple rendiment. Ja tinc companyia per els dos dies.

El Dissabte he quedat amb uns del V-Stromclub, la majoria gent que ja conec d’altres cops, amb alguns varem coincidir l’any passat a dalt de l’Stelvio fins hi tot, bona gent, de Madrid però bona gent. ( je, je )
Farem una petita ruta i dinarem plegats a Valladolid, “lechazo...claro”. El dia aguanta.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
foto Ferman & Brujastrom
Imatge
Imatge
Imatge
Expliquen que ahir pujant el port del Madero varen tenir que anar darrera la màquina llevaneus.
Foto Ferman & Brujastrom
Imatge
Imatge
Aquesta foto es d'en ppmahou, ens va caçar mentres feiem una competició amb en Pericuto per veure qui tenia l'estomag més gros.
Imatge

Acomiadament , quedar fins la propera i ja torno a estar sol.
Ambient a Tordesillas camí de la concentració.
Imatge
Imatge
Tot i no ser ple ja hi ha molta més gent que ahir.
Imatge
Sopar arran de foc, fer-la petar i jo a dormir aviat, que demà hi ha ruta llarga.

El Diumenge a les 7 del mati ja estic llevat i a les 8:30 a dalt de la moto, abans de marxar una foto al Dani de valladolid, un dels que he compartit aquest dies, jo ja marxo i ell encara no ha anat a dormir.
Imatge
Com que es aviat, vaig sol i no he de donar explicacions a ningú...embolicaré la ruta de tornada. A veure si me’n surto. Faré aixó:

RUTA TORNADA

Al final han sigut 100 km més que a la anada, uns 900 km i un assortiment important de carreteres amb asfalt força dolent, però molt entretinguda la veritat. He disfrutat de valent, quasi sempre sense cap mena de transit. Es masoquisme pur això de la moto.

Seguim el viatge a Itaca quant despunta el sol i la fred es intensa.
Imatge
Imatge
En aquesta foto hi ha una guineu al mig del camp.
Imatge
“Ancha es Castilla”.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Atravessar mitja Espanya per aquestes carreteres te la seva gràcia. I os asseguro que almenys he fet 300 km seguits per carreteres sense ratlla al mig.
Imatge
Imatge
Aranda de Moncayo.
Imatge
Imatge
Imatge
Camí de Belchite.
Imatge
Imatge
Mequinensa.
Imatge
A les 8:30 pm a casa, força cansat però molt satisfet. Al arribar he vist que el meu fill també ha aprofitat el cap de setmana.
Imatge

Salut hi hagi.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 16, 2008 2:51 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Salut i kilómetres

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. gen. 06, 2008 8:18 pm

Posa'ns una miqueta més d'informació, home. ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dg. gen. 06, 2008 9:15 pm

L'informació es molt sencilla:
- Marxar Divendres de bon mati, fer un parell de parades i menjar sobre la marxa, arrivar al lloc d'acampada a una hora raonable, les 3 de la tarda? acampar, dinar-sopar i fer-la petar al voltan de un foc ( nostra o compartit).
-Preu concentració 20€.
el que inclou el preu
-Si al final soc sol, el més segur es que torni el Disabte. Si hi ha algú que vol venir potser haurem de tornar el Diumenge per no castigar tant.
- Tot es hipotetic, ja que el temps i l'estat de les carreteres marcaran el que farem en cada moment. De totes formes en els 7 o 8 cops que hi he anat només un vaig tenir que canviar plans.
-Menjar. Entre el que donen i el que portem per fer a la brasa ja n'hi ha prou. Anem d'acampada o sigui una mica de tot.
-Ruta. La típica, Eix, N-II fins Zaragoza, N-232, N-122 fins Valladolid, Tordesillas. La tornada igual ja que els 800 km s'han de fer en un dia i curt si pot ser.

RUTA

Aquest es el pla.

Salut.

RUTA TORNADA
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 14, 2008 2:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. gen. 06, 2008 9:49 pm

Anar fins a Valladolid és una assignatura pendent que tinc, jejeje. I precisament aquesta és la ruta que voldria fer. Llàstima que aquest cap de setmana tinc un exàmen a la UOC. :( Ja em diràs què tal es fa la ruta, eh? :) Que m'interessa! ;)
Album de fotos

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dg. gen. 06, 2008 9:54 pm

miquelpericas ha escrit:Anar fins a Valladolid és una assignatura pendent que tinc, jejeje. I precisament aquesta és la ruta que voldria fer. Llàstima que aquest cap de setmana tinc un exàmen a la UOC. :( Ja em diràs què tal es fa la ruta, eh? :) Que m'interessa! ;)
La ruta es fa sense cap problema sempre que no nevi, el tall més compromés es de Tarazona fins a Soria, però a menys que nevi sense cap problema, 8-9 hores de viatge al Gener.
Salut.
Salut i kilómetres

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dg. gen. 06, 2008 10:10 pm

Aquesta si que me la perdo, tinc el cap de setmana molt ocupat, però a la dels elefants descafeïnats I (em costa d'escriure en alemany) ja m'hi pots posar com a definitiu.

Portaré l'harmònica i potser una ampolleta de ratafia per fer passar la fred.

:sheep què és millor que saltar a corda.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dg. gen. 06, 2008 10:13 pm

D'acord doncs. t'apunto com a definitiu.
Potser amb la ratafia al final també saltarem a corda. :D

Ja ens veurem aviat.

Salut.
Salut i kilómetres

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dl. gen. 14, 2008 3:08 am

He posat la crónica en el primer missatge per no enmerdar més del comte.
:roll:
Salut.
Salut i kilómetres

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. gen. 14, 2008 8:17 am

Bones!!!

Enhorabona per la ruta... alguns dels trams de "Ancha es castilla" els conec d'haver passat unes quantes vegades! Realment espectacular les carreteres solitaries... no hi ha corbes però tenen algo especial!

Fins aviat!
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. gen. 14, 2008 8:25 am

Molt guapa la ruta Siono, quienes temperatures hi havia a la nit d'acampada ????

:wink: :wink:

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. gen. 14, 2008 8:25 am

Caram! Quin viatge més xulo!! L'apunto a la llista de viatges pendents :)
Album de fotos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 14, 2008 8:26 am

Gracies per la cronica!!
per cert que ha passat amb les givi Keyless???
Ex ...moltes coses

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dl. gen. 14, 2008 9:14 am

Apa i després d'aquesta palissa encara et queda humor per penjar la crònica el mateix dia.
Quan surts per fer el viatge cap a Itaca has de pregar que el camí sigui llarg...però si pot ser no tan fred...
Jo només vaig anar fins a Ripoll hi havia neu al costat de la carretera per Vallgogona...vaja...res a veure...
Salut i ben tornat.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 14, 2008 11:28 am

Caram, que valent que ets, tú! :D

Doncs té mèrit, i molt, fer el que has fet tot solet.

Merçi per la crònica. :cerv
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

_________
Presentats
Entrades: 152
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 1:24 am
Ubicació: La Garriga

Entrada Autor: _________ » dl. gen. 14, 2008 2:46 pm

Felicitats Siono !!!!! :bow :bow :bow :bow :bow

M’has deixat al•lucinada :shock: :shock: , els que sou capaços d’agafar la moto,
la tenda i marxar a ple més de Gener, teniu tota la meva admiració... :D :D

Espero que gaudissis molt... :wink:

Amb serio, Enhorabona :bow :bow :bow :bow

:!: i Vvvssss
Imatge

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dl. gen. 14, 2008 6:58 pm

Bones!!!

Que hi havia molta gent a Motauros?? Vaig sentir-ho per la tele, però ja erea tard i no vaig escoltar que diguessin res de la quantitat de gent...

Fins aviat!
Imatge

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dt. gen. 15, 2008 12:00 am

Ostres se m'ha girat feina contestant a tots. Miraré de no deixar-me a ningú.

- Carles: Realment castella i Arago estan totes plenes d'infinitat de carreteres que porten a pobles petits i mitg oblidats. Pobles enmitg del no rés i deixats de la ma de Deu, es una experiència certament curiosa anar-los atravessant sensa veure a ningú per enlloc. La llástima es que en la majoria de casos l'asfalt està en força mal estat.
En el tema de la gent a Motauros...la veritat es que no en tinc ni idea, molts s'apunten però no estan a dins amb les tendes. Jo diria si fa o no fa la mateixa que l'any passat.
- Ride: No porto termómetre però al mati de Diumenge tot era ben glaçat, sobre tot el que no tapavan els arbres. Jo diria que potser -5º. No ha estat un any de molt de fred, al no haber-hi boira la sensació es de menys fred, però amb la nit serena segur que va baixar força el termómetre.
- Miquelpericas: La ruta de tornada no es massa recomanable per l'estat de la majoria de carreteres. L'any que ve si m'animo igual provo alguna altre.
- Steelman: Sempre que viatjo a l'ivern m'agrada portar les meves maletes de sempre, es una questió sentimental. No les he perdut les Keysless. També per el provable glaç a les carreteres, tenen pinta de ser més fortes.
- Itaca: Ja fa mases anys que dius que no. Potser ja es hora de decidirte a venir algun cop...no ?? Ja parlarem tu i jo.
- Randy: no hi veig cap merit a disfrutar com un nen petit. Més aviat una feblesa...no ??
-Triniti.V:Em sembla que admires ben poca cosa, si ho proveu segur que la vostra percepció de les coses canviarà. I si, no ho vaig passar del tot malament. Per cert, la V final es de ...V-Strom ??

Ja he fet la feina, ara agrair-vos a tots la vostre resposta. :!: :!: :!: :!: :!: :!:

A veure si l'any que vé m'acompanyeu. Anar sol te ventatges i inconvenients, com tot es clar.

Salut.
Salut i kilómetres

_________
Presentats
Entrades: 152
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 1:24 am
Ubicació: La Garriga

Entrada Autor: _________ » dt. gen. 15, 2008 7:52 am

siono1000 ha escrit:-Triniti.V:Em sembla que admires ben poca cosa, si ho proveu segur que la vostra percepció de les coses canviarà. I si, no ho vaig passar del tot malament. Per cert, la V final es de ...V-Strom ??

Salut.

El fred i jo no ens portem bé :cry: , i una tenda de campanya a ple Gener
no és pas el lloc més calorós que un pugui trobar… :wink: :wink:

Enxufada com vaig a la bateria de la moto encara ho aguanto, però tindria
que dormir sobre la Negreta per suportar la nit... :D

El tema de la V en el Nick.... :roll: En un principi per mi significava
la salutació que ens fem a la carretera els motoristes VVVvvv,
però també pot significar V de Varadero... :wink: :wink: :wink:

Que no em recordis a mi d’acord :evil: , però que no recordis la Negreta.... :twisted:

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

:!: i Vvvssss
Imatge

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dt. gen. 15, 2008 10:10 pm

Triniti.V ha escrit:

El tema de la V en el Nick.... :roll: En un principi per mi significava
la salutació que ens fem a la carretera els motoristes VVVvvv,
però també pot significar V de Varadero... :wink: :wink: :wink:

Que no em recordis a mi d’acord :evil: , però que no recordis la Negreta.... :twisted:
Si que os recordo a tots dos i a la "negreta", era precisament per aixó que deia el de la V-Strom. Quant tens una Honda saps que t'has equivocat. :D :D :D :D

Pero molts fan veure que no ho saben. :wink:

Em sembla que ens veurem aquest Diumenge.

Salut.
Salut i kilómetres

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dt. gen. 15, 2008 10:12 pm

siono1000 ha escrit:Em sembla que ens veurem aquest Diumenge.
Doncs vinga a apuntar-se... :twisted: :twisted: :twisted:
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”