El pais dels disbarats: Ara volen fer els carrils mes estret

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

El pais dels disbarats: Ara volen fer els carrils mes estret

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 28, 2008 12:10 pm

Imatge

El govern català està estudiant la possibilitat de fer més estrets els carrils d'algunes vies ràpides per poder-ne crear de nous i limitar així la sensació de velocitat. Ho ha avançat a "El matí de Catalunya Ràdio" el director del Servei Català del Trànsit, Josep Pérez Moya, que ha explicat que la mesura tindria beneficis, com per exemple fer més amples els vorals

http://www.3cat24.cat/noticia/248472/ca ... ne-de-nous
Ex ...moltes coses

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dl. gen. 28, 2008 1:09 pm

Si, i la la nova autovía de palamós a Palafrugell, ara s'en han adonat que, com que no havien fet una via de servei pels tractors, ara han de limitar la velocitat a 80 Kms./h. Quan a vies normals i estretes, el límit es 90.... Es que.....
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 28, 2008 1:12 pm

Ho vaig sentir a la TV:

De fet a la N340 al perello hi havia un petit por, pero amb el transit de camions doncs alla era un rollo per que anaves a 30. Varen fer un desdoblament de dos carrils de pujada (lo tipic)
Doncs ara han fet una mitjana enorme i un sol carril de pujada, aixi nohi ha avançament i ...

EN FI
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. gen. 28, 2008 7:04 pm

Bones!!!

Què, una altra vegada el "consell de savis" posant-se les piles i pensant noves formes de cagar-la?? Si ara quan un camió es menja el carril no tens gaire espai... a partir d'ara ja pots preparar un lateral nou pel cotxe... i que no t'enganxi amb la moto!! :cry: :cry: :cry: :cry:

Ja ho estic veient, nova clausula al contracte de l'assegurança:

- No queda cobert per l'assegurança qualsevol incident dins d'una via ràpida.

Posem-li en exemple de carretera estreta, a veure si agafen una idea de com fer-ho...

Imatge

A l'igual que escollim els partits polítics que volem que governin, perquè no ens deixen escollir a aquesta colla de "patates"?? :twisted: :twisted:

Fins aviat!
Imatge

sisK1o
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
Ubicació: barcelona y lleida

Entrada Autor: sisK1o » dl. gen. 28, 2008 7:27 pm

Queda molt clar, és la llei de l'embut ample pels de dalt i estret pels de baix :evil: ; o potser ens volen fer aprimar com sigui.

Amb notis com aquesta no és d'estranyar. :lol: :lol:

Cerca de un 16% de la población adulta en España es obesa y un 13% de los niños también, según datos de la Sociedad Española para el Estudio de la Obesidad (SEEDO) y la Sociedad Española de Endocrinología y Nutrición (SEEN) presentados ayer con motivo de la celebración del XI Día Nacional de la Persona Obesa.

RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dt. gen. 29, 2008 8:30 pm

Jo faría totes les víes d'un sol carril amb un mur de 2 mts al mig.
Així evitaríem adavantaments!!!

Aquest es un país ideal perque sigui president el Forges!!!

Rafa

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. gen. 29, 2008 9:02 pm

Sou un colla de mal pensats ....

No veieu que el projecte és fer els carrils només per motos ? sense cotxes, no camions, només motos.

Visca els nostres governants !!!!
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dc. gen. 30, 2008 8:20 am

El que jo deia... son tots una colla d'inutils totals.
Politic=persona amb una sola neurona ocupada amb robar calers a la gent.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. gen. 30, 2008 8:48 am

Doncs jo recordo de petit, que tots deiem que quant fossim grans, els cotxes volarien....doncs això deu ser el principi, anar fent els carrils cada cop més estrets, fins a eliminar-los del tot i arrencar el vol...

Tot és possible....

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. gen. 30, 2008 9:53 pm

Es veu que a la Conselleria d'Interior han canviat de camell i encara no s'ha habituat al producte subministrat per els nous proveïdors. Això fa que es noti en els efectes i per això últimament fan el que fan i diuen el que diuen.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dc. gen. 30, 2008 10:09 pm

Crec que aquest tema s´ha sortit de contexte, jo vaig escoltar l´entrevista en directe per Catalunya Radio i simplement va dir que podria ser una possibilitat a estudiar, però tots els resums posteriors van retallar la resta de la conversa.

El cas es que com sempre la meitat de la gent només ha estat pendent d´aquest tema i si pregunteu com està la borsa segur que més d´un no ho sap, ja ho deia el Cesar al poble " pan y circo " mentre ens entretenen amb aixó i altres desgracies les coses que realment ens afecten pasen a un segón terme.

Es el meu parer :? :? :? :?
Imatge Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 30, 2008 11:05 pm

No ho faràn mai. Penseu que els trailers i els autobusos ocupen molt, i si els fessin més estrets hi haurien molts més accidents.

Jo penso això, i dubto que m'equivoqui. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GUS
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:10 pm
Ubicació: Catalunya is not Spain

Entrada Autor: GUS » dc. gen. 30, 2008 11:08 pm

Hey,bones de nou.
Ara feia dies que no sortia.
Jo sincerament crec que el dia aquest no arribara,ara que també penso que la gent per carrretera estreta,va mes amb comte,però no crec que ho dugin mai a bon port.
Almenys això espero!!

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dj. gen. 31, 2008 7:28 pm

Doncs jo crec que son prou animals per fer-ho!!
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dg. feb. 03, 2008 11:37 pm

Però aquest paio, apart de dir tonteríes fal alguna cosa? jo ho dubto, però vaja....

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 06, 2008 2:51 pm

Ara diu que no es cap disbarat la proposta

http://www.3cat24.cat/noticia/252657/ca ... barbaritat
Ex ...moltes coses

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » ds. feb. 09, 2008 9:21 am

Deivid ha escrit:Però aquest paio, apart de dir tonteríes fal alguna cosa? jo ho dubto, però vaja....
Home, de fer alguna cosa mes, si que les fa.

El sr. Pérez Moya, ha estat el primer director del servei català de trànsit, en voler estar informat per part dels motoristes de la seva problemàtica en seguretat vial.

A posat 600.000 euros de la seva administració (quant no li pertocava fer-ho) per instal•lar els primers SPM a les carreteres de la generalitat.

Ha estat el primer càrrec públic català, en formar una taula de treball exclusiva per a motoristes.
Ha estat el primer càrrec públic de tota Espanya en fer un estudi de accidentalitat exclusiu per a motocicletes.
Serà aquesta primavera, la primera administració de tota Espanya, en fer espots publicitaris per televisió, en favor dels motoristes.
Ha estat el primer càrrec públic de tota Espanya, en declarar els mitjans de comunicació que els motoristes son un col•lectiu vulnerable, al que cal protegir.

El reglament general de carreteres ja diu quines mides mínimes han de tenir els carrils de circulació, per el que no es cap tonteria reduir aquells carrils que sobre passin aquelles mides. Legalment pot fer-ho. Una altre cosa diferent es que vulgui aprofitar la reducció de carrils per fer un carrils bus. Ell sap perfectament que la principal causa d´ accidentalitat de motocicletes en les vies pròximes a les principals ciutats catalanes, es la col•lisió entre moto i cotxe, i que reduir els carrils, si no es per fer un carril exclusiu per motos faria pujar encara mes aquets accidents. De fet reduir els carrils de les vies d´ entrada i sortida de les principals ciutats per fer un carril moto, es una proposta que està sobre la taula, i que està pendent d´ estudi.

Respon

Torna a “General”