Deivid ha escrit:Però aquest paio, apart de dir tonteríes fal alguna cosa? jo ho dubto, però vaja....
Home, de fer alguna cosa mes, si que les fa.
El sr. Pérez Moya, ha estat el primer director del servei català de trànsit, en voler estar informat per part dels motoristes de la seva problemàtica en seguretat vial.
A posat 600.000 euros de la seva administració (quant no li pertocava fer-ho) per instal•lar els primers SPM a les carreteres de la generalitat.
Ha estat el primer càrrec públic català, en formar una taula de treball exclusiva per a motoristes.
Ha estat el primer càrrec públic de tota Espanya en fer un estudi de accidentalitat exclusiu per a motocicletes.
Serà aquesta primavera, la primera administració de tota Espanya, en fer espots publicitaris per televisió, en favor dels motoristes.
Ha estat el primer càrrec públic de tota Espanya, en declarar els mitjans de comunicació que els motoristes son un col•lectiu vulnerable, al que cal protegir.
El reglament general de carreteres ja diu quines mides mínimes han de tenir els carrils de circulació, per el que no es cap tonteria reduir aquells carrils que sobre passin aquelles mides. Legalment pot fer-ho. Una altre cosa diferent es que vulgui aprofitar la reducció de carrils per fer un carrils bus. Ell sap perfectament que la principal causa d´ accidentalitat de motocicletes en les vies pròximes a les principals ciutats catalanes, es la col•lisió entre moto i cotxe, i que reduir els carrils, si no es per fer un carril exclusiu per motos faria pujar encara mes aquets accidents. De fet reduir els carrils de les vies d´ entrada i sortida de les principals ciutats per fer un carril moto, es una proposta que està sobre la taula, i que està pendent d´ estudi.