Primers "problemes" amb la GS2008

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Primers "problemes" amb la GS2008

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 06, 2008 11:16 am

Per lo vist BMW ha començat a vendre des de fa dies la nova versió de la GS.

Pero el que no ha fet ha estat enviar el CD del software de programacio de la nova moto, aixi que quant per algun problema has d'anar a la casa a que et reprogramin la centraleta com li ha passat a un mbembre de bmwmotos , aquesta incompatibilitat provoca mes "problemes". com el de tenir sense servei el Flamant ASC.

Doncs ja ho sabeu. BMW continua (com tambe Honda) treient motos massa rapid al carrer.

Vs
Ex ...moltes coses

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. feb. 06, 2008 12:01 pm

Tu ho has dit,massa rapid,tendrien que probarles mes temps i mes intensivament :roll: :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Primers "problemes" amb la GS2008

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 06, 2008 12:52 pm

Steelman ha escrit:

Doncs ja ho sabeu. BMW continua (com tambe Honda) treient motos massa rapid al carrer.

Honda no ho fa tan malament, jo sols recordo que va tenir fiascos amb la VF-750 F i amb la CBX 750. Amb els altres models pocs fallos.

Rectifique'm si m'equivoco..... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Primers "problemes" amb la GS2008

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 06, 2008 1:21 pm

Randy-650 ha escrit:
Steelman ha escrit:

Honda no ho fa tan malament, jo sols recordo que va tenir fiascos amb la VF-750 F i amb la CBX 750. Amb els altres models pocs fallos.

Rectifique'm si m'equivoco..... :roll:
La Vf 750 F trencava cadenes de distribució i trinxava el motor, la BMW només l´hi falta arrivar el CD al concessionari des de l´agència. :roll:
si aixó es una averia...... esperem que no n´haguin de mes grosses, encara que aquest motor no es nou, es el de la R1200R amb la distribució una mica canviada i el mapa d´injecció canviat, recordeu que la gs1200 va estrenar motor l´any 2004, no te res a veure ( excepte la seva disposició boxer) amb els qui havia fins llavors (1150 cc.)

Que Honda treu massa depressa nous models al carrer ? quins models ? Será la Transalp? o la Deauville després de passar per la sastrería ? :twisted:

Però jo continuo dient que Honda es el nº 1 com a producte. :wink:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 06, 2008 1:34 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. feb. 06, 2008 1:24 pm

Si, si.......però ja s'està veient, que el que no sigui Vstrom, peta per tot arreu...... :lol:

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. feb. 06, 2008 4:10 pm

alucinamaripili ha escrit:Si, si.......però ja s'està veient, que el que no sigui Vstrom, peta per tot arreu...... :lol:
Al tanto, ja has llegit bè el fil que t'indiquen?
Imatge

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. feb. 06, 2008 10:16 pm

Vendetta ha escrit:
alucinamaripili ha escrit:Si, si.......però ja s'està veient, que el que no sigui Vstrom, peta per tot arreu...... :lol:
Al tanto, ja has llegit bè el fil que t'indiquen?
Imatge
Va, ja trec la pota que he ficat...... :oops:

No l'havia vist, no.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 06, 2008 10:36 pm

alucinamaripili ha escrit: Va, ja trec la pota que he ficat...... :oops:

No l'havia vist, no.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. feb. 06, 2008 10:47 pm

La meva Vstrom te una autonomia d'uns 340 Km (per cm2)

Les ratlles funcionen prou be, aquest tipus potser no mirava les maleïdes ratlles durant 150 o 200 Km (per cm2).

Vosaltres digueu el que voleu, però és la millor moto del mon mundial.

:form :castell més Vstrom :form :castell més Vstrom :form
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 06, 2008 10:51 pm

stromkel ha escrit:

Correcte. Jo sóc dels que penso que la V-Strom és molt millor que la GS. L'única aventatge que veig a la GS és el desenvolupat cardàn. I us dic més, si no portés cardàn, dubto que s'en venguessin tantes, com a molt un 10% de les que es venen ara. :mestre

I ara jo mateix em faig la pregunta: perquè no em vaig comprar la V-Strom enlloc de la Bandy? :wink:

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. feb. 06, 2008 11:10 pm

stromkel ha escrit:La meva Vstrom te una autonomia d'uns 340 Km (per cm2)

Les ratlles funcionen prou be, aquest tipus potser no mirava les maleïdes ratlles durant 150 o 200 Km (per cm2).

Menys mal que ha sortit el sentit comú i tornen les coses al seu lloc.

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 06, 2008 11:15 pm

Estic preparant el vídeo que vaig fer dissabte en un camí totalment Off-road i que demostra explícitament que les motos que anaven al davant i tenien d'esperar a les demés era Honda ....... DE CARRETERA !!!!! La d'en Sais, la d'en Lujoisla i la meva Pan €.

Al cap d'una bona estona arriben les V'Stroms a bots i empentes.

Està documentat !!!!!!!!!!!!!!

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. feb. 06, 2008 11:19 pm

James_Bond ha escrit:Estic preparant el vídeo que vaig fer dissabte en un camí totalment Off-road i que demostra explícitament que les motos que anaven al davant i tenien d'esperar a les demés era Honda ....... DE CARRETERA !!!!! La d'en Sais, la d'en Lujoisla i la meva Pan €.

Vssssssss
007
Ramon, quants calerons t'han donat per a falssejar la realitat....ja m'han dit que les Vstrom t'esperaven de feia estona....no distorsionis la realitat que sembles en Rajoy.

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 06, 2008 11:28 pm

alucinamaripili ha escrit: Ramon, quants calerons t'han donat per a falssejar la realitat....ja m'han dit que les Vstrom t'esperaven de feia estona....no distorsionis la realitat que sembles en Rajoy.

Espera a veure el vídeo ............ :wink:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dj. feb. 07, 2008 12:35 am

Home, us queixeu per res! evidenment s'ha de baixar de la moto, apagar-la i ornar-la a engegar i ja tornarà a funcionar.
En el cas que no sigui així us podeu baixar el soft per l'emule que serà més ràpid que anar-lo a buscar a alemania i tindrà més opcions que l'original.

:D :D :D

Com que un servidor s'ha d'esperar fins el 17 de juliol per poder tenir aquesta marevella crec que ja hauran arrivat els cd's

V'sssss

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dj. feb. 07, 2008 7:04 am

James_Bond ha escrit:Estic preparant el vídeo que vaig fer dissabte en un camí totalment Off-road i que demostra explícitament que les motos que anaven al davant i tenien d'esperar a les demés era Honda ....... DE CARRETERA !!!!! La d'en Sais, la d'en Lujoisla i la meva Pan €.

Vssssssss
007
bones!!!!!!!!!!!!

Ramon no siguis aixis, tu ja saps que las SUZUKI i especialment las VSTROM, ens quedaben al darrere, per fer-hi, de "moto-escombra", no era plan de deixar-vos tot solets al mitg de la montanya :wink: :wink:

salut
SOCI A.M.M. 16284

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 07, 2008 8:03 am

stromkel ha escrit: La meva Vstrom te una autonomia d'uns 340 Km
La meva varadero que es una 1000 i sempre gasten més te una autonomia d´uns 370km's abans d'entrar en reserva
Randy-650 ha escrit:L'única aventatge que veig a la GS és el desenvolupat cardàn. I us dic més, si no portés cardàn, dubto que s'en venguessin tantes, com a molt un 10% de les que es venen ara. :mestre
La VSTROM es una gran moto (fora conyes) pero no em diguis que la GS l´unica ventatge que te sobre la Vstrom es el Cardan.

Hi ha moltes diferencies, per començar, les suspensions de la GS no tenen res a veure amb la Vstrom (ni amb la varadero).

I moltes altres que com que n entenc de motos no et puc dir.
Un altre cosa es dir que el que fa el 99% de la gent amb una GS tambe es pot fer amb una Vstrom. Aixo es cert pero...

A part la GS, es mes venuda per dos motius més . El mite de les GS's i per que es BMW ;)
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 07, 2008 11:28 am

Steelman ha escrit:
Hi ha moltes diferencies, per començar, les suspensions de la GS no tenen res a veure amb la Vstrom (ni amb la varadero).
La suspensió davantera de la V-Strom és amb pre-carga ajustable, i la del darrera amb la molla i l'extensió ajustable. Molt dificil no trovar el punt per cada usuari. A les GS, amb el seu telelever, al no enfonsar-se a les frenades no tens el "tacte" ni t'arriba informació sobre l'estat de la carretera, cosa molt important per conduir en moto. Què té els seus defensors i els seus detractors? Sí, no ho discuteixo.

Hi han molts sistemes de suspensió davantera que no tenen res a veure amb una forquilla convencional, i suposo que molts d'aquests sistemes són millors en quant a estabilitat-confort de marxa-informació sobre la carretera. Fique'm per ejemple la Yamaha GTS 1000:

Imatge

Aquesta moto quan la van treure al mercat prometia, i molt. Però va ser un fracàs estrepitós. Perquè? Perquè va néixer amb esperit viatger, i al no portar cardàn les vendes no van ser les esperades, per lo qual Yamaha Corporation va decidir treure-la del mercat als pocs anys de tenir-la. Encara recordo a la cua per entrar a la visita guiada al Monastir budista la conversa amb en JosepGTS, parlant de les qualitats-desventatges de la suspensió del davant d'aquest model.

També sóc dels que penso que si la BMW GS va tenir èxit va ser degut a aquest petit GRAN pilot com va ser en Gaston Rahier (acs) al guanyar dues vegades el Paris-Dakar amb una BMW.

ImatgeImatge

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. feb. 07, 2008 12:49 pm

pacs47 ha escrit:[bones!!!!!!!!!!!!

Ramon no siguis aixis, tu ja saps que las SUZUKI i especialment las VSTROM, ens quedaben al darrere, per fer-hi, de "moto-escombra", no era plan de deixar-vos tot solets al mitg de la montanya :wink: :wink:

salut
Veus Ramon, un altre persona amb seny......i el video......segur que l'has manipulat. :pc

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. feb. 07, 2008 12:55 pm

gs12 red ha escrit:
gs12_red ha escrit:

Vols dir que s´han venut 100000 Gs per la victoria d´en Gaston Rahier fa 25 anys ?????
Si senyor. :wink: Perquè et penses que el Renaul Mégane és lider de vendes a Espanya? Per l'Alonso, el que corre en F-1.

Ho discutim demà la tarda davant un Moritz? :cerv
AH val ? doncs segur que demà ( dissabte ) NO discutirem....

El Megane podría ser o no lider de vendes, depèn del que t´agradi l´Alonso :x com a pilot eh ?
De totes maneres m´extranya que et puguis influenciar amb " la propaganda" tú que t´ho estudies tots els preus avans de fer qualsevol compra......vaja...que ets capaç d´anar al barber a Barcelona per estalviar-te 0,50€ ...... els que teniu calers sou així..... :!:
Imatge

Respon

Torna a “General”