Elefantentreffen 2008

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
PetitSuis
Presentats
Entrades: 35
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 1:20 pm

Elefantentreffen 2008

Entrada Autor: PetitSuis » dc. feb. 06, 2008 11:17 pm

Hola,

Aquesta es la mini-crònica del viatge fins a Elefants i tornar per l'Edgar amb la seva Suzuki SV1000 i jo (Lluís) amb una GS1200. Es el primer cop que hi anem.

Seré força breu, pero es que no puc dedicar-hi massa temps :oops:

Bé, tot va començar fa més o menys un any, vaig llegir algun post sobre la concentració dels Elefants i li vaig comentar al meu company de feina i amic que li semblaria anari l'any següent.
Vem quedar que si, i després de passar el tràmit de conseguir la aprovació familiar, em vaig dedicar a llegir posts i croniques de la gent i anar fent una llista de roba i estris a portar.
Van anar passant els mesos, la llista creixia i en seguiem parlant sovint.
Esperavem el pitjor: neu, gel i pedregada seca, aixi q vem carregar força roba d'abric, una pala per treure la neu, café i xocolata auto-calentable, sac de dormir, sobre-sac, sota-sac ...

I al final va arribar el gran dia ... dimarts 22, l'Edgar sortia de Vilafranca i jo de Cabrianes (prop de Manresa) haviem quedat al vespre a Pals.
Vaig rebre un SMS, l'Edgar havia perdut una de les 2 maletes per l'autopista i arribaria tard :shock: La maleta no va apareixer mai, pero si una noia amb un bony al cotxe... :(
Al final ens vem trobar a Pals ... vam fer una llista de "danys" (que s'havia perdut amb la maleta)... :idea: vem buscar a internet un Decathlon aprop de l'autopista cap a Suissa per parar-hi l'endemà, i vem anar a dormir.
Dimecres 23, ens llevem d'hora i ens hi posem.

Imatge
Arribem a Valence i parem al Decathlon, l'Edgar compra el que li fa falta.
Imatge
Seguim tirant fins a Ginebra i d'allà volem arribar aprop de Luzerna, on viu la meva germana. Arribem a les 8 del vespre i em sortit més o menys a la mateixa hora de Pals. Hem fet una mica més de 1000 quilometres.
Imatge

El temps s'ha portat molt bé, i no em patit gens ni per fred ni per pluja. Algunes estones hem estat a -4 o -5, pero res de l'altre mon.
L'endemà voltem una mica pel poble amb la meva germana i sortim cap a Zenting ( a 10km aprox. de Solla).
Deixem Suissa, entrem per poca estona a Austria i entrem a Alemania. Aprofitem les autopistes alemanes sense limit de velocitat. Fem uns 600 quilometres i arribem al hotel que ja es fosc.
Divendres ens llevem i anem cap a la concentració, ens han dit que estaria plena de fang, pero estem contents de trobar una mica de neu ... almenys per poder fer 4 fotos.
Imatge
Imatge
Imatge
Quin "moment" : passar el control a Solla, i fer la carretera fins a la concentració .... tot i que no ha sigut com esperavem: ni gel, ni gota de pluja en tot el viatge, ni fred extrem, ... es igual, hem arribat i estem contents, molt contents .... :lol: Aquesta nit ho celebrarem !! :twisted:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Disfrutem veient una gran varietat de motos, sides, invents per no passar fred, esquis adaptats, etc ...
Tot i el fang, decidim acamparnos i deixar el hotel .... coneixem al Enric i el Lluís que amb dues Harleys han pujat desde Girona. Gaudim de la seva companyia i dels mil i un detalls que l'Enric ha portat amb el seu remolc: taula de camping, camping gas, generador electric, cafetera, ....
Imatge
Passem el vespre fent cerveses, i caient a les fosques degut al terra gelat ( les cerveses no tenien res a veure en aquestes perdues d'equilibri :P ).

Al matí ens llevem, desmontem tota la paradeta abans que el fang no es desglaci, carreguem i marxem ...
Imatge
Imatge
Estem malinformats i ens pensem que el NurburgRing està a Nurnberg a uns 200 quilometres dels Elefants .... a última hora ens adonem que està a uns 600 qm. :(
Per no tornar per Munich, fem una volta passant per Nuremberg i acabem arribant a un Etap de Stuttgart , fem 420 qm.
Imatge
L'endemà ens passem el dia a la carretera, entrem a França i arribem fins a un altre Etap, aquest a Montpeller. Fem 930 qm.
Imatge
Dilluns, ens llevem i fem els 3 o 400 quilometres que falten per arribar a casa.
Arribem contents ... bé, el Edgar té alguns problemes amb la cadena (de fet ho arrossega desde la concentració), cada cop li ha anat fent més soroll i ha de anar directe al mecànic per canviarla.

Conclusió: Ens ho hem passat molt be, el viatge ha sigut molt interessant, i potser caldria algun dia més per poder visitar alguna cosa ( ja que ets al mig d'Europa potser cal aprofitar-ho) ...
Pero a mi em queda un "nosequé" ... no es que volgués un fred artic, ni patir caigudes degut a la neu i el gel, ni plujes torrencials ... pero bé, potser una mica si ... :roll:

No tenim planejat tornar-hi l'any que ve ... pero jo com més hi penso, més em sembla que m'agradaria tornar-hi algun altre any .... potser hi trobarem un pamet de neu enlloc dels 2 dits d'aquest any ?
Bé, aixo es tot ... crec que vaig a buscar aviam on era aquest formulari familiar per demanar permís .... potser pel 2010 ? :twisted:

Vsssss

Petit Suís
PetitSuis l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 07, 2008 11:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW GS1200
I, en acabat, que cadascú es vesteixi
com bonament li plagui, i via fora,
que tot està per fer i tot és possible.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. feb. 07, 2008 12:26 am

Felicitats!!!!
Has acomplert un del teus somnis, tot i que no al 100% segons dius.
Però això es igual una cosa més al sac de la vida.

Quant hi vaig anar jo, també en va pasar com a tu, no per el fred ja que aquell any en va fer molt i de neu n'hi habia desde França (del grup de 6 que anavem...4 caigudes per glaç sense consecuències), sino per no acomplir el somni al 100%. Jo no vaig anar amb tenda de campanya i el meu somni era aquest. Tot i que la casa rural en la que varem estar ens permetia anar a la Concentració a peu ja que eram allà mateix, jo el que volia era acampar.
També em va quedar l'idea de que hi he de tornar, però ara mateix no es un viatge que en motivi el suficient. Ara que ja le fet...eh!! 8)
Potser algún any hi tornaré, oh potser no...hi ha tans de llocs a on anar.

Enhorabona doncs.
PD:Segur que abans de marxar encara et preguntaves per que co**ons t'habies enrredat. :wink:

Salut per tornar-hi.
Salut i kilómetres

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. feb. 07, 2008 1:03 am

La meva religió m'impedeix anar a concentracions a l'hivern, però admiro als que sou capaços de fer-ho; i en cara desitjar mes canya.

Molt bona la crònica i les fotos ens transporten al viatge que vareu fer.

Ja pots explicar més rutes, un plaer llegir-les :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dj. feb. 07, 2008 6:56 am

bones!!!!!!!!!!!!!!

bones fotos i bona cronica.

que cu......ns, vols mes, val que trobars-hi neu i gel sigui molt "romantic??", pero lo de veritat important es puguer-hi enar i sobre tot tornar.

el fet de dir i estat als elefantes, es un motiu d'orgull, no esta al costat de casa :wink: :wink: :wink:

lo dit una bona cronica per nosaltres i una bona experiencia per vosaltres :lol: :lol:

salut
SOCI A.M.M. 16284

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 07, 2008 11:04 am

Fabulós viatge i molt guapa la crònica, si senyor. :bow

Llàstima de l'entrebanc del company al perdre la maleta, però tot i així es nota que veu disfrutar com dos vailets. :D

Mercès per compartir-ho amb tots nosaltres. :cerv
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. feb. 07, 2008 12:58 pm

Quina enveja, realment un viatge collonut....

Merci per compartir-lo.

Salut

PetitSuis
Presentats

Entrada Autor: PetitSuis » dv. feb. 08, 2008 8:27 pm

lluis!!!!!!!!!!!!!
l'any que ve no hi tornaràs pq l'any que ve marxo jo una setmaneta "paradero desconocido" i tu et quedes a casa cuidant als nens, llevante d'hora, posant rentadores, planxa, cuina, febres, mocs i més mocs.... jo no portare mobil i prendre el sol..... però com que el record dels elefants encara et durara tindras forces per això i més.
petons de la teva estimada lau :!:
BMW GS1200

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. feb. 08, 2008 8:44 pm

Petitsuis!!!!
O tens desdoblament de personalitat o una ocupa en el teu nik.

Aquestes dones... 8)

No pateixis que molts de cops per perdren's-he de vista son capaçes fins hi tot d'enviar-nos a Alemanya en ple ivern.
Com molt bé sabem tots, quasi sempre, no es que marxem sino que ens fan marxar. :roll: :wink:

Salut.
Salut i kilómetres

GUS
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:10 pm
Ubicació: Catalunya is not Spain

Entrada Autor: GUS » dg. feb. 10, 2008 9:25 pm

Sort n'heu tingut de no trobar neu!!
No se com es pengen les fotos,però en tinc del 2004 i 2006 amb neu fins la cintura per clavar la tenda!!

PetitSuis
Presentats

Entrada Autor: PetitSuis » dl. feb. 11, 2008 5:01 pm

Gus,

Suposu que si que es millor no trobar neu ....
Em tingut la sort de poder fer el viatge veient els paisatges, disfrutant i sense patir gens.
Tot i aixi queda aquella sensació extranya ... :lol: Deu ser l'excusa per tornar-hi

Vssss
BMW GS1200

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. feb. 19, 2008 10:49 pm

He gaudit moltíssim amb aquest reportatge, gairebé he sentit el fred i tot.

Gràcies per compartir-lo

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”