Aquesta es la mini-crònica del viatge fins a Elefants i tornar per l'Edgar amb la seva Suzuki SV1000 i jo (Lluís) amb una GS1200. Es el primer cop que hi anem.
Seré força breu, pero es que no puc dedicar-hi massa temps :oops:
Bé, tot va començar fa més o menys un any, vaig llegir algun post sobre la concentració dels Elefants i li vaig comentar al meu company de feina i amic que li semblaria anari l'any següent.
Vem quedar que si, i després de passar el tràmit de conseguir la aprovació familiar, em vaig dedicar a llegir posts i croniques de la gent i anar fent una llista de roba i estris a portar.
Van anar passant els mesos, la llista creixia i en seguiem parlant sovint.
Esperavem el pitjor: neu, gel i pedregada seca, aixi q vem carregar força roba d'abric, una pala per treure la neu, café i xocolata auto-calentable, sac de dormir, sobre-sac, sota-sac ...
I al final va arribar el gran dia ... dimarts 22, l'Edgar sortia de Vilafranca i jo de Cabrianes (prop de Manresa) haviem quedat al vespre a Pals.
Vaig rebre un SMS, l'Edgar havia perdut una de les 2 maletes per l'autopista i arribaria tard :shock: La maleta no va apareixer mai, pero si una noia amb un bony al cotxe... :(
Al final ens vem trobar a Pals ... vam fer una llista de "danys" (que s'havia perdut amb la maleta)... :idea: vem buscar a internet un Decathlon aprop de l'autopista cap a Suissa per parar-hi l'endemà, i vem anar a dormir.
Dimecres 23, ens llevem d'hora i ens hi posem.

Arribem a Valence i parem al Decathlon, l'Edgar compra el que li fa falta.

Seguim tirant fins a Ginebra i d'allà volem arribar aprop de Luzerna, on viu la meva germana. Arribem a les 8 del vespre i em sortit més o menys a la mateixa hora de Pals. Hem fet una mica més de 1000 quilometres.

El temps s'ha portat molt bé, i no em patit gens ni per fred ni per pluja. Algunes estones hem estat a -4 o -5, pero res de l'altre mon.
L'endemà voltem una mica pel poble amb la meva germana i sortim cap a Zenting ( a 10km aprox. de Solla).
Deixem Suissa, entrem per poca estona a Austria i entrem a Alemania. Aprofitem les autopistes alemanes sense limit de velocitat. Fem uns 600 quilometres i arribem al hotel que ja es fosc.
Divendres ens llevem i anem cap a la concentració, ens han dit que estaria plena de fang, pero estem contents de trobar una mica de neu ... almenys per poder fer 4 fotos.

Quin "moment" : passar el control a Solla, i fer la carretera fins a la concentració .... tot i que no ha sigut com esperavem: ni gel, ni gota de pluja en tot el viatge, ni fred extrem, ... es igual, hem arribat i estem contents, molt contents .... :lol: Aquesta nit ho celebrarem !! :twisted:

Disfrutem veient una gran varietat de motos, sides, invents per no passar fred, esquis adaptats, etc ...
Tot i el fang, decidim acamparnos i deixar el hotel .... coneixem al Enric i el Lluís que amb dues Harleys han pujat desde Girona. Gaudim de la seva companyia i dels mil i un detalls que l'Enric ha portat amb el seu remolc: taula de camping, camping gas, generador electric, cafetera, ....

Passem el vespre fent cerveses, i caient a les fosques degut al terra gelat ( les cerveses no tenien res a veure en aquestes perdues d'equilibri :P ).
Al matí ens llevem, desmontem tota la paradeta abans que el fang no es desglaci, carreguem i marxem ...

Estem malinformats i ens pensem que el NurburgRing està a Nurnberg a uns 200 quilometres dels Elefants .... a última hora ens adonem que està a uns 600 qm. :(
Per no tornar per Munich, fem una volta passant per Nuremberg i acabem arribant a un Etap de Stuttgart , fem 420 qm.

L'endemà ens passem el dia a la carretera, entrem a França i arribem fins a un altre Etap, aquest a Montpeller. Fem 930 qm.

Dilluns, ens llevem i fem els 3 o 400 quilometres que falten per arribar a casa.
Arribem contents ... bé, el Edgar té alguns problemes amb la cadena (de fet ho arrossega desde la concentració), cada cop li ha anat fent més soroll i ha de anar directe al mecànic per canviarla.
Conclusió: Ens ho hem passat molt be, el viatge ha sigut molt interessant, i potser caldria algun dia més per poder visitar alguna cosa ( ja que ets al mig d'Europa potser cal aprofitar-ho) ...
Pero a mi em queda un "nosequé" ... no es que volgués un fred artic, ni patir caigudes degut a la neu i el gel, ni plujes torrencials ... pero bé, potser una mica si ... :roll:
No tenim planejat tornar-hi l'any que ve ... pero jo com més hi penso, més em sembla que m'agradaria tornar-hi algun altre any .... potser hi trobarem un pamet de neu enlloc dels 2 dits d'aquest any ?
Bé, aixo es tot ... crec que vaig a buscar aviam on era aquest formulari familiar per demanar permís .... potser pel 2010 ? :twisted:
Vsssss
Petit Suís