Nou circuit a Hostalric

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 10, 2008 12:43 pm

Dissabte vaig escriure un e-mail i ja m'han respós. Us ho copio:
----------------------------
Estimado Antoni,

Respondo más abajo todas tus dudas.

Som un grup de ruteros (www.mototurisme.cat) que ens agradaria venir un diumenge al matí a rodar al vostre circuit. Però tenim uns dubtes:

-És obligatori el mono de pell? No serveix un traje de cordura? Ambos, tanto piel como cordura son aceptados, pero siempre buscamos y recomendamos que utilicéis los accesorios que os proporcionen un mayor grado de seguridad, y en este particular, la piel siempre es mejor que la cordura, pero como ya te he dicho anteriormente, ambos son aceptados.

-El preu seria de 30€ per cap més l'asseurança (15€), oi? Eso es, el seguro es diario (es decir, da igual que hagas una que 20 tandas, los 15 € de seguro te cubre todo el día que estés en el circuito)

-Quan dura una tanda? 30 minutos

Esperant la seva resposta, rebeu una cordial salutació

Espero que mis respuestas te hayan sido de ayuda!!!
Un saludo

Antoni (Randy-650)

María Borja
LA SELVA CIRCUIT
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dt. març 11, 2008 10:55 pm

Grata sorpresa aquest circuit. Ha cuidat bastant el tema seguretat, te les mateixes curves a dreta i a esquerra (en Montmelo gastes molt mes el perfil dret del neumatic) i particularment el traçat m'agrada. Jo al Abril estava pensat en Montmelo pero ara tinc dubtes :D

Salutacions

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 15, 2008 6:23 am

Aqui tenim el planol del circuit. Fa 10 metres d'ample i la recta és de 440 metres. I com ha dit en jordi té les mateixes curves a dreta i esquerra.

Imatge

Qualsevol diumenge aniré a treure el cap aviam com ho veig..... :D

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » ds. març 15, 2008 3:16 pm

Jo si un día ens apuntem em faria gràcia.No vaig per el mon de quemaillo però podriem passar una estona i fer unes rises.Si m´adelanten es igual ja els saludaré amb la mà.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » ds. març 15, 2008 3:42 pm

James_Bond ha escrit:
Randy-650 ha escrit:Les tandes son de 30 minuts.

I "comisaris" s'en diuen a qualsevol persona que porta una armilla reflectant. :lol:

Quanta raó tens Randy .... :D

Vsssssssss
007
:shock: :shock: :shock:

Crec que , cuan un "comisari" dels que dieu:

-Apaga el cotxe de algu que esta en flames a un circuit, ajuda a sortir a algu del cotxe per que ha volcat,etc...

Esta fen una bona feina, sense la que no es podrien portar a terme moltes activitats. I ho fan de una manera completament altruista, per lo menos els que jo conec. :wink:

Os ho dic, perque ma semblat una mica despreciatiu el comentari, si no es així, disculpeu. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 15, 2008 7:58 pm

oscar ha escrit:Jo si un día ens apuntem em faria gràcia.No vaig per el mon de quemaillo però podriem passar una estona i fer unes rises.Si m´adelanten es igual ja els saludaré amb la mà.
Això és el que estic mirant, d'anar-hi una colla de Mototurisme i tancar el circuit per nosaltres sols, res que entri gent amb R ni pitus ni flautes, sols estar 30 minutets donant voltes i ja està. :D

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 15, 2008 8:05 pm

J@N LINCE ha escrit:
James_Bond ha escrit:
Randy-650 ha escrit:Les tandes son de 30 minuts.

I "comisaris" s'en diuen a qualsevol persona que porta una armilla reflectant. :lol:

Quanta raó tens Randy .... :D

Vsssssssss
007
:shock: :shock: :shock:

Crec que , cuan un "comisari" dels que dieu:

-Apaga el cotxe de algu que esta en flames a un circuit, ajuda a sortir a algu del cotxe per que ha volcat,etc...

Esta fen una bona feina, sense la que no es podrien portar a terme moltes activitats. I ho fan de una manera completament altruista, per lo menos els que jo conec. :wink:

Os ho dic, perque ma semblat una mica despreciatiu el comentari, si no es així, disculpeu. :wink:
Et dono tota la raó. Ells fan molta feina. Però el que si sé és que molts es fan dir "comisaris" sense tenir cap mena de curs ni res per l'estil, sols els hi donen una armilla i els hi diuen que es fiquin allí i ja està.

Quan van obrir Montmeló els comissaris de pista eren de la PMB (Penya Motorista Barcelona). Doncs bé, em vaig apuntar per treure'm el títol de comisari de pista i no em van deixar. Així de clar..... :evil:

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. març 17, 2008 8:31 am

nois..........

sento dir-vos que el nou circuit està temporalment tancat. Es veu que hi ha hagut queixes dels veïns (????) i fins que no mesurin el nivell de soroll no el deixaran tornar a obrir.

Com no s'hagin queixat les "senyores que fumen" no entenc res........

apa, salut!!!!!!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. març 17, 2008 12:47 pm

Xurrumeka ha escrit:Com no s'hagin queixat les "senyores que fumen" no entenc res........
Bones!!!

Només que es queixi una persona (denúncia o similar), ja implica posar el tema a discussió. Us ho dic per experiència laboral, com molts sabreu al costat del Vendrell hi ha dos kartings i van estar una temporada a la corda fluixa per qüestions d'aquestes... al final, i després d'uns quants estudis acústics, o feien un mur acústic o reduïen el nombre de karts en pista... i al final es va dictaminar que no hi podia haver més de 10 karts en pista... i les pocket-bikes prohibides!

El que no se és com concedeixen la llicència per construïr un circuit d'aquestes dimensions i després hi ha problemes amb una cosa que es podria haver previst. :shock: :shock: :shock:

Per cert, jo m'apuntaria a un tomb de 30 minuts, sense gaire pretensions... però una experiència més!! :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 17, 2008 12:51 pm

carles ha escrit:
Per cert, jo m'apuntaria a un tomb de 30 minuts, sense gaire pretensions... però una experiència més!! :wink: :wink: :wink:
Ahir parlava amb la gent i molts opinaven el mateix, que s'apunten. :D

Xurrumeka ja ens anirà informant sobre la situació del circuit quan el tornin a obrir. I segur que encara la veurem per allí amb la seva Ducatipower. :ban

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. març 17, 2008 3:32 pm

uitannnnnnnnnn que m'hi veureu!!!!!!!!!

una cosa.....i l'esmorzar de diumenge mati al Montseny, quan vulgueu!!!!

apa, salut!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » dv. març 21, 2008 6:04 pm

hola a tots!!!!!!!!!

avui he pujat a St. Hilari i el circuit segueix tancat. Es veu que la denúncia ve del propietari d'una masia propera. De moment no sé res mes, ja us aniré informant.

apa, salut i VSSSSSSSSSSS
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Respon

Torna a “General”