Nou circuit a Hostalric
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Dissabte vaig escriure un e-mail i ja m'han respós. Us ho copio:
----------------------------
Estimado Antoni,
Respondo más abajo todas tus dudas.
Som un grup de ruteros (www.mototurisme.cat) que ens agradaria venir un diumenge al matí a rodar al vostre circuit. Però tenim uns dubtes:
-És obligatori el mono de pell? No serveix un traje de cordura? Ambos, tanto piel como cordura son aceptados, pero siempre buscamos y recomendamos que utilicéis los accesorios que os proporcionen un mayor grado de seguridad, y en este particular, la piel siempre es mejor que la cordura, pero como ya te he dicho anteriormente, ambos son aceptados.
-El preu seria de 30€ per cap més l'asseurança (15€), oi? Eso es, el seguro es diario (es decir, da igual que hagas una que 20 tandas, los 15 € de seguro te cubre todo el día que estés en el circuito)
-Quan dura una tanda? 30 minutos
Esperant la seva resposta, rebeu una cordial salutació
Espero que mis respuestas te hayan sido de ayuda!!!
Un saludo
Antoni (Randy-650)
María Borja
LA SELVA CIRCUIT
----------------------------
Estimado Antoni,
Respondo más abajo todas tus dudas.
Som un grup de ruteros (www.mototurisme.cat) que ens agradaria venir un diumenge al matí a rodar al vostre circuit. Però tenim uns dubtes:
-És obligatori el mono de pell? No serveix un traje de cordura? Ambos, tanto piel como cordura son aceptados, pero siempre buscamos y recomendamos que utilicéis los accesorios que os proporcionen un mayor grado de seguridad, y en este particular, la piel siempre es mejor que la cordura, pero como ya te he dicho anteriormente, ambos son aceptados.
-El preu seria de 30€ per cap més l'asseurança (15€), oi? Eso es, el seguro es diario (es decir, da igual que hagas una que 20 tandas, los 15 € de seguro te cubre todo el día que estés en el circuito)
-Quan dura una tanda? 30 minutos
Esperant la seva resposta, rebeu una cordial salutació
Espero que mis respuestas te hayan sido de ayuda!!!
Un saludo
Antoni (Randy-650)
María Borja
LA SELVA CIRCUIT

- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
:shock: :shock: :shock:James_Bond ha escrit:Randy-650 ha escrit:Les tandes son de 30 minuts.
I "comisaris" s'en diuen a qualsevol persona que porta una armilla reflectant. :lol:
Quanta raó tens Randy .... :D
Vsssssssss
007
Crec que , cuan un "comisari" dels que dieu:
-Apaga el cotxe de algu que esta en flames a un circuit, ajuda a sortir a algu del cotxe per que ha volcat,etc...
Esta fen una bona feina, sense la que no es podrien portar a terme moltes activitats. I ho fan de una manera completament altruista, per lo menos els que jo conec.
Os ho dic, perque ma semblat una mica despreciatiu el comentari, si no es així, disculpeu.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Randy-650
- Presentats
Això és el que estic mirant, d'anar-hi una colla de Mototurisme i tancar el circuit per nosaltres sols, res que entri gent amb R ni pitus ni flautes, sols estar 30 minutets donant voltes i ja està. :Doscar ha escrit:Jo si un día ens apuntem em faria gràcia.No vaig per el mon de quemaillo però podriem passar una estona i fer unes rises.Si m´adelanten es igual ja els saludaré amb la mà.

- Randy-650
- Presentats
Et dono tota la raó. Ells fan molta feina. Però el que si sé és que molts es fan dir "comisaris" sense tenir cap mena de curs ni res per l'estil, sols els hi donen una armilla i els hi diuen que es fiquin allí i ja està.J@N LINCE ha escrit::shock: :shock: :shock:James_Bond ha escrit:Randy-650 ha escrit:Les tandes son de 30 minuts.
I "comisaris" s'en diuen a qualsevol persona que porta una armilla reflectant. :lol:
Quanta raó tens Randy .... :D
Vsssssssss
007
Crec que , cuan un "comisari" dels que dieu:
-Apaga el cotxe de algu que esta en flames a un circuit, ajuda a sortir a algu del cotxe per que ha volcat,etc...
Esta fen una bona feina, sense la que no es podrien portar a terme moltes activitats. I ho fan de una manera completament altruista, per lo menos els que jo conec.![]()
Os ho dic, perque ma semblat una mica despreciatiu el comentari, si no es així, disculpeu.
Quan van obrir Montmeló els comissaris de pista eren de la PMB (Penya Motorista Barcelona). Doncs bé, em vaig apuntar per treure'm el títol de comisari de pista i no em van deixar. Així de clar..... :evil:

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
nois..........
sento dir-vos que el nou circuit està temporalment tancat. Es veu que hi ha hagut queixes dels veïns (????) i fins que no mesurin el nivell de soroll no el deixaran tornar a obrir.
Com no s'hagin queixat les "senyores que fumen" no entenc res........
apa, salut!!!!!!!!!
sento dir-vos que el nou circuit està temporalment tancat. Es veu que hi ha hagut queixes dels veïns (????) i fins que no mesurin el nivell de soroll no el deixaran tornar a obrir.
Com no s'hagin queixat les "senyores que fumen" no entenc res........
apa, salut!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Xurrumeka ha escrit:Com no s'hagin queixat les "senyores que fumen" no entenc res........
Només que es queixi una persona (denúncia o similar), ja implica posar el tema a discussió. Us ho dic per experiència laboral, com molts sabreu al costat del Vendrell hi ha dos kartings i van estar una temporada a la corda fluixa per qüestions d'aquestes... al final, i després d'uns quants estudis acústics, o feien un mur acústic o reduïen el nombre de karts en pista... i al final es va dictaminar que no hi podia haver més de 10 karts en pista... i les pocket-bikes prohibides!
El que no se és com concedeixen la llicència per construïr un circuit d'aquestes dimensions i després hi ha problemes amb una cosa que es podria haver previst. :shock: :shock: :shock:
Per cert, jo m'apuntaria a un tomb de 30 minuts, sense gaire pretensions... però una experiència més!!
Fins aviat!

- Randy-650
- Presentats
Ahir parlava amb la gent i molts opinaven el mateix, que s'apunten. :Dcarles ha escrit:
Per cert, jo m'apuntaria a un tomb de 30 minuts, sense gaire pretensions... però una experiència més!!![]()
![]()
![]()
Xurrumeka ja ens anirà informant sobre la situació del circuit quan el tornin a obrir. I segur que encara la veurem per allí amb la seva Ducatipower. :ban

- Xurrumeka
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats