Ara em toca a mi? Cordes sur Ciel Setmana Santa

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. març 27, 2008 10:01 pm

L'Stromkel ha fet una crònica molt treballada.

Que puc hi afegir jo ? poca cosa, només dir que varen ser uns dies que varem gaudir molt en tots els aspectes.

A nivell de moto (carreteres, paisatges, poc trànsit...) Amb els companys, (increïble l’empatia que proporciona el mototurisme, es pot dir que pensem el mateix i tenim ganes de fer les mateixes coses alhora tant a nivell de fer ruta, de menjar de riure de dormir) amb ells es pot anar a qualsevol loc del món. Amb la gastronomia francesa (allunyeu-vos dels llocs turístics i quedareu sorpresos de lo bé i barat que es menja a França) i dels propis francesos (amabilíssims i educadíssims).

En quan al temps varem tenir de tot, molta fred, pluja a tots nivells, xim-xim, suau, intensa, molt intensa, però... marededéu les carreteres franceses !!!! quin drenatge mes ben fet !!!! quin asfalt, quina seguretat que dona!!! res comparable amb les d’aquí i ja sabeu que nosaltres en coneixem unes quantes de carreteres de Catalunya.

La zones que varem visitar tenien passatges molt macos, a més en varem veure una bona varietat. Varem trepitjar la regió on fan el Foie i també varem anar a la regió on fan el formatge roquefort. En una amanida ens n'hi varen posar i la veritat que vaig menjar-ne una mica, no me’l vaig acabar ja que a mi no m'agrada gaire el formatge i menys el roquefort, però la resta de la amanida, tot i el seu sabor, era boníssima.

I poca cosa més que ja no hagi explicat l'Stromkel. Jo vaig marxar el diumenge al dematí per motius personals. El viatge de tornada també fou mogudet, volia fer la ruta més curta i el gps m’indicava ca calia passar per el Puimorén gairebé a tocar el Pas de la Casa a Andorra i d’allà cap a la Collada de Toses, cosa que em va sembla plausible.

I així ho vaig fer. A l’arribar a Tarascon comença a nevar amb una certa intensitat però com que la neu no agafava al terra jo endavant, em calia fer benzina i no en trobava cap d’oberta (ja se sap, diumenge i a França) i jo endavant, passo Aix les Termes i trobo una gasolinera plena de francesos que compraven cadenes per la neu, faig benzina i continuo endavant. Els panells informatius avisant que calia estar preparat per la neu per anar a Andorra i al cap d’una estona veig que la neu agafa al terra.

Prenc la decisió de continuar la marxa sempre endavant, no recular mai, per això faig un gir de 180 º i continuo endavant aquest cop direcció Tolosa !!!!.

A mesura que vaig avançant la neu ja havia agafat al terra, nevava abundosament, silenciosament, suaument, magníficament. El paisatge ja era blanc tan si miraves el cel com si miraves la terra, els cotxes anaven esperitats, folls, histèrics, buscant recer i fugint de la nevada que ja era important. Jo, endavant. Quan la neu va començar de desaparèixer de sota les rodes, vaig poder començar de cargolar l’orella a la Moneypenny, fidel i suau com sempre, va començar d’agafar velocitat fins que ens varem convertir en un petit projectil que ja a l’autopista avançava als cotxes que ens miraven incrèduls o acollonits, pendents de si posaven cadenes o paraven a la vorera.

Endavant, endavant, endavant fins a desfer els gairebé 110 quilòmetres que ens separaven de l’autopasta que em duria des de Tolosa fins a Perpinyà. Una vegada arribat vaig tenir de parar mitja hora en un area de servei per refer-me de la quasi congelació que tenia.

A partir d’aquí cap a casa, no tranquil•lament sinó molt prudentment i sempre acompanyat d’un fortíssim vent de gregal que a voltes bufava de tramuntana, contínuament amb la moto inclinada per contrarestar la seva força.

Bé, això és mototurisme, les passo putes però m’agrada. Es greu doctor ?

Vssssssss
007

Imatge

Imatge
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 27, 2008 10:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. març 27, 2008 10:17 pm

Carai, quines aventures, Ramon...això és mototurisme de veritat.

Ah! el doctor m'ha dit que no és greu, és el que hi ha i que ens ha d'acompanyar la resta dels nostres dies. :wink:

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dj. març 27, 2008 10:33 pm

James_Bond ha escrit:
Que puc hi afegir jo ? poca cosa, només dir que varen ser uns dies que varem gaudir molt en tots els aspectes.

A nivell de moto (carreteres, paisatges, poc trànsit...) Amb els companys, (increïble l’empatia que proporciona el mototurisme, es pot dir que pensem el mateix i tenim ganes de fer les mateixes coses alhora tant a nivell de fer ruta, de menjar de riure de dormir) amb ells es pot anar a qualsevol loc del món.

Bé, això és mototurisme, les passo putes però m’agrada. Es greu doctor ?

Vssssssss
007

bones!!!!!!!!!

COMPANY RAMON, si, en majusculas

tens tota la rao, fa poc temps que estic entre volsaltres, pero desde la primera sortida, me he sentit un mes del grup.

si aixo es una enfermetat, desitjo estar-hi a la UVI

tot i que com a tots els grups sempre hi ha de tot, stromkel's, sionos 65, pero per lo general, reitero que fem una colla de lo mes maca.

c........ns, tinc la vena romantica :oops: :oops: :oops:

salut
SOCI A.M.M. 16284

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dj. març 27, 2008 10:41 pm

:D Be amics, les fotos ja estan totes.

La veritat es que la Setmana Santa s'ha presentat molt bona. Els dies no van acompanyar gaire pero la companyia va superar totes les coses dolentes.

El Vendetta i jo vam sortir el divendres cap a les terres de França, pero amb el nostre viatge vam fer unes paradetes. Aqui el Vendetta esta descansant del seu primer llarg viatge despres de uns messos sense poder agafar la moto. Vam parar a L'estartit. La veritat es que el dia ens va acompanyar.

Imatge

Imatge

Despres vam continuar ruta cap a la frontera no fos cas que es fes tard i aquella colla ( el Stromkel i el James) arrasesin amb tot el sopar.

Quan vam arribar, ens esperaba un agradable foc. La veritat es que va ser entrar a França i el temps canvia de repent. Va començar a fer una forta ventolera i fred i pluja. Vam arribar ben mullats i amb molt de fred, pero el viatge va valdra la pena.

Imatge

Gracies a els "tomtoms" d'aquesta gent vam poder arribar al lloc previst, pero va haver un moment que ho vaig dubtar ehh.
Aqui molt atents.

Imatge

Paradeta a un poble molt maco. Osti tu si que hi ha d'aigua en aquest pais. El Stromkel va tenir una genial idea. Con naltros no en tenim i aquesta gent si, era omplir les maletes de les tres motos amb tota l'aigua possible. Llastima que no va poder ser. Ens faltava una maleta.

Imatge

Be aixo es un petit entrant. Si en voleu mes us convido a visitar el album per vore mes fotos.

http://picasaweb.google.es/Lluneta.71/C ... aSanta2008
Lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 28, 2008 12:32 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 27, 2008 11:02 pm

Lluneta ha escrit:.... Aqui el Vendetta esta descansant del seu primer llarg viatge despres de uns messos sense poder agafar la molto.
I com l'hi va anar el viatge després de tant de temps sense agafar-la? L'esquena va aguantar bé? :D

Gràcies per les fotos, Lluneta. :!:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. març 27, 2008 11:06 pm

Randy-650 ha escrit:I com l'hi va anar el viatge després de tant de temps sense agafar-la?

Doncs la veritat que li va anar molt bé.

En va agafar una només d'arribar el divendres que li va durar fins ben entrat el dissabte.

El dissabte després de sopar en va agafar un altra de bona.

EL diumenge jo no hi era, però vistes les fotos de la Lluneta em sembla que la varen afagar tots. I ben grossa !!!

I es que els aires de Cordes sur Ciel hi conviden.

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 27, 2008 11:18 pm

Si, si, sols veient aquesta foto ja es veu tot.... :lol:

Imatge

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dj. març 27, 2008 11:28 pm

:D

L'esquena molt be. Jo anava darrera i soc testimoni. Es queixava una mica perque li fesim cas pero naltres res de res. Que no veieu com agafa els troncs??? :form la veritat va disfrutar molt de la moto.

Llastima de temps pero hi vam tenir de tot. Neu, pluja i vent. A la tornada jo mirava de tant en tant al Pacs per si de cas el vent se l'endugue com la pelicula, pero no gracies a deu va estar amb naltros fins el ultim moment.

Va estar força be tot, perque fins i tot el Stromkel va lligar moltissim, amb una francesa molt mona. Jo gairabe em carrego el bar dels moteros, gracies que va sortir el amo i ens va fer la foto al final, o sino sortim cames ajudeume.

Ays quins dies mes macusss!!!
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 27, 2008 11:32 pm

Lluneta ha escrit:
Va estar força be tot, perque fins i tot el Stromkel va lligar moltissim, amb una francesa molt mona.
Ja deia jo que aquest fil promet...i molt!!!! :lol:

PODRIEU DONAR MÉS DETALLS, SI US PLAU???? :shock:

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. març 27, 2008 11:34 pm

Lluneta ha escrit:Va estar força be tot, perque fins i tot el Stromkel va lligar moltissim, amb una francesa molt mona.

EP !!! si parles de la Monique, el primer de lligarme-la vaig ser jo !!!! :D

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 27, 2008 11:36 pm

NO FOTO=NO MONIQUE :P

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. març 27, 2008 11:38 pm

stromkel ha escrit:Per un problema tècnic la tarja de la màquina d’en Bond, es va col·lapsar i les fotos del dijous, van desaparèixer al formatjar la tarja

:D :D :D :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dj. març 27, 2008 11:39 pm

:D Doncs a vore fins a on arriba la meva memoria.

:roll: mmm vam anar a dinar a un lloc molt macu que vam menjar molt be. Hi havia una franceseta molt mona que ens va servir molt be i va haver feeling amb el Stromkel.

L'unic dels francesos es que possen formatge a tot, fins i tot per postres. Semblava una rateta ja. Parlant de ratetas, a la casa hi teniem una de camp, el Pacs hi tenia una mica de por i va marxar a dormir amb el James, mentres jo feia front al perill, perque el Stromkel i el Vendetta van marxar de festa i van arribar molt tard i morts de fred.

X cert, hi havia torns de nit, m'explico el Stromkel ens feia llevar.nos de matinada per possar troncs al foc i l'ultim dia ens va possar la radio a tota pastilla amb musica dels anys de la catacumba.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dj. març 27, 2008 11:51 pm

Una bona ruta companys, plena de companyerisme i d’aventura tal com ha de ser.
En James una tornada en solitari mogudeta, els demés sembla que mes tranquil·la, pero he vist una foto al picasa de la Lluneta que m’ha cridat l’atencio, es aquesta,
Imatge
A veure, ja no se que pensar. Algú m’ho pot explicar?. O son imaginacions meves.
I per altre banda els vull dir a els senyors, deuen ser els de la Hijpanitat o mes aviat a aquesta colla de ganàpies, com gosen deixar fregar els plats a la única noia component del grup?, on heu deixat la cavallerositat!?.
Imatge
Però, a quins mal vicis l’esteu conduint!!.
Imatge
Apa, no dic res mes, ja us ho fareu.

PD, Els meus comentaris, excepte el primer paràgraf, son conya, Val?. o no!:wink:

Tornant a la serietat, Gràcies per compartir els bons moments amb tots nosaltres.
Salutacions.
Salutacions moteres.

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dj. març 27, 2008 11:55 pm

Angel ha escrit:Una bona ruta companys, plena de companyerisme i d’aventura tal com ha de ser.
En James una tornada en solitari mogudeta, els demés sembla que mes tranquil·la, pero he vist una foto al picasa de la Lluneta que m’ha cridat l’atencio, es aquesta,
Imatge
A veure, ja no se que pensar. Algú m’ho pot explicar?. O son imaginacions meves.
I per altre banda els vull dir a els senyors, deuen ser els de la Hijpanitat o mes aviat a aquesta colla de ganàpies, com gosen deixar fregar els plats a la única noia component del grup?, on heu deixat la cavallerositat!?.
Imatge
Però, a quins mal vicis l’esteu conduint!!.
Imatge
Apa, no dic res mes, ja us ho fareu.

PD, Els meus comentaris, excepte el primer paràgraf, son conya, Val?. o no!:wink:

Tornant a la serietat, Gràcies per compartir els bons moments amb tots nosaltres.
Salutacions.
Que vol dir aixo que t'ha cridat l'atencio??? I que vols que t'expliquin????
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dj. març 27, 2008 11:59 pm

LES FOTOS DE LA REUNIÓ D'HIJPANITAT, SCI

DIUMENGE SANT A LA NIT

El resum de la reunió és el teniu en les imatges; i el punt més interessant va ser la manera d'evitar les sequeres en el futur. Muntarem excursions periòdiques a França (de Mototurisme i sempre en moto, clar) i amb les maletes plenes d'aigua tornarem al nostre país; d'aquesta manera farem que el cabal del rius pugi i fins i tot podrem provocar inundacions controlades (o no). Aquesta idea és aplicable a tot el mon i pot contribuir a evitar les futures guerres per l'aigua

Lògicament no hem publicat totes les fotos, ni les van poder fer totes, en determinats moments estàvem molt enfeinats, i n'hi ha d'altres que per reserva no les publiquem

La Lluneta treballant per tot el grup i preparant la reunió ...
Imatge[/url]

En Pacs47 preparant el seu discurs introductori, fixeu-vos en la seva concentració
Imatge

La reunió està preparada i comença sense tensions i amb records per els absents (llista negra)
Imatge

Sense cartes amagades i sense trampes; així son les reunions d' Hijpanitat, SCI
Imatge

La lluneta fent intervencions amb molta profunditat, ha censurat moltes fotos per que hadit que eren totes iguals
Imatge

Imatge

En Vendetta fent el mateix, intervencions amb criteri
Imatge

Imatge

En Pacs47 va fer diverses intervencions brillants
Imatge

El dilluns al matí preparats per sortir, portem el casc per que no es vegin els caretos després de la reunió prolongada i densa
Imatge

Malgrat les males llengües l'stromkel no va intervenir en tota la reunió i la seva passivitat va estranyar als presents. Aquest home està acabat
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 28, 2008 12:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dv. març 28, 2008 12:04 am

Que vol dir aixo que t'ha cridat l'atencio??? I que vols que t'expliquin????
Res que no se’m vulgui explicar, naturalment. 8)
Salutacions moteres.

Lluneta
Presentats

Entrada Autor: Lluneta » dv. març 28, 2008 12:06 am

:D Pero perque t'ha estranyat jeje? Que hi tenies algun lio amb el Vendetta?? mmm ays que hi tindre que investigar.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dv. març 28, 2008 12:08 am

James_Bond ha escrit:
Lluneta ha escrit:Va estar força be tot, perque fins i tot el Stromkel va lligar moltissim, amb una francesa molt mona.
EP !!! si parles de la Monique, el primer de lligarme-la vaig ser jo !!!! :D

Vsssssssss
007
James_Bond ha escrit:
stromkel ha escrit:Per un problema tècnic la tarja de la màquina d’en Bond, es va col·lapsar i les fotos del dijous, van desaparèixer al formatjar la tarja
:D :D :D :D :D
Sr Bond; els arxius d' Hijpanitat S.C.I. demostren d'una manera fefaent, que en Vendetta i l'Stromkel, al seu dia, van consumar i consumir el punt segon de l'acte de 12 d'octubre de 2007. Ja no era la verge de Montsserrat

El punt segon deia textual: "Representants d'Hijpanitat S.C.I., aniran a St Chinian a reivindicar el nom del poble".

A Hijpanitat no ens apuntem els "tantos", és el grup que té el mèrit, és el grup que guanya a perd (o no)

Atentament,
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 28, 2008 9:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dv. març 28, 2008 7:35 am

impresionant :shock: :shock: :shock:

Imatge

encara mes :shock: :shock: :shock:

Imatge

aquest paio es la mostra de la vitalitat. un home amb empente :roll: :roll: