Ara em toca a mi? Cordes sur Ciel Setmana Santa

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. març 28, 2008 8:14 am

Bones!!!

Ei, com sempre... amb vosaltres qui no s'ho passa bé és perquè no vol!!! :wink: :wink: :wink:

Paco, vigila una mica més que sempre t'enganxen dormint com un "angelet"... :roll: :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dv. març 28, 2008 10:13 am

Les fotos son reiteratives, la qual cosa és lògica si tenim en compte que férem la mateixa ruta i érem als mateixos llocs (i tenim les mateixes idees).

Aquí us deixem unes quantes fetes i preparades per la Lluneta :!: :!:

Son fotos de la ruta del dissabte, del diumenge al matí (nevada), del Centre històric d'Albí i de la nova seu social Joe Bar, així com de la ruta del diumenge per la tarda.

Amb això s'acaba l'exposició de les fotos.

En nom d'Hijpanitat, SCI, donem les gracies a tots el que vàren poder anar, als que no hi eren i a tots vosaltres, i desitgem que en toqui la LOTTO, a tots els que juguem (o no) :twisted: :twisted:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Que us vagi de gust ....
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. març 28, 2008 3:22 pm

Abans de res vull dir una cosa:

DEIXEU DE POSAR FOTOS C****NS!!!!!! toc...toc...toc... (ja vaig per el quart teclat)

M'al•legra molt que tot hagi anat tant bé i m'emprenya molt el no poguer acompanyar-vos en aquesta sortida. Fa dies que no toco la moto i m'estan entrant unes ganes...

Com sempre veig que la preparació-organització "marxa fina" funciona de meravella, quina enveja. He de dir també que en el meu interior més obscur volia que no ho passéssiu massa bé, més que res per no tenir de mossegar-me les ungles més a munt dels colzes, cosa que no ha pogut ser. :evil:
Ara ja amb el cap fred i dos llibres d'autoajuda llegits, puc donar-vos la més sincera felicitació per tant viscuda sortida. :!:

Només quatre apreciacions de bona fe: :roll:

-1º) Sou uns c****ns i ho sabeu.
-2º) No teniu cor envers la pobre gent que aguanta el país aquests dies. Sou uns c****ns integrals.
-3º) Ja podeu anar repetint contínuament que si mal temps, que si neu, que si fred, que si...el que sigui que a les cares es veu perfectament el molt que vareu patir. Que c****ns que sou.
-4º) Marxeu dos, després venen dos, s'afegeix un altre i un es expulsat en mig d'una tempesta de neu...organització "marxa fina"i sessions continuades de buidatge. He arribat a la conclusió de que varis factors marquen els esdeveniments d'aquests dies:
- la gran batalla per aconseguir a la Monique de Sant Chinian va fer que alguns arribessin a les mans:
Imatge
El que va provocar una expulsió-divisió de la cúpula d’Hijpanitat. “Pobre” Bond, James Bond, mig congelat deuria arribar a casa, mig congelat, amb el cor encongit i la moral per terra.
Imatge
-La Lluneta va ser cruelment enganyada per en Vendetta ves a saber amb quins propòsits...tots obscurs segurament. Es l’única explicació raonable de que s’atrevís a anar a una reunió de l’empresa.
Vam parar a L'estartit.
Imatge

-En pacs87 va ser “endrogat” impunement per abduir-lo i reprogramar-lo ves a saber a quina nova religió. O potser per fer experiments sexuals amb ell???
Imatge

-En Vendetta obligat a unes sessions de buidatge intensives i inacabables en temps de vacances...Pobre, explotat per una patronal amiga dels feixistes i traïdora al seu país. :shock:
Imatge

Tot això en fa pensar que la ma negra que mana a l’empresa ha de ser derrocat, canviat, expulsat, anul•lat, desintegrat i abduït.
On s’ha vist que sigui l’únic que no col•labora en la gran, intensa i feixuga feina del buidatge???? Això no pot seguir eixís!!!! Pankel al paredón!!! 8)

Em reitero en el que ja he dit:

QUE C****NS!!!!

Salut.
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. març 28, 2008 3:55 pm

siono1000 ha escrit:Vam parar a L'estartit.
Imatge
Tu com sempre siono a la guait, si, no és l'Estartit, ara veient això :roll: :roll: veig que potser si va ser massa intensa la reunio per a la Lluneta. I és que aquesta trobada nomès la podia superar el nucli dur d'Hijpanitat.

Hem de dir que hem trobat a faltar tota la resta de membres durant la sessiò, bàsicament mentre pensavem a quan ens sortiria tot plegat :lol: :lol: :lol:

Naturalment i per si de cas això ultim és bromaaa no varem a trobar a faltar a ningùuu.

Naturalment i per si de cas les dos ultimes parts son bromaa varem trobar a faltar kurnikova

Naturalment i per si de cas les tres parts anteriors son broma, menys la ultima que pensant-ho.. si que la podiem haver trobat a faltar.

En fi a veure si a la propera ens hi retrobem TOTS

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dv. març 28, 2008 8:30 pm

Sr. Vendetta. Preguem que deixi de beure i que no begui abans dels "buidatges sistemàtics".

Som una empresa sèria : "nosaltres només venem aire"

Atentament;

Hijpanitat, SCI
Hijpanitat, SCI

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dv. març 28, 2008 11:36 pm

Es suposa que despres de les proves de pluja, vent, neu i begudes incloses, ja em puc considerar al menys membre honorific del hjipanitat. :D

Pero dir.vos que la experiencia va ser grata en tot moment. Les hores compartides van ser molt aprofitades i la companyia molt grata. He de dir que han sigut uns dies molt macus i que sempre hi sera al meu record :crys ayss que em posso sensiblera.

Forever Albi
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 28, 2008 11:43 pm

Imatge

:enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu senyors de hijpaniTAT, aquesta foto la vaig fer jo, i jo no hi era a Cordes sur Ciel!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Em sembla que hi ha trucu aqui..... :lol:

P.D: No escric més que si no aquest fil que tant prometia arribarà a les 1000 lectures.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » ds. març 29, 2008 12:03 am

Aquest post no l'ha escrit ningú que hagi estat a Cordes aquest dies.

Hi ha molt estafador i manipulador, no dic més per no emmerdar la troca.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. març 30, 2008 3:09 pm

Avui he vist fotos impublicables, son fetes amb la màquina de la lluneta, si li demaneu prou be, potser posarà alguna. Na Marta va fer un gran esforç per convertir-se en una gran professional del buidatge.

:b9 :b9 :b9 :b9 :cerv :castell :form :castell :cerv :b9 :b9 :b9 :b9

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dl. març 31, 2008 6:52 pm

Lluneta ha escrit:Es suposa que despres de les proves de pluja, vent, neu i begudes incloses, ja em puc considerar al menys membre honorific del hjipanitat. :D
Pero dir.vos que la experiencia va ser grata en tot moment. Les hores compartides van ser molt aprofitades i la companyia molt grata. He de dir que han sigut uns dies molt macus i que sempre hi sera al meu record :crys ayss que em posso sensiblera.
Forever Albi
Apreciada Sra. Lluneta, el cooperativista sr. stromkel ens ha comunicat (i també ho ha fet en aquest fòrum) que vostè té una fotos, realment interessants .
Per poder admetre-la com a sòcia amb plens drets d'Hijpanitat, SCI , caldrà que cedeixi els drets de dita publicació a la nostra empresa.
Sàpiga que a la propera reunió s'estudiarà i aprovarà la seva entrada com a sòcia, així com la del sr. pacs4'7
Atentament;

Hijpanitat, SCI
Hijpanitat, SCI

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. març 31, 2008 10:36 pm

Vinga Lluneta, posa les fotos !!!!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Hijpanitat
Presentats

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. abr. 01, 2008 10:45 pm

James_Bond ha escrit:Vinga Lluneta, posa les fotos !!!!!!
Això, posi les fotos o doni el permis pertinent
Hijpanitat, SCI

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dt. abr. 01, 2008 10:52 pm

:shock: Osti aixo de possar aquestes fotos pot causar un trasvals a tothom. Son fotos que a part de fer patir a la gent i causar uns danys irreparables, la meva imatge quedaria greument tocada. Deixeu que estudii aixo amb el senyor Vendetta perque la veritat aquestes fotos son molt i molt fortes.

Estareu informats
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. abr. 01, 2008 11:02 pm

hijpanitat ha escrit:
James_Bond ha escrit:Vinga Lluneta, posa les fotos !!!!!!
Això, posi les fotos o doni el permis pertinent
Posa una tira negra als ulls i cap problema :wink:

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”