Abans de res vull dir una cosa:
DEIXEU DE POSAR FOTOS C****NS!!!!!! toc...toc...toc... (
ja vaig per el quart teclat)
M'al•legra molt que tot hagi anat tant bé i m'emprenya molt el no poguer acompanyar-vos en aquesta sortida. Fa dies que no toco la moto i m'estan entrant unes ganes...
Com sempre veig que la preparació-organització "marxa fina" funciona de meravella, quina enveja. He de dir també que en el meu interior més obscur volia que no ho passéssiu massa bé, més que res per no tenir de mossegar-me les ungles més a munt dels colzes, cosa que no ha pogut ser. :evil:
Ara ja amb el cap fred i dos llibres d'autoajuda llegits, puc donar-vos la més sincera felicitació per tant viscuda sortida. :!:
Només quatre apreciacions de bona fe: :roll:

º) Sou uns c****ns i ho sabeu.
-2º) No teniu cor envers la pobre gent que aguanta el país aquests dies. Sou uns c****ns integrals.
-3º) Ja podeu anar repetint contínuament que si mal temps, que si neu, que si fred, que si...el que sigui que a les cares es veu perfectament el molt que vareu patir. Que c****ns que sou.
-4º) Marxeu dos, després venen dos, s'afegeix un altre i un es expulsat en mig d'una tempesta de neu...organització "marxa fina"i sessions continuades de buidatge. He arribat a la conclusió de que varis factors marquen els esdeveniments d'aquests dies:
- la gran batalla per aconseguir a la Monique de Sant Chinian va fer que alguns arribessin a les mans:

El que va provocar una expulsió-divisió de la cúpula d’Hijpanitat. “Pobre”
Bond, James Bond, mig congelat deuria arribar a casa, mig congelat, amb el cor encongit i la moral per terra.

-La
Lluneta va ser cruelment enganyada per en
Vendetta ves a saber amb quins propòsits...tots obscurs segurament. Es l’única explicació raonable de que s’atrevís a anar a una reunió de l’empresa.
Vam parar a L'estartit.
-En
pacs87 va ser “endrogat” impunement per abduir-lo i reprogramar-lo ves a saber a quina nova religió. O potser per fer experiments sexuals amb ell???
-En
Vendetta obligat a unes sessions de buidatge intensives i inacabables en temps de vacances...Pobre, explotat per una patronal amiga dels feixistes i traïdora al seu país. :shock:
Tot això en fa pensar que la ma negra que mana a l’empresa ha de ser derrocat, canviat, expulsat, anul•lat, desintegrat i abduït.
On s’ha vist que sigui l’únic que no col•labora en la gran, intensa i feixuga feina del buidatge???? Això no pot seguir eixís!!!!
Pankel al paredón!!! 8)
Em reitero en el que ja he dit:
QUE C****NS!!!!
Salut.