Presentació Lobo estepario

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderador: Airald

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. abr. 23, 2008 12:56 am

Benvingut des del Vallès (Castellar). :D

Saps? Quan vaig veure el nick Lobo Estepario el primer que vaig pensar va ser en la novela de Hermann Hesse, i veig que efectivament no vaig errat.:lol: A mi també em va marcar, no pateixis per això.

En Bravo és el culpable de que estiguis per aquí? :shock: No et preocupis, jo sóc el culpable de que en Bravo estigui aqui. :lol:

Una cosa, escrius molt bé el català, la veritat. A aquest pas tindràs el nivell C, com el teu company, admirable en una persona nascuda a Córdoba. :bow

Parlem de motos, que d'això es tracta; penso que si compres una ZZR (la primera que va arribar a Catalunya va ser la meva, 2 anys i 30.000 km vaig fer), per lo tant sé de quin moto parles. Aquest model i la GSX-600 estàn reventades. Això vol dir que si en compres una per 1.500€ màxim, hauràs de sumar-hi 1.500€ més en fer-li una posta a punt com-pler-ta. Vols dir que valdrà la pena gastar-te tants calers en un moto així? Jo et recomanaria la Bandit 600, la carburada. En motos.net en pots trovar amb pocs km's i bé de preu.

Ah!! Aviat el teu company t'explicarà no-sé-què d'una mariscada amb mi i les dones, jejejeje......

P.D: Recomano a TOTHOM la novela eL LOBO ESTEPARIO, de Hermann Hesse. És una novela curteta però intensa. Feu-me cas. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. abr. 23, 2008 9:58 pm

BENVINGUTS DESDE SENTMENAT!!!

p.d.: Demian i Shidartha, també són molt bones.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. abr. 23, 2008 11:08 pm

alucinamaripili ha escrit:
És Siddhartha. :mestre

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. abr. 24, 2008 1:12 pm

Randy-650 ha escrit:
alucinamaripili ha escrit:
És Siddhartha. :mestre
I'm sorry, fa molts anys que la vaig llegir... :oops:

Lobo Estepario
Presentats
Entrades: 41
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 2:41 pm
Ubicació: Viladecans (Barcelona)

Entrada Autor: Lobo Estepario » dj. abr. 24, 2008 2:13 pm

De nou agrair a tots la vostra benvinguda.

Gracies pels consells sobre les posibles motos, la suzuki GSX 650 F ja m'agrada, ja; però, ara per ara és quelcom inasolible. Respecte de les ZZR 600 i les GSX 600 F, m'he portat una decepció, realment m'agraden aquestes motos.

Pero, Randy, amb qui realment m'he portat una gran decepció :cry: :cry: :cry: :cry: ha estat amb el Bravo ... encara no m'ha comentat res de la mariscada. ¿Serà que nomès vol per ell les birres :cerv i les gambes? ;-)
Vsss
(...) en el fondo de su corazon sabia (o creia saber) en todo momento que no era realmente un ser humano, sino un lobo estepario.

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dj. abr. 24, 2008 10:55 pm

Lobo Estepario ha escrit:
Pero, Randy, amb qui realment m'he portat una gran decepció :cry: :cry: :cry: :cry: ha estat amb el Bravo ... encara no m'ha comentat res de la mariscada. ¿Serà que nomès vol per ell les birres :cerv i les gambes? ;-)
Vsss
QUÉ CABROOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNN¡¡¡¡¡¡¡¡¡ :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 27, 2008 11:34 am

Vsss
Dono fe de la mariscada de dissabte nit, tot rodejat de les furgonetes de la F--1. :mrgreen:

ImatgeImatge
Imatge

Ja t'ho explicarà ell quan el vegis. :mrgreen:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. abr. 27, 2008 12:04 pm

Com us cuideu punyeters :D :D :D :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dg. abr. 27, 2008 1:06 pm

Randy-650 ha escrit:
Vsss
Dono fe de la mariscada de dissabte nit, tot rodejat de les furgonetes de la F--1. :mrgreen:

ImatgeImatge
Imatge

Ja t'ho explicarà ell quan el vegis. :mrgreen:
Com podeu comprovar, nomès vam dinar la Arantxa i jo. La Montse i el Randy es van quedar mirant. És que s'estan cuidant :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: .

Montse i Randy, sou collonuts. Ja ho sabeu, però mai està de més que algú t'ho recordi.
NI DIOS NI AMO

Carlesvic
Presentats
Entrades: 47
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 9:31 pm
Ubicació: Vic - Osona - Catalunya

Benvingut des de Vic-Osona...

Entrada Autor: Carlesvic » dg. abr. 27, 2008 7:10 pm

Eiii, no pateixis, per anar amb una 125cc.. tots hem començat com hem pogut, lo més important es q t'agradi anar en moto,... i amb el temps ja aniràs millorant de màquina... com tots!
Jo tb t'aconsello q et treguis el carnet,...

Vinga, benvingut,..i ànims!!!

Lobo Estepario
Presentats

Entrada Autor: Lobo Estepario » dj. juny 26, 2008 2:33 pm

Be,

ja fa temps que no participava, encara que he anat entrant de tant en tant. Doncs ara escric per dir que avui he pujat a exament pràctic per treurem el carnet A ... i he suspes. He trepijat les malaides planxes.

Ara només queda encomanarse a tos el sants pel dijous que ve.

Salutacions
(...) en el fondo de su corazon sabia (o creia saber) en todo momento que no era realmente un ser humano, sino un lobo estepario.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 26, 2008 3:05 pm

Anims. La proxima segur que anira be!!
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. juny 26, 2008 3:25 pm

Lobo Estepario ha escrit:He trepijat les malaides planxes.
Bones!!!

Tu practica-ho molt això... que una vegada et compris moto et seràn 100% utils a la vida real...!!! :roll: :roll: :roll: Una altra tonteria de l'exàmen de conduir...

Jo també vaig suspendre per això... i al final era qüestió d'accelerar força quan tens la moto encaminada, per frenar just haver-les passat!

Fins aviat!
Imatge

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. juny 26, 2008 7:30 pm

Quan passis el carnet no t'oblidis de la mariscada.... :wink:

S'ha de celebrar por todo lo alto... :wink:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 26, 2008 11:48 pm

Lobo Estepario ha escrit:Be,

ja fa temps que no participava, encara que he anat entrant de tant en tant. Doncs ara escric per dir que avui he pujat a exament pràctic per treurem el carnet A ... i he suspes. He trepijat les malaides planxes.

Ara només queda encomanarse a tos el sants pel dijous que ve.

Salutacions
Bah........n'estic segur de que tú ets capaç de fer-ho a la primera si vols.

Ens ho demostres? :D

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dv. juny 27, 2008 12:27 am

:D Hola Lobo maco,

Primer de tot em sap greu el suspens pero no vui que tiris la tovallola ehhh que sino ens emprenyem tots plegats.

Jo em vaig treure el carnet al Novembre i nomes vaig fer circuit perque ja tenia mes de dos anys de carnet de conduir el B, i la veritat m'hagues agradat fer carrer tambe pero en fi, vaig estar dos mesos i m'ho vaig treure a la primera pero la veritat crec que va ser les espelmes que va possar ma mare jaja que semblava casa meva la catedral. De 4 nois i dues noies que vam pujar, nomes vam aprobar les dues noies ( mujeres al poder) i ja veus mai havia portat moto cosa que tu veig que si, i ara no creguis que porto la moto que es una pasada. Em falta molt i molt per apendre pero amb ganes tot es pot.

El que em va costar mes a mi va ser la filera de pals i les planxes pero si vols un petit consell meu que no val gaire pero t'ho dono de tot cor, es, lo primer al passar les planxes que no miris al terra, i que aceleris quan estiguis al principi per passar lo mes rapid, i al sortir t'obris molt al final sino amb la roda de darrera tocas i la filera de pals, que miris al final perque jo al principi miraba els pals i els tocaba tota l'estona fins que em vaig decidir a mirar al final del tunel jaja i mira ja veus, al final va sortir tot be.

Ho vaig treure a la primera i la veritat es que es un pes quie et treus de sobre. Ja voras com tindras sort, t'ho desitjo de tot cor i molt d'anims i per cert quan feu una mariscada teniu que trucar home que estic a deu minuts de valtres osti amb lo que m'agrada a mi una mariscada mmmm.

Un peto ben fort :!:

P.D: Per cert, lo de que el Randy es collonut ja se sap pero no li dieu massa que s'ho acabara creient i despres no haura qui aguanti el home.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dv. juny 27, 2008 5:02 pm

Lluneta ha escrit:...que miris al final perque jo al principi miraba els pals i els tocaba tota l'estona fins que em vaig decidir a mirar al final del tunel jaja i mira ja veus, al final va sortir tot be...
Hola Lobo

Lluneta t'ha comentat el mes important que cal saber quan es va en moto
"la moto anira alla on miris"

Fitxar la mirada al final de les planxes i si hi ha un punt de referencia mes llunya com un arbre, poste,... encara millor.

Anims i donans una alegria el proper dijous

Sort

dj10
Presentats
Entrades: 50
Membre des de: dc. juny 11, 2008 11:01 am
Ubicació: Martorell
Contacta:

Entrada Autor: dj10 » dv. jul. 04, 2008 1:06 pm

Benvingut desde Martorell

Be "xaval" no se si vas pujar air, o no, de totes maneres felicitats perque n´estic segur que t´el treuras.... t´ho dic jo que més patata que jo i mira en 3 mesets a la butxaca i tot a la primera per sort... no et posis nervios, aquest el el secret...... sort
Salut, música, Kms... i molta festa

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dv. jul. 04, 2008 6:47 pm

El Lobo Estepario s'ha anat de vacances, KÉ KABRÓOOOOOOON¡¡¡¡¡¡però m'ha deixat encàrrec de què us digui que ja té el seu CARNET B¡¡¡¡¡ :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban

¡¡¡¡ENHORABUENA A LOS PREMIADOS!!!!!!
NI DIOS NI AMO

Lobo Estepario
Presentats

Entrada Autor: Lobo Estepario » dl. jul. 07, 2008 2:29 pm

Doncs aixó mateix ...

que ja tinc el meu carnet A. Be encara no el tinc, però l'examen ja està superat, ara a esperar que arrivi.

Moltes gracies a tots pel vostre suport i els vostres consells. :Saltant

Respon

Torna a “Presentacions”