Els pistoleros psicòpates n'han fet un altra de les seves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Els pistoleros psicòpates n'han fet un altra de les seves

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. maig 15, 2008 9:43 pm

Ho podeu veure aquí :

http://www.lavanguardia.es/lv24h2007/20 ... 45755.html

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. maig 15, 2008 9:52 pm

Bones!!!

Són la hostia tots plegats... la qüestió és multar i recaptar... això és l'important de la seva presència, no pas per protegir i organitzar el trànsit, només treure-li pasta al contribuyent...

I després diuen que vetllen per la nostra seguretat! :evil: :evil:

Fins aviat!
Imatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. maig 15, 2008 9:56 pm

val...

he de confessar....

Quan he llegit:

Una conductora es multada por tocarse el pelo en una rotonda

He pensat.... el pelo.... ¿ de donde ? :oops:

:roll:

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dj. maig 15, 2008 10:45 pm

:? Los pelos de la nariz??? jejeje perque no se, millor no preguntar... o si?
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

mossos

Entrada Autor: Alex » dv. maig 16, 2008 11:23 am

crec que no hauriam de generalitzar amb aquest tema,d'ovelles negres n'hi ha a totes les empreses,es mes,alguns son uns "mandaos"(alguns)

I per cert James bond,als qui tu dius "pistoleros psicopatas" algun dia et podran ajudar en algun problema que tinguis,no tots multen,hi ha molts departaments.Et recordo que ara hi ha uns 15000 mossos.

Crec que no toca insultar d'aquesta manera generalitzant per culpa de fets aillats.
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: mossos

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. maig 16, 2008 12:35 pm

alex ha escrit:crec que no hauriam de generalitzar amb aquest tema,d'ovelles negres n'hi ha a totes les empreses,es mes,alguns son uns "mandaos"(alguns)
En això estic d'acord amb tu. Malauradament, per uns pocs que no són professionals, acaben reben tot el sector. A més a més, les noticies no ajuden massa ja que sempre treuen les noticies dolentes, i mai les bones. No parlo només dels mossos, sino de tot en general.

Exemples:
- Església catòlica: sempre surt l'insuportable del rouco, o els casos de pederastia, però mai la ingent quantitat de capellans dedicats al 100% a ajudar als més desafavorits
- Moters: sempre surten els sonats que van fent el boig per la carretera, però mai les sortides com les de mototurisme
- Joves conductors: sempre surten de nit, beguts i conduint temeràriament, però mai aquells que són responsables

... i així podriem seguir amb molts altres exemples. Les generalitzacions sempre són odioses i, malauradament, jo sóc el primer que hauria d'intentar no fer-les.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. maig 16, 2008 1:24 pm

alex ha escrit:crec que no hauriam de generalitzar amb aquest tema,d'ovelles negres n'hi ha a totes les empreses,es mes,alguns son uns "mandaos"(alguns)

I per cert James bond,als qui tu dius "pistoleros psicopatas" algun dia et podran ajudar en algun problema que tinguis,no tots multen,hi ha molts departaments.Et recordo que ara hi ha uns 15000 mossos.

Crec que no toca insultar d'aquesta manera generalitzant per culpa de fets aillats.
Doncs jo trobo que "pistoleros psicòpates" és una bona definició, i pel que sé _que en sé bastant_, de problemes en creen més que no pas en resolen.
El dia que aquesta gent m'hagin de resoldre res és que estaré molt, però molt, molt, fotut.

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dv. maig 16, 2008 3:17 pm

Storm ha escrit:

Doncs jo trobo que "pistoleros psicòpates" és una bona definició, i pel que sé _que en sé bastant_, de problemes en creen més que no pas en resolen.
El dia que aquesta gent m'hagin de resoldre res és que estaré molt, però molt, molt, fotut.
Normalment quant tractem aquest tema en quedo al marge. No perquè estigui dins d'aquests 15000 sinó perquè pertanyo a un altre cos amb les mateixes competències.
Però una cosa es ridiculitzar segons quines conductes poc professionals (que trobo bé que es faci) i l'altre es tractar a 15.000 persones de psicòpates o d'altres cossos que actuen en el nostre territori i que fan la mateixa feina. De gent incompetent n'hi ha a tot arreu: metges, gestors, mecànics, venedors... però no diem que els metges son uns psicòpates ni que els gestors son no se que.
Tenim el dret de "pataleta" i de queixar-nos però no el de faltar al respecte.
i si es veritat, Storm si t'han de ajudar, que Deu no ho vulgui, es perquè ho necessites i estaràs fotut. I si en saps tant com dius suposo que estaràs d'acord amb mi.

No tornaré a parlar sobre aquest tema en cap fil ( espero poder aguantar) però demano respecte per la gent que més vegades del que la gent es pensa ens juguem la pell i mirem de servir i ajudar al ciutadà i ho fem també com sabem, podem i ens deixen les circumstàncies.

Bon rollo :wink:
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dv. maig 16, 2008 3:35 pm

terracota ha escrit:
Storm ha escrit:

Normalment quant tractem aquest tema en quedo al marge. No perquè estigui dins d'aquests 15000 sinó perquè pertanyo a un altre cos amb les mateixes competències.
Però una cosa es ridiculitzar segons quines conductes poc professionals (que trobo bé que es faci) i l'altre es tractar a 15.000 persones de psicòpates o d'altres cossos que actuen en el nostre territori i que fan la mateixa feina. De gent incompetent n'hi ha a tot arreu: metges, gestors, mecànics, venedors... però no diem que els metges son uns psicòpates ni que els gestors son no se que.
Tenim el dret de "pataleta" i de queixar-nos però no el de faltar al respecte.
i si es veritat, Storm si t'han de ajudar, que Deu no ho vulgui, es perquè ho necessites i estaràs fotut. I si en saps tant com dius suposo que estaràs d'acord amb mi.

No tornaré a parlar sobre aquest tema en cap fil ( espero poder aguantar) però demano respecte per la gent que més vegades del que la gent es pensa ens juguem la pell i mirem de servir i ajudar al ciutadà i ho fem també com sabem, podem i ens deixen les circumstàncies.

Bon rollo :wink:

Terracota, per part meva teni tot el respecte, no nomes perque gairabe tots els amics que tinc son d'aquest gremi, sino perque jo he volgut pertanyer ( i encara estic en ello) i en una cosa tens rao, mai es pot generalitzar. Si una cosa esta malament ens queixarem pero sempre amb el degut respecte.

Bon rotllo
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. maig 16, 2008 3:46 pm

Ho sento, quan en trobi un que respecti a les persones i no a les normes..., per ara en vaig mig trobar un i anecdotes directes en tinc dos o tres, i d'indirectes un feix.

Sumem el mal, i sumem el bè, jo crec que fan mès mal que bè. No tan com a psicopates, pero tela tela tela..

Per mi son mercenaris de l'estat per ara, apa, ja ho he dit. I a tot arreu hi han excepcions, clar. Però a tot arreu hi ha una majoria.

Alex
Presentats
Contacta:

mossos

Entrada Autor: Alex » dv. maig 16, 2008 5:29 pm

l'Agent que va posar la denuncia porta mes de 10 anys al cos,m'agradaria veure el comportament de la noia.... :? no crec que la posi per posar.

Es una llastima que alguns no vulguin veure mes enlla de les seves espatlles, i generalitzin aixi com aixi i no vegin tots els ambits que abarquen els mossos.

Jo he estat multat,i clar ,per mi era injusta,pero soc prou grandet com per reconeixer que estava ben posada.D'altres en canvi em sembla que no saben reconeixer els seus actes,siguin justos o no.

vec que d'ovelles negres n'hi ha a tot arreu,inclus aqui :cry:

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dv. maig 16, 2008 5:48 pm

alex ha escrit:
vec que d'ovelles negres n'hi ha a tot arreu,inclus aqui :cry:
Ei, ei, ei... aviam si ens entenem, ens calmem i posem una mica de cordura en tot aquest tema. No es pot anar demanant una cosa que desprès un no és capaç d'oferir. S'ha d'anar amb molt de compte. Aquí venim per passar-ho bé i ja està, per disfrutar de potser l'únic que ens uneix, que és la moto. Tot lo demés, és això, accessori. Tots som dels nostres pares i de les nostres mares i penso que cadascú és grandet per expressar les seves opinions en llibertat (faltaría más, oiga¡¡¡¡¡), i cadascú ha d'assumir les seves opinons com a pròpies, però baixar al tema personal em sembla molt i molt i molt fort. Aquest és un foro obert. Jo m'hi he sentit a gust des del primer dia que hi vaig entrar, però penso que el dia que no m'hi trobi bé, sortiré sense fer soroll. Sovint em trobo amb opinions que no en comparteixo, però aquestes opinions són això: opinions lliures i mai portarè les meves discrepàncies a l'àmbit personal.

Penso que parlar d'ovelles negres aquí és pixar fora de test i crec que li deus, no a mí, sino a tot el Foro una disculpa. :( :( :(
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. maig 16, 2008 5:56 pm

Només cal veure els comentaris sobre el tema a lavanguardia.es o e-noticies.com
La gent n'està fins als cllons de moltes arbitrarietats.
Suposem, sent molt i molt optimistes, que al cos només hi ha 20 tarats. 20 tarats a 5 gilipollades al dia per tarat resulten 3.000 gilipollades al mes. 3.000 ciutadans emprenyats, ofesos i humiliats.
Per què no els depuren? Doncs perque em penso, i em sap greu, que són més de 20.
I posat a creure'm una versió, no dubto gens ni mica de la noia que es tocava els cabells.

Alex
Presentats
Contacta:

mossos

Entrada Autor: Alex » dv. maig 16, 2008 6:02 pm

no m'ho he agafat com a personal,jo no soc mosso,pero si que tinc amics que ho son.

quan em refereixo a ovelles negres en aquest foro em refereixo a gent que insulta directament a molts professionals per culpa,o no, de que alguns hagin fet malament la seva feina.

potser si que es pixar fora de test,pero sols amb el titol d'aquest post ja s'havia començat a pixar fora de test.

el millor que es podria fer es que un moderador borri aquest post i fem net.Em sembla que ja hi ha un altre post que parla d'aquest tema i es posa la paraula correcta "mossos",i es tracta igual pero sense insults.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 16, 2008 6:08 pm

Ostres....no havia entrat en aquest fil i la que s´ha muntat!!!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Una mica de calma!!! ;)

De mossos hi ha com tot de persones, de bones i de menys bones.
NO us prengueu com a res personal, tot son opinions ok ;)

:!: :!: :!: :!: :!:
Ex ...moltes coses

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dv. maig 16, 2008 6:09 pm

alex ha escrit:no m'ho he agafat com a personal,jo no soc mosso,pero si que tinc amics que ho son.

quan em refereixo a ovelles negres en aquest foro em refereixo a gent que insulta directament a molts professionals per culpa,o no, de que alguns hagin fet malament la seva feina.

potser si que es pixar fora de test,pero sols amb el titol d'aquest post ja s'havia començat a pixar fora de test.

el millor que es podria fer es que un moderador borri aquest post i fem net.Em sembla que ja hi ha un altre post que parla d'aquest tema i es posa la paraula correcta "mossos",i es tracta igual pero sense insults.
Company, ni tu ni jo som moderadors ni administradors del foro. Ni tu ni jo estem capacitats per dir el que està bé i allò que està malament. El que si tenim és la capacitat de no enredar i de no veure un problema on no n'hi ha tal. I si vols dir-li a la persona que ha iniciat el Post que és una ovella negra fes-ho en privat i allà tu. Però no vinguis a dir-me a mi ni a la resta del foro que hi ha companys que són ovelles negres perquè tenen una opinió diferenta a la teva. :sado :discussio :cerv
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. maig 16, 2008 6:12 pm

Vendetta ha escrit:Sumem el mal, i sumem el bè, jo crec que fan mès mal que bè. No tan com a psicopates, pero tela tela tela..
Estic d'acord que fant moltes espifiades. De totes maneres, reitero el que he comentat, jo crec que la majoria de nosaltres tenim una visió sesgada (parcial) de la realitat. Per què? Perquè als mitjans de comunicació només surten les errades. A més a més, la gent només comenta les anècdotes dolentes perquè, sembla, que són més divertides. Ambdues coses fan que la nostra (jo mateix inclusivament) visió sigui errònia. Per tant, crec que cal fer una cura d'humilitat i adonar-nos que no sóm coneixedors de tota la veritat. Cal anar molt amb compte quan es fan judicis d'aquest tipus, al meu mode de veure.
Album de fotos

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. maig 16, 2008 6:19 pm

alex ha escrit:quan em refereixo a ovelles negres en aquest foro em refereixo a gent que insulta directament a molts professionals per culpa,o no, de que alguns hagin fet malament la seva feina.
Em reitero. Crec que cal ser una mica més humils alhora de fer judicis de persones. Avaluar una persona (o un conjunt de persones) per una actuació puntual és pecar de sobèrbia. Si us plau, A TOTHOM, una mica de serenor.
alex ha escrit:el millor que es podria fer es que un moderador borri aquest post i fem net.Em sembla que ja hi ha un altre post que parla d'aquest tema i es posa la paraula correcta "mossos",i es tracta igual pero sense insults.
A títol personal (i crec que la resta de moderadors tenen una opinió similar), aquest fòrum no té una censura com si fossim a l'època de "Paquito". Les coses no es solucionen a cop de destral, esborrant un post. Les coses es solucionen parlant i deixant fluir el problema fins a arribar a una solució. És millor parlar entre tots i veure quin són els errors per intentar no comètre'ls més endavant, que no pas prendre una decisió dràstica d'esborrar el post amb el risc que torni a succeir el mateix. Parlem-ne, discutim, perdonem-nos les errades i recuperem el bon clima que sol gaudir aquest forum.
Album de fotos

Alex
Presentats
Contacta:

mossos

Entrada Autor: Alex » dv. maig 16, 2008 6:19 pm

en cap moment he dit que estigui en contra,es mes,crec que la noia te rao,pero no es pot començar un post dient "pistoleros psicopatas" ni tampoc continuar dient "mercenaris".Si els he dit ovella negra no era per estar en contra sino perque han iniciat un post amb insults.

Per desgracia no puc enviar mp,sino ja ho hagues fet.

es veritat jo no soc ningu per dir el que s'ha de fer,tan sols era una proposta.

i tens rao ni tu ni jo estem capacitats per dir el que està bé i allò que està malament.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 16, 2008 6:22 pm

Jo tancaria el tema ...
Una discusio freda en un foro no porta enlloc
Una discusio calida , amb un bon esmorzar i una cervessa ..porta moltes vegades a una amistat.

OK?
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”