Els pistoleros psicòpates n'han fet un altra de les seves
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Els pistoleros psicòpates n'han fet un altra de les seves
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
mossos
crec que no hauriam de generalitzar amb aquest tema,d'ovelles negres n'hi ha a totes les empreses,es mes,alguns son uns "mandaos"(alguns)
I per cert James bond,als qui tu dius "pistoleros psicopatas" algun dia et podran ajudar en algun problema que tinguis,no tots multen,hi ha molts departaments.Et recordo que ara hi ha uns 15000 mossos.
Crec que no toca insultar d'aquesta manera generalitzant per culpa de fets aillats.
I per cert James bond,als qui tu dius "pistoleros psicopatas" algun dia et podran ajudar en algun problema que tinguis,no tots multen,hi ha molts departaments.Et recordo que ara hi ha uns 15000 mossos.
Crec que no toca insultar d'aquesta manera generalitzant per culpa de fets aillats.
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: mossos
En això estic d'acord amb tu. Malauradament, per uns pocs que no són professionals, acaben reben tot el sector. A més a més, les noticies no ajuden massa ja que sempre treuen les noticies dolentes, i mai les bones. No parlo només dels mossos, sino de tot en general.alex ha escrit:crec que no hauriam de generalitzar amb aquest tema,d'ovelles negres n'hi ha a totes les empreses,es mes,alguns son uns "mandaos"(alguns)
Exemples:
- Església catòlica: sempre surt l'insuportable del rouco, o els casos de pederastia, però mai la ingent quantitat de capellans dedicats al 100% a ajudar als més desafavorits
- Moters: sempre surten els sonats que van fent el boig per la carretera, però mai les sortides com les de mototurisme
- Joves conductors: sempre surten de nit, beguts i conduint temeràriament, però mai aquells que són responsables
... i així podriem seguir amb molts altres exemples. Les generalitzacions sempre són odioses i, malauradament, jo sóc el primer que hauria d'intentar no fer-les.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Doncs jo trobo que "pistoleros psicòpates" és una bona definició, i pel que sé _que en sé bastant_, de problemes en creen més que no pas en resolen.alex ha escrit:crec que no hauriam de generalitzar amb aquest tema,d'ovelles negres n'hi ha a totes les empreses,es mes,alguns son uns "mandaos"(alguns)
El dia que aquesta gent m'hagin de resoldre res és que estaré molt, però molt, molt, fotut.
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Normalment quant tractem aquest tema en quedo al marge. No perquè estigui dins d'aquests 15000 sinó perquè pertanyo a un altre cos amb les mateixes competències.Storm ha escrit:Doncs jo trobo que "pistoleros psicòpates" és una bona definició, i pel que sé _que en sé bastant_, de problemes en creen més que no pas en resolen.alex ha escrit:crec que no hauriam de generalitzar amb aquest tema,d'ovelles negres n'hi ha a totes les empreses,es mes,alguns son uns "mandaos"(alguns)
El dia que aquesta gent m'hagin de resoldre res és que estaré molt, però molt, molt, fotut.
Però una cosa es ridiculitzar segons quines conductes poc professionals (que trobo bé que es faci) i l'altre es tractar a 15.000 persones de psicòpates o d'altres cossos que actuen en el nostre territori i que fan la mateixa feina. De gent incompetent n'hi ha a tot arreu: metges, gestors, mecànics, venedors... però no diem que els metges son uns psicòpates ni que els gestors son no se que.
Tenim el dret de "pataleta" i de queixar-nos però no el de faltar al respecte.
i si es veritat, Storm si t'han de ajudar, que Deu no ho vulgui, es perquè ho necessites i estaràs fotut. I si en saps tant com dius suposo que estaràs d'acord amb mi.
No tornaré a parlar sobre aquest tema en cap fil ( espero poder aguantar) però demano respecte per la gent que més vegades del que la gent es pensa ens juguem la pell i mirem de servir i ajudar al ciutadà i ho fem també com sabem, podem i ens deixen les circumstàncies.
Bon rollo
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
terracota ha escrit:Normalment quant tractem aquest tema en quedo al marge. No perquè estigui dins d'aquests 15000 sinó perquè pertanyo a un altre cos amb les mateixes competències.Storm ha escrit:Doncs jo trobo que "pistoleros psicòpates" és una bona definició, i pel que sé _que en sé bastant_, de problemes en creen més que no pas en resolen.alex ha escrit:crec que no hauriam de generalitzar amb aquest tema,d'ovelles negres n'hi ha a totes les empreses,es mes,alguns son uns "mandaos"(alguns)
Però una cosa es ridiculitzar segons quines conductes poc professionals (que trobo bé que es faci) i l'altre es tractar a 15.000 persones de psicòpates o d'altres cossos que actuen en el nostre territori i que fan la mateixa feina. De gent incompetent n'hi ha a tot arreu: metges, gestors, mecànics, venedors... però no diem que els metges son uns psicòpates ni que els gestors son no se que.
Tenim el dret de "pataleta" i de queixar-nos però no el de faltar al respecte.
i si es veritat, Storm si t'han de ajudar, que Deu no ho vulgui, es perquè ho necessites i estaràs fotut. I si en saps tant com dius suposo que estaràs d'acord amb mi.
No tornaré a parlar sobre aquest tema en cap fil ( espero poder aguantar) però demano respecte per la gent que més vegades del que la gent es pensa ens juguem la pell i mirem de servir i ajudar al ciutadà i ho fem també com sabem, podem i ens deixen les circumstàncies.
Bon rollo
Terracota, per part meva teni tot el respecte, no nomes perque gairabe tots els amics que tinc son d'aquest gremi, sino perque jo he volgut pertanyer ( i encara estic en ello) i en una cosa tens rao, mai es pot generalitzar. Si una cosa esta malament ens queixarem pero sempre amb el degut respecte.
Bon rotllo
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Ho sento, quan en trobi un que respecti a les persones i no a les normes..., per ara en vaig mig trobar un i anecdotes directes en tinc dos o tres, i d'indirectes un feix.
Sumem el mal, i sumem el bè, jo crec que fan mès mal que bè. No tan com a psicopates, pero tela tela tela..
Per mi son mercenaris de l'estat per ara, apa, ja ho he dit. I a tot arreu hi han excepcions, clar. Però a tot arreu hi ha una majoria.
Sumem el mal, i sumem el bè, jo crec que fan mès mal que bè. No tan com a psicopates, pero tela tela tela..
Per mi son mercenaris de l'estat per ara, apa, ja ho he dit. I a tot arreu hi han excepcions, clar. Però a tot arreu hi ha una majoria.
- Alex
- Presentats
- Contacta:
mossos
l'Agent que va posar la denuncia porta mes de 10 anys al cos,m'agradaria veure el comportament de la noia.... :? no crec que la posi per posar.
Es una llastima que alguns no vulguin veure mes enlla de les seves espatlles, i generalitzin aixi com aixi i no vegin tots els ambits que abarquen els mossos.
Jo he estat multat,i clar ,per mi era injusta,pero soc prou grandet com per reconeixer que estava ben posada.D'altres en canvi em sembla que no saben reconeixer els seus actes,siguin justos o no.
vec que d'ovelles negres n'hi ha a tot arreu,inclus aqui
Es una llastima que alguns no vulguin veure mes enlla de les seves espatlles, i generalitzin aixi com aixi i no vegin tots els ambits que abarquen els mossos.
Jo he estat multat,i clar ,per mi era injusta,pero soc prou grandet com per reconeixer que estava ben posada.D'altres en canvi em sembla que no saben reconeixer els seus actes,siguin justos o no.
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Ei, ei, ei... aviam si ens entenem, ens calmem i posem una mica de cordura en tot aquest tema. No es pot anar demanant una cosa que desprès un no és capaç d'oferir. S'ha d'anar amb molt de compte. Aquí venim per passar-ho bé i ja està, per disfrutar de potser l'únic que ens uneix, que és la moto. Tot lo demés, és això, accessori. Tots som dels nostres pares i de les nostres mares i penso que cadascú és grandet per expressar les seves opinions en llibertat (faltaría más, oiga¡¡¡¡¡), i cadascú ha d'assumir les seves opinons com a pròpies, però baixar al tema personal em sembla molt i molt i molt fort. Aquest és un foro obert. Jo m'hi he sentit a gust des del primer dia que hi vaig entrar, però penso que el dia que no m'hi trobi bé, sortiré sense fer soroll. Sovint em trobo amb opinions que no en comparteixo, però aquestes opinions són això: opinions lliures i mai portarè les meves discrepàncies a l'àmbit personal.alex ha escrit:
Penso que parlar d'ovelles negres aquí és pixar fora de test i crec que li deus, no a mí, sino a tot el Foro una disculpa. :( :( :(
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Només cal veure els comentaris sobre el tema a lavanguardia.es o e-noticies.com
La gent n'està fins als cllons de moltes arbitrarietats.
Suposem, sent molt i molt optimistes, que al cos només hi ha 20 tarats. 20 tarats a 5 gilipollades al dia per tarat resulten 3.000 gilipollades al mes. 3.000 ciutadans emprenyats, ofesos i humiliats.
Per què no els depuren? Doncs perque em penso, i em sap greu, que són més de 20.
I posat a creure'm una versió, no dubto gens ni mica de la noia que es tocava els cabells.
La gent n'està fins als cllons de moltes arbitrarietats.
Suposem, sent molt i molt optimistes, que al cos només hi ha 20 tarats. 20 tarats a 5 gilipollades al dia per tarat resulten 3.000 gilipollades al mes. 3.000 ciutadans emprenyats, ofesos i humiliats.
Per què no els depuren? Doncs perque em penso, i em sap greu, que són més de 20.
I posat a creure'm una versió, no dubto gens ni mica de la noia que es tocava els cabells.
- Alex
- Presentats
- Contacta:
mossos
no m'ho he agafat com a personal,jo no soc mosso,pero si que tinc amics que ho son.
quan em refereixo a ovelles negres en aquest foro em refereixo a gent que insulta directament a molts professionals per culpa,o no, de que alguns hagin fet malament la seva feina.
potser si que es pixar fora de test,pero sols amb el titol d'aquest post ja s'havia començat a pixar fora de test.
el millor que es podria fer es que un moderador borri aquest post i fem net.Em sembla que ja hi ha un altre post que parla d'aquest tema i es posa la paraula correcta "mossos",i es tracta igual pero sense insults.
quan em refereixo a ovelles negres en aquest foro em refereixo a gent que insulta directament a molts professionals per culpa,o no, de que alguns hagin fet malament la seva feina.
potser si que es pixar fora de test,pero sols amb el titol d'aquest post ja s'havia començat a pixar fora de test.
el millor que es podria fer es que un moderador borri aquest post i fem net.Em sembla que ja hi ha un altre post que parla d'aquest tema i es posa la paraula correcta "mossos",i es tracta igual pero sense insults.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Company, ni tu ni jo som moderadors ni administradors del foro. Ni tu ni jo estem capacitats per dir el que està bé i allò que està malament. El que si tenim és la capacitat de no enredar i de no veure un problema on no n'hi ha tal. I si vols dir-li a la persona que ha iniciat el Post que és una ovella negra fes-ho en privat i allà tu. Però no vinguis a dir-me a mi ni a la resta del foro que hi ha companys que són ovelles negres perquè tenen una opinió diferenta a la teva. :sado :discussio :cervalex ha escrit:no m'ho he agafat com a personal,jo no soc mosso,pero si que tinc amics que ho son.
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Estic d'acord que fant moltes espifiades. De totes maneres, reitero el que he comentat, jo crec que la majoria de nosaltres tenim una visió sesgada (parcial) de la realitat. Per què? Perquè als mitjans de comunicació només surten les errades. A més a més, la gent només comenta les anècdotes dolentes perquè, sembla, que són més divertides. Ambdues coses fan que la nostra (jo mateix inclusivament) visió sigui errònia. Per tant, crec que cal fer una cura d'humilitat i adonar-nos que no sóm coneixedors de tota la veritat. Cal anar molt amb compte quan es fan judicis d'aquest tipus, al meu mode de veure.Vendetta ha escrit:Sumem el mal, i sumem el bè, jo crec que fan mès mal que bè. No tan com a psicopates, pero tela tela tela..
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Em reitero. Crec que cal ser una mica més humils alhora de fer judicis de persones. Avaluar una persona (o un conjunt de persones) per una actuació puntual és pecar de sobèrbia. Si us plau, A TOTHOM, una mica de serenor.alex ha escrit:quan em refereixo a ovelles negres en aquest foro em refereixo a gent que insulta directament a molts professionals per culpa,o no, de que alguns hagin fet malament la seva feina.
A títol personal (i crec que la resta de moderadors tenen una opinió similar), aquest fòrum no té una censura com si fossim a l'època de "Paquito". Les coses no es solucionen a cop de destral, esborrant un post. Les coses es solucionen parlant i deixant fluir el problema fins a arribar a una solució. És millor parlar entre tots i veure quin són els errors per intentar no comètre'ls més endavant, que no pas prendre una decisió dràstica d'esborrar el post amb el risc que torni a succeir el mateix. Parlem-ne, discutim, perdonem-nos les errades i recuperem el bon clima que sol gaudir aquest forum.alex ha escrit:el millor que es podria fer es que un moderador borri aquest post i fem net.Em sembla que ja hi ha un altre post que parla d'aquest tema i es posa la paraula correcta "mossos",i es tracta igual pero sense insults.
Album de fotos
Album de fotos
- Alex
- Presentats
- Contacta:
mossos
en cap moment he dit que estigui en contra,es mes,crec que la noia te rao,pero no es pot començar un post dient "pistoleros psicopatas" ni tampoc continuar dient "mercenaris".Si els he dit ovella negra no era per estar en contra sino perque han iniciat un post amb insults.
Per desgracia no puc enviar mp,sino ja ho hagues fet.
es veritat jo no soc ningu per dir el que s'ha de fer,tan sols era una proposta.
i tens rao ni tu ni jo estem capacitats per dir el que està bé i allò que està malament.
Per desgracia no puc enviar mp,sino ja ho hagues fet.
es veritat jo no soc ningu per dir el que s'ha de fer,tan sols era una proposta.
i tens rao ni tu ni jo estem capacitats per dir el que està bé i allò que està malament.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta: