pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!!!
Bond si us plau madura
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
els g.c. de la foto, son els de la volta ciclista :roll: :roll: :roll:
salut
Encara amb més motiu, per les voltes ciclistes van a el millor que tenen

Vssssss
007
Moderador: Airald
pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!!!
Bond si us plau madura
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
salut
:D estic de acord amb tu en tot jaja sobre tot en el ultim apartat.josepgts ha escrit:Randy-650 ha escrit:... Tanta gent no es pot equivocar, oi?
per això de que tanta gent no es pot equivocar hi ha un dit "diezmil millones de moscas no pueden equivocarse... come mierda!!!"
:lol:
ara seriosament, com han dit per aqui no crec que hi hagi una moto millor del mon (excepte la gts, clar) fins i tot diria que la v-storm no es la millor del seu segment, sino la gent no pagaria una pasta més per altres... però si que es veritat que relació qualitat/preu es una molt bona moto, es maca, i pel que diuen comode, fiable...
la millor moto del mon es la que tenim cada un en cada moment, passa al contrari que amb les dones, que la millor sempre es la dels altres...
bones!!!!!!!!!!!!James_Bond ha escrit:pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!!!
Bond si us plau madura
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
salut
Encara amb més motiu, per les voltes ciclistes van a el millor que tenen
Vssssss
007
Albert ha escrit:Holaaaaaaa,
No vull ser emprenyador, però:
- Estem parlant de la 1.000 c.c. o de la 600 c.c.
- I principalment: que entenem per LA MILLOR MOTO???
Si m'ho aclariu una miqueta mes potser podria votar.
![]()
![]()
Deivid ha escrit:Bufff es que no soc molt "sibarita" (de bon rotllo, eh?)...però mentre la moto vagi bé i m'agradi ja en tinc prou.
Suposo que totes tenen coses bones i dolentes, no? depen el que valoris mes... no sé, un dia amb una birreta a la ma en xerrem :lol: Ara m'enrecordo que encara et dec 1 €...i a sobre em van fotre l'enganxina de la moto. :evil:
:b9 :b9 :b9 :b9 perdò, se m'hi ha escapat el riure, això sona a crisi interna. Però bè, de crisis n'hi han tantes i per arreu, que ja és normal, o sigui que és normalitat. Retiro lo de crisis. Ostres que bè que m'explico. :b9 :b9alucinamaripili ha escrit:I jo que pensava que al arribar, ho aclariries tot i faries quedar la Vstrom al lloc que es mereix....
M'has decebut :sado :sado
La Vstrom és la millor moto del móni ho hem de predicar per tot arreu, és més, d'aquesta frase se n'hauria de fer un mantra. :lol:
Tranquil, tard o d'hora veuràs la Llum .... :D :D :D :D :Dalucinamaripili ha escrit:Primer va ser Stromkel, després Siono1000 i en Deivid que no s'acaba de definir....m'esteu deixant sol, nois.![]()
![]()
Com deia en Calimero....és una injusticia.
Crec que els que surten a parlar per els diferents canals de televisió i radio en diuen tertulians o “polemistes” ostres siono et coneix-ho molt poc i no sé amb que et guanyes la vida per ho estic segur que amb qualsevol d’aquest programes i tindries un lloc! :bowsiono1000 ha escrit:Veig que he contestat en somnis.
Inclus m'he pres la llibertat d'abduir a algú. :D
Ara diré la meva amb el meu nom.
- Per aquí hi ha molta gent que no ha entès la pregunta ja que parla d'andrómines i no de motos.
- Fins hi tot estaría disposat a acceptar que Honda ha fabricat al llarg del temps alguna cosa que remotament es pot assemblar a una moto i estaria disposat a inclourer-la en el llistat...malauradament fa molts anys que varen deixar de fabricar-la.
- Com molt bé s'ha dit per aquí, d'opinions ni ha tantes com culs i sempre creiem que el dels altres fa mala olor. :roll:
Tenir una opinió no es res dolent , ja que per un mateix es força interesant per assolir un equilibri emocional.
- jo, ja ho he dit altres cops, tinc un defecte...la perfecció, ho se tot de tot. Fins hi tot el que crec que no sé...ho sé. Es una creu, en podeu estar segurs.
Veure que saps la veritat i la resta d'humans son incapaços de comprendre-la es un neguit a la meva vida, però hi estic acostumat. 8) 8) 8)
- També crec que la pregunta està mal feta.
S'hauría d'especificar quina V-Strom es la millor del mon mundial. Per que solsament ni ha una i malauradament per la resta la tinc jo aquesta. :lol:
He votat que NO per que la millor moto del mon mundial es la meva, sense cap dubte.
Salut i resignació nois, hi ha altres pseudo-motos que van força bé.
Que tothom esculli entre el que quedi.8) :roll: