És realment la millor moto mundial la V-Strom?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

És realment la V-Strom la millor moto mundial?

Si
9
20%
No
35
80%

Vots totals: 44

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. juny 12, 2008 9:48 pm

pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!!!

Bond si us plau madura

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

els g.c. de la foto, son els de la volta ciclista :roll: :roll: :roll:

salut

Encara amb més motiu, per les voltes ciclistes van a el millor que tenen Imatge

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Re: És realment la millor moto mundial la V-Strom?

Entrada Autor: Lluneta » dj. juny 12, 2008 11:09 pm

josepgts ha escrit:
Randy-650 ha escrit:... Tanta gent no es pot equivocar, oi?

per això de que tanta gent no es pot equivocar hi ha un dit "diezmil millones de moscas no pueden equivocarse... come mierda!!!"
:lol:
ara seriosament, com han dit per aqui no crec que hi hagi una moto millor del mon (excepte la gts, clar) fins i tot diria que la v-storm no es la millor del seu segment, sino la gent no pagaria una pasta més per altres... però si que es veritat que relació qualitat/preu es una molt bona moto, es maca, i pel que diuen comode, fiable...

la millor moto del mon es la que tenim cada un en cada moment, passa al contrari que amb les dones, que la millor sempre es la dels altres... :wink:
:D estic de acord amb tu en tot jaja sobre tot en el ultim apartat.
Muaks.

La millor moto es la que et fa viatjar a llocs que mai has anat, i et fa gaudir de bons moments. Es aquella que miras i recordas mil viatges. Per mi la millor moto sera la d'ara aixo no vol dir que la que tingui dema no sera la millor.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dj. juny 12, 2008 11:15 pm

James_Bond ha escrit:
pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!!!

Bond si us plau madura

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

els g.c. de la foto, son els de la volta ciclista :roll: :roll: :roll:

salut

Encara amb més motiu, per les voltes ciclistes van a el millor que tenen Imatge

Vssssss
007
bones!!!!!!!!!!!!

si, per treurali la pols :lol: :lol: :lol: :lol:

senyor Bond , continuarem parlant del tema, aquet diumenge :wink: :wink: :wink:

salut
SOCI A.M.M. 16284

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

quin tema !!

Entrada Autor: Leclerk » dv. juny 20, 2008 12:38 pm

Va, jo també hi poso cullerada (que veig que aquest post porta tela...).

Fa temps que sento a dir que la V-strom és una moto fantàstica (a part que ha guanyat mes d'un Alpen masters o prova d'aquestes que fan les revistes). Però amb la varietat de mercat que hi ha actualment la cosa està dificil i competida. A mi, estèticament em sembla aborrida, però no poso en dubte que deu anar molt i molt bé.

En el meu cas, a l'hora de triar la actual multistrada vaig estar dubtant força. He estat (i segueixo en circuit) usuari de esportives de 4 cilindres durant uns anys i buscaba alguna moto mes polivalent per carretera, però amb caracter esportiu, sobretot.
Per això, en el meu cas, i després de provar bastantes motos, vaig decantar-me per la Ducati multistrada 1000. I crec que vaig encertar de ple.
Manillar alt, còmode, protecció aerodinàmica, part cicle força bona, caracter esportiu i amb possibilitat de maletes.

Tant si surto un matí a esmorzar per fer 4 corves amb el mono de pell, com si em paso tres dies de ruta viatjant em sembla una moto polivalent com poquísimes.
Ara bé, estic d'acord que la multi es molt especial a nivell estètic i entenc als que no els agrada gens.

PD: Es nota que a mi m'encanta la Multi? jeje.

PD2: Es nota que he votat que NO?

Salut.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. juny 20, 2008 10:44 pm

Holaaaaaaa,

No vull ser emprenyador, però:

- Estem parlant de la 1.000 c.c. o de la 600 c.c.

- I principalment: que entenem per LA MILLOR MOTO???

Si m'ho aclariu una miqueta mes potser podria votar.

:wink: :wink: :wink:
Sort,

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. juny 20, 2008 10:56 pm

Albert ha escrit:Holaaaaaaa,

No vull ser emprenyador, però:

- Estem parlant de la 1.000 c.c. o de la 600 c.c.

- I principalment: que entenem per LA MILLOR MOTO???

Si m'ho aclariu una miqueta mes potser podria votar.

:wink: :wink: :wink:

No cal aclarir-ho massa, tots sabem en l'engany permanent que viuen els V'Stromeros creient que la seva és la millor moto del món. No saben que és la millor moto del món es una Honda :D :D :D :D

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. juny 20, 2008 11:02 pm

Holaaaaaaaa,

Una Honada?? Quina deu ser???

:wink: :twisted: :wink:
Sort,

Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Entrada Autor: Jacks » ds. juny 21, 2008 12:05 am

Jo cret que la millo motu del mon es la que te cadaescu
tu tom ba em lu que bol o si no es que sa equibucat demuntura
:? :? :? :? :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll:

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » ds. juny 21, 2008 12:21 am

Home...jo en tinc una de Vstrom, i la veritat es que vaig encertar en la compra, m'agrada molt estèticament, la faig servir per ciutat i per carretera, sol i acompanyat i em va perfecte, no es ni una 1200 ni una 500, te la força que necesito i moltes coses mes, però entenc que cadascú es compra la moto que mes li agrada i si has encertat en comprar la moto que et convé doncs cadascú te la millor moto del mon, no?

Ara...es posible que tots canviem d'opinió al cap d'un temps i sigui una altre la que passi a ser la millor moto.

He portat Yamaha, Honda i ara Suzuki i la veritat es que m'han anat totes de conya.

En fi....

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 21, 2008 12:34 am

Deivid ha escrit:
.....He portat Yamaha, Honda i ara Suzuki i la veritat es que m'han anat totes de conya.
Jo també. I ara et faig una pregunta: no veus dferències entre una Honda o una Yamaha i una Suzuki? :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » ds. juny 21, 2008 12:58 am

Bufff es que no soc molt "sibarita" (de bon rotllo, eh?)...però mentre la moto vagi bé i m'agradi ja en tinc prou.

Suposo que totes tenen coses bones i dolentes, no? depen el que valoris mes... no sé, un dia amb una birreta a la ma en xerrem :lol: Ara m'enrecordo que encara et dec 1 €...i a sobre em van fotre l'enganxina de la moto. :evil:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 21, 2008 1:09 am

Deivid ha escrit:Bufff es que no soc molt "sibarita" (de bon rotllo, eh?)...però mentre la moto vagi bé i m'agradi ja en tinc prou.

Suposo que totes tenen coses bones i dolentes, no? depen el que valoris mes... no sé, un dia amb una birreta a la ma en xerrem :lol: Ara m'enrecordo que encara et dec 1 €...i a sobre em van fotre l'enganxina de la moto. :evil:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: A casa encara en tinc més, no pateixis per això.

Parlant de motos, una Suzuki no serà mai una HONDA ni una YAMAHA, això ho veig veure a la sortida que vaig fer diumenge passat, amb 500 km en un dia.

Amb una Honda a mida que fas quilòmetres et sent integrat al moto. Amb una Yamaha penses en japonès mentre la portes. I amb la Suzuki no em passa res d' això. :roll:

Bé, potser és que m'estic fent gran ja i penso diferent a fa uns anys.... :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albertm
Presentats
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 25, 2007 9:10 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: Albertm » dt. juny 24, 2008 11:19 pm

Ostres no havia vist aquest post!

Jo crec que tinc una bona definició per aquesta bona moto....

Sabeu del anunci del Renault LOGAN crec recordar que diu algo eixís: “ Hace lo mismo que los demas pero por menos dinero” :P

O sigui que la V-Strom es amb motos lo mateix que el Logan en el mon dels cotxes, llògicament salvant la diferencia que el Logan esta pensat per mercats en països amb carreteres dolentes sense asfalt i en canvi la V-strom tinc entes que es 100 x 100 asfàltica. :twisted:
De bon rotllo eeee :!:

Salut

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. juny 30, 2008 11:41 pm

Veig que he contestat en somnis.
Inclus m'he pres la llibertat d'abduir a algú. :D

Ara diré la meva amb el meu nom.

- Per aquí hi ha molta gent que no ha entès la pregunta ja que parla d'andrómines i no de motos.
- Fins hi tot estaría disposat a acceptar que Honda ha fabricat al llarg del temps alguna cosa que remotament es pot assemblar a una moto i estaria disposat a inclourer-la en el llistat...malauradament fa molts anys que varen deixar de fabricar-la.
- Com molt bé s'ha dit per aquí, d'opinions ni ha tantes com culs i sempre creiem que el dels altres fa mala olor. :roll:
Tenir una opinió no es res dolent , ja que per un mateix es força interesant per assolir un equilibri emocional.
- jo, ja ho he dit altres cops, tinc un defecte...la perfecció, ho se tot de tot. Fins hi tot el que crec que no sé...ho sé. Es una creu, en podeu estar segurs.
Veure que saps la veritat i la resta d'humans son incapaços de comprendre-la es un neguit a la meva vida, però hi estic acostumat. 8) 8) 8)

- També crec que la pregunta està mal feta.
S'hauría d'especificar quina V-Strom es la millor del mon mundial. Per que solsament ni ha una i malauradament per la resta la tinc jo aquesta. :lol:

He votat que NO per que la millor moto del mon mundial es la meva, sense cap dubte.

Salut i resignació nois, hi ha altres pseudo-motos que van força bé.
Que tothom esculli entre el que quedi.8) :roll: :wink:
Salut i kilómetres

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. jul. 01, 2008 9:27 am

I jo que pensava que al arribar, ho aclariries tot i faries quedar la Vstrom al lloc que es mereix....

M'has decebut :sado :sado

La Vstrom és la millor moto del móni ho hem de predicar per tot arreu, és més, d'aquesta frase se n'hauria de fer un mantra. :lol:

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 01, 2008 3:38 pm

alucinamaripili ha escrit:I jo que pensava que al arribar, ho aclariries tot i faries quedar la Vstrom al lloc que es mereix....

M'has decebut :sado :sado

La Vstrom és la millor moto del móni ho hem de predicar per tot arreu, és més, d'aquesta frase se n'hauria de fer un mantra. :lol:
:b9 :b9 :b9 :b9 perdò, se m'hi ha escapat el riure, això sona a crisi interna. Però bè, de crisis n'hi han tantes i per arreu, que ja és normal, o sigui que és normalitat. Retiro lo de crisis. Ostres que bè que m'explico. :b9 :b9

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. jul. 01, 2008 3:54 pm

Primer va ser Stromkel, després Siono1000 i en Deivid que no s'acaba de definir....m'esteu deixant sol, nois. :cry: :cry:
Com deia en Calimero....és una injusticia. :wink:

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. jul. 01, 2008 8:09 pm

alucinamaripili ha escrit:Primer va ser Stromkel, després Siono1000 i en Deivid que no s'acaba de definir....m'esteu deixant sol, nois. :cry: :cry:
Com deia en Calimero....és una injusticia. :wink:
Tranquil, tard o d'hora veuràs la Llum .... :D :D :D :D :D

Aquí et deixo un missatge subliminal... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Varadero, Varadero, Varadero,Varadero, Varadero, Varadero, Varadero, Varadero, Varadero, Varadero, Varadero, Varadero, Varadero, Varadero, Varadero,

:b9 :b9 :b9 :b9
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Albertm
Presentats
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 25, 2007 9:10 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: Albertm » dt. jul. 01, 2008 10:37 pm

siono1000 ha escrit:Veig que he contestat en somnis.
Inclus m'he pres la llibertat d'abduir a algú. :D

Ara diré la meva amb el meu nom.

- Per aquí hi ha molta gent que no ha entès la pregunta ja que parla d'andrómines i no de motos.
- Fins hi tot estaría disposat a acceptar que Honda ha fabricat al llarg del temps alguna cosa que remotament es pot assemblar a una moto i estaria disposat a inclourer-la en el llistat...malauradament fa molts anys que varen deixar de fabricar-la.
- Com molt bé s'ha dit per aquí, d'opinions ni ha tantes com culs i sempre creiem que el dels altres fa mala olor. :roll:
Tenir una opinió no es res dolent , ja que per un mateix es força interesant per assolir un equilibri emocional.
- jo, ja ho he dit altres cops, tinc un defecte...la perfecció, ho se tot de tot. Fins hi tot el que crec que no sé...ho sé. Es una creu, en podeu estar segurs.
Veure que saps la veritat i la resta d'humans son incapaços de comprendre-la es un neguit a la meva vida, però hi estic acostumat. 8) 8) 8)

- També crec que la pregunta està mal feta.
S'hauría d'especificar quina V-Strom es la millor del mon mundial. Per que solsament ni ha una i malauradament per la resta la tinc jo aquesta. :lol:

He votat que NO per que la millor moto del mon mundial es la meva, sense cap dubte.

Salut i resignació nois, hi ha altres pseudo-motos que van força bé.
Que tothom esculli entre el que quedi.8) :roll: :wink:
Crec que els que surten a parlar per els diferents canals de televisió i radio en diuen tertulians o “polemistes” ostres siono et coneix-ho molt poc i no sé amb que et guanyes la vida per ho estic segur que amb qualsevol d’aquest programes i tindries un lloc! :bow
Salut

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. jul. 02, 2008 2:01 am

Si la pregunta fora:
-Quin model de moto creieu que es el millor??

La resposta es prou evident i tots la coneixem, fins hi tot els que fan veure que no.

Però aqui es pregunta per "la moto" i la resposta també es evident:

La meva. :wink:

Alucina no pateixis que no estàs sol, tot i que la veritat a cops ens deixa sols. Amb la raó,si. Però sols.

Avís per navegants:
Els misatges subliminals i les campanyes de márquetinc no influeixen als que coneixen el seu destí. Potser encara no sabem qui som...però si qui no volem ser. 8) 8)

salut i resignació.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “General”