Avui un dia complicat per la C-58

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Jordi i Vero
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: ds. feb. 09, 2008 10:21 pm
Ubicació: Terrassa

Avui un dia complicat per la C-58

Entrada Autor: Jordi i Vero » dc. juny 25, 2008 3:38 pm

Perdoneu-me que us escrigui en castellà, em sera mes fàcil per poder-vos explicar el que he vist aquest matí.

Hago cada día dos veces el trayecto Terrassa-Sabadell y viceversa por la C-58, voy muy justita con la Satelis 125, pero hasta que no haya carnet A, agua y ajo.

Hoy el tráfico se ha desmadrado, no sé si la gente iba aún con la resaca de Sant Joan o es que amanecimos atontados con tanto calor. El caso es que me he encontrado con 4 percances en tan sólo 6 kilómetros y en el mismo sentido en que iba :shock: Resultado: la autovía colapsada en miércoles, y eso que no hay colegios, incluso he visto menos motoristas de los que tengo por costumbre ver circulando por el arcén (yo por experiencias pasadas no me meto, prefiero ratonear entre los dos carriles aunque no sé qué es peor).

Por lo poco que he podido ver, os comento: primero, un coche averiado, parado en el arcén izquierdo; más adelante, 2 coches y una furgoneta haciendo el parte; un kilómetro más allá, vidrios y restos de otro vehículo, que ya habían retirado y, poco antes de la salida a Sabadell, dos camiones parados en una isleta -seguramente otra piña- y dificultando la visibilidad de los que se incorporaban desde Sant Quirze. Pero aquí no acababa la cosa: en Sabadell ciudad, colapso también en ambos sentidos, incluso me ha parecido que los semáforos no estaban igual de sincronizados que siempre. Debe ser por el cambio de estación :P

Menuda mañana! Ya había salido tempranito, 10 minutos antes de mi hora habitual y con todo y con eso, llegué a la hora justa al curro. No quiero ni imaginar si hubiese ido enlatada. Pero es que al volver a casa he estado a punto de darme una ostia contra un coche que puso el intermitente izquierdo para aparcar y yo lo interpreté como un aviso de que iba a girar en esa esquina, casi me da algo cuando lo veo venir hacia mí haciendo marcha atrás y parecía que el conductor no se había dado cuenta de mi presencia. Hoy me ha salvado del golpe un buen pitido con el claxon, hice marcha atrás poco a poco y todo bien, sólo ha sido el susto.

En fin, aparte de eso y que el tráfico -y mi mente- iba más pesado que de costumbre, creo que por hoy no cogeré más la moto (suerte que tengo fiesta esta tarde), no sea que la liemos. :wink:

Vero

Vosotros habéis notado algo raro en el ambiente?
Jordi i Vero l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 25, 2008 9:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jordi i Verónica

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dc. juny 25, 2008 6:19 pm

El calor tal vez?

La gente (entr los que me incluyo) se atontan con el calor, se vuelven mas irascibles y torpes

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. juny 25, 2008 6:34 pm

Dia 25. ja no hi han diners ni a moltes butxaques, les targetes de dèbit treuen foc. Fins el dia 1 la gent estarà més agressiva i malhumorada.

Jo ho noto cada mes ja que per la feina haig de tractar amb molta gent cada dia.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Jordi i Vero
Presentats

Re: Avui un dia complicat per la C-58

Entrada Autor: Jordi i Vero » dc. juny 25, 2008 9:21 pm

Doncs deu ser per la calor que la gent s'escalfa de seguida i baixa la guàrdia, oi?

Això és el que m'ha passat, que he baixat la guàrdia i no m'he adonat que aquest cotxe anava a aparcar. La resta de la tornada he anat una mica distreta per l'autovia i quan finalment he arrivat a casa, he pensat 'quina sort, encara estic viva!' :wink:

Vero
Jordi i Verónica

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Avui un dia complicat per la C-58

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. juny 25, 2008 9:49 pm

Jordi i Vero ha escrit:Doncs deu ser per la calor que la gent s'escalfa de seguida i baixa la guàrdia, oi?

Això és el que m'ha passat, que he baixat la guàrdia i no m'he adonat que aquest cotxe anava a aparcar. La resta de la tornada he anat una mica distreta per l'autovia i quan finalment he arrivat a casa, he pensat 'quina sort, encara estic viva!' :wink:

Vero

Vero, me n'alegro que tot hagi acabat així.

Demà serà un altra dia :wink:

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

teiwaz
Presentats
Entrades: 6
Membre des de: dt. maig 20, 2008 10:32 pm

Entrada Autor: teiwaz » dc. juny 25, 2008 10:14 pm

Algo raro en el ambiente? pues no... yo he seguido notando los mismos kiloometros y kiloooometros de colas para entrar a Barcelona, suerte que yo salía, y los mismos anormales de siempre.

Porque ya me direis que otro adjetivo calificativo puedo usar para el "conductor" del bmw z4 que este medio día, mientras yo circulaba por la AP-7 por el carril de la izquierda, a 120 km/h, con los carriles de la derecha ocupados, y con coches delante mía a mi misma velocidad, me ha adelantado por mi mismo carril. Si, si, yo circulaba un poco a la derecha del centro del carril y cuando me he dado cuenta tenía medio z4 a un palmo de mi rodilla izquierda... y ahí se ha quedado! porque la distancia de seguridad con el coche que me precedía si que la ha guardado perfectamente, simplemente ha sido como si yo no existiera!

Al ponerme a la altura de su ventanilla derecha, les he pitado( eran dos "señores") y he intentado con gestos decirles que qué narices hacía, si no me había visto. En un principio me han ignorado y al insistir lo único que he conseguido ha sido un gesto de desprecio.

Así que no, no he notado nada raro esta mañana :(

Saludos a tod@s y como decían en una famosa serie de tv de los 70, tened cuidado ahí fuera.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 25, 2008 11:14 pm

La millor explicació del que està passant és el que diu el OO7:
James_Bond ha escrit:Dia 25. ja no hi han diners ni a moltes butxaques, les targetes de dèbit treuen foc. Fins el dia 1 la gent estarà més agressiva i malhumorada.

......
I cada vegada pitjor.......... :x

També -pel que he sentit dels companys de feina- al fer vacances ja la canalla del col.le, als pares s'els hi ha multiplicat la feina, i ja surten de casa malhumorats. :evil:

En fi, paciència, Vero.

Una cosa: com porteu el tema de la patera? ja la teniu reparada? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. juny 26, 2008 12:32 am

Doncs jo crec que ens queixem de vici....

Vinga home, si vivim com volem, a tutti plen i a sobre ens queixem.

Estem en el lloc més privilegiat del planeta, en el planeta més privilegiat de l'univers (no és que n'hagi vist d'altres però estic documentat)...i encara ens queixem per xuminades i estem sensibles i irritables per unes coses que farien riure a la resta del planeta.

Jo, cada dia dinc gràcies de poder gaudir de la vida que m'ha tocat viure.

Jordi i Vero
Presentats

Entrada Autor: Jordi i Vero » dj. juny 26, 2008 9:46 pm

Randy-650 ha escrit: Una cosa: com porteu el tema de la patera? ja la teniu reparada? :shock:
Randy, per desgràcia encara no :( Avui ha trucat el Jordi per demanar notícies i li han dit que havien portat la culata a una rectificadora per comprovar si estava correcte, i si és així (que és el que esperen) llavors la tindríem el dimarts o dimecres, però... jo ja no m'ho crec :evil:

El que toca ara és esperar y tenir molta paciència. Ja portem 3 setmanes practicant el zen, el ioga i tot això, perque és per penjar-se de les parets amb el "mono", sense poder fer sortidetes amb la patera.
Jordi i Verónica

Respon

Torna a “General”