SI US ESTIMEU LA VOSTRA PELL.....

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

SI US ESTIMEU LA VOSTRA PELL.....

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 22, 2008 1:24 pm

Dissabte passat vaig sortir a "fer una ruteta" i em va sorprendre la quantitat de gent( conductor i paquet ) amb moto que conduien i alguns pilotaven a moltes milles per hora amb pantalons curts ,samarreta i avarques.

D´acord que fa calor, però alguns segurament feien viatge Pan-provincial doncs m´els creuava lluny de qualsevol poble o ciutat ( C25 - C13 etc. , (vol dir que anaven lluny.)
A part del perill i les cremades per la pell ( el vent que es produeix per la circulació, amaga la "cremadura" )imagineu-se si es produeix una caiguda.

Però sembla que molts companys no pensen que si cauen es poden fer molt, però molt de mal, les abrasions encara que siguin a 50 kms/h fan molta pupa.

Amb aquestes prendes d´avui dia, que permeten la circulació del vent per dins de la prenda tot proteguin, eviten la calor inclús més que anar amb samarreta de màniga curta o pantalons curts.- comprovat - i si tens la desgràcia de caure...doncs....

Creieu-me si sortiu per carretera, encara que l´unica "prenda" obligatòria per circular amb moto sigui el casc, posseu-vos caçadora i pantalons llargs Airflow de motorista

:!: :!: :!:
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 23, 2008 12:16 am

Estic totalment d'acord amb tu. Massa gent gent anant en moto sense protecció..... :evil: Es clar, així ensenyen el "moreno" que porten!

I no ho entenc. Si venen prendes fresquetes, com ara jaquetes i pantalons de cordura foradats (com els que porto jo :wink: ).
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. jul. 23, 2008 11:29 am

estic totalment d'acord, fa angunia veure un tiu amb una 1000 RR i xancles.

Em vaig pillar una jeca EVO, de la que n'estic contentíssim.
per sota de 25º passo fresqueta, per sota de 20 fred, fins a 32ºC s'està bé, per sobre de 35ºC calor. Deixa passar l'aire,perquè és de reixeta, i té incorporat el folre tèrmic que l'altre dia vaig descobrir una cremallera a la zona lumbar que és per guardarlo a la pròpia jaqueta, una virgueria.
Amb el folre posat tens confort fins 10ºC i és impermeable.

l'assignatura pendent que tinc són els pantalons d'estiu

Respon

Torna a “General”